0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 406 2,1 TD

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.09.2006 13:19, RE: Drahý rozvody
Zdenek posted by:
Byla to částečně chyba servisního technika, byl jsem objednaný na prohlídku ve 120 tis. kdy se dělají rozvody, když odstrojili motor zjistili, že nětěsní i vodní pumpa a typ pro tento motor něměli skladem, těch 2,1 se zase tolik nedělá. Za týden jsem tam musel znovu na výměnu pumpy, na to se musí zase motor odstrojit, takže celková cena takto vylétla. Technik si toho byl zřejmě vědom protože při prohlídce ve 130 jsem dostal slevu.
Tak 2,1 TD - s velkou pravděpodobností stejná vodní pumpa pro: 2,1 TD Xantie, XM, 406, 605. Viděl bych to na hodně milionů kusů....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.09.2006 13:47, RE: Drahý rozvody
Pepe posted by:
Tak 2,1 TD - s velkou pravděpodobností stejná vodní pumpa pro: 2,1 TD Xantie, XM, 406, 605. Viděl bych to na hodně milionů kusů....
Bohužel, máte pravdu ale skladem ji neměli. Jednalo se o značkový servis Peugeot ve Fryštáku. Asi mají překročený limit zásob.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.09.2006 22:15,
Kdyby jste jezdili na kole a šetřili životní prostředí jako já, nemuseli by jste věčně opravovat ty šunky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.10.2006 17:07, RE: bez předmětu
Pola posted by:
Kdyby jste jezdili na kole a šetřili životní prostředí jako já, nemuseli by jste věčně opravovat ty šunky.
Prý má konečně začít pořádně pršet.... Pak si to povíme...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.10.2006 18:00, 406 2.1td
Chci jen reagovat na spolehlivost 406 s 2.1motorem.Mam ji druhým rokem,na tachometru 289tis. km a nemůžu říct na motor nic špatnýho.Výměny oleje delám podle servisky tj. po 10tisících.a bez dalšího dolévaní oleje,když mu dám na dálnici zabrat,tak si jen odfoukne a pak nezakouří.Ve městě ho zas naopak šetřím,nema to cenu,stejně mě zastaví další semafor.Najel jsem s ním zatím něco málo přes 60tis.a v nejbližší době mne čeká výměna předních kotoučů,jsou zvlněné a cena se pohybuje kolem 1800 za kus.To je celkem dobrý.Spojka je ještě původní,ptal jsem se původního majitele.Já jsem druhý.Jediný co odchází a dlouho nevydrží,je podvozek.Konkrétně zadní náprava.Zlatá trubka třeba u Passáta.Ale i ta prední,to prostě u nás nevydrží.D1 v pravým pruhu je šílenost,jak po pražcích a ve měste to ani nekomentuji.Prostě zatím jsem spokojen,vím že jsou jiné,lepší auta,ale v této ceně,ročníku a velikosti je 406 slušné auto,za které se nemusíte stydět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.10.2006 23:03, RE: bez předmětu, pro pepeho
Pepe posted by:
Prý má konečně začít pořádně pršet.... Pak si to povíme...
Já bydlím v africe a tady prší jednou do roka 2 minuty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.10.2006 15:34, RE: Drahý rozvody
kopyto posted by:
Rozvody a pumpa za 20 000,- ??? To je trošku moc, ne? Nedávno jsem dělal rozvody na Hondu civic a stálo to něco kolem 2.500,-Kč. Bud Vás někdo pěkně odrbal, nebo to máte pozlacený....
Jen asi dělal rozvody ve značkovým servise s originál dílama. Pro tvoji informaci rozvody na Civic rok 99 stojí ve značkovým servisu s originál dílama 8000 a s neoriginál 3500. A cena se dá stlačit i pod 2000 pokud si vše nakoupíš a uděláš sám . Jinak na Accorda 2,2VTEC to stojí 14000 s origo dílama.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.11.2006 15:35, RE: bez předmětu
Puk posted by:
Moc teda nechápu, proč lidi, kteří najedou za 7 let jen 100.000 km kupují nafťáky - vždyť je to úplně zbytečné. Auto má zatím poměrně málo najeto, počkejte ještě tak 100.000 a určitě s tím tak spokojený nebudete!! - Vlastní zkušenosti (a ne jen moje, ale i kolega). Nikdy víc tuto značku.
Třeba proto, že mám autodopravu a mohu si u nafty odpočítat DPH. Navíc kupuji naftu ve velkém za výhodnější cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.11.2006 15:40, RE: felicia do mesta?
DEKTR1 posted by:
NECHAPU AUTORA CLANKU....ONO SE FELICII PARKUJE VE MESTE LIP NEZLI SE 406????........ZDAR VOLI.....
Felda je také na naftu a kromě toho 406 je kombi s délkou 4,70, jestli nechápete rozdíl v prkování tak si to někde ověřte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.12.2006 11:43, RE: bez předmětu
Luděk posted by:
Také jsem se jednou nechal nachytat na Peugeot -už nikdy více
horší auto jsem neměl -do 100 000 bez problému a pak se začalo sypat a sypat
megane 1,9dci taky novy, do 130tkm v pohode vse, po zaruce se vsechno zacalo sr*t. Pouzivan 2 ridici, spotreba do 5,7l, taky mrdka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.12.2006 17:01, RE: bez předmětu
k posted by:
Mám Pažouta koupenej při 110000km a má 200000km a nesype a nesype se.Záleží u každýho auto na zacházení na tom kolik mu kdo stočil km.Bylo 3roky starý a po firmě. Japonci sou na tom líp ale já budu na vždy jenom u francouzů a nikdo mě to nevymluví.
To je taky dobře milý pane, že Vám to nikdo nevymluví. Víte co by se stalo kdyby všichni najednou přešli na Japonce? Všichni servismani by byli bez práce, protože z výměny olejů a rozvodů by se neuživili. Naví by se ceny Japonců zvýšili a my co je trochu známe a chceme bychom si je třeba nemohli kupovat. A proto Vás prosím, zůstaňte si u Pažoutů a Citrónů a td..........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.01.2007 15:57, bulshit Japan
Šakal posted by:
To je taky dobře milý pane, že Vám to nikdo nevymluví. Víte co by se stalo kdyby všichni najednou přešli na Japonce? Všichni servismani by byli bez práce, protože z výměny olejů a rozvodů by se neuživili. Naví by se ceny Japonců zvýšili a my co je trochu známe a chceme bychom si je třeba nemohli kupovat. A proto Vás prosím, zůstaňte si u Pažoutů a Citrónů a td..........
Furt všude slyším Japonec , Japonec !! OMGf aby ste se z nich neposr..
Mam doma stříbrnou 406 rv 2002 2,2 HDi jezdím do max 7,5 litrů a jsem velice spokojenej. Tah velmi slušný už dosti od spoda tzn. 1600-1700ot až do omezovače.
Fičel jsem v něm skoro 220 a nemužu si na nic stěžovat '' A to ticho při vyšších ot. Koupenej měl 89 000 a ted něco málo přes 150 000,, A opravy ?? Možná tak ůpravy jako tonovana skla , nový pěkný výfuk.. , pěkná new řadička hh atp.
-------------------------------------------- ))
Nevim nevim pánové laFRANCE není špatná volba a ten interier , barva a pohodlí , jízdní vlastnosti a bezstarostnost by mohly např passatovci jen závidět.. Je to lod.. A ta přední maska to je právě Francie ne ty ošuntělý předem jasný DEU nebo i ten Japan. auto musí taky nějak vypadat!!!
Mno nic každý podle zásluh !!

furt JAPONEC ( je třeba se svézt např v tom zminovaném 2,2 HDI což žere do 7,5 při velmi dynamické jízdě.Pak můžete přihodit na srovnání Japonce a jeho (spotřebu , motor , desing´a to jak uvnitř tak navenek , pozink atp. a jsem zvědav kdo co vytáhne.... :D
zdar a sílu Commonrailu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.01.2007 15:59, RE: bulshit Japan
dae's posted by:
Furt všude slyším Japonec , Japonec !! OMGf aby ste se z nich neposr..
Mam doma stříbrnou 406 rv 2002 2,2 HDi jezdím do max 7,5 litrů a jsem velice spokojenej. Tah velmi slušný už dosti od spoda tzn. 1600-1700ot až do omezovače.
Fičel jsem v něm skoro 220 a nemužu si na nic stěžovat '' A to ticho při vyšších ot. Koupenej měl 89 000 a ted něco málo přes 150 000,, A opravy ?? Možná tak ůpravy jako tonovana skla , nový pěkný výfuk.. , pěkná new řadička hh atp.
-----------------------------------...
samozřejmě srovnání v přibližné ceně ..
??::nebude to lehký
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.05.2007 16:21, RE: Drahý rozvody
kopyto posted by:
Rozvody a pumpa za 20 000,- ??? To je trošku moc, ne? Nedávno jsem dělal rozvody na Hondu civic a stálo to něco kolem 2.500,-Kč. Bud Vás někdo pěkně odrbal, nebo to máte pozlacený....
No dobře dvacet tisíc je dost, ale srovnávat civika a 406ku je trošku neregulérní ne??
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.