0
back
 

diskuze k tématu: 2x Peugeot 406

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 07:26, RE: tlumiče
Šakal posted by:
Je to opravdu kus od kusu. Záleží hodně na používání auta. Moje zkušenost: Měl jsem služební auto Š. Felicia jezdil jsem v něm pouze sám, když jsem někoho vezl, tak to byla výjimka. Po 120.000km byly tlumiče na padrť, s autem se nedalo jezdit. Pak jsem dostal jiné auto a musel jsem v něm občas vozit materiál a lidi. Auto najelo přes 200 000km a tlumiče v pohodě. Mám pocit, že pokud je vůz víc zatěžovaný, tak tlumiče pracují v celém rozsahu a vydrží víc. Je to moje doměnka může to být náhod...
dle meho mereni byla spotreba 8.5 l/100km (kombinovana).....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 10:53, RE: Peugeot 306
Vepř posted by:
Před šesti lety jsem měl 306. Byla to ta předfaceliftová r. v. 1997, ale tenkrát krasavec. 1,4 55 KW. Auto to špatné nabylo, ale žádnej zázrak taky ne. Sice slušná výbava, ale motor línej jak veš, vevnitř všechno vrzalo a při 130 km/h na dálnici celkem kravál. No řekl bych neurazí ani nezaujme. Velmi slabá byla tuhost karoserie. Když jsem měnil přední kolo a auto bylo na heveru, tak skoro nešly otevřít přední dveře, jak se kastle zkroutila. Dnes už je to auto za zenitem a spolehlivost už hodnoti...
S tou tuhostí/netuhostí kastle to souhlasí, umocněno tím, že je to kombík. Občas mě to připomene předchozí Felicii 1,9D kombi, té dávala zátěž daná těžkým motorem co proto. jinak v ní mám 1,6 8v 72 kW, což je asi tak minimum, které si dokážu představit, ta 1,4 musela být za trest.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 13:21, 406
máme v rodině 406 1.9TD v kombíku, žere 7 litrů míň ani za boha, poruchy krom kostí na př. nápravě žádné, olej nežere a už má nalítáno 180000 jinak jen spotřební opravy, jo a tlumiče původní
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 01:11, RE: 406
dus posted by:
máme v rodině 406 1.9TD v kombíku, žere 7 litrů míň ani za boha, poruchy krom kostí na př. nápravě žádné, olej nežere a už má nalítáno 180000 jinak jen spotřební opravy, jo a tlumiče původní
mám 406 s motorem 2.2 benzin + plyn. Spotřeba plynu měřená podle tankování vychází kolem 9 listrů. Podle počítače vychází dlouhodobá spotřeba 7,9 litru. Jenže nemám potuchy čeho. Jestli jen benzinu, nebo to nějak počítá i plyn, nevím. Jednou za půl roku vyjedu benzin až na rezervu a natankuju plnou. Olej měním jednou po 15.000 km, plnou syntetiku a nedolívám nic. Po výměně ukazují okýnka na palubní desce "plnou", před výměnou je oleje o dvě okýnka míň.
Tak nevím.
Já jsem s autem spokojen, žádné velké opravy jsem neměl, jen žárovka, špatný kontakt v rádiu a oprava spoje roury výfuku se zadním hrncem.
Podle toho, co tady čtu, mám asi štěstí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.08.2007 21:57, Papajohnny
Mám na starosti 4 auta 406, mají dohromady najeto přes milion km, ročně najedou dohromady asi 300 000 km.
Tlumiče opravdu neodcházejí.
Spotřeba oleje: u 1,8, ale i jiných stačí vyměnit gufera dříků ventilů, práce na pár hodin, náklad asi 3500 Kč. (Hlavně zbytečně nezmatkovat a nevyhlašovat, že auto stojí za ...)
Jinak - jedním slovem 406 je dobré auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.12.2007 11:53, RE: Papajohnny
anonym posted by:
Mám na starosti 4 auta 406, mají dohromady najeto přes milion km, ročně najedou dohromady asi 300 000 km.
Tlumiče opravdu neodcházejí.
Spotřeba oleje: u 1,8, ale i jiných stačí vyměnit gufera dříků ventilů, práce na pár hodin, náklad asi 3500 Kč. (Hlavně zbytečně nezmatkovat a nevyhlašovat, že auto stojí za ...)
Jinak - jedním slovem 406 je dobré auto.
Najezdil jsem již 1,3 mil. km s osobními auty. Jediné čemu nevěřím, je životnost tlumičů. Na našich cestách je limit 80t.km pro ostré hochy (já) a 120t.km pro opatrné. Můžete mi tady vykládat co chcete. Po výměně tlumičů změní auto jízdní vlastnosti tak, že se s ním musíte znovu naučit jezdit. Tedy nejezdíte-li rychle pouze po rovině. I tlumiče, které prošli zkušebním testem jako dobré, nebo vyhovující, po absolvování výměny se ukázaly jako nevyhovující. Zkoušel jsem na autech i tlumiče plynokapalinové. Jinak chci říci, že některé renomované značky jsou takové srač.y, že vydrží jen 40t. km. O bourácích, kteří přičítají jiné jízdí vlastnosti pneumatikám, případně kolům jiných rozměrů ani nemluvím. Peugeot si vyrábí tlumiče pérování sám. V zahraničí je jako dobré nehodnotí. Víte jaké mají silnice ve Francii? Ani tam žádná sláva. Většinou účinnost tlumičů klesá pozvolna, tekže si na inherentní jízdní vlastnosti postupně zvykáte, pouze výměna vám posléze otevře oči.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.03.2008 07:30, RE: P406
Jirka posted by:
U nás v práci byla tak před 2 roky móda mít P406. Měla ho tam spousta lidí. Dnes jich tam zbylo jako šafránu. Když se bývalých majitelů zeptám, proč to prodali, tak jsou docela vzteklí. Nikdo z nich už ale nejezdí v Peugeotu, proč asi? Znám majitele jiných značek a když prodají auto, tak si koupí novější model stejné značky, ale proč to tak není u pažouta?
protože seš kund. Jedině dement tipu fáááábijáááá! nejlepší auto na svjetě si koupí zase fááábiju. Pokud možno HTP.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.