0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 405 MI16 je silný i po letech

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 14:38, RE: rychlost dle navigace
Tomi posted by:
On jel 224km/h a na tacháku měl 230km/h???To asi ne!
jak je možný,že všichni kromě mě mají tak malou odchylku rychlosti na navigaci a rychloměru?
Já když jedu ve Fabii tacho 130km/h tak navigace ukazuje 119-120km/h.Když jedu v Carismě tacho 160 tak reálná je 138-140 dle navigace.Obecně má spousta aut při 130km/h odchylku 8-12km/h při analogovém tachometru.Čím rychleji tím větší rozdíl.

Recenze dobře napsaná,s láskou,ale stejně nemůžu rozdýchat jak 20let stará auta jsou výborná a autor se rozplý...
ano, starsi auta muzou opravdu mit relativne vykonne brzdy. nezapomenme totiz, ze tato auta jsou o cca 200kg lehci, nez ta soucasna. a komunikativni rizeni = nepreposilovane rizeni, takze zase domena starsich aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 14:45, RE: rychlost dle navigace
mikes posted by:
Navigace by mela byt dobre fixnuta. Kdyz je fixnuta blbe, je mene presna (me se to typicky stava kdyz ji zapinam az za jizdy). Taky se mi jednou stalo ze mi rychlost v GPS kolisala rychlost neustale v rozsahu 7kmh i kdyz auto jelo na tempomat po rovine (rychlost 140kmh).
gps ukazuje rychlost velmi presne, odchylka je max 0,5km/h. takze udaji na navigacce muzete verit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 14:57, RE: rychlost dle navigace
Tomi posted by:
On jel 224km/h a na tacháku měl 230km/h???To asi ne!
jak je možný,že všichni kromě mě mají tak malou odchylku rychlosti na navigaci a rychloměru?
Já když jedu ve Fabii tacho 130km/h tak navigace ukazuje 119-120km/h.Když jedu v Carismě tacho 160 tak reálná je 138-140 dle navigace.Obecně má spousta aut při 130km/h odchylku 8-12km/h při analogovém tachometru.Čím rychleji tím větší rozdíl.

Recenze dobře napsaná,s láskou,ale stejně nemůžu rozdýchat jak 20let stará auta jsou výborná a autor se rozplý...
To není tak, že by všem ukazovalo přesně a vám ne. Komu to kecá 20 na 130, ten raději mlčí, ten co to má hodně přesné, ten se naopak pochlubí rád. Ale obecně bych to viděl tak, že čím vyšší třídy je automobil, tím přesnější je na něm vše. U těch malých a levných se musí šetřit víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 15:06, RE: nepomlouvejte, když neznáte...
Tomi posted by:
ani policejní radar neukazuje přesně.To není žádná novinka ani žádné tajemství,to je veřejně přiznaná věc.
Když jsem dostal pokutu za rychlost tak jsem se informoval.Naměřily mi 71 vě městě a musely 3kmh odečíst jako toleranci,takže jsem jel 68.Což bylo v mém případě sakra znát,protože porušit ve městě víc jak o 20kmh se pěkně podraží a už bych neměl čisté bodové konto :)
Mam pro tebe spatnou zpravu, za prekroceni rychlosti do 20kmh v obci se strhavaji 2 body.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 15:07, RE: Fadding efekt
Baruch_Spinoza posted by:
Fadding efekt, LOL.
Kdyz uz se mu smejes tak jsi aspon mohl napsat jak se to pise - pro autora priste radsi "fading" nebo hezky cesky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 15:09, RE: rychlost dle navigace
Gravedigger posted by:
gps ukazuje rychlost velmi presne, odchylka je max 0,5km/h. takze udaji na navigacce muzete verit.
Jj, vzdyt to pisu. GPS je ok kdyz je dobre chycena, jinak muze zkreslovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 15:36, RE: rychlost dle navigace
mikes posted by:
Jj, vzdyt to pisu. GPS je ok kdyz je dobre chycena, jinak muze zkreslovat.
Jeee - to nevite, ze tachometr je u vetsiny vozu kalibrovany na 15" gumy. Pokud tam date 14" tak to meri vic nez to jede.
Podobne pochybuju, ze kdyz tam nekdo praskne 17" gumy, tak si necha krekalibrovat tachometr....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 15:39, Koloss(i)
Koloss posted by:
To není tak, že by všem ukazovalo přesně a vám ne. Komu to kecá 20 na 130, ten raději mlčí, ten co to má hodně přesné, ten se naopak pochlubí rád. Ale obecně bych to viděl tak, že čím vyšší třídy je automobil, tím přesnější je na něm vše. U těch malých a levných se musí šetřit víc.
S vaším příspěvkem (skoro naprosto!) souhlasím, s tím pod Xantia ale NE!
PS: Jste "na tahu" .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 16:32, RE: rychlost dle navigace
brachy posted by:
Jeee - to nevite, ze tachometr je u vetsiny vozu kalibrovany na 15" gumy. Pokud tam date 14" tak to meri vic nez to jede.
Podobne pochybuju, ze kdyz tam nekdo praskne 17" gumy, tak si necha krekalibrovat tachometr....
Tak to teda nevime... :o) Vis proc se udavaji rozmery napr. 195/65 15" a 205/55 16" na stejnem aute? Aby byl obvod kola porad stejny a tachometr ukazoval stejne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 16:35, RE: Hezké
Muroň posted by:
Švára by Tě potešil. S HDi má dobré zkušenosti a ani z doslechu neví, že by byly nějak problémové. Mezi common raily je považuje za to lepší. Biturbo zná a oceňuje. Taky si myslí, že v kombinaci spotřeby a životnosti není nad mé staré TDi a nebýt přísnějších emisních norem, Tdi se dělají dál.
Mě potěšil tím, že mi výhodně sežene tlumiče Sachs.
Tdi by sly do kytek kazdopadne uz kvuli tomu, ze jsou nyni vyrobne drazsi nez CR. Tipuju ze to je to na co VW cekal celou dobu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 17:13, RE: rychlost dle navigace
mikes posted by:
Tak to teda nevime... :o) Vis proc se udavaji rozmery napr. 195/65 15" a 205/55 16" na stejnem aute? Aby byl obvod kola porad stejny a tachometr ukazoval stejne.
Ruku do ohne teda nedam, ale nejsou to spis udaje homologovanych (schvalenych pneu).
Prvni cislo ukazuje sirku, druhe pomer sirky v "vysky" gumy a treti palce.
Ciste fyzikalne - pokud tachometr "dopocitava" rychlost z otacek pneu, je rozdil v obvodu. A nezlob se 14" a 15" maji prose ruzne dlouhy obvod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 17:44, RE: rychlost dle navigace
Brachy posted by:
Ruku do ohne teda nedam, ale nejsou to spis udaje homologovanych (schvalenych pneu).
Prvni cislo ukazuje sirku, druhe pomer sirky v "vysky" gumy a treti palce.
Ciste fyzikalne - pokud tachometr "dopocitava" rychlost z otacek pneu, je rozdil v obvodu. A nezlob se 14" a 15" maji prose ruzne dlouhy obvod.
14´´ nebo 15´´ je průměr disku,ale nevím jak ty,ale já jezdím po pneumatikách,takže když máš na vetším disku nižší pneu,může se obvod rovnat.
Pro konkrétní případ 195/65 15 vs 205/55 16 dokonce vychází obvod pneumatiky menší pro tu 16´´. Ale ještě pořád je ten rozdíl menší než nová vs sjetá pneu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 19:49, RE: Fadding efekt
mikes posted by:
Kdyz uz se mu smejes tak jsi aspon mohl napsat jak se to pise - pro autora priste radsi "fading" nebo hezky cesky...
no udělat ve dvou slovech tři chyby mi přijde dost, nechápu pak když jazyk evidentně neovládá proč to nenapíše česky, asi by nebyl tolik cool...

správně fading effect
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 19:55, RE: Týpek
V007 posted by:
Ve kterých dalších modelech je tento systém použit? Máte nějaký odkaz-tip kde se dá dozvědět více? Řeším problém, kde se potřebuji zbavit posilovače kůli místu a přesně tohle řešení se mi zamlouvá :) Díky... V.
Kromě recenzovaného Peugeota ještě v histrické 505, velké 605 do roku 1994, Alfě Romeo 75, VW Golfu II, Corradu a Passatu B3 (Vše G60). Jiná auta už mě nenapadají. Jde o systémy Bendix Integriert (francouzské vozy) a TEVES MkII (zbytek). No jinak to kdysi míval třeba i Jaguar, BMW (stará XJ a řada 7 E23).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 20:04, RE: Cena
TOM posted by:
Velmi pěkný a zachovalý kousek - alespoň podle fotografií. Gratuluji majiteli. Můžu se zeptat na cenu?
Jen bych chtěl doplnit,že první MI-16 byly opravdu jen 1,9 ( 1905ccm) a zároveň byly o 75kg lehčí než ty po faceliftu z roku 92/93 2,0 Mi-16( 1998 ccm),takže ty starší měli lepší jízdní výkony.
A ta cena se taky tak srovnávat nedá - byl to ve své době špičkový model. A špičkovou 407 dnes koupíte za více než 1000 000 Kč - cca 50prům. platů a jak už někdo psal - dnes jde větší část příjmu na každ...
Tak tak. Mimochodem ta 1,9 ve starší verzi (motor řady XU9..) je jízdně o dost lepší, než pozdější dvoulitr ze stejné řady (XU10J4RS). Mimochodem jde o ten stejný motor (dvoulitr), který měla Killie ve své Xsaře VTS. Tam však měl už 120 kW, stejně jako v 306 S16, kde měl ale navíc ještě šestistupňovou převodovku. Tu Xsara z mně neznámého důvodu nedostala. Škoda. Jinak znám dost lidí, kteří měli motor 1,9 16V v Citroenu BX (takzvaný BX 16V, nebo také francouzsky 16 S) a s tím to je opravdová raketa. Takovou dynamiku už dnenší auta k poměru zdvihový objem/výkon zdaleka neumějí. Prostě bomba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.10.2008 21:40, RE: Týpek
koos posted by:
Kromě recenzovaného Peugeota ještě v histrické 505, velké 605 do roku 1994, Alfě Romeo 75, VW Golfu II, Corradu a Passatu B3 (Vše G60). Jiná auta už mě nenapadají. Jde o systémy Bendix Integriert (francouzské vozy) a TEVES MkII (zbytek). No jinak to kdysi míval třeba i Jaguar, BMW (stará XJ a řada 7 E23).
Díky za info, je to zajímavé řešení. Co jsem zatím kolem toho našel jedná se o poměrně komplikovaný (a objemný) systém. Uvidíme jestli to k něčemu bude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 16:54, RE: Cena
TOM posted by:
Velmi pěkný a zachovalý kousek - alespoň podle fotografií. Gratuluji majiteli. Můžu se zeptat na cenu?
Jen bych chtěl doplnit,že první MI-16 byly opravdu jen 1,9 ( 1905ccm) a zároveň byly o 75kg lehčí než ty po faceliftu z roku 92/93 2,0 Mi-16( 1998 ccm),takže ty starší měli lepší jízdní výkony.
A ta cena se taky tak srovnávat nedá - byl to ve své době špičkový model. A špičkovou 407 dnes koupíte za více než 1000 000 Kč - cca 50prům. platů a jak už někdo psal - dnes jde větší část příjmu na každ...
Tak cenu se možná od majitele nedozvíme...Nezbývá, než se domnívat jestli to bylo 30, 40 nebo padesát. Čirou náhodou mám doma ,kromě jiných Citroënů ,také charakterem podobné, níže zmiňované BX, a to právě v provedení GTI 16v se 108kW. A tam se ceny za pěkný kousek pohybují do 30 klacků, víc by dal asi jen skalní fanda za velmi krásný kousek. Peugeot má historicky o něco lepší renomé (zaslouží si ho?) tak by Mi16 mohlo být o chlup dražší, ale těch 50 považuji stejně za strop. Jináč to BX i přes hendikep 4kW oproti Mi16 dovede taky pěkné věci a co teprve od 4 tis otáček...pořád jsou to svým způsobem zábavná auta, zejména díky tomu, že nejsou tak těžká jako auta současná, po kterých požadujeme bezpečnostní i komfortní výbavu. Jediné mínus je, že po přesednutí z generačně mladších aut (C5, C8, Jumper) , vždycky marně hledám 6. kvalt, který by trochu ponížil otáčky. Krátkodobě to nevadí, na okreskách je to dokonce to pravé, ale 4500-5000 ot. na dálnici není dlouhodobě nic příjemného. Pár lidí tam šouplo převodovku z S16 a mají to pořešené, ale kolik z nás by se do toho pustilo, že...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 21:23, RE: Zajímavá recenze
Muroň posted by:
Podle toho žebříčku to zas taková sláva nebyla. R5 byl v té době starý model, AX bylo maximálně šuntozní a Samara a Yugo (zřejmě Koral, Florida přišla myslím později) byly socialistické produkty s odpovídající kvalitou a úrovní.
Fáva se v té době delaly jen bílé, šedé a béžové. Ale souhlasim s tím, že po stránce ovladatelnosti, jízních vlastností a nabídky prostoru na tom ve své době špatně nebyly.
to dpwagen: Nemyslím, že R5 byla horší jak favorit. Mohu srovnat, když jsem tenkrát přesedl z Fáčka do Renault 5, jenom jsem si chrochtal, R5 minimálně o krok vpředu před Favoritem. Možná jen ta pasivní bezpečnost byla u R5 horší, komfort jízdy, dynamika motoru byla opravdu jinde. Nedávno jsem Rencka prodal ženský co měla Favorita a dodnes, když ji potkám, tak si to nemůže vynachválit. Samozřejmě, bavíme se o levných starých pekáčích, a ne autech..... By mě zajímalo kterej vymrd bolševickej ten žebříček aut skládal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 22:24, RE: HDi a tlumiče
Muroň posted by:
Kayaba jsou přímo japonské a kvalitou velmi dobré, ovšem cenově příznivější než Sachs a Bilstein. Chce to trochu hledat, protože i tyhle kvalitní se občas dají najít za srovnatelnou cenu jako levné Alko nebo ne o moc dráže než špatné Starline. Ani ty známé Monroe prý žádný zázrak nejsou. Švára mě od nich odrazoval.
Plně souhlasím co se tlumičů monroe týká, koupil jsem na Astru G a je po nich už po pouhých 30tkm původní 180tkm což dle mého podstatný rozdíl!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 22:41, RE: HDi a tlumiče
Jurke posted by:
Plně souhlasím co se tlumičů monroe týká, koupil jsem na Astru G a je po nich už po pouhých 30tkm původní 180tkm což dle mého podstatný rozdíl!
To jste už "X-tý" v řadě co (víceméně) totéž říká. Opravdu (jednoznačně) nejlepší jsou Bilstein (jen ta cena...)
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.