0
back
 

diskuze k tématu: Auto do 60tis.Kč pro mladou rodinu

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.11.2009 16:28, carina
toto vzit a zbytek penez vrazit do udrzby a ma zlaty auto http://ojetevozy.toyota.cz/detail-vozu.html;jsessionid=7672AB7301A88940F63521DD6AF5E85E?vuz=2853
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.11.2009 16:49, RE: Mondeo
David V posted by:
Mluvil jsem konkrétně o Wuestenrotu. Apropos, není náhodou podstatnější jakou pojišťovnu zvolil ten, kdo do Tebe bací?
To samozřejmě je, už jsem měl tu čest s jednou nejmenovanou českou která tady přežívá už z totáče. Jedním slovem katastrofální jednání, poškozený je pro ně aušus.

Nicméně pokud se začnu zajímat i o pojištění svého vozu (asi ne v případě auta za 60 tisíc), tak pak jsou zajímavé ceny, když mám současně havarijní i povinné. A tam už mě ta pojišťovna zajímá.

Ale i tak, pokud auto nabořím sousedovi a moje pojišťovna ho oškube, tak se na mě soused nebude dívat moc mile a to už mě zase zajímat bude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.11.2009 16:54, RE: Nemohu souhlasit s výběrem
MPi Rider posted by:
Radši bych doporučil Škodu Felicii (sám mám Felicii v kombíku 1.6MPi a nemůžu si stěžovat) nebo trojku Golfa. Snad bych už raději sáhnul i po Oplu Astra než po Citroenu nebo Peugeotu.
Jestliže zatatel upřednostňuje bezpečnost, tak Felicii už snad raději ne-e.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.11.2009 16:57, RE: carina
borec posted by:
toto vzit a zbytek penez vrazit do udrzby a ma zlaty auto http://ojetevozy.toyota.cz/detail-vozu.html;jsessionid=7672AB7301A88940F63521DD6AF5E85E?vuz=2853
Ale to asi nebude v kombajnu. Jinak mě to napadlo taky, ale v kombajnu by se už dal sehnat spíše Avensis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.11.2009 17:18, RE: A teď vážně
typek posted by:
Xantia je výborné auto, rozhodně bych ovšem netvrdil, že podvozek je jen o "koulích". Mít však 60 + 30 táců na repasi, tak nevidím problém, jezdit na "létajícím koberci" je zážitek.
P306 je skutečně prost dětských nemocí, konstrukce je bytelná a spotřebák levný. Z nabídky redaktora bych vybral tohle. Xantia je totéž jen v méně líbivém balení.
Ford je slušná volba, ale bude mít vyšší provozní náklady, ale větší kufr.
Osobně bych přidal Hondu Civic kombi, ač se servis může zdát dražší je pravdou,...
Pokud by tazatel chtěl spolehlivého japonce, tak mu můžu nabídnout toho našeho, psal jsem na něj recenzi - mazda 626 po 13. letech provozu- , auto chci poslat do světa, protože nás bude koncem prosince 6 a tolik se nás do mazdičky nevejde,
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.11.2009 18:19, RE: Mondeo
Koloss posted by:
To samozřejmě je, už jsem měl tu čest s jednou nejmenovanou českou která tady přežívá už z totáče. Jedním slovem katastrofální jednání, poškozený je pro ně aušus.

Nicméně pokud se začnu zajímat i o pojištění svého vozu (asi ne v případě auta za 60 tisíc), tak pak jsou zajímavé ceny, když mám současně havarijní i povinné. A tam už mě ta pojišťovna zajímá.

Ale i tak, pokud auto nabořím sousedovi a moje pojišťovna ho oškube, tak se na mě soused nebude dívat moc mile a to už mě zase zajímat bude.
Já taky nemám auto pojištěný havarijně a za těch 10 let už se mi to nepojištění určitě vyplácí. Čili mluvím o holém ručení a to hodlám po přečtení článku na d-fensu "zbavit sádla".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.11.2009 18:46, RE: carina
Koloss posted by:
Ale to asi nebude v kombajnu. Jinak mě to napadlo taky, ale v kombajnu by se už dal sehnat spíše Avensis.
pise ze chce "pravdepodobne kombi" a ten liftback je taky dost velkej a kocar se tam v pohode vejde
avensis do 60ti nebude lehky sehnat v dobrym stavu a porad musis pocitat ze to jeste neco spolkne na ty rozvody, naplne, brzdy, popr. gumy atd. ta carina co ja tam a prodavana v toyote za 25 tak udelas za zbytek novej podvozek i s rozvodama
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.11.2009 19:27, Xantia 1,8 16V
Přátelé, to, že by PSA 1,8 16V žrala nějak přehršle oleje, slyším snad poprvé. To bych se opravdu více bál čerpadla. Ovšem, to je celkem jednoduché, a jeho opravu zvládne cvičená opička, klidně uprostřed dálnice. Vtip je totiž v tom, že málo kdo ví, co se opravdu na čerpadle porouchá. Není totiž část u čerpadla, kterážto jako čerpadlo funguje, ale je to její bakelitová příruba. Nemíním se rozepisovat, ale kdo zná trochu auto nebo spíše citráky, ví jistě o čem je řeč. Škoda, že citroen má u nás tak nevalnou pověst. Ovšem na druhou stranu - zase výhoda potencionálniho kupce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.11.2009 21:09, Laguna
CO Renault Laguna v 2.0 8v kombik??Spolehlivy motor a komfort
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.11.2009 01:19, RE: Laguna
ToJa posted by:
CO Renault Laguna v 2.0 8v kombik??Spolehlivy motor a komfort
u dvoulitrovýho benzínu a ještě v kombajnu bych asi čekal brutální spotřebu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.11.2009 01:29, Volkswagen ma reseni
Pořád nad tímhle dotazem přemýšlím až jsem zabrouzdal po nabídkách a filtry mi vyhodily si myslím velice slušnou nabídku. Volkswagen Passat combi 1.9 TDI 81kW nebo benzínový 1.6 74kW od roku 1996 až 1999. Slušná výbava zahrnující i automatickou klimatizaci. A do limitu 60 000kč pořizovací ceny (nepočítám přepis, evidenci, eko daň a pojištění) je i celkem slušný výběr. Bohužel u takového vozidla musí kupující počítat buď se stočeným tachometrem (za což bych vraždil) a nebo s větším počtem najetých kilometrů. Ale u tak spolehlivých motorů bych se těch kilometrů nebál pokud se o to bude nový majitel aspoń trochu starat....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.11.2009 14:20, RE: Zájemce upřednosťnuje bezpečnost, a proto
Honza42 posted by:
je mu doporučeno auto, které je naprostou bezpečnostní katastrofou. Horší crash než Xantia už nemá snad ani koloběžka.
Mno, co se asi tak jinýho dá doporučit? Chtějí velký (prostorný), spolehlivý auto, ale maj na něj 2 platy... Žít do 31 singl a nemít na bezpečný auto? A propos vozit v něm špuntíka? Nechápu. Asi mán jiné priority...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.11.2009 16:54, Já bych volil Fiat
Dobrý den, dovolím si přispět svým názorem do diskuze. Zkusil bych se podívat po zachovalém Fiatu Marea 1,6 16v. Okolo 60 tis. se pohybují verze kombi i sedan a s tímto motorem získáte slušně spolehlivý a nenáročný vůz. Pro rodinu a její potřeby bude v interiéru i zavazadlovém prostoru víc místa než ve Fabii, díly jsou levné a spotřeba i jízda samotná příjemné. Záleží na preferencích pana tazatele, ale u nás bezdůvodně diskriminovaný Fiat bych volil já.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.11.2009 01:57, RE: Laguna
MPi Rider posted by:
u dvoulitrovýho benzínu a ještě v kombajnu bych asi čekal brutální spotřebu?
Proč? U Mazdy 6 kombi 2.0L mám spotřebu po 16 tkm 8.01 L/100 (dotankování). Jestli je to brutální potřeba nevím, mě to přijde OK na 1,5 tuny těžké auto. Provoz 50-60% dálnice zbytek okresky, občas město.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.11.2009 08:05, RE: Nemohu souhlasit s výběrem
Koloss posted by:
Jestliže zatatel upřednostňuje bezpečnost, tak Felicii už snad raději ne-e.
No ta felda si s xantií může podat ruku. Obě jsou katastrofální. Nechápu, jak někdo požaduje bezpečnost za mizerné peníze a ještě v tom bude vozit dítě....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.11.2009 11:05, RE: xantie
kos posted by:
To je super výběr a doporučení ta Xantie a citroeny vůbec. Vzhledem k tomu, že se jich u nás mnoho prodalo předpokládám, že v bazaru se najde nějaký spolehlivý a zachovalý kus z dovozu he he. Známý ji měl a na podvozku spravoval pořád něco. Buď to nešlo nahoru nebo naopak dolů, nebo to šlo oběma směry za neskutečného skřípění. Ono totiž je tam krom koulí taky nějaký rozvod ,který musí těsnit, nějaké čerpadlo, nějaké čidla. Někdy kroutím hlavu nad debilními dotazy čtenářu, ale v poslední době je ...
Já na rozdíl od Vás mám s xantií osobní zkušenosti a ne jedná paní povídala. Podvozek je naprosto v klidu (konkrétně u mne do podvozku nepadla ani koruna). Z dlouhodobějšího hlediska jsou náklady podvozku srovnatelné s "normálním" ovšem pohodlí je nesrovnatelné. Bezpečnost je asi slabší (alespoň dle laboratorních testů), ale za zvolenou částku prostě nemůžete mít všechno. No a nakonec doporučení fábie - no coment. Tím jste se odrovnal sám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.11.2009 21:31, RE: Nemohu souhlasit s výběrem
Pavlik posted by:
No ta felda si s xantií může podat ruku. Obě jsou katastrofální. Nechápu, jak někdo požaduje bezpečnost za mizerné peníze a ještě v tom bude vozit dítě....
Tento ty příspěvků nemám rád. Copak nedokážete pochopit, že ne každý pracuje jako nějaký auditor nabo konzultant, ale že lidé dělají učitele, hasiče, prodavače, popeláře, zedníky, lékaře a podobné ne zrovna excelentně placené profese. Tam se o ceně automobilů rozohuje o řád níže než začínají jejich nové ekvivalenty. Někdo ty peníze na auto nemá, ale jezdit potřebuje. Třeba za o něco lépe placeno prací. To si mají lidi kvůli dětem pořídit OT-čko. Co takhle místo bezpečných aut opravdu se snažit zbezpečnit silnice před mnohými kretény. Ta bezpečnost není jen o pasivní bezpečnosti vozu, ale i o čase a charakteru silnic, kde se s vozem pohybuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.11.2009 23:09, RE: Nemohu souhlasit s výběrem
David V posted by:
Tento ty příspěvků nemám rád. Copak nedokážete pochopit, že ne každý pracuje jako nějaký auditor nabo konzultant, ale že lidé dělají učitele, hasiče, prodavače, popeláře, zedníky, lékaře a podobné ne zrovna excelentně placené profese. Tam se o ceně automobilů rozohuje o řád níže než začínají jejich nové ekvivalenty. Někdo ty peníze na auto nemá, ale jezdit potřebuje. Třeba za o něco lépe placeno prací. To si mají lidi kvůli dětem pořídit OT-čko. Co takhle místo bezpečných aut opravdu se snažit z...
Přesně tak. Hysterie kolem "hvězdiček" rouzpoutalo PR jisté automobilky. Pustím se na tenký led, kdy jistě budu "zatracen", ale nedá mi to.
Občas se zde vyskytuje několik jedinců z těchto táborů" automobilismu".
Hvězdičkáři: jsou zastánci pořízení nového, nebo zánovního praktického vozu s co největším počtem hvězdiček a colkoli nemá 4 a více stars, je obstarožní šunt, co nemá na naše silnice co vyjíždět. Pak většinou po takovém výroku následuje výčet deformovaných zón, jejich prohnutí, posunutí sloupků a počet bodů v kategorii, ve kterých se wágen rozsypal o něco méně než konkurence. Boží. Připomíná mi to scénku z Báječných let pod psa, kdy si otec rodiny po nocích stlouká rakev, protože určitě umře, protože venku stojí maringotka. Nihilsta ve mně praví: umřu i jako invalida z šestihvězdičkového cars, jen později a nasranej na život v postižení. Ale výsledek každého života je znám
Druhá veličina příchozích vyjadřivších se v podobné diskuzi je ze skupiny "zastánci předpisové jízdy".
Ti tvoří zajímaví jedinci, kteří si nemohou za peníze obstarat "žihadla", které s přehledem pokoří dálniční limit a většinou ho dlouhodobě nevydrží, aniž by se engine zadřel, nebo sežral u benzinky rodinu i s botama. Takoví lidé mají sklon vysmívat se hvězdičkám a krutě trestat " piráta" který si koupil AUDI, nebo BMW (značku doplň, je to putna, na tenhle typ lidí je červenej hadr i O2 RS) aby porušoval ty "pravidla a zákony". Protože zákony a předpisy jsou dobré i za okolnosti, kdyby na dálnici byla ve vodorovném (vertikálně i horizontálně) přehledném úseku dálnice dvacítka padesát kilometrů. Chapišto, předpis a basta. Těm jsou hvězdičky ukradené především z ekonomických důvodů, ale jakmile si pořídí desetiletou ojetinu s dvěma a více hvězdičkami, místo předchozího schnilého fanouše, okamžitě přechází do tábora Hvězdičkářů. Vždyť co je cenějšího, než život Jj, občas je tu prdel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.11.2009 23:30, RE: Nemohu souhlasit s výběrem
typek posted by:
Přesně tak. Hysterie kolem "hvězdiček" rouzpoutalo PR jisté automobilky. Pustím se na tenký led, kdy jistě budu "zatracen", ale nedá mi to.
Občas se zde vyskytuje několik jedinců z těchto táborů" automobilismu".
Hvězdičkáři: jsou zastánci pořízení nového, nebo zánovního praktického vozu s co největším počtem hvězdiček a colkoli nemá 4 a více stars, je obstarožní šunt, co nemá na naše silnice co vyjíždět. Pak většinou po takovém výroku následuje výčet deformovaných zón, jejich prohnutí, posunutí...
Pěkně napsané, nicméně jsou to 2 extrémní úhly pohledu. Pravda je jako obvykle někde mezi extrémy.

Crashtesty jsou ten nejlepší mě známý způsob hodnocení bezpečnosti aut. Lidi co ty testy dělají asi nejsou úplný pitomci, které je třeba ignorovat. Proto když jsem kupoval auto(a), tak jsem na crashtesty vždy pozorně koukal. Stejně jako jsem koukal na spolehlivost aut. Nechci být 10x ročně v servisu, to se fest nevyplatí.

A co se týká Felicie vs. Xantia. Pokud mi jde o bezpečnost rodiny... proč kupovat auto, o kterém dopředu vím, že to byl totální bezpečnostní průser už v době výroby (Xantia)? A 10 let stará Xantia na tom bude ještě hůř než nová, kterou v NCAP testovali (rez podvozku, opravená bouračka, vykuchané airbagy apod.). No A Felda, k ní crash test není vůbec a navíc byla designovaná hodně dávno. U ní můžu akorát věřit na osud. Prostě pokud je mi souzeno žít do 100 let, tak můžu jezdit třeba v Trabantu a těch 100 se dožiju
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 09:10, RE: Nemohu souhlasit s výběrem
Petr S posted by:
Pěkně napsané, nicméně jsou to 2 extrémní úhly pohledu. Pravda je jako obvykle někde mezi extrémy.

Crashtesty jsou ten nejlepší mě známý způsob hodnocení bezpečnosti aut. Lidi co ty testy dělají asi nejsou úplný pitomci, které je třeba ignorovat. Proto když jsem kupoval auto(a), tak jsem na crashtesty vždy pozorně koukal. Stejně jako jsem koukal na spolehlivost aut. Nechci být 10x ročně v servisu, to se fest nevyplatí.

A co se týká Felicie vs. Xantia. Pokud mi jde o bezpečnost rodiny... proč k...
Hele a je lepší bezpečné nebo spolehlivé auto. Je lepší být 10x ročně v servisu a pak bez zásadních potíží ustát havárii nebo jezdit ve staré Almeře a střet nerozdejchat? Diskuse na toto téma jsou dle mého názoru úplně na ....
Pokud se kupuje auto za pár šupů, tak je primárním kritériem spíše ta spolehlivost. Prostě jezdit autem je riziko a musí se tak k tomu přistupovat. Aktivní řízení snižuje riziko nehody mnohonásobně víc než pasivní ochrana auta pak následky nehody.
Jedna čistě demagogická poznámka:
Vzhledem k faktu, že je průměrné stáří vozového parku 14 let, tak za 60 tisíc si vlastně tazatel pořídí nadprůměrné auto s odpovídající bezpečností a statisticky bude jezdit bezpečněji než je motoristický průměr. Nevím, proč jej tolik strašíte.
respond
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.