0
back
 

diskuze k tématu: Auto do 60tis.Kč pro mladou rodinu

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.11.2009 12:04, rada
Marea Weekend 1,9 JTD,osobní zkušenost, vlastním 3 roky bez závady, najeto celkem 150 000.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.11.2009 16:29, rada
Doporučit konkrétní vůz se opravdu nedá. Je doufám každému jasné, že v této cenové relaci i potencionálně problémovější vůz (např. Renault) v příkladném technickém stavu udělá lepší službu, než potencionálně spolehlivá např. TOYOTA, ale po třetí vážné nehodě, otočená "přes boudu" a s tachometrem utočeným z 400 tisíc na obligátních 120 tisíc jako mají všechna auta v bazaru od stáří 5-ti do 100 let.
Stav, stav a nic jiného. Znáček na kapotě řešme u zánovních vozů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.11.2009 16:59, rada
Taky bych doporučil mareu.A sic z osobní skušenosti. Mame ji 4jary na tacho ma 230 000 když jsme ji brali tak měla 180000.Dělali se kotouče letos spojka.Trochu divny je starter ten se dělal dvakrat jinak klidek.Jeto 1,6 což celkem stačí ja jezdim za osum žena za sedum.co se týče socky. Když vydim kdo dnes v oktě jezdí a hlavně o kolik za ni dal víc nebo musel dát proti mařeně nebo čemukoli normalnimu škubne mi to koutkem.Nejsem anti koncernista dodavku mame t4 s 2,5 petivalcem chce to jenom popřemyšlet .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.11.2009 19:49, rada
Za daných podmínek bych neváhal ani minutu a bral bych Fiat Marea Weekend s motorem buď 1.6 nebo 1.9 JTD - v případě motoru JTD bych se nafty nebál, na rozdíl od jiných common railů jezdí spolehlivě i po letech a je velmi úsporný. Samozřejmost je důkladně ho před koupí otestovat , tzn. poslechem jestli má čistý a pravidelný volnoběh, musí okamžitě startovat studený i teplý, a po důkladném zahřátí ho vyzkoušet na plný výkon, nejlépe do dlouhého kopce ho držet aspoň 20 vteřin na plný výkon. A mám ten dojem, že jako jeden z posledních dieselů nemá dvouhmotový setrvačník, což je velká výhoda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.11.2009 20:02, rada
dete nekam se sataryma fiatama a naftakama. bude rad kdyz za ty prachy bude dobrej benzinak a to nemecke nebo japonske znacky
a misto nafty s lpg s bombou misto rezervy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.11.2009 09:16, rada
Za tenhle peníz se doporučit konkretní model už nedá. Tady spíš vybírat dle aktuálního stavu vozidla. A´t už je to fiat porsche nebo lada
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.11.2009 09:37, rada
V této cenové hladině bude trochu problém najít auto dle vašich požadavků. Jak už zde bylo napsáno, nemá smysl hledat konkrétní značku. Je třeba se zaměřit na celkový stav, vzít s sebou odborníka který auto proleze a zhodnotí. Hlavně bych se zaměřil na korozi. Kombi s komplet pozinkovanou karoserii za tyhle peníze totiž moc nebude. Kdybych měl doporučit nějaký model asi bych se podíval po Fordu Escort 1.6 16V (dobrá výbava i jízda), Honda Civic Aerodeck 1.4 nebo Peugeot 306 break (u jediného bych se nebál dieselu, ale NE HDi, jen staré 1.9, nejlépe se servisní knížkou). Také bych se raději vydal hledat do Rakouska nebo Německa, kde se dá koupit i tak levné auto v celkem dobrém stavu, a hlavně výběr je daleko větší. Ne každý totiž šrotoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.11.2009 09:53, rada
Ahoj, zkuste to co jsme udělali my: mám chudého bráchu, cenová relace podobná.
Tak jsme hledali na internetu a nakonec si dojeli do Německa pro Mitsubishi Lancer 1,6 combi (cena 1200 EUR, se serviskou atc.) Výkon 83 kw, celé v elektrice,
jen nemá klima. Nakonec se to ukázalo jako dobrá volba, jediné co jsme udělali
po čase byla výměna chladiče (ca 4,000 KC). Jezdí naprosto spolehlivě, úsporně, není to nápadné auto. A přitom má skvělý výkon, je relativně lehké. Technická vyspělost proti všem tem Peugeotum a Citroenum Xsara a silenym starym Fordum Escort je dle meho o rad vyssi.
Takze muj tip: zkuste japonce..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.11.2009 10:24, rada
Mitsubishi - to je rada, ani nahodou.Gratuluji,asi máte veliké štěstí.Co my jsme se natrápili s těmito vozy - tomu by asi nikdo nevěřil.Od této značky raději dál. Pokuk to jezdí, vše v poho, ale jak se to posere....Servisáci si s tím nevědí rady, prostě hrůza. Zlatý Ford.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.11.2009 17:44, rada
Mam Mitsubishi Space 1,6 star uz 5 let najeto 100000 a bez poruch.Predtim Ford escort a uz nikdy vice Ford byl snad vic v servisu nez v garazi.Pri koupi mel Misak najeto 19000 a Ford asi 28000 tak zadnej velkej rozdil.Ford sel z baraku asi pri 90000 a byl schnilej kde to jen slo.Dejte pokoj s Fordem ja zese rikam jedine Japonec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.11.2009 20:39, rada
mám fiat marea 1,6 weekend, ale stál mě před dvěma lety o 100 víc. Ale taková je už doba, rok 2000, najeto při koupi 132 a teď 172, takže 40 za dva roky, pouze výměna rozvodů, oleje, filtrů a ostatních náplní. tento motor vydrží min. 300 a 1,9 v dieselu na youtube má i 500. takže bych se nebál, podvozek je víceprvkový, a dost odolný, mám 16palcové nizkoprofilové kola a D1 není zrovna nejrovnější a auto se drží. Hlavně kufr oceníte, klimatizaci již v základu, a spoustu prostoru, který v octavii nenajdete. Dále je super ostatní výbava a mě osobně nejvíc těší, že nemusím zapínat a vypínat světla. zrychlení, spotřeba i max. rychlost, včetně táhnutí od spoda je super.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.11.2009 22:07, rada
To co tu někteří říkají o fordu není zcela pravda. Jsou to auta která mají skvělé jízdní vlastnosti, velmi malé náklady na servis, náklady na provoz nijak zvláště nevybočují, jsou to bezpečná auta, ALE, trpí korozí... Celkový stav záleží na předchozím majiteli. V trodině jsme měli již 5 fordů, poslední bylo mondeo rv 97 kombi. s motorem 1.6 16V jsem byl schopen jezdit průměr 6.5-8.5 dle stylu jízdy, když jsem chtěl jet- jel jsem. Na silnici skvěle drží díky váze a prostor je ohromný, za 6 let se měnily rozvody, lambda hned po koupi, brzdové hadičky, shnilý nebyl a šlapal jako hodinky. při koupi 80, při prodeji 190 a no problem!!!! a to tento motor není zrovna chválen ale nemlhu na něj říci nic špatného. výbava dobrá... rozhodně dobrá volba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.11.2009 10:05, rada
V této cenové hladině, je těžké vybrat bezproblémový automobil k Vámi uváděnému ročnímu nájezdu km. Jeden tip ale mám a tím je Toyota Carina E, vlastním ho já (1997) i známý (1993) a mimo spotřebáku nemáme žádné nepředvídatelné investice. Známý letos měnil spodní čep na předním ramenu a autobaterií. Že se jedná o spolehlivé auto se můžete přesvědčit i v recenzích a popsaných zkušenostech vlastníků na jiných serverech. Auto je velmi prostorné, pohodlné a dobře zpracované (samozřejmě je nutné brát ohled na dobu, kdy se automobil vyráběl, ale myslím si, že vzhledem k Vámi uváděné ceně nebudete srovnávat s dnešními automobily). Pokud se vyvarujete koupě havarovaného, nebo výrazně zanedbaného vozidla, zaručuji Vám bezproblémový provoz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.11.2009 16:46, rada
Už jsem psal Fiaty nebrat jsou to jebky. To že tady mněl někdo kliku na povedenej kus je pěkné ale vysoká poruchovost a vysoké náklady na opravu z vlastní zkušenosti Vám toto auto můžu rozmluvit. Naopak Mondeo 97-00 je dobrý kousek 1.8i16v kombi koupíte s klimou a s 2.ma až 4.ma ABG v D se serviskou za 1000-1500,-Euro s nájezdem do 150tkm a takové auto Vám bude sloužit ještě hodně let. Pravda je že v čechách to mondeo koupíte taky ale těžko v takovém stavu a nebo budete hodně dlouho shánět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.11.2009 17:14, rada
Naprostý souhlas s PájaŠ toyotka fakt dobrý tip jen asi možná ta mařena bude za stejné prašule lépe vybavena "abs klima atd" Mondeo taky dobrý nápad. Nevim jak je na tom mondeo s korozí. Ale vim to o escortu kolega ma escort 98 OD NOVA a makomplet rezaví spodek kufru schodou dnes sme pro něj byli vservisu je to neopravitelné nebo možná jo ale tak za 20 000,- dle dvorního mechanika podotíkám že auto je garážované. Další perla toho auta je motor 1.8 kadla kadla takže údajně jeden z nejhorších motorů vůbec má najeto 350 000 a nic se na něm nedělalo olej se mněnil po 15 000 no spíše po 20 000 hodnota auta dnes je 5 000,- až 0 z puvodních 360 000 taky zajímavé .No a ktěm fiatum maji doma tipo rv. 87 1,7 kadla kadla najeto něco přes 600 000 taky od nova dnes slouží jako vyloženě pracovní takže vozýk má zapřahnutý 3 dny v týdnu fakt hodně těžká služba ažádná fatální zavada se neobjevila prostě nic když sem se ptal proč se ho nezbaví odpověděl jeho tatík"proč když slouží a má technickou"to snad není štěstí na kus,ale ruční práce tak to jen k fiatům.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.11.2009 17:30, rada
Skoro vsechny Cariny E maji v zakladu ABS. a do faceliftu v roku 96 1 erbeg, potom 2
A klimu, el okna, el.zrcatka a central maji i ty od zacatku roku vyroby cca 09/92 s
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.11.2009 17:55, rada
Tak to je fajn pak už záleží na samotnem kusu auta jako takovem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.11.2009 18:23, rada
Rozhodně doporučím
1. Octavii, vydrží vše, je to držák, díly a servis jsou v šude. Každý servis jí dokáže dát za pár korun dohromady, existuje téměř vše v druhovýrově. Není to sice žádné hogo-fogo :) ale spolehlivý vůz, který vydrží velmi, velmi dlouho. Lepší je dražší a nezničitelný motor 1,9TDi 66 a 81kw - je to motor s 300-500.000km výdrží bez větších nákladů.
2. Toyotu Avenss, nebo Carinu. Tady jedině benzín. Obrovský držák, ale serivs je už dražší.
3. !! Super tip, ale těžké jej sehnat pod 300.000km - jelikož jej nikdo nechce prodat - protože funguje !! Audi A6 2,5TDi 103kw ne 4x4quattro (pětiválcový turbodiesel 103kw - jiný ne) do r.v. 1997. Těch let výroby se rozhodně nebojte, všechny moderní vozy strčí do kapsy v životnosti a kvalitě. Tyto první A6 jsou jedny z největších držáků, kdo kdy vyrobil. Vypadá dobře, je výborná, má 6-rychlostí, díly za pár korun po vrakovištích, ale i v druhovýrobě. Pro srovnání combi/avant, kufr menší/nižší než v Octavii, na druhou stranu širší a po sklopení sedadel naprostá rovina. Motory se 400.000km jsou prostě zajeté, spotřeba do 6,3L. Používá je také VW Transporter, a Volvo V70 do r.v. 2001 - to už nevydrží tolik jako první A6.
4. Rover 400 sice není combi, ale je to dobré auto. Díly stojí doslova pár korun a nic zásadního se na nich nerozbíjí. Rover 600 je kufrově malý a už ne tak spolehlivý.
5. Seat Toledo s posledních let výroby 5-dveřové s motory 1,9TDi 66 a 81kw. Motory nezničitelné se zanedbatelnou spotřebou, díly za hubičku.
6. Golf starší generace, a zase stejné nesmrtelné motory 1,9TDi
7. Francouzká a Italská auta kupujte jen když musíte, spíše se jim vyhněte. Stojí to nervy, kompromisy, čas a peníze... Nejsme tak bohatý, abychom je kupovali.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.11.2009 20:26, rada
Já nevím, proč tak často slýchám urážky francouzkých aut? My jsme měli v rodině pár kousků ještě před revolucí a máme je pořád. Teda vlastně jenom Peugeoty. A s žádným nikdy nebyl větší problém, nad rámec běžné údržby. Tak to opravdu nechápu. Báli jsme se jen 307 a 407, 407 jsem stejně nakonec koupily a zatím ok (najeto při koupi 47t, nyní asi 180t a pořád nic - dokonce ani FAP). Nechci nikomu nic namlouvat, ale to je prostě moje zkušenost. Třeba takové mondeo kolegovi zrezlo asi v pěti-šesti léteh, vectraB to samé plus olejnička,věčně elekroprůsery, Okta-nemám slov-je to malý,slabý,nepohodlný,obyčejný,nudný a hlavně předražený. Já bych doporučil P406 1,8i.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.11.2009 21:14, rada
Ještě k té Toyotě Carině E, drahého servisu se nemusíte bát, jelikož pokud vlastníte-li auto z roku výroby cca 1997, tak je luxus jezdit do značkového servisu. Pokud něco, tak jezdu ke známému osvědčenému mechanikovi (myslím si, dle mých zkušeností,že to budete potřebovat minimálně). U Cariny E jsou velmi vychytané motory 1,6 a 1,8, diesely měla Toyota dobré až s příchodem D4D u Avensisu , zde je nutné dát pozor na náběh km a citlivost na používané nekvalitní palivo (někdy zazlobí vstřiky). Avensis bude zcela jistě moje další volba po Carině E. Teď mám TC 1,6 78 kw a spotřeba na tak velký auto 7-8 l bez problémů. ND je možné bezproblémově sehnat z druhovýroby. Pro Toyotu jsem se kdysi rozhodl (dodnes nelituji), když jsem jel s autem známého do vyhlášeného servisu na výměnu svíček a majitel servisu se mě zeptal: "Co že tady s tím autem dělám a že tyto auta do servisu nejezdí", dále ještě dodal: "Být všechny auta jako tato, tak si tady nevydělám". Vím, že to asi může vypadat jako óda na svého mazlika a svou značku, ale přečtěte si diskusní fóra a recenze.
respond
  1 2 3 4 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.