0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 206

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 00:41,
POSILOVAČ ŘÍZENÍ S DÁLKOVÝM OVLÁDÁNÍM? :---)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 03:03, RE: bez předmětu
ANDREW posted by:
POSILOVAČ ŘÍZENÍ S DÁLKOVÝM OVLÁDÁNÍM? :---)
Taky mě to trklo a netuším, co tím autor myslel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 05:31, RE: bez předmětu
Black Sabbath posted by:
Taky mě to trklo a netuším, co tím autor myslel.
jen jestli není celé auto na dálkové ovládání:))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 09:14,
někde jsem slyšel že Peugeot prodává auta pouze kvůli designu...tak nevim...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 10:01, RE: bez předmětu
ooo posted by:
někde jsem slyšel že Peugeot prodává auta pouze kvůli designu...tak nevim...
myslim, ze si to cetl v blesku.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 11:43, RE: bez předmětu
Dan posted by:
myslim, ze si to cetl v blesku.....
vskutku povedená recenze, autor se zapotil pri sepisovani takovych mouder - nevim co si o tom myslet snad by radeji nektere recenze sem nemeli ani davat je to fakt hnus!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 13:00, Klady a zápory
No tak vzhled bych teda ko dladů moc necpal, jes to sice suběktivní, ale podle mně je to jadno z nejhnusnějších aut. A rozerva pod autem mi příjde jako docela dobrá a myslím že každému, kdo někdy vyskládával celý nákup na silnici jen aby mohl vyměnit kolo -:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 16:48, skusenosti
keby som to auto uzival tolko km tak by som o tom nepisal zopar riadkov, clovek sa chce predsa z toho aj nieco dozvediet... Velmi subjektivne, mala vypovedacia hodnota. A tak isto by ma zaujimalo nieco o tom automate....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 16:57, RE: Klady a zápory
Thales posted by:
No tak vzhled bych teda ko dladů moc necpal, jes to sice suběktivní, ale podle mně je to jadno z nejhnusnějších aut. A rozerva pod autem mi příjde jako docela dobrá a myslím že každému, kdo někdy vyskládával celý nákup na silnici jen aby mohl vyměnit kolo -:)
Kazdy si vybere auto ktere se mu libi a nemusi psat ze je to hnusne auto, to mas jako s babama.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 20:59,
velice pekne auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.03.2006 00:28, RE: Klady a zápory
Thales posted by:
No tak vzhled bych teda ko dladů moc necpal, jes to sice suběktivní, ale podle mně je to jadno z nejhnusnějších aut. A rozerva pod autem mi příjde jako docela dobrá a myslím že každému, kdo někdy vyskládával celý nákup na silnici jen aby mohl vyměnit kolo -:)
Kazdý ma svůj vkus, nemyslíš?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.03.2006 08:00, RE: Klady a zápory
Thales posted by:
No tak vzhled bych teda ko dladů moc necpal, jes to sice suběktivní, ale podle mně je to jadno z nejhnusnějších aut. A rozerva pod autem mi příjde jako docela dobrá a myslím že každému, kdo někdy vyskládával celý nákup na silnici jen aby mohl vyměnit kolo -:)
Na druhou stranu - docela se děsím situace, až budu muset měnit rezervu na P 307 - vespod jako u 206, takže si každý dokáže představit, jak asi taková rezerva po pár měsících vypadá. Takže to vidím radši na pěnu ve spreji (a v pneuservisu to pak bude stát za to).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.03.2006 16:27, RE: Klady a zápory
Pepe posted by:
Na druhou stranu - docela se děsím situace, až budu muset měnit rezervu na P 307 - vespod jako u 206, takže si každý dokáže představit, jak asi taková rezerva po pár měsících vypadá. Takže to vidím radši na pěnu ve spreji (a v pneuservisu to pak bude stát za to).
Vážení, každé uložení rezervy má své klady a zápory. Argumentovat ale tím, že rezerva pod kufrem je špinavá - ano souhlasím - je ale celkem hloupost, protože to kolo co jsem měnil u Octávie v době řepné kampaně taky nebylo zrovna čisté. Jen s tím rozdílem, že jsem musel půlku věcí z naloženého kufru vyndat ven na déšť ... . A prostor rezervy potom ještě omýt.

Jinak co se týče 206, když jsem ho viděl v roce 1998 na obrázcích, moc se mi nelíbil. Když jsem ho ale potom viděl v reálu, koupil jsem ho hned první den, co byl na trhu. Píše se hodně o spolehlivosti, špatných jízdních vlastnostech, řazení a pod., myslím ale, že to není tak strašné. Za čtyři roky co jsem ho měl , jsem kromě vadné konzoly svíček - měněno jako výr. vada, žádný problém nazaznanenal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.03.2006 17:21, 206 55 kw
motor opravdu není nic moc a jizdní vlastnosti např oproti fabii slabe.a zadní dveře a vstup do vozu je malý.jinak se mi libili sedacky docela tuhe na francouze a i dilensky to bylo dobre.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.03.2006 22:57, RE: Klady a zápory
carsoon posted by:
Kazdy si vybere auto ktere se mu libi a nemusi psat ze je to hnusne auto, to mas jako s babama.
Ale já nepsal, že je hnusné, to jste si špatně přečetli, psal jsme, že je podle mně hnusné a to je rozdíl, řesně jako s těma babama.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.03.2006 15:52, RE: 206 55 kw
anonym posted by:
motor opravdu není nic moc a jizdní vlastnosti např oproti fabii slabe.a zadní dveře a vstup do vozu je malý.jinak se mi libili sedacky docela tuhe na francouze a i dilensky to bylo dobre.
Měl jsem možnost si zařádit v P306 XS 1,6 - dost koní na tak malé auto, sportovní podvozek atd. Výborně padlo do ruky, hned jsem našel optimální polohu za volantem. Esteticky taky nebylo co vytknout, být svobodný a bezdětný, tak je to ideální auto do města. Takhle to vyhrála 307 bk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.03.2006 22:50, RE: 206 55 kw
Pepe posted by:
Měl jsem možnost si zařádit v P306 XS 1,6 - dost koní na tak malé auto, sportovní podvozek atd. Výborně padlo do ruky, hned jsem našel optimální polohu za volantem. Esteticky taky nebylo co vytknout, být svobodný a bezdětný, tak je to ideální auto do města. Takhle to vyhrála 307 bk.
No vidíte a já jezdil nějaký čas s verzí GTI, která má 2,0 16v a 135 koní.A až na detaily je to bomba a dnes už za dobrou cenu.Je fakt, že posaz za volantem není optimální(není ani v Cliu 2. generace-řídil jsem pro změnu verzi sport s 2,0l a 172 ks))..)řazení není tak nepřesné, jen má páka vůli a dlouhý krok, ale jede o zvyk(řídil jsem všechny 206, ale GTI jsem měl jediné doma) K těm jízdním vlastnostem.Každý pořád papouškuje, že má 206 špatné jízdní vlastnosti, avšak to je názor Světa Motorů, který je nesmyslný.206, jelikož má zadní nápravu s torzními tyčemi, tak se na limitu na rozdíl třeba od Fabie cchová, při prudkém ubrání plynu přetáčivě, což možná není bezpečné pro řidiče neznabohy.Díky této charakteristice jde 206 mnohem lépe a snadněji do zatáček, než zmíněná fabie.Kdo řídí BMW, nebo mercedes, tak tomu bude 206 určitě více vyhovovat, neřž třeba fabie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.03.2006 14:44, RE: 206 55 kw
Tomáš posted by:
No vidíte a já jezdil nějaký čas s verzí GTI, která má 2,0 16v a 135 koní.A až na detaily je to bomba a dnes už za dobrou cenu.Je fakt, že posaz za volantem není optimální(není ani v Cliu 2. generace-řídil jsem pro změnu verzi sport s 2,0l a 172 ks))..)řazení není tak nepřesné, jen má páka vůli a dlouhý krok, ale jede o zvyk(řídil jsem všechny 206, ale GTI jsem měl jediné doma) K těm jízdním vlastnostem.Každý pořád papouškuje, že má 206 špatné jízdní vlastnosti, avšak to je názor Světa Motorů...
Pardon, samozřejmě 206 XS, jinak souhlas, na adresu fabie - účinnost posilovače je snad větší než u punta v režimu city - prostě hrůza snad i pro ženy (nebo je fabie jen na ježdění po parkovišti?)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 17:03, RE: 206 55 kw
anonym posted by:
motor opravdu není nic moc a jizdní vlastnosti např oproti fabii slabe.a zadní dveře a vstup do vozu je malý.jinak se mi libili sedacky docela tuhe na francouze a i dilensky to bylo dobre.
motor je konstrukčně velmi zastaralý, používal se už ve 106, 306 na začátku 90. let a tomu odpovídají i jeho vlastnosti: hlučnost, hůř se vytáčí, chybí výkonová špička. 206 máme jako druhé auto, na ježdění po městě a k babčce je dobrá a stále skvěle vypadá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.03.2006 17:12, RE: 206 55 kw
XY posted by:
motor je konstrukčně velmi zastaralý, používal se už ve 106, 306 na začátku 90. let a tomu odpovídají i jeho vlastnosti: hlučnost, hůř se vytáčí, chybí výkonová špička. 206 máme jako druhé auto, na ježdění po městě a k babčce je dobrá a stále skvěle vypadá
Trochu Vás opravím, tento motor řady TU (je to TU3JP) pochází z roku 1986 a premieru měl na Citroenu AX, samozřejmě ještě s karburátorem.a co je na něm skvělé je , že je odolný a spolehlivý.Nikdy jsem neslyšel, že by mu praskly rozvody, je lehký (je komplet z slitiny hlináku) a s tim vytáčením to není zase tak hrozné, jelikož má třeba o 2 kg lehčí setrvačník, než stejné motory jiných značek z té doby.Jasně je to 2 ventil, takže se 16 V ho moc srovnat nelze, ikdyž s nějakým hodně špatným jo.Paradoxně lépe jede verze s centrálním vstřikováním než s MPI.Tyto motory trpí nerovnoměrným volnoběhem, ale není důvod k panice.Na vině je softwarre ŘJ, nová ale stojí 20000kč a flashovat se bohužel nedá.Pravda hlučnější trochu je, ale jinak dle mého názoru dobrá volba.(Sám ho mám v Saxu, ikdyž verzi 1,1 a nemůžu si stěžovat)
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.