0
back
 

diskuze k tématu: Je Peugeot 206 s motorem 1,4 HDI dobrá volba?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 21:38, RE: Prosím o radu
anonym posted by:
Kdyz se podivate na nabidku tady v Tipcars. tak neni problem najit Toyotu Carinu za 60-70 tisic v superstavu.- Mel jsem kdysi Peugeouta 406, a pritelkyne tehdy mela CarinuE, ridil jsem oboje, a porovnavat Carinu s Peugeotem - to je jako nebe a zeme. Presto ze Carina pochazi modelove z roku 1991, a Peugeot z roku 1995. Proste Evropa uz bohuzel davno zaspala vyvoj, az na par premiovek od BMW a MB Japonci jsou jednoznacne lepsi
No, nevím jak jste co porovnával, ale objektivně vzato má 406 rozhodně lepší jízdní vlastnosti, než Carina E, možná vyjma vzácné verze GTI, ale tu jste asi neměl. Mám rád japonské vozy, ale i starší peugeoty a 406 je jedním z nich. Dodnes je to velmi dobré auto a na rozdíl od dnenších peugeotů také spolehlivé a kvalitně vyrobené. Carina E je rovněž velmi kvalitní a asi i spolehlivější než 406, ale je mírně řečeno bezduchá, ostatně jako většina Toyot z té doby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 22:04, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Peugeot neni dobra volba obvzlast 206 je hnuj i s benzinem. 607,307,406 sroty. Ostatni jsem nemel v rukach, ale dobre casy pazoutu byly do 306-ky
206 je super vůz, zmiňované vady v článku, nevnímám, volant ok, sedadla jako nová, jízdní vlastnosti převážně po městě, ale i mimo super, odpovídající kategorii vozu, jízda dynamická, prostor uvnitř i kufr ideální, a hlavně parkování ve městě oproti velké Octávii jedinečné, vy, kteří pomlouváte, samozřejmě jsou lepší vozy např. za 500 tis., ale když babu někam posadit tak do PEUGEOTU 206 :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 22:13, RE: White Dog
anonym posted by:
Jezdím Peugeotem 206 1.4 HDi 2 roky, najel jsem cca. 80000 km. Spotřeba: 4,6 l/100 km, ale nijak zvlášť ji nehlídám. Zkoušel jsem se dostat pod 4 litry, ale nezadařilo se. Naopak dostat se se spotřebou nad 5 litrů je také skoro nemožné.
Závady: elektroinstalace, opraveno v záruce. Velká spotřeba žárovek do předních světel - už jsem jich měnil 6.
Řazení nepřesné. Motor celkem tichý, ale při rychlostech nad 90 km/h (na dálnici) je uvnitř velký hluk který znemožňuje i poslech rádia.
Kdyby to neby...
nechápu, asi to je tím, že je služební, můj běží tiše a hudba jak v pokojíčku na gauči , říká se, že u služebních aut s tím každý jezdí jako prase.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 22:17, RE: Zadní náprava...?
vasapasa posted by:
Jsem se chtěl zeptat jen tak pro informaci. Někde jsem zaslechl že u 206 byl nějakej problém se zadní nápravou (snad u všech modelů).... tak se chci zeptat o co přesně se mělo jednat.Nebo si to s něčím pletu?Nemyslím tedka problém v jízdních vlastnostech jako s píš v životnosti.V recenzi na 206 se o zadní nápravě taky nic nepíše,tak nevím.Jinak 1,4 bude asi dobrej nafťáček a jestli je to jak říká redakce motor kterej netrpí na typický dieslácký problémy,pak hurá do něj. .... ale ta zadní náprava...
Asi to bude stejna zavada jakou jsem mel u 306. Zadni naprava je s torzni tyci a je delana tak, ze dali do sebe dve trubky a zalili je gumou, ktera kdyz to okolo vyrezne, tak kola kleknou na doraz a musi se vymenit cela zadni naprava (repas cca 7000,-) kdyz jsem to videl v servisu tak jsem nechapal ,na rozdil od zde zminovanych felicii, kde nema co vyreznout - vzadu je trubka na která jsou navarena vlecena ramena a 307 ma delanou napravu principielne stejne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 22:39, RE: Prosím o radu
anonym posted by:
No, nevím jak jste co porovnával, ale objektivně vzato má 406 rozhodně lepší jízdní vlastnosti, než Carina E, možná vyjma vzácné verze GTI, ale tu jste asi neměl. Mám rád japonské vozy, ale i starší peugeoty a 406 je jedním z nich. Dodnes je to velmi dobré auto a na rozdíl od dnenších peugeotů také spolehlivé a kvalitně vyrobené. Carina E je rovněž velmi kvalitní a asi i spolehlivější než 406, ale je mírně řečeno bezduchá, ostatně jako většina Toyot z té doby.
Nevim podle ceho nekdo posuzuje, jestli auto je bezduche, ja se s nim nepovidam. Me staci, ze u pazoutu406, koupeneho ve sestiletem veku ,postupne odchazelo vsechno, vodni pumpy, kotouce, hlava, oba dva dily vyfuku, tlumice, loziska atd No a na CarineE se menil olej a filtry... Jezdili jsme stejne, kolem 30 tisic rocne... No a co se tyce jizdnich vlastnosti, tak ekonomicka 1.6 od Toyotu zrala pri rychle jizde 7, 1.8 od Peugeouta - 9.5, a parkrat jsem zkousel udrzet za Carinou v zatackach krok, jenomze to vubec neslo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 22:57, RE: Zadní náprava...?
anonym posted by:
Asi to bude stejna zavada jakou jsem mel u 306. Zadni naprava je s torzni tyci a je delana tak, ze dali do sebe dve trubky a zalili je gumou, ktera kdyz to okolo vyrezne, tak kola kleknou na doraz a musi se vymenit cela zadni naprava (repas cca 7000,-) kdyz jsem to videl v servisu tak jsem nechapal ,na rozdil od zde zminovanych felicii, kde nema co vyreznout - vzadu je trubka na která jsou navarena vlecena ramena a 307 ma delanou napravu principielne stejne.
Neni to zalitý gumou,ale jsou tam valečkova ložiska.Projevií se to tím že náprava klepe,a mírně se vykloní zadní kola.Dá se to opravit ale musí se to udělat včas.Jinak servisuji 206 s 1.4hdi rv2003 a má najeto 280.000km bez vážnějších problémů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.04.2008 01:49, RE: Zadní náprava...?
anonym posted by:
Neni to zalitý gumou,ale jsou tam valečkova ložiska.Projevií se to tím že náprava klepe,a mírně se vykloní zadní kola.Dá se to opravit ale musí se to udělat včas.Jinak servisuji 206 s 1.4hdi rv2003 a má najeto 280.000km bez vážnějších problémů.
JEHLICKOVA TY VOLE, DA SE NAPRUZIT ASI ZA 3000 KC
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.04.2008 13:26, RE: Plasty
anonym posted by:
Tak to já taky ne. Je mi prd platné, že jsou plasty měkčené, když vržou. Zatímco ve spoustě japončíků, amerik a nově i korejců jsou tvrdé a nevržou (v některých ale taky jo, stejně jako u evropckých aut ty měkčené). Vržou moc v P 206? Znám jednu Fábii s necelými 50 000 km a tam vržou úděsně!

Osel

v 206-ke plasty naozaj vŕzgajú ale iba trocha, najmä pri veľmi nízkych otáčkach, rozhodne sa s tým dá žiť
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.06.2008 18:40, RE: Zadní náprava...?
vasapasa posted by:
Jsem se chtěl zeptat jen tak pro informaci. Někde jsem zaslechl že u 206 byl nějakej problém se zadní nápravou (snad u všech modelů).... tak se chci zeptat o co přesně se mělo jednat.Nebo si to s něčím pletu?Nemyslím tedka problém v jízdních vlastnostech jako s píš v životnosti.V recenzi na 206 se o zadní nápravě taky nic nepíše,tak nevím.Jinak 1,4 bude asi dobrej nafťáček a jestli je to jak říká redakce motor kterej netrpí na typický dieslácký problémy,pak hurá do něj. .... ale ta zadní náprava...
Zadní napráva pro 206 je stejná jako u 306, 309. Jde o tlustou trubku neboli nápravnici uprostřed na ktere jsou proti sobě uložené dvě torsní tyče, které nahrazují typické pružiny. Na konci nápravnice jsouu dvě ložiska, na kterých jsou ramena s bubnovou brzdou. Celá náprava je ještě opatřená tlumiči a je uložená, přišroubovaná na čtyřech šroubech a dvou silenblocích (dva gumové kvádry vprostřed slepené a na každé starně jedn šroub). Tyto nápravy se pod tíhou času a ujetých kilometrů unaví, což vypadá, tak že se zadní kola rozjedou jako u naložené Tatry a u auta stojící na rovině je zadní nárazník oprotní přednímu níž a zadní kola jsou schována pod lemy blatníků. Možnosti: sehnat si jinou nápravu nebo si tu svou nechat repasovat ( cena cca 5000 - 8000, zaleží jak kde a jak u koho).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 19:01, RE: Plasty
anonym posted by:
A co plasty? Má 206 hodnotné plasty, aspoň jako škoda Fabia junior social edition? Jak píší ve SM, hodnoteně působící (jakpak se to asi měří) plasty je u auta to nejdůležitější. Hlavně musí být měkčené! Motor může být dle SM klidně chrochtající mrdka a zadní brzdy bubnové. Ale plasty, to je důležité. Tak co, má to hodnotné plasty?

Osel
Nojo v SM vždycky vyhraje koncernový auto, právě protože má kvalitní materiály a hodnotně působící plasty. Motory a podvozky je moc neberou. Snad ještě velikost kufru. Nejlepší fór byl jak Octavia smetla novou Lagunu. Uznali že Laguna má lepší motor (prototože je lepší tak o 2 generace), uznali že Laguna má lepší podvozek, ale celkově je prej škodovka úplně jinde, prostě lepší. Jestli každej z nich do konce života nebude jezdit škodovkou zadarmo, tak jsou to idioti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 19:07, RE: 1.4 HDi
anonym posted by:
nechápu, asi to je tím, že je služební, můj běží tiše a hudba jak v pokojíčku na gauči , říká se, že u služebních aut s tím každý jezdí jako prase.....
1.4 HDi je moc povedenej motor. Babička ho má v Citroenu C3 a je to paráda. Mimochodem C3 je "vylepšená" 206ka, takže je možná lepší variantou. Sežeňte si starej AutoDiesel, kde je velkej šestistránkovej článek věnovanej tomuhle motoru, to je asi nejserióznější informace. Doporučuju. A kdybyste nesehnal, po tom předůkladnym rozboru je to nejlepší malej diesel na trhu, mimochodem právě pro mimořádnou preciznost konstrukce. Právě díky až předimenzované konstrukci (žádnej tříváleček jak ve Fabce) je zaručena životnost 240 000 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.08.2008 15:34, RE: Prosím o radu
anonym posted by:
V každém případě děkuji všem. Konečná rozhodnutí padnou na mechanika.
poslouchám
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.