0
back
 

diskuze k tématu: Je Peugeot 206 s motorem 1,4 HDI dobrá volba?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 10:25, RE: bez předmětu
David Hrdlička posted by:
Já už jí neměním. Minule jsem vytrhnul to pérko a navždy jsem to vzdal a už s tím jezdím do servisu....
Hlavně, že se musí vozit náhradní. Zlatá H4, vyměním kdykoliv, kdekoliv, stojí do 100 Kč a seženu ji všude.
Strašný, za chvíli budem jezdit do servisu, aby nám natankovali beňo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 10:45, White Dog
Jezdím Peugeotem 206 1.4 HDi 2 roky, najel jsem cca. 80000 km. Spotřeba: 4,6 l/100 km, ale nijak zvlášť ji nehlídám. Zkoušel jsem se dostat pod 4 litry, ale nezadařilo se. Naopak dostat se se spotřebou nad 5 litrů je také skoro nemožné.
Závady: elektroinstalace, opraveno v záruce. Velká spotřeba žárovek do předních světel - už jsem jich měnil 6.
Řazení nepřesné. Motor celkem tichý, ale při rychlostech nad 90 km/h (na dálnici) je uvnitř velký hluk který znemožňuje i poslech rádia.
Kdyby to nebylo služební auto, které jsem si nemohl vybrat, asi bych sepoohlédl po něčem jiném.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 10:46, RE: bez předmětu
anonym posted by:
žezoty stojí za ho.no, ostatne jako franc. auta, stačí třeba na meganu menit zárovku na př. svetle a nadávat jak....
To si vzdy vzpomenu na kolegu tady v praci a jeho Citroen C3. Praskla mu na Vysocine na chalupe zarovka v prednim svetlometu. jal se ji tedy vymenit, coz po usilovne snaze ani po pulhodine a ani s navodem nedokazal. Dojel tedy do nejblizsiho servisu, ktery tam byl /autorizovany Skoda servis/. Poprosil je jestli mu ji nevymeni soduvodnenim, ze to nedokaze. osoba co ho prijimala/sef servisu/ se na nej neduverive kouknul jak na blba, ze neumi vymenit ani zarovku. Naznal, ze ji vymeni sam, coz po deseti minutach taky vzdal, zavolal technika z dilny a ten teprve dokazal po dalsich deseti minutach zarovku vymenit.
Obrazek si udelejte sami, od te doby chodi do servisu i kvuli praskle zarovce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 11:55, RE: bez předmětu
anonym posted by:
měl jsem 307, 406 a nyní mám 607 a rozhodně se ohrazuji !! proti termínu šrot !!! nechápu jak je většina moto veřejnosti proti Peugeotům tak brojí, a už vůbec bych nikomu takovýmto způsobem žádné vozidlo nevymlouval. Jestli vymlouvat, tak jsen věcnými a hlavně osobními zkušenostmi
Souhlas - mám 306 bk, 2001 - kromě překlesaného kablíku bez závady.
Manželka má 307 bk, 2004 - výměna tyček stbilizátorů v záruce.
Otec měl 406 bk 1999 - měněn vlnovec, náboj zadního kola + tyčky na víceprvku. Prodávala se s téměř 250 tkm v perf. stavu.
Fakt šroty - takový bych chtěl furt...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 13:18, Prosím o radu
V autech se absolutně, ale opravdu absolutně nevyznám, manžel také ne. Potřebuji pohodlné trochu větší auto za málo peněz. Byl mně nabídnut Peugeot 405, ročník 94, 1,8 benzín. Projela jsem se, a krom tuhého pedálu spojky se mně to auto opravdu dobře řídí. Údajně má celkem přijatelnou spotřebu kolem 7-7,5. Je to druhý majitel, najeto 250 tisíc kilometrů. To je prý také pravda-oba majitelé jsou soukromé osoby, vůz byl jen v jedné rodině. Cena by se mněla pohybovat kolem 45 tisíc. Auto je z venku i v interiéru celkem zachovalé.

Jen se chci zeptat: ANO x NE?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 13:34, RE: 2 otázky Xsara Picasso
A4 posted by:
1) v článku píšete, že motor 2,0 HDi je i picassa k dispozici pouze s 66 kw, ale i tady na tipcars jsou v nabídce min. 2 nebo 3 auta s motorem 2,0 HDi 80 kw, jak je to tedy s těmi motory?
2) má picasso otáčkoměr nebo ne? Někde v inzerátech se uvádí, že ano, někde ne, jak to tedy je. Nebo ho má až od nějakého roku výroby? A nebo jen některé motorizace?
Díky za odpovědi
Xara picasso nemá otáčkoměr v žádné úrovni,a 2l HDI je vždy bez mezichladiče 66 kw.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 13:34, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
Souhlas - mám 306 bk, 2001 - kromě překlesaného kablíku bez závady.
Manželka má 307 bk, 2004 - výměna tyček stbilizátorů v záruce.
Otec měl 406 bk 1999 - měněn vlnovec, náboj zadního kola + tyčky na víceprvku. Prodávala se s téměř 250 tkm v perf. stavu.
Fakt šroty - takový bych chtěl furt...
To jsem si u 307 říkal taky, že to jsou jen kecy s tou poruchovostí atd. Jen se stav tachometru přehoupl přes 100 tis. km, tak neustále jezdím po servisech. Naposled se vysypala převodovka. Před tím vysypané spojkové ložisko, ještě předtím kloub na poloose, ještě předtím podpálené ventily. Podotýkám, že autu byla dopřávána "pravidelná péče autorizovaného servisu" . Nyní má auto necelých 130 tis. km a přemejšlím jestli ho nemám raději hodit ze skály. Je pravda, že jsem byl vlastníkem i 206 1,4 benzín. Na té se najelo cca 50 tis. a šla do světa. Ta neměla žádné vážnější závady, nepočítám-li po 2 letech upadlý výfuk, vadný přepínač blinkrů , výměna el.motoru na chladiči. Já jsem už vyléčen a pažouta už fakt radši ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 13:42, RE: Peugot 206
anonym posted by:
A co řazení ala houbička na nádobí)). Felicie se 150 000 má lepší....je to ostuda, že nedokážou udělat kvalitní řazení ani v 207
P307 má o dosti přesnější řazení než 206, ale na druhou stranu se vám u 307 s největší pravděpodobností vysype cca po 120 tis. celá převodovka. Na tu kvedlačku v 206 se dá zvyknout, ale nesmíte střídat i s jinými auty. Pokud byste jezdil třeba i s Octavií nebo Fábií, pak ten rozdíl je dosti markantní. P206 má řazení od novoty jako Felicie s vyčochtanou kulisou řazení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 13:54, RE: Prosím o radu
anonym posted by:
V autech se absolutně, ale opravdu absolutně nevyznám, manžel také ne. Potřebuji pohodlné trochu větší auto za málo peněz. Byl mně nabídnut Peugeot 405, ročník 94, 1,8 benzín. Projela jsem se, a krom tuhého pedálu spojky se mně to auto opravdu dobře řídí. Údajně má celkem přijatelnou spotřebu kolem 7-7,5. Je to druhý majitel, najeto 250 tisíc kilometrů. To je prý také pravda-oba majitelé jsou soukromé osoby, vůz byl jen v jedné rodině. Cena by se mněla pohybovat kolem 45 tisíc. Auto je z venku i...
To se těžko radí. Já rozhodně doporučuji sehnat někoho, kdo trochu ví "která bije", protože kupovat auto stylem, že se na internetové poradě zeptám, je hazard non plus ultra. Až toho někoho seženete, tak si s ním projeďte několik aut a na které ukáže prstem, to vezměte. Na spotřebu bych se ani tolik nezaměřoval, protože u ojetýho auto to asi nebude místo, kde Vás bude nejvíc tlačit bota.
Já sám nejsem příznivcem francouzských aut, tím méně ojetých, ale v případě Vašeho rozhodování bude nejvíce záležet přímo na konkrétním voze, kterým klidně může být francouz, o kterého bylo dobře staráno před velmi opotřebeným japoncem nebo švédem.
Určitě existují auta kolem 50-ti tisíc, která nemusí přinášet výrazné problémy, ale je pak velice důležitá otázka na prodávajícího, proč se takového auta vlastně zbavuje. Jedno v téhle cenové relaci mám doma, ale auto je v naprostém pořádku a zatím nemám jediný důvod se ho zbavovat. Já bych své auto momentálně vyměnil v případě, že bych chtěl provedení Kombi a zůstal bych věrný značce, protože mi Vectra přes všechny špatné pověsti o Opely velké vrásky za těch 5 let, co ji mám nezpůsobila. Takže důvod výměny vozu může hodně napovědět, stejně jako zvolený nástupce.
Je mi líto, že Vám na Vaši jasnou otázku píšu sáhodlouhou odpověď na jejímž konci bude spíše 80-ti % NE.
PS: Projděte si recenze na zdejším serveru a nějaký obrázek Vám to jistě dá. Kdybych se rozhodoval podle sebe (r.v. cca 1995), vybíral bych mezi vozy Mondeo/Vectra/Astra/Golf/Passat a vyhnul se naftovým agregátům. Ale co člověk to názor, čili jiný Vám problematiku nastíní z jiného úhlu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 14:01, RE: Prosím o radu
David V posted by:
To se těžko radí. Já rozhodně doporučuji sehnat někoho, kdo trochu ví "která bije", protože kupovat auto stylem, že se na internetové poradě zeptám, je hazard non plus ultra. Až toho někoho seženete, tak si s ním projeďte několik aut a na které ukáže prstem, to vezměte. Na spotřebu bych se ani tolik nezaměřoval, protože u ojetýho auto to asi nebude místo, kde Vás bude nejvíc tlačit bota.
Já sám nejsem příznivcem francouzských aut, tím méně ojetých, ale v případě Vašeho rozhodování bude nejvíce ...
Děkuji za radu, něco jsem si vzala, něco zase ne. Ale v každém připadě opravdu děkuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 14:37, RE: Prosím o radu
anonym posted by:
Děkuji za radu, něco jsem si vzala, něco zase ne. Ale v každém připadě opravdu děkuji.
Ještě bych doplnil, že nákupem ojetiny to teprve začíná, je potřeba mít někoho (pokud se nemohu spolehnout na své ruce), kdo některé banální opravy a výměny zvládne. Mám kamaráda, doktora, a je mi ho často líto, neboť se na něm servisy pěkně hojí. Takovým lidem spíše doporučím si koupit nové auto, protože finanční úspora dosažená koupí ojetého auta může být sporá. I když na druhou stranu u auta v ceně kolem 50-ti tisích by to chtělo hodně snahy se dostat opravami třeba nad 200. Nějak tuším, že se Vám nelíbí, co jsem doporučil za typy strojů, ale na rovinu Vám napíšu, že v případě ojetiny by měl jít design maličko stranou (stejně jako třeba barva) a zatím mám neustále více důvěry ke strojům německým byť mají usedlejší design (alespoň se to o nich tvrdí). Aby to nevypadalo, že vařím z vody, tak mohu říci, že v naší rodině byla auta francouzská a italská nahrazena auty německými a japonskými, většinou po mnoha různých peripetiích velmi často spojených s elektrikou v motoru nebo elektrikou obecně. Opět to nejsou žádná dogmata, ale jen vlastní zkušenost z blízké rodiny. Jo mimochodem, jestli trváte na francouzovi, tak Citroen, ale co nabízel v 94 a s jakou kvalitou, to nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 15:02, RE: Prosím o radu
David V posted by:
Ještě bych doplnil, že nákupem ojetiny to teprve začíná, je potřeba mít někoho (pokud se nemohu spolehnout na své ruce), kdo některé banální opravy a výměny zvládne. Mám kamaráda, doktora, a je mi ho často líto, neboť se na něm servisy pěkně hojí. Takovým lidem spíše doporučím si koupit nové auto, protože finanční úspora dosažená koupí ojetého auta může být sporá. I když na druhou stranu u auta v ceně kolem 50-ti tisích by to chtělo hodně snahy se dostat opravami třeba nad 200. Nějak tuším, že s...
Mně opravdu nijak nezáleží na značce, či konkrétní modelu, natoš barvě. Ovšem tento Peugeot (doufám, že se to tak píše) se mně opravdu dobře řídil. To bohužel nemohu říci o mondeu, ani vektře. Passata mám teď o mohu skutečně jen doufat, že přežije dnešní cestu z firmy. Astra i Golf se mi zdají malé, a nové auto si zatím nemohu dovolit, stavíme si domeček. Citroena má manžel, tuším že ksantii, ale jistě to nevím. Je spokojený, ale on také automobilům nerozumí, takže jeho spokojenost není zrovna důvodem ke koupi. O servis našich vozů se nám stará rodinný přítel, a mohu říci, že má práce opravdu dost. Toho P405 nám doporučil právě on, ale sám řekl, že s tímto vozem nemá moc zkušeností, co se týče spolehlivosti. Víte, rádi bychom letos poprvé vzali děti k moři, a pašíkem ani citroenem to asi nepůjde. Oba jsou v takovém pochybném stavu... zřejmně na šrotiště. Já děkuji za veškerou pomoc, a věřte, že se Vaší rady budu držet. Bez mechanika auto v žádném případě nekoupím. Uvažuji o dále o Nisanu Primera, také se mně dobře řídil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 15:18, RE: 206
anonym posted by:
Nééé. 206 je humus! Jděte radši do něčeho kvalitního
Jasně, třeba do felicie, viď?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 15:23, RE: Prosím o radu
anonym posted by:
V autech se absolutně, ale opravdu absolutně nevyznám, manžel také ne. Potřebuji pohodlné trochu větší auto za málo peněz. Byl mně nabídnut Peugeot 405, ročník 94, 1,8 benzín. Projela jsem se, a krom tuhého pedálu spojky se mně to auto opravdu dobře řídí. Údajně má celkem přijatelnou spotřebu kolem 7-7,5. Je to druhý majitel, najeto 250 tisíc kilometrů. To je prý také pravda-oba majitelé jsou soukromé osoby, vůz byl jen v jedné rodině. Cena by se mněla pohybovat kolem 45 tisíc. Auto je z venku i...
405-ku můžu pokud je v dobrém stavu jen doporučit. Pohodlné nenáročné auto. Ale než 1,8i resp. 1,9i bych se přikláněl k naftové verzi. Hodně štěstí při výběru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 15:25, RE: Prosím o radu
anonym posted by:
Mně opravdu nijak nezáleží na značce, či konkrétní modelu, natoš barvě. Ovšem tento Peugeot (doufám, že se to tak píše) se mně opravdu dobře řídil. To bohužel nemohu říci o mondeu, ani vektře. Passata mám teď o mohu skutečně jen doufat, že přežije dnešní cestu z firmy. Astra i Golf se mi zdají malé, a nové auto si zatím nemohu dovolit, stavíme si domeček. Citroena má manžel, tuším že ksantii, ale jistě to nevím. Je spokojený, ale on také automobilům nerozumí, takže jeho spokojenost není zrovna ...
To jsou informace, které se tady měly objevit hned a ne až teď. A Primera je auto, na kterou se ze všech jmenovaných dá nejvíce říci ANO, avšak zase záleží na konkrétním kusu. Jestli toho konkrétního Peugeota doporučil rodinný přítel, který se Vám stará o auta a sama tvrdíte, že tomu nerozumíte, tak bych ho asi vzal bez ohledu na to, co mi poradí nějakej jouda na automobilovým fóru.
Objektivně ovšem Mondeo i Vectra jsou na tom podvozkově lépe než 405 (pokud nejsou poněkud vyběhané - což se dá u vozů kolem 15-ti let předpokládat), ovšem pocit z řízení je něco jiného než papírové vlastnosti - to uznávám.
Člověk nemusí autům rozumět, aby věděl, jestli je spokojený nebo ne. Takže jestli se rozhodujete mezi Primerou a 405, tak já zde od stolu radím se spíše zaměřit na Nissan a pokud na něm bude nějaká těžká vada, tak teprve potom vzít Peugeota.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 16:02, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To jsem si u 307 říkal taky, že to jsou jen kecy s tou poruchovostí atd. Jen se stav tachometru přehoupl přes 100 tis. km, tak neustále jezdím po servisech. Naposled se vysypala převodovka. Před tím vysypané spojkové ložisko, ještě předtím kloub na poloose, ještě předtím podpálené ventily. Podotýkám, že autu byla dopřávána "pravidelná péče autorizovaného servisu" . Nyní má auto necelých 130 tis. km a přemejšlím jestli ho nemám raději hodit ze skály. Je pravda, že jsem byl vlastníkem i 206 1,4 be...
prevodovku jsem taky resil na 307-ce, a pro inga nahore tak 607 je srot (stale, rikam stale zavady na elektroinstalaci a zacina to nefunkcnim nastavem sedacky(v elektrice), tak 206 pri 60 tis.km vymena poloos, 406 v hdi vrele doporucuji kdyz nevite kam cpat penize
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 16:20, RE: Prosím o radu
anonym posted by:
405-ku můžu pokud je v dobrém stavu jen doporučit. Pohodlné nenáročné auto. Ale než 1,8i resp. 1,9i bych se přikláněl k naftové verzi. Hodně štěstí při výběru
V každém případě děkuji všem. Konečná rozhodnutí padnou na mechanika.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 16:37, RE: Prosím o radu
anonym posted by:
V každém případě děkuji všem. Konečná rozhodnutí padnou na mechanika.
Kdyz se podivate na nabidku tady v Tipcars. tak neni problem najit Toyotu Carinu za 60-70 tisic v superstavu.- Mel jsem kdysi Peugeouta 406, a pritelkyne tehdy mela CarinuE, ridil jsem oboje, a porovnavat Carinu s Peugeotem - to je jako nebe a zeme. Presto ze Carina pochazi modelove z roku 1991, a Peugeot z roku 1995. Proste Evropa uz bohuzel davno zaspala vyvoj, az na par premiovek od BMW a MB Japonci jsou jednoznacne lepsi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 16:57, RE: Prosím o radu
anonym posted by:
Kdyz se podivate na nabidku tady v Tipcars. tak neni problem najit Toyotu Carinu za 60-70 tisic v superstavu.- Mel jsem kdysi Peugeouta 406, a pritelkyne tehdy mela CarinuE, ridil jsem oboje, a porovnavat Carinu s Peugeotem - to je jako nebe a zeme. Presto ze Carina pochazi modelove z roku 1991, a Peugeot z roku 1995. Proste Evropa uz bohuzel davno zaspala vyvoj, az na par premiovek od BMW a MB Japonci jsou jednoznacne lepsi
Děkuji, podívám se.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 20:19, RE: White Dog
anonym posted by:
Jezdím Peugeotem 206 1.4 HDi 2 roky, najel jsem cca. 80000 km. Spotřeba: 4,6 l/100 km, ale nijak zvlášť ji nehlídám. Zkoušel jsem se dostat pod 4 litry, ale nezadařilo se. Naopak dostat se se spotřebou nad 5 litrů je také skoro nemožné.
Závady: elektroinstalace, opraveno v záruce. Velká spotřeba žárovek do předních světel - už jsem jich měnil 6.
Řazení nepřesné. Motor celkem tichý, ale při rychlostech nad 90 km/h (na dálnici) je uvnitř velký hluk který znemožňuje i poslech rádia.
Kdyby to neby...
P206 1,4HDI jsem zazil jako sluzebni auto. Ve 150t km se rozsypala prevodovka a spojka, motor uz byl taky tesne pred smrti - spotreba pres 6l a citelne slabsi zatah nez u druhe firemni P206. Nedoporucuju.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.