kaccerr posted by:
se jim nediv,vlastní názor nemají,ale kecy typu z každého auta bude jednou opel pouští z huby a nikdy v opelu nejeli. Ať si každý jezdí v čem chce,ale nechápu proč bych měl nějakou značku zhazovat. Prostě si koupím to co je podle mě nejpřijatelnější. Když tak fuckujou opel,tak ať ukáží jiné auto,které jezdí a je oblíbené tak jako kadet od opla. Wv řeknou,že golf,ale kolikátý v řadě? Mimo to si rýpnu taky: koncern WV neumí dodnes udělat kvalitní sedačky a o kvalitě plastů před rokem 2000 se raději nebudu zmiňovat.
Takže si už přiznejme, že nejlepší auta jako celek (motor, kastle, design, radost z jízdy, value for money, zájem/nezájem zlodějů) dělají italové, a tímto bych tuto diskusi ukončil
Jen tak mimochodem, mě se vždy líbily BMW a když jsem před osmi lety hledal v D nějakou starší 3ku, příp. Kadetta, Astru či Vectru, docela jsem zíral, jak si ty i 8 - 10 - leté třeba i s počínající korozí lemů cení! Až jsem narazil na, v D podstatně levnější, modrou Alfu 33 1,7 ie, rv 90 s najetými 60 tisíci km! Super výbava, docela prostorné auto, koroze 0, výkon 107 koní dával 950 kg autu mrštnost a to vše při dlouhodobé prům spotř 7,2 l / 100. Najezdil jsem s ní asi 50 tisíc a jediná oprava byla výměna těsnění pracovního spojkového válečku za 110 Kč, který začal prolínat. (A nezůstanete někde stát, oproti autům, kde je spojka ovládaná lankem.) Později jsem měl možnost vyzkoušet jízdní vlastnosti srovnatelného Kadetta či Astry a můžu říct, že jsem rád, že jsem za ně ty nehorázné prachy tehdy nevyhodil. Navíc tak tupé motory dává dnes třeba Škodovka do Fábií. Pozor nemluvím o motorech pro GSi, ty docela ujdou, ale Kadett i Astra je ve verzi 2,0 GSi těžká na předek a není tak mrštná v zatáčkách jako Alfa 33 1,7 16V, kterou jsem měl také později. Pak jsem jěště vystřídal nové punto 1,2 16V, mareu 1,6 16V a 1,9TD100, ale přesto jsem neskončil u italů, jak by se mohlo zdát. Momentálně mám Corollu 1,3 G6. Nemám Toyotu proto, že by byla předchozí auta nespolehlivá, právě naoak, jen vždy hledám další auto s "value for money " (a do toho value zahrnuji také radost z jízdy). Až mi jednou VW nabídne Golfa se zajímavým tímto poměrem, rád si jej koupím. Bavím se o autech do 250 tis. Kč, stále zatím nehodlám vyhazovat za úplně nové auto. Ať už si ale koupíte auto jakékoliv, z velké míry je spolehlivé natolik, jak se o něj kdo stará, tak přeji hodně šťastných km.