0
back
 

diskuze k tématu: Opel Vectra

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 13:29, RE: opel
stowaway posted by:
Kdysi jsem tutéž Vectru měl jako šestiletou, a většina uváděných závad se tam už vyskytovala...tohle auto fakt není nic moc - kromě motoru 2,0i 115k 8V : je živý, úsporný, spolehlivý, jednoduchý...odcházel mi opakovaně akorát servomotorek na volnoběhu, čímž kolísaly otáčky, ale jezdit se s tím dalo...jinak zbytek auta hrůza, mechanika i karoserie, interiér jakbysmet...každé auto má něco do sebe, ale na téhle Vectře A jsem to nějak nemohl najít...
Na to ti můžu říct, že tuhle vectru A 2,0 115 koní vlastním jako 14 letou najeto bůh ví kolik (podle budíků 215 000) a vše je tam bohužel ještě původní, včetně spojky. Nikdy mě to nikde nenechalo, vždy přijdu, nastartuju a jedu. Měním pouze olej, svíčky. Akorát čemu tu nevěřím je ta maximální rychlost - 220 km/h mi to v žádném případě nedá :( max co jsem dostal bylo 195 km/h na 5700 otáček, víc se motoru nechce. Spotřebu mám mimo město do 6 litrů akorát ve městě to žere docela dost, 9-10 běžný reál.... Jinak jsem s tímto autem moc spokojený, jen mě iritují pazvuky ze dveřních kolíčků a sedačky spolujezdce... Tak to je asi vše. Už se těším jak mě všichni milionáři zase usadí, co jsem to jsem vůbec napsal o starým vraku. Hold kamarádi, každý na nový nemá a kupovat nový malý auto - děkuji nechci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 13:53, RE: opel
anonym posted by:
Na to ti můžu říct, že tuhle vectru A 2,0 115 koní vlastním jako 14 letou najeto bůh ví kolik (podle budíků 215 000) a vše je tam bohužel ještě původní, včetně spojky. Nikdy mě to nikde nenechalo, vždy přijdu, nastartuju a jedu. Měním pouze olej, svíčky. Akorát čemu tu nevěřím je ta maximální rychlost - 220 km/h mi to v žádném případě nedá :( max co jsem dostal bylo 195 km/h na 5700 otáček, víc se motoru nechce. Spotřebu mám mimo město do 6 litrů akorát ve městě to žere docela dost, 9-10 běžný r...
Jo, dveřní kolíčky, napřed jsem je trochu povytáhl, takže ještě se zobáčky zaryly do toho kónusu a bylo ticho. Po zimě se to zase zhoršilo a vytáhnout to nepomohlo, tak jsem je dole v tom místě drnčení lehce natřel silikonem a je klid. Až mě to bude zase vytáčet, tak na vrakárně z Vectra A nebo B nebo Astry G vymontuji jiné nebo je i koupím v novotě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 14:33, RE: opel
anonym posted by:
Na to ti můžu říct, že tuhle vectru A 2,0 115 koní vlastním jako 14 letou najeto bůh ví kolik (podle budíků 215 000) a vše je tam bohužel ještě původní, včetně spojky. Nikdy mě to nikde nenechalo, vždy přijdu, nastartuju a jedu. Měním pouze olej, svíčky. Akorát čemu tu nevěřím je ta maximální rychlost - 220 km/h mi to v žádném případě nedá :( max co jsem dostal bylo 195 km/h na 5700 otáček, víc se motoru nechce. Spotřebu mám mimo město do 6 litrů akorát ve městě to žere docela dost, 9-10 běžný r...
Je možné, že jsem měl smůlu na kus, a vy naopak štěstí...mě Vectra vyléčila tak, že už jsem pro sebe nikdy Opla nekoupil - ale objektivně vzato : byl to dovoz, bouraná sice nebyla, ale kolik měla najeto...kdo ví...jestli to ale bylo 300t, čemuž by odpovídal stav podvozku, převodovky a interiéru, pak klobouk dolů před motorem,který byl opravdu v kondici...taky je možné, že během výroby se mouchy vychytávaly : moje byla z prvních, rok 88 ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 17:03, Sopel aus Zwikau
stowaway posted by:
Je možné, že jsem měl smůlu na kus, a vy naopak štěstí...mě Vectra vyléčila tak, že už jsem pro sebe nikdy Opla nekoupil - ale objektivně vzato : byl to dovoz, bouraná sice nebyla, ale kolik měla najeto...kdo ví...jestli to ale bylo 300t, čemuž by odpovídal stav podvozku, převodovky a interiéru, pak klobouk dolů před motorem,který byl opravdu v kondici...taky je možné, že během výroby se mouchy vychytávaly : moje byla z prvních, rok 88 ...
Měl jsem A 1,6 vectru.Motor je NEZMAR,hnijou prahy a lemy(vlastne skoro všechno),při dešti a vlhkosti jsem mel velké problemy s rozdelovacem,nechtelo to startovat apod triky!Brzdy jsou u 1.6 tragedie,nebrzdí to!!!Nevim,kterou verzi 2.0 mel tento recenzar,ale ta slaba s 85 kw neni žádná sláva.Jináč všeobecně se to auto za ty peníze hodí,bylo to mé první auto,tak na nej vzpomínam v dobrém,za to co stalo jsem si jej užil až až . . . . . . . . .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 19:27, RE: bouraný shit
anonym posted by:
Zase jeden, co kupoval auto, které bylo deset let v provozu a uvěřil, že má nalítáno "pouze" 120 tis. kilometrů ) ...
chytrolíne, když podělíš 120 000 tisíc km 10 lety, výjde ti 12 tis. ročně, to je v ČR průměr...takže nevím co je na tom k nepochopení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 19:57, RE: kram
anonym posted by:
opel byl strasnej kram
Nevim, proc se tolik lidi navazi do aut ze zacatku devadesatych let. Tyto auta jsou uz technologicky vyspela, s dobrymi jizdnimi vlastnostmi (urcite lepsimi, nez maji soucasne karosarske paskvily typu SUV), nizkou spotrebou (netrpi nadvahou oproti soucasnym autum) a dostatecnou spolehlivosti (nemaji spoustu nespolehlivych elektronickych zbytecnosti, ktere svou poruchou odstavi cele auto). Jednim takovym autem jezdim, i kdyz vydelavam dost na to, abych mel nekolik aut soucasnych, a neustale se presvedcuji o tom, ze volim spravne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 20:10, RE: kram
Gravedigger posted by:
Nevim, proc se tolik lidi navazi do aut ze zacatku devadesatych let. Tyto auta jsou uz technologicky vyspela, s dobrymi jizdnimi vlastnostmi (urcite lepsimi, nez maji soucasne karosarske paskvily typu SUV), nizkou spotrebou (netrpi nadvahou oproti soucasnym autum) a dostatecnou spolehlivosti (nemaji spoustu nespolehlivych elektronickych zbytecnosti, ktere svou poruchou odstavi cele auto). Jednim takovym autem jezdim, i kdyz vydelavam dost na to, abych mel nekolik aut soucasnych, a neustale se ...
dobrý, ale mrkni se na crash testy. Abys jednou nezjistil, že za dobu, co si léčíš zlomeniny, ti uteklo na platu x krát tolik cos ušetřil koupí staršího auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 20:25, RE: Není ojetina jako ojetina
anonym posted by:
Taky otazka k cemu ti ta plna vybava v mazde dneska je...ABS jedno z prvnich generaci - na hovno, klima asi bude nevykona a dnes jiz nefunkcni, servo mozna bude fungovat a elektrika budiz......me by zajimalo, v cem jezdi ti, kteri tu pisu ze to je odepsanej vrak.....sam mam BMW 635i z roku 1977, taky mi to jede 220, je fakt ze auto je jak z fabriky, brzy pribude recenze a ohrozenej se necitim. Auto me prijde oladatelnejsi a bezpecnejsi (co se jizdy tyce) nez kuprikladu ranault laguna 2002 co ma ...
s tim tvrzením, že BMW 635 rv 77 bude bezpečnější než mazda 626 nebo Nissan P11 bych byl opatrnej. Věřím, že to bude naopak. Stačí se podívat na výslekdy crastestu BMW 3 r.v 1997 na www.euroncap.com, dopadlo úplně bídně - 1,5 hvězdičky. Nissan Primera 1997 3 hvězdičky. BMW se tenkrát asi spíš soustředilo na výkonnost a aktivní bezpečnost, ale pasivní bezpečnost nic moc...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 22:33,
Čistě můj pohled na věc ...
1) Pořád omíláte dokola, jak 15 let staré auto musí mít 300 000, 400 000 km a já nevím kolik. Jde přece o stav auta, ne o km! Mám taky na svém autě nalítáno za za 12 let 245 000km a upřímně řečeno je mi to úplně fuk, auto do roka a do dne bude tak jak tak neprodejné. Snad ten rok ještě vydrží ...
2) Nevěřím té spotřebě - mimo město 6,5 (tak nějak) - motor dvoulitr. Moje Astra - 1.6 (mimo město - 6,5), Vectra 1.8(mimo město 7,0)
3) Jste pěkně někteří zblbnutí těmi crash testy, jasně - nová auta bezpečnější, hvězdičky apod. Ale pořád je třeba mít na paměti, že jde hlavně o to, jak auto havaruje. Samozřejmě pasivní bezpečnost, to je bez diskuze, nelze srovnat 15 let staré auto a dnešní auta, kde standart airbagy, ABS atd.
4) Přeju autorovi recenze, ať ještě slouží, soucítím s ním, mám taky už skoro vrak. Ale jsem za něj pořád rád, na lepší zatím nemám (rodina, bydlení, Vánoce
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 22:40, RE: Není ojetina jako ojetina
anonym posted by:
s tim tvrzením, že BMW 635 rv 77 bude bezpečnější než mazda 626 nebo Nissan P11 bych byl opatrnej. Věřím, že to bude naopak. Stačí se podívat na výslekdy crastestu BMW 3 r.v 1997 na www.euroncap.com, dopadlo úplně bídně - 1,5 hvězdičky. Nissan Primera 1997 3 hvězdičky. BMW se tenkrát asi spíš soustředilo na výkonnost a aktivní bezpečnost, ale pasivní bezpečnost nic moc...
Myslim si že bmw je hodně bezpečný auto. Sám sem si ted dovezl z rakouska bmw 5 z roku 92 na dojíždění do práce, sice nemá airbagy, ale vzhledem k tomu že je v naprosto perfektním stavu po dědkovi a jeho konstrukce je dost masivní, tak strach nemám. Můj názor mi potvrdil i kamarád, kterej jezdí k bouračkám s odtahovkou. Co se týče názorů odpůrců ojetin, tak maj v zásadě pravdu- většina 15ti a víceletých aut je u nás již za zenitem. Nadruhou stanu když jsou alespn ve slušným stavu, tak je to pro mladýho kluka daleko lepší alternativa než nějaká rakev typu felicia z roku 1998, kterých je u nás bohužel jak nasr..o.Ojetinu jsem si koupil pro sebe jako 2. auto-narodilo se nám dítě a svoji octávkuII. sem radši nechal pro manželku-přece jenom lepší varianta, než jí kupovat nějakou nákupní skořápku z levných plechů. Nazávěr musí říct že nejlepší variantou pro koupi není nové, ani ojeté ,ale zánovní auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.11.2007 14:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Čistě můj pohled na věc ...
1) Pořád omíláte dokola, jak 15 let staré auto musí mít 300 000, 400 000 km a já nevím kolik. Jde přece o stav auta, ne o km! Mám taky na svém autě nalítáno za za 12 let 245 000km a upřímně řečeno je mi to úplně fuk, auto do roka a do dne bude tak jak tak neprodejné. Snad ten rok ještě vydrží ...
2) Nevěřím té spotřebě - mimo město 6,5 (tak nějak) - motor dvoulitr. Moje Astra - 1.6 (mimo město - 6,5), Vectra 1.8(mimo město 7,0)
3) Jste pěkně někteří zblbnutí těmi cra...
Raději budu jezdit s mazdou 626 z roku 1992, která mi bude brát kolem 7,5l,100km, než s nějakou legendou od BMW, která pojede o 5litrů dráž. To ať se na mně nikdo nezlobí, ale to fakt ne. V japonských autech ve valné většině eletronika funguje i po mnoha letech perfekteně a když uvážím zdejší rozbité,klikaté a zasekané cesty, tak nějaké muzeiní dělo rozhodně nepotřebuji. A na závěr si myslím, že s tou 636 do práce asi nedojíždíš,co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.11.2007 16:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Raději budu jezdit s mazdou 626 z roku 1992, která mi bude brát kolem 7,5l,100km, než s nějakou legendou od BMW, která pojede o 5litrů dráž. To ať se na mně nikdo nezlobí, ale to fakt ne. V japonských autech ve valné většině eletronika funguje i po mnoha letech perfekteně a když uvážím zdejší rozbité,klikaté a zasekané cesty, tak nějaké muzeiní dělo rozhodně nepotřebuji. A na závěr si myslím, že s tou 636 do práce asi nedojíždíš,co?
635 idiote, hraješ si na znalce a neznáš vůbec nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.11.2007 18:42, RE: bez předmětu
anonym posted by:
635 idiote, hraješ si na znalce a neznáš vůbec nic.
Idiot jseš ty, překlep může mít každý a kdybys trochu víc přemýšlel, než začneš vypouštět nesmyslné bláboly, tak bys začal velkými písmeny na začátku věty, debile.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.12.2007 00:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Idiot jseš ty, překlep může mít každý a kdybys trochu víc přemýšlel, než začneš vypouštět nesmyslné bláboly, tak bys začal velkými písmeny na začátku věty, debile.
Polib si pičutko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.12.2007 17:00, RE: Není ojetina jako ojetina
anonym posted by:
pokud klima nechladí, tak tam zkrátka není chladící médium, který ti za pár stovek (max. za 1500) dolijí. Lednice je furt lednice, i když bude 30 let stará
Než něco podobnýho napíšeš, koukni se kolik stojí novej kompresor a pak tady piš takový glosy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.12.2007 17:46, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Polib si pičutko.
Dalsi bavoracky zjebek. To maji vsichni z bavoraku asi dano do vinku, ze jsou agresivni a ujeti hlupaci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.12.2007 18:08, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Dalsi bavoracky zjebek. To maji vsichni z bavoraku asi dano do vinku, ze jsou agresivni a ujeti hlupaci.
Hlavně Ti, co mají 30 let starou pelešinu patří k těm nejhrdějším majitelům. Ti, co mají na nové BMW sem jednak nepíší (mají na lepší zábavu) a za další jsou to většinou lidi co mají trochu o autech přehled a tak vědí, že ani BMW není 7 div světa. Znám spoustu blbečků, co mají bávo z 90 let, tuzing jak prase a když jejdet mimo obec 90, tak vás musej předjet už jenom z principu. Když pak jedete po Německé dálnici a přidáte v moderním dieselu na 6ku a máte tam během chvilky 200, tak troubu ve starým bávu vidíte jen jako tečku v zrcátku))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.12.2007 20:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Hlavně Ti, co mají 30 let starou pelešinu patří k těm nejhrdějším majitelům. Ti, co mají na nové BMW sem jednak nepíší (mají na lepší zábavu) a za další jsou to většinou lidi co mají trochu o autech přehled a tak vědí, že ani BMW není 7 div světa. Znám spoustu blbečků, co mají bávo z 90 let, tuzing jak prase a když jejdet mimo obec 90, tak vás musej předjet už jenom z principu. Když pak jedete po Německé dálnici a přidáte v moderním dieselu na 6ku a máte tam během chvilky 200, tak troubu ve ...
Tak to jste jeste nikdo z Vas nebyl v Ostrave, tam kdo nema aspon e36 nebo pasata tdi, tak neexistuje ( proste si nezapicha ), je tam bezna praxe nezamestnanych, bydlicich u rodicu si koupit ojete bmw, na splatky a cekat vzdy na socialku, aby si mohli natankovat a zajet na Stodolni balit blondate stetky. Z toho plyne presny profil jezdce BMW, v nemecku a svycarsku je tato znacka oblibena predevsim turkama, albancema a jugosema, coz je taky zajimavy indikator
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.12.2007 13:40, RE: bouraný shit
anonym posted by:
chytrolíne, když podělíš 120 000 tisíc km 10 lety, výjde ti 12 tis. ročně, to je v ČR průměr...takže nevím co je na tom k nepochopení.
ja si dokonce myslim ze prumerny cech najezdi mesicne min jak 1000km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.12.2007 13:49, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tak to jste jeste nikdo z Vas nebyl v Ostrave, tam kdo nema aspon e36 nebo pasata tdi, tak neexistuje ( proste si nezapicha ), je tam bezna praxe nezamestnanych, bydlicich u rodicu si koupit ojete bmw, na splatky a cekat vzdy na socialku, aby si mohli natankovat a zajet na Stodolni balit blondate stetky. Z toho plyne presny profil jezdce BMW, v nemecku a svycarsku je tato znacka oblibena predevsim turkama, albancema a jugosema, coz je taky zajimavy indikator
bmw jezdi i madonna a plni jinych prominentu. Ze to auto maji radi turci, kteri miluji vsechny moderni a drahe veci se neda nic delat. Polaci v nemecku maji nejradeji audi, rusi a cernosi mercedesy, nemecti komunisti, zeleni a dederoni kupuji zasadne asijske auta (70%) atd... ocem to svedci?
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.