0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat menší auto do 110 tisíc?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 12:27, rada
Rada (Ráďa)
Nicméně Tigra je fakt pro řidičky ve věkové kategorii 15-18 let!!! CO JE TO ZA BLBOST?
No, nicméně tigru mám doma, r.v.95 a jsem s ní spokojená, nemám s ní žádné problémy, není to příliš poruchové auto, jak někdo tvrdí....u tiger je akorát možná koroze, musíte pečlivě vybírat, jinak si myslim, že za ty peníze je to dobře vypadající auto v poměru s výkonem....asi bych spíš doporučila 1.6, je živější, ale to potom pozor na olej, některé ho celkem žerou. Ale záleží kus od kusu...Já mám 1.4, olej doleju tak 1x za rok, možná ani to ne. Ani benzín moc nežere. Prostě jsem spokojená a jen doporučuji :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 12:42, rada
Nejprve bych se v radách vyvaroval hlášek typu "vypadá hrozně" to je věc vkusu, navíc pokud vybírá žena.
jinak zkušenosti majitelů budou mít asi větší váhu, než plácání lidí co v Tigře nikdy neseděli. http://www.opel-tigra-cz.com/forum/index.php
Přidej se k nám !!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 13:22, rada
Já osobně vám doporučuji Japonce to je skutečně takřka nesmrtelný auto a je skoro jedno jak je starý.Takže moje volba by byla Nissan ale primera,mazda,honda to už dle vašeho vkusu...Hlavně se vyvarujte Fordům,Peugeotum,Fiatum a podobným hračkám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 15:01, rada
K čemu tahle poradna vlastně je ?
Když čtu názory různých majitelů aut, hajících "svou" značku ?
Úplně nesmysl.
Blázen co Vám nutí punto ? no to mě podržte...
Opel Tigra ? Je vám dvacet ? V pořádku, asi proč ne...
Každému sluší něco jiného....
Z Vašeho výčtu vozidel 206, 323.
Z rozumu by to měl být Focus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 15:37, rada
A co takhle Ford Puma 1.4, 1.6 nebo 1.7? Do Vašeho rozpočtu se v pohodě vejde a není problém sehnat stav, barvu a výbavu podle Vaší představy.
Mrkněte na www.ford-puma.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 17:44, rada
Volil bych ford puma 1,7, má výborný motor a dobře vypadá, na ostatních autech ve výběru bude věk vidět mnohem víc. Navíc fordy mají levné náhradní díly (ale je fakt že fiat a opel taky). Tigru určitě ne, ani megane a hyundai, ani fiat coupe, od fiata možná zachovalý bravo. Snad ještě hondu kvůli motoru a spolehlivosti, ale pro ženu se puma hodí líp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 19:41, rada
A co třeba Fiat Bravo/Brava
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 21:48, rada
Dobrý den, měl jsem dvakrát Opel Tigra, obě to byly verze 1,4i. u té starší rok výroby 95 jediná investice, kterou jsem musel provést byla koroze blatníků, jinak šlapala perfektně. Druhá mladší r.v. 97 opět blatníky, jinak bez problémů. Pro mladýho je to nádhernej malej sporťáček dnes k sehnání i kolem 60ti tisíc. Na ty auta rád vzpomínám, i po 14ti letech od začátku výroby vypadá na silnici skvěle. Jen počítejte s vysokou spotřebou, já sem jezdil převážně město a měl sem kolem 10ti litrů na sto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.04.2008 21:56, rada
Vzal bych to od začátku,jak píšete.Opel Tigra,pěkné a celkem i spolehlivé auto,vámi vybraná motorizace je trochu slabší,ale dorovná se to trochu vzhledem.Hyundai,raději vůbec nebrat,je to otřesné auto,jak na jízdu tak servis,snad jen levné nahradní díly,ale otazka kolik jich bude.Mazda 323,koroze,hlavní problém,asi více než u Opelu,jinak dražší nahradní díly jako každé japonské auto,něco seženete jen jako originál,to platí pro všechna japonská auta.Nissan,pozor na elektronicky řízené karburátory,v ČR to skoro nikdo neumí seřídit,jinak dobré auto které ani moc nerezaví.Honda Civic,potažmo Rover 200,stejný motor i spodek,Rover je takový víc usedlejší,takový více anglický,ale problém mohou být některé díly které nemá společné s Hondou,Honda je bez problémů,podle zacházení,jinak pozor na častou korozi,bohužel i v místech kam na první pohled nekoukáte,u 5dv hlavně kolem pantu zadních dveří.Peugeot 206,asi kapitola sama pro sebe,mizerné a rychle se opotřebovávající řazení,naprosto debilně vedená elektro instalace,malá bouračka na předek může být velký problém.A nakonec vůz kteří tu někteří doporučují,Ford Puma,asi totéž co Tigra,méně rezne,ale sedadla jsou naprosto otřesná,ale to je můj názor,třeba někomu vyhovují.Takže,pokud se chcete odlišovat,berte Tigru nebo Rover,pokud chcete trochu závodní auto,berte Hondu Civic,jestli chcete druhé rodinné auto berte Almeru,ale bez elektronicky řízeného karburátoru nebo Mazdu,ale tu pečlivě zkontrolujte,hlavně kvůli korozi,zejména spodek.Přeji šťastnou ruku s výběrem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 05:57, Tigra
Tigra 1.6 16V až tak bez problémov zase nie je... vyskytuje sa pri nej problém s vysokou spotrebou oleja tak ako pri Astre A a Vectre B
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 06:05, RE: Tigra
anonym posted by:
Tigra 1.6 16V až tak bez problémov zase nie je... vyskytuje sa pri nej problém s vysokou spotrebou oleja tak ako pri Astre A a Vectre B
A z vlastní zkušenosti také odchází - často a rád - EGR ventil.
Při výbvěru z těchto vozů vtéto cenové relaci doporučuji vybírat také podle toho, zda-li je v okolí slušný neautorizovaný servis, nejlépe se specializující na určité značky. U koupi těchto aut je to druhá strana mince.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 06:08, RE: Tigra
anonym posted by:
Tigra 1.6 16V až tak bez problémov zase nie je... vyskytuje sa pri nej problém s vysokou spotrebou oleja tak ako pri Astre A a Vectre B
Souhlasím, v Tigře je ještě motor X16XEL a ten až na vyjímky bere olej, ale dalo by se to udělat tak, že prostě si zaplaťte ( pokud to bude možné ) testovací jízdu na 1000km, mrkněte na stav oleje na rysce před výjezdem a pak po 1000km po dojezdu, jestli ubyde tak 0,1-0,2l, je to v klidu, pokud ubyde tak 0,5l a víc, bude spotřeba na 10 000km víc jak 5l a to bych už nebral.
Ano, zní to blbě, když budete chtít tak dlouhou testovací jízdu, ale pokud chcete motor X16XEL 74kw, určitě bych to takto projel já.

I když zavrhnete 1.6 16V a Tigra se vám pořád bude líbít, tak zkuste mrknout po 1.4 16V, nejezdí taky špatně a jeho 66kw je dostačující na běžné ježdění, olej nežere.

zigi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 06:09, RE: Tigra
Borik2 posted by:
A z vlastní zkušenosti také odchází - často a rád - EGR ventil.
Při výbvěru z těchto vozů vtéto cenové relaci doporučuji vybírat také podle toho, zda-li je v okolí slušný neautorizovaný servis, nejlépe se specializující na určité značky. U koupi těchto aut je to druhá strana mince.
EGR ventil odchází když se motor často podtáčí, to se potom zasere, ale kvalitním vyčištěním nebo občasným vytočením motoru do otáček se jeho životnost výrazně prodlužuje!

zigi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 08:14, Ford Puma
Prvni auto, ktere me napadlo jako alternativa k Tigre, byl okamzite Ford Puma. V dane cenove relaci se da poridit slusny (ale hlavne "nevytuneny") kousek! S motorem 1,7 Zetec je to zive auto a pritom i celkem usporne. Nevim, jestli trpi nejakymi vaznymi zavadami, ale myslim, ze to nebude zadna hruza.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 08:38, RE: Ford Puma
anonym posted by:
Prvni auto, ktere me napadlo jako alternativa k Tigre, byl okamzite Ford Puma. V dane cenove relaci se da poridit slusny (ale hlavne "nevytuneny") kousek! S motorem 1,7 Zetec je to zive auto a pritom i celkem usporne. Nevim, jestli trpi nejakymi vaznymi zavadami, ale myslim, ze to nebude zadna hruza.
Tak to máš pravdu, spolehlivost lepší a hlavně jízdními vlastnostmi Tigru Puma mnohokrát převyšuje. Dobrý nápad, schváleno))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 08:48, RE: Tigra
anonym posted by:
Souhlasím, v Tigře je ještě motor X16XEL a ten až na vyjímky bere olej, ale dalo by se to udělat tak, že prostě si zaplaťte ( pokud to bude možné ) testovací jízdu na 1000km, mrkněte na stav oleje na rysce před výjezdem a pak po 1000km po dojezdu, jestli ubyde tak 0,1-0,2l, je to v klidu, pokud ubyde tak 0,5l a víc, bude spotřeba na 10 000km víc jak 5l a to bych už nebral.
Ano, zní to blbě, když budete chtít tak dlouhou testovací jízdu, ale pokud chcete motor X16XEL 74kw, určitě bych to takto pr...
Ty ses asi zbláznil. Kdo ti dá otestovat ojetinu na 1000 km?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 08:49, RE: Ford Puma
anonym posted by:
Tak to máš pravdu, spolehlivost lepší a hlavně jízdními vlastnostmi Tigru Puma mnohokrát převyšuje. Dobrý nápad, schváleno))
Usporne? No ja nevim. Ja to mel pujcene od bratra na mesic a bralo to tak 8. Kdyz sem to prasil tak 10. Mozna jen "vyjetej" kousek, ale ja si rozhodne takhle sporivy auto nepredstavuju.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 09:32, RE: Tigra
anonym posted by:
EGR ventil odchází když se motor často podtáčí, to se potom zasere, ale kvalitním vyčištěním nebo občasným vytočením motoru do otáček se jeho životnost výrazně prodlužuje!

zigi
Ne EGR ventil odchází proto, že se zalepí mastnými úsadami vzniklými při spalování oleje. Jinak 1,6 16V od Opela bych nechtěl ani zadarmo. Ta spotřeba oleje tam skutečně je. Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 09:39, Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
Auta starší deseti let po případném prodeji už nikdy nepřihlásit do provozu. U vozů starších deseti let zvednout povinné ručení na dvojnásobek. Viděli byste, co by to udělalo s cenami ojetin...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.04.2008 09:51, ...
Honda civic !
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.