0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat menší auto do 110 tisíc?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.04.2008 07:09, rada
Fiat Punto r.v. 98-99, tyto modely již mají vychytané mouchy, je jich dost, jsou levné a mají levné náhradní díly, dobré jízdní vlastnosti a osvědčený živý motor. Navíc patří ve své třídě mezi nejprostornější (takková Fabie by se divila)!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.04.2008 13:53, rada
Z těchto šesti aut bych určitě zvolil Civica 1.4 66 kw 1998. Měla ho kamarádka (teď má Accorda) a byla s ním spokojená. Na objem motoru je Civic velmi dynamický, nemá velkou spotřebu a až na nějaký problém s palivoměrem s ním nebyl problém. Opravdu povedené auto. Ani Hyundai Coupe není špatnou volbou. Žádný technický zázrak to není, ale vypadá celkem dobře a taky s ním nebývají problémy, oproti Civicu má pochopitelně vyšší spotřebu. Mazda nebo Almera jsou dobrá auta, ale taková bez emocí. Určitě bych se vyvaroval Opelu Tigra s originálním podvozkem, který není nic moc a dělá Tigru poměrně nestabilní. Peugeot 206 zase mívá problémy s elektronikou a zpracováním. Taky je už dost okoukaný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.04.2008 14:40, rada
Já bych doporučil almeru 1.6 16V protože je to absolutně bezproblémové vozidlo a pokud koupíte zachovalý kousek budete pouze dolévat benzín a užívat motokárový podvozek.Jestli tigru tak jedině 1.6 16V 106 koní,pružný a živý motor-dolévání oleje není vyjímkou.spotřeba kolem 6.5L.podvozek vůbec není špatný jak tady někdo psal a na 15" elektronech drží dobře.hlavně bych se vyvaroval "tuzing" úpravám.Zkontrolovat korozi lemů.Spotřeba oleje někdy je a někdy není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.04.2008 15:47, rada
Já bych v téhle cenové kategorii (zase) koupil Almeru, měl jsem 2.0 diesel (při koupi najeto 110 tis. km, dojel jsem ji do 160 tis. - totální havárie náklaďákem zezadu), teď mám 1.4 benzín, při koupi 70 tis., teď 105 tis. km. Oba kusy pětidveřové hatchbacky v základní výbavě.
Diesel byl línější, hlavně při předjíždění to bylo cítit, ale v dlouhých stoupáních neměl konkurenci. Spotřebu jsem obvykle udržel pod 6l/100km. Benzín 1.4 je dravější, ale taky žíznivější, asi tak o 1l/100km. Olej jsem nikdy nemusel doplňovat, jenom jsem ho měnil dle předepsaných intervalů.
U dieselu pozor na to, aby už byly vyměněné rozvody (cca 80-90tisíc km), u obou pak na možné počátky koroze (lemy, prahy, výfukové potrubí). Jinak jde o auto docela nenáročné na náhradní díly, já jsem je zatím potřeboval jenom když mě nabral na parkovišti traktor.
To, jestli vybrat benzín (1.4 nebo 1.6) nebo naftu (2.0) záleží spíš na tom, k čemu auto bude sloužit.
Nekupoval bych v libovolném bazaru, ale doporučil bych kusy, které nabízejí dealeři Nissanu (auta mají jasnou servisní historii, dozvíte se obvykle, co všechno má auto za sebou, jak se k němu páníček choval atp.). Kusy dovezené z Německa, Belgie apod. také bývají ve velmi dobrém stavu, navíc mívají obvykle o něco bohatší výbavu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.04.2008 17:15, rada
Fabia
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.04.2008 18:44, rada
Kup Toyotu Corollu 1,4 nebo Hondu Civic 1,3 - oboje mají nižší povinné ručení. Nikde nic nevrže a hlavně - jezí to bez poruch a nezajímá zloděje.
A navíc to má zrcátko na úpravu make-upu.... :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.04.2008 18:52, rada
Mazda 323, Nissan Almera, Honda Civic - takhle bych zůžil ten výběr, ale sou to vyrovnaný soupeři. Záleží už jen na pocitu, kterej vůz líp sedne do ruky, u ženy nejspíš který se bude víc líbit :). Díly na Japonce nejsou vůbec drahý, stačí jen nekupovat v prvních autodílech, nebo nenechat vůz v prvním servisu kterej přijde do cesty.
Spolehlivostí sou na tom stejně, sou to Japonci takže pokud člověk nekoupí totálně vyhoněnej kus, tak chybu neudělá. Je to ale samozřejmě o štěstí.
Úplně bych vynechal Tigru, P 206, i Hyundai. Radši se k nim nebudu vyjadřovat. Ne že bych byl na Japonečky, ale tyhle auta za to nestojej. Jelikož jde o ženu, potřebuje spolehlivý auto a ne trávit čas přemýšlením proč ,,miláček" zase nestartuje :)
Se všemi ,,Japonečkami" nejsou vetší problémy, nenáročné, bezproblémové vozy. Doporučil bych motory o obsahu 1,6. Raději dovoz ze zahraničí, v co nejlepším stavu, ne první kus kterej je nadohled, ne nějakou Pražskou ,,vyhoněnku" :)
Chce to se rozhodnout podle pocitu z jízdy s každým z nich.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.04.2008 18:58, rada
Jo k těm dílům, ze zkušeností nejlevnější bejvaj na Mazdy, je jich taky mnohem víc na výběr (vždy mam na mysli druhovýrobu), tudíž ve větším cenovým rozpětí. (například originální díly sou stejně drahý, nebo levnější na Civica než na Fabii, je to paradox ale je to tak).
Ta Corolla taky neni blbej nápad. Ono se z těhle aut se nekrade pomalu žádný, nejsou totiž ani trochu zajímavý pro zloděje, žádný luxusní, cenný káry. Pokud se pouze nechce nějakej puberťák jen povozit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.04.2008 20:39, rada
Nissan primera P11 hatchback 1,6 benzín. Spolehlivý prostorný vůz. Vynikající jízdní vlastnosti. Slušná základní výbava, v plné palbě vyhř. sedačky, 4x el. okna, el. a vyhř. zrcátka, klimatizace, palubní počítač, dálkový centrál, rádio. Preferoval bych nákup v Německu, po prvním majiteli se serviskou. Je tam větší výběr. Za 100000 asi nevyjde plná výbava, ale klimatizace, rádio, 2x el. okna a el. zrcátka určitě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.04.2008 23:06, rada
Souhlasím s Tondem - Punto 1,2 8V.
Nebo Bravo s 1,6 16V, za tyto peníze ve slušné výbavě a od roku 2000 výš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.04.2008 07:44, rada
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit NISSAN Almera po 3.letech provozu a nájezdu cca 40 000km auto celkem 170 000km bez jediného problému. Jediné na co bych si dával pozoz je koroze zadních dveří. Mám motor 1,4i 16V je živej a úspornej po městě jezdim za 7,5(v zimě a na krátký vzdálenoti). Zadní náprava multilink je v zatáčkách nedocenitelná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.04.2008 11:44, rada
mam megane coupe rv 1999 1,6 16V
mam ho jeden rok a jedine co jsme menil je olej a filtry....
a zrovna vcera jse mel diru v chladicim systemu...koupil jsme na pumpe prasek za 75 kc a zavada je vyresena....
mam najeto 20 000 a pohoda jinak celkove 220 000
navic tohle auto ma hodne libivy design jako zadne z vyse ci nize uvedenych....
predtim jsem uvazoval jeste o fiatu bravo nebo fiatu coupe
u coupecka si musis dat pozor na to po kom to auto je ale spotreba je vyssi no
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.04.2008 17:10, rada
ŠKODA FORMAN 1992
NEZNIČITELNEJ DRŽÁK.....LEVNÉ DÍLY.....CHCE TO KOUPIT ,ALE V DOBRÉM STAVU.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.04.2008 17:31, rada
Fiat punto druhé generace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.04.2008 18:29, rada
To vasapasa: díky.
Fiat nebrat, Renault taktéž, důvod? Moc veliký riziko, že bude víc stát, než jezdit. Vim, trochu drzý tvrzení, ale tyhle auta už nikdy víc. Sou jen napůl cesty k dobrýmu autu.
Proč Japonečku? Celkově kvalitnější podvozky, motory, čili to, co nakonec dělá dobrý auto dobrým autem. Tyhle auta nakonec vyjdou co se nákladů týče levjnějc, protože servis viděj jen kvůli výmeně oleje apod. Zkušenosti. A navíc, například na Mazdu sem kupoval většinu dílů za stejný ceny, nebo levnějc než na ostatní. Na Japonečky (ale taky na korejce) je nejdražší plechařina (taky vejfuky), to se pak opravdu nevyplatí bourat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.04.2008 18:33, rada
Koupit dobré boty za tři litry a chodit pěšky!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.04.2008 18:54, rada
Z výběru bych vypustil Opel Tigru, Hundai Coupe a v krátké verzi možná i Hondu Civic - v těchto vozech je často vidět mládež urvanou z řetězu hrající si na závodníky a nerchtěl bych koupit vyhrkané auto po někom takovém. Doporučil bych Almeru sedan - osobní zkušenost je výborná, mám ji tři roky ( koupená sterší z Německa) žádná závada, pouze běžná údržba a pravděpodobnost, že v tom někdo řádil velmi malá. Myslím si, že ani Civic v sedanu a Mazda nemusí být špatná volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.04.2008 19:06, rada
Toyota Corolla 1.4VVTi nebo 1.6 a máte klid.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.04.2008 23:02, rada
nekupovat auto v bazaru ,ale u autorizovaného prodejce.Já preferuji značku Fiat ,tak kupuji ojetiny u prodejce Fiatu,jsou i 10staré dovezené i z tuzemska ,to je mě jedno,ale pokaždý mě prodejce dá záruku 1/2roku ,že z toho nic neupadne a bude to jezdit .V práci to mám tak 2-3roky ,jsem malej soukromníček,pak to vracím na protiučet a beru mín ojetý a obouchaný,pro rodinu si od něj beru tak 3-4 roky stary nejlepe po prvním majiteli,na ten dostanu rok záruku a pak zas dokola.Chtěl jsem říct ,abyste si auto i ojetý koupila u prodejce který prodává i nové vozy stejne značky a snáze se pak v případě závady dohodnete,já to tak dělám ,už 8let a vždy mě vyjdou vstříc,přeji štastnou ruku při koupi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.04.2008 06:22, rada
Renault Megane coupé, jednoznačně!
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.