0
back
 

diskuze k tématu: Opel Sintra - opravdu dobrý motor neexistuje

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.08.2009 22:03, rada
Sintru jsem donedávna jezdil asi tři roky, 3,0V6 automat. Velmi prostorné, byl to rok 98, takže vnitřek na dnešní poměry prehistorický (ale je to otázka vkusu). Jelo to výborně, automat řadil na jedničku všechny režimy za tepla i za studena, žádné kopance (při prodeji to mělo cca 270.000km) a to i proto, že jsem se o to staral a staral se o to na jedničku i předchozí majitel, takže jsem byl ušetřen velkého množství trápení. Vlastně jsem neřešil kromě spotřebky nic, snad jednou tyčky stabilizátoru ve předu, pár stovek a oba výfuky. kdosi tady psal, že to stojí 40.000 Kč. Pán zřejmě spadl z jahody. Kupoval jsem oba fungl nové, od pletýnek až dozadu včetně koncového tlumiče a nedal jsem za to víc, jak 15.000 Kč včetně práce a DPH. A to jsem kupoval pěkně prosím Bosal, žádnou polskou šunku, co bude za půl roku sesypaná. na můj vkus měla poměrně slabé větrání/výkon klimatizace, dlouhodobě jsem s tím jezdil za cca 9,5/100 s klimatizací, jezdilo nás tam 5 včetně psa. Mělo to deset let, takže sem tam puchýřek, občas zlobil zámek na šoupačkách. Jinak snad nic. Zespod sucho, prosto jakýchkoliv pazvuků. nyní jezdím Sharan 2,8 V6 automat. Tento je o dost menší, než sintra, ale o dost hezčí, modernější, pružnější, sportovnější, ale stál mě mnohem víc, než sintra. Má 5st Tiptronic s možností ručního řazení, Sintra má jenom 4st automat, ale čtyřka je dost dlouhá, stačí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.08.2009 22:15, rada
Dobrý den,
Opel Sintra bych si Vám doporučil, pokud nechcete jít přes 3 litry tak určitě diesel jelikož 2.2 benzín je dosti líný z vlastní zkušenosti si nemohu vynachválit V6 benzín. Spotřeba není nejhorší a točivý moment je slušný i při plném obsazení (vl. zkušenost). A díly ?! s těmi to problém není ale spíš Vám doporučuji, jelikož je to vůz z USA tak servisovat a shánět díly přes US servisy (díly a kvalita stejná s Oplem ale za nižší ceny -> také vl. zkušenost).
Držím palce při výběru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.08.2009 10:07, No,jo Opel z z pocatku noveho stoleti..
Me se tyhle Opely strasne libily,nicmene po shlednuti sousedovy Omegy,kterou zakoupil jako uplne novou a ona se kvalitni peci odvdecila masivni korozi a nakonec vyletem ojnice pres blok ven,musel jsem zmenit nazor,tohle auto jsem videl jen jednou,zapada do stylu Omegy atd,vypada robusne,ale na trhu je spousta aut co se daji sehnat za stejne penize...Dnesni Opely jako Insignia nebo Astra bych koupil hned,ale tento pekac ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.08.2009 10:26,
statistika spokojenosti zakazniku JD power hovori za vse: posledni místo )

http://bbs.scoobynet.com/archive/index.php/t-9500.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.08.2009 12:18, To není dobrý nápad
Chudák Sintra byl ve své době sňatek toho horšího z Ameriky s tím horším z Evropy...
Ten motor 2,2 DTi byl poměrně nešťastný, i když švára mi žíkal, že k němu jezdí jeden s Vectrou, kde mu bez problémů slouží. Sestřenice ho má v Saabu 9-3 (kde je označen 2,2 TiD) a kde je v nešťastném čerpadle VP 44 i řídící jednotka. Jednu dobu jí to padalo do nouzáku, nikde nemohli zjostit příčinu a jen říkali, jestli to je čerpadlem, ať se auta zbaví, protože oprava by pomalu překročila hodnotu auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.08.2009 12:28, sintra
Jsem majitelem jedné ze Sinter 3.0 V6. Nebudu to tady nijak obhajovat, ale! Hledal jsem nějaké slušně výkonné MPV nejlépe s V6 a automatem do 100000,-Kč. Podle mě jsou v našich končinách jenom dvě volby a to, Sintra a Espace. Zatím co, Sintra je určitě šerednější a hůř vybavená, Espace má děsně drahé ND. Sintru jsem pořídil loni za 40000,- mám na ni najeto 30000 km a jezdí a jezdí. Rozvody mě stály 4000,- (Espace s V6 - 13000) a nic jiného jsem zatím do ní kupovat vyloženě nemusel. Autor článku má pravdu o korozi horní hrany nad oknem a taky o zlobící elektrice v podobě nezhasínání vnitřního osvětlení, nebo nefunkčnosti některého ze zámků. Na druhou stranu je auto bezva v tom, že je všechno dobře dostupné a rozdělatelné a tudíž opravitelné. Protože auta měním docela často, příště jdu do nějaké Ameriky, jako třeba Chevy Astro, atp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.08.2009 23:13, Pěkný článek
Pan Oborník má ode mne poklonu za opravdu pěkný článek, který není nikde přitažený za vlasy. Hezky se četl a zajímala by mě jedna informace. O poruše mazání systému rozvodů u motoru Z22SE vím, ale popis příčiny se malinko lišil. Psalo se o špatné dimenzi mazacích trysek a následném přidření a prasknutí řetězu. Tady je popsána konstrukční chyba napínáku, kdy rázy řetěz povolí. Obě příčiny se mi zdají logické, a tak by mě zajímalo, jestli to má pan Oborník ze spolehlivého zdroje, protože já bych za svůj zdroj v tomto ruku do ohně nedal. Na druhou stranu, rázování" napínáku musí být slyšitelné, a tedy diagnostikovatelné, zatímco "suchá" smrt článků je plíživá. Pokud je z nabídky pro Sintru, jen taková volba motorů, tak i já bych se mu vyhnul, i jako příznivec Opelů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 13:48, RE: Pěkný článek
David V posted by:
Pan Oborník má ode mne poklonu za opravdu pěkný článek, který není nikde přitažený za vlasy. Hezky se četl a zajímala by mě jedna informace. O poruše mazání systému rozvodů u motoru Z22SE vím, ale popis příčiny se malinko lišil. Psalo se o špatné dimenzi mazacích trysek a následném přidření a prasknutí řetězu. Tady je popsána konstrukční chyba napínáku, kdy rázy řetěz povolí. Obě příčiny se mi zdají logické, a tak by mě zajímalo, jestli to má pan Oborník ze spolehlivého zdroje, protože já bych z...
Dobrý den, díky, pokusím se reagovat (i když se značným zpožděním). Problém motoru Z22SE jsem v článku nijak hluboce nerozebíral, protože přímo nesouvisel s tématem Sintra. Proto jsem jen suše zmínil konstrukční vadu napínáku. Původcem jeho problému je zde skutečně nedostatečný průřez olejové trysky, ale nikoliv sloužící k mazání řetězu, nýbrž trysky dodávající tlak hydraulickému napínáku řetězu. Nedostatečně napnutý řetěz pak v extrémním případě skutečně přeskočil nebo se dokonce i roztrhl (důsledek déletrvajícího rázování). Že by špatně mazání řetězu zapříčinilo potkání motoru se mi nezdá příliš pravděpodobné, to by tryska musela být buď trvale úplně ucpaná, nebo směřovat úplně mimo řetěz, ale snad ani to by nemuselo být pro řetěz likvidační. Že jde o problém napínáku nakonec potvrdila i sama automobilka, protože od určitého data (z hlavy ho neznám, ale tuším polovina roku 2002) byl hydraulický napínák modifikován a problémy ustaly. MO
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.