0
back
 

diskuze k tématu: Opel Sintra - opravdu dobrý motor neexistuje

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.08.2009 06:18, rada
Proč zrovna Sintra? Někde jsem kdysi četl, že Opel přiznal Sintru jako svůj největší omyl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.08.2009 08:52, rada
Proboha jenom ne Sintru.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.08.2009 09:44, rada
NEMÁM S OPLELY ŽÁDNOU VĚTŠÍ ZKUŠENOST, ALE NEDŮVĚŘUJU JIM, ČASTO ŽERE OLEJ, SINTRA NEPATŘÍ MEZI ELITU, POOHLÁDL BYCH SE PO KONKURENCI
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.08.2009 10:00, rada
Sintru jsem měl...2.2 16V, rok 98. Na začátku najeto 180 tkm, při prodeji 220 tkm a jezdí do dnes. Bylo už dost popsáno o bezpečnosti/nebezpečnosti tohoto vozu - najdete na různých motoristických serverech. Mě se větší problémy vyhnuly - jediná větší závada - odešly oba zámky ( defacto nemožno sehnat, vyřešilo montáž neorigo centrálu na DO ). Spotřeba 8-12 litrů dle stylu jízdy - jezdí dobře, odveze toho spousty. Dnes jsou Sintry za pár korun, ale stav tady v ČR nevím...Nahradní díly z vrakoviště asi zapomeňte. Sintra byla shodná s Chevrolet Venture - ND levnějí než na Opel. Pozor na zadní nápravu, prý nebyla zrovna spolehlivá - cena nové někde okolo 60 tis. Kč, což je cena vozu. Osobně jsem byl spokojen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.08.2009 10:33, rada
Proč kupovat Oplíka, když je dnes v nabídce plno Galaxy, Sharanů a Alhamber...? Do roku 2000 jsou tato auta shodně osazována např. již časem prověřenými koncernovými TDI, ideální 1.9 TDi, 81kw. Auto nabízí skutečně bohatý prostor, obrovskou variabilitu, až 7 míst, širokou škálu výbavy a spotřebu okolo 6 l nafty na 100 km. Nebo kouknout na "Frantíky", určitě to bude vždy lepší - "jistější" - volba než Opel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.08.2009 10:56, rada
Ahoj, Sintra je postave na podvozku Omegy, a byla vyráběna především pro USA, tzn. v Evropě je málo rozšířená. Motory jsou stejné jako omegy nebo vectry. 2.2DTI (85kw) je na svoji dobu pefektní motor, o kterém se může TDI (66kw, 81kw,85kw) jenom zdát, maximální výkon skoro v celém spektru otáček. čerpadlo od Boshe - je to hodně nafouklé, pokud budete tankovat jak s DTI tak s TDI u JZD naftu z bagru, tak se zadřou stejně. Ale tohle je už opravdu modelově staré auto, já bych do toho něšl, pokouknul bych se po Grand Espace, nebo VWFordSeat SharranGalaxieAlhambra.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.08.2009 12:56, rada
Před rokem jsem kamarádovi jednu prověřoval v bazaru, byl to třílitrový automat. Jelo to pěkně, řadilo to hezky atd. Ale tekl z toho olej strašně, pod ventilovým víkem. To by možná i šlo udělat, asi jen těsnění, ale byly také shnilé výfuky (má to dva vedle sebe) a ty příjdou na 40 tisíc. Sintra je exot, je jich málo a podle toho to vypadá s díly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.08.2009 19:02, rada
To radši Zafiru než Sintru, i když jednu pořád potkávám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.08.2009 19:28, rada
Tomuto „nepodarku“ bych se opravdu obloukem vyhnul. Ne že by na tom Galaxy/Alhambra/Sharan byly o hodně lépe, ale opravdu by to bylo rozumnější řešení. Svého času jsem si toto auto vypůjčil na cestu k moři: vnitřní prostor je dobrý, odhlučnění v té době se mě zdálo dostačující. Ovšem spotřeba benzinu byla opravdu vysoká (hodnoty ani motor přesně si nepamatuji, jen vím, že to bylo opravdu nadprůměr segmentu), asi po 300km poprvé vysadila. Prostě motor zhasnul, bez předchozího varování, a nešel nastartovat. Po úplném schládnutí znovu vše jelo jak se patří. Pustil jsem se tedy dále na cestu, o které celá posádku od tohoto okamžiku věděla, že bude více jak dobrodružná. Přestal jsem jí tak šlapat na krk, ovšem situace se opakovala. Tentokrát naštěstí zhruba po 500km. Nevadí, řekli jsme si, teď už bychom mohli dojet na jeden zátah. Chyba. Situace se opakovala po padesáti km. A to už schládnutí nepomohlo. Snažil jsem se svépomoci přijít na možné závady, avšak tušil jsem, že to na cestě nebude možné opravit. Přivolaná pomoc vůz odsoudila k dvoudenní odstávce. Problém ECU, neustálé nesmyslné hlášky, po smazání se situace opakovala. Zapůjčena nová ECU. Po dvou dnech pokračujeme. Konečně jsme na místě. AC pozvolna ztrácela výkon, až vyhasla úplně. Mě osobně to nevadí-jsem okýnkář, ale zbytek posádky to dovádělo k šílenství. Později problém s dobíjením, nevyřešeno. Spousta dalších blbostí, jako například stále vrzající a mírně se pohybující sedadlo řidiče i spolujezdce. Aerodynamický šum od okýnek, upadávající plastové krytky, špatně dovírající se páté dveře, nefunkční centrál na spolujezdcovi dveře, nefunkční vyhřívaní zrcátek, a spousta dalších blbostí. Podotýkám, že vůz měl najeto asi 50000km, byl tedy skoro nový. Ale další zkušenosti s tímto vozem nemám, mohla o také být naprostá náhoda, takový ten kousek, vyrobeny pět minut před půlnocí na Silvestra…
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.08.2009 07:55, rada
zábavné počtení pane Juřičko ačkoliv vy jste se v tom autě asi moc nesmáli....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.08.2009 10:01, rada
Souhlasím s Reno. I když jsem si myslel, že tu stať nedám, ale vydržel jsem... Sintra je krásná kasička. A vejde se do ní spoooousta peněz...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.08.2009 12:02, rada
Tak nevím,drobet jsem po ní taky pokukoval,ale i tak jsem šahnul raději po Zafirce OPC :) , někdo píše o spotřebě,ale na druhou,když už,tak už ne :) Sintru dovez kámoš asi po 2 měsících , co jsem dovez já OPiCi ze švýcar,jseme v kontaktu často,takže i o Sintře vím. Ve finále jezdí a slouží mu dobře,kupoval 2,2 DTIčko,jen dobíjení byl problém... Takže za ten rok,altík. Nevím přesně kolik má vůz najeto,ale vím,že by byl kámoš o dost hlučnější,kdyby autí nešlapalo :D , ale co naplat , Zafirka je Zafirka a to říkám i,když už jsem byl nucen OPiCi dopřát nový turbo .... , takže vybírejte,aut je mraky :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.08.2009 14:11, rada
Svezeni bylo pohodlne, ale jel jsem jen 100km, takze nemohu soudit. Ale jen me zarazi srovnani. 2,2dti a 1,9 tdi 81kW. Osobnebych rekl , ze tdi prevysuje dti ve vsem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.08.2009 15:22, rada
No hele nechtěj mě rozesmát, ale TDi 81kw překoná 2.2DTi jen svou nenáročností na údržbu, což lze v podstatě říct, že 2.2DTi je také bez vážnějších poruch, krom čerpadla VP44, které bohužel co cca 150t km pravidelně odchází (zadřený pístek-projevuje se spáleným švábem, nelze opravit, pouze repas )
Každopádně 2.2DTi ( já mluvím o 92kw, v jiném jsem nejel )má opravdu silný zátah z nízkých otáček a jeho skoro 300Nm ( ano, na brzdě normálně cca 300Nm, v papírech 280Nm ) má mnohem větší sílu, než už technologicky zastaralé, i když docela spolehlivé 1.9TDi 81kw.
PS: spotřeba u 2.2DTi bude tak o 0,5l vyšší
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.08.2009 17:50, rada
Koukám že je tady každý odborník na Opely.Nikdo nenabízí žádné ověřené informace.Každý jen haní,nepomůže zkušeností či radou.Vždy jen- slyšel jsem,nemám rád,jedna paní povídala. Bohužel je to špatné fórum.Františku mel jsi veliké štestí že jsi nenapsal "Chtěl bych Sintru,protože nefandím Octávii tdi nebo něčemu od VW.I když o jejich kvalitách nelze v nejmenším pochybovat.Jen ta uniformita Octávií a Pasatů je smutná.Design strohý nic veselého. Tak! Už stojím v pozoru,napsal jsem svůj názor teď mě zastřelte!Jinak dál,Sintru nemám,ale jezdím motor 2.2 ve Vectře C. Tak krátce jen k motoru.Auto mám od nového r.v 2004 a není o něm a jeho motoru vlastně co napsat. Funguje naprosto bezchybně. Každých 30000 výměna oleje,filtru paliva a tím to končí. Spotřeba 8-10 l/100km. Rozvody žádné je tam řetěz. Ke dnešku má najeto 145000 a nic s toho co jsem tady doposud četl na něm nepozoruji. Jen mi v servisu bylo sděleno že v těchto kilometrech mě v dohledné době zřejmě bude čekat výměna agr ventilu,pokud auto začne mít prodlevu na plynovém pedálu nebo bude při ustálené rychlosti houpat. Je to prý způsobené zplodinami našich nekvalitních paliv. Zatím se nic takového neděje. Jinak nevím kolik váží Sintra odhaduji tak dvě tuny to mě vede k názoru že 2.2 bude minimální motorizace se spotřebou tak 12-14l/100km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.08.2009 00:41, rada
Předesílám dopředu, že nejsem nadšencem vozů , jak já říkám, z DDR.
Ale co se týče Sintry mohu potvrdit či předvest :
- užasný vnitřní prostor, ostatní již zminované vozy si mohou nechat zdát
- šoupací postraní dveře velká výhoda
- motor 2,2 td jak je označen má 85 kW jede super, spotřeba s klimatizací at je vůz naložen nebo ne Praha-venkov 80%-20% 7,5l/100km.
Dále motor má řetěz tzn. žádné rozvody, rychlík to není, ale 150km/h udrží kopec nekopec plně naložen.
- předloni cesta do HR spotřeba 6,6 l/100km
- koupen v roce 2002 stav 115tkm dnes 200tkm
-závady : stahovačka okna el. vpředu a zadní ventilačka, po vloupání zamek ve dveřích nemohu sehnat, motor el. otevírání dveří, hadice turba, ventilátor topení, ruční brzda jinak nic.
- neskutečný dělník při stěhování a převozu lidí 6 - 7 míst sedala ne sedačky pro děti
Na rozdíl od kolegů co mají ostatní jen dětské nemoci !!!!
Doporucuji vzít bud 2.2 td či 2.2benzín od výbavy CD
Vše osobní zkušenost proto jsem jej ani neprodal, abych měl rádoby lepší kastly s daleko více problémama vidte tdi či dci atd. : )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.08.2009 09:40, rada
Takže Sintru vlastním již 2 roky. Mám Sintru s motorem 2.2 l benzín předělanou na LPG. Za dva roky najeto cca 55000 km a to jak po městě tak dálky. Spotřeba je cca 10-11 l plynu. Na benzín nejezdím. Co se závad týče tak jen vyměněny oba přední náboje na kolech. Koupeno v SIMIX Praha, cena za ks - 4.500,-- Kč. Jinak naprostá spokojenost. Velké, spolehllivé a prostorné auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.08.2009 00:03, rada
Rozlišuji pouze auta dobrá a špatná. Ať jde o Škodovku nebo Mercedes. Jelikož je auto složitý mechanizmus a vše souvisí se vším, tak doporučuji pouze auta koupená v ČR s jakž takž servisní historií a relativně horší možností přetáčení tachometrů. Sintra se na našem trhu tuším neprodávala a veškeré díly se musí objednávat ze zahraničí, neboť naši dealeři na uvedený vůz de facto nic nemají skladem a vše hrozně dlouho trvá (viz Auto-Staiger). To by ale nebylo to nejhorší, horší jsou dle mého soudu naprosto tragické crashtesty. Pro rodinu bych si jí určitě nepořídil. Ne, že by na tom trojka Sharan, Galaxy, Alhambra byly o moc lépe... Snad Ranault Espace by odpovídal kritériu bezpečného rodinného vozu, ale zase kolikrát díky bezbřehé aplikaci všudypřítomné elektroniky často daleko nedojedete... To je ale na samostatné téma. Pokud se všal nebojíte a řídíte se heslem, že nejlepší je nebourat, tak Sintra jistě zaujme nabízeným prostorem i cenou a pokud nekoupíte nějakého zbídačeného "dotažence", který má pramálo společného s původním vozidlem, které sjelo v roce výroby, z montážní linky, tak vám bude sloužit jako každá jiná slušná ojetina. Bohužel, u nás tyto machinace nejsou jako v jiných zemích trestné, takže podvodníkům pšenka hezky kvete. Jsme taky národ, co chce mít tzv. najeto do "kila" a tak jsou dovezená auta s kilometry podle přání zákazníka. Mysím, že je lepší vědět, že auto má třeba 170 tisíc a bylo děláno nebo ho čeká ten nebo který servisní zásah, než se těšít v mnoha případech z malého počtu kilometrů a pak se divit jak to, že praskl rozvodový řemen, když se má měnit tekdy a tehdy. Koneckonců, je to klasika všech rádoby poradců na auta, závady: praskající rozvodové řementy atd. To je právě ten důsledek toho, že je většinou vše jinak. Jinak u každého naftového motoru, obvzlášť s turbem, je důležité zmiňované dobré palivo, opravdu měnit motorový olej s filtrem, nejlépe kvalitní plnou syntetiku a předejdete spoustě problémů. Taky doporučuji všem po zběsilé jízdě např. na dálnici a zastavení u čerpací stanice vychladit turbo olejem minutkou volnoběhu. Prostě chovat se k autu jako k vlastnímu (neplatí pro převážnou většinu firemních řidičů), jelikož jste za auto museli zaplatit vy sami a veškeré eventuelní problémy si budete platit taky sami. No, zpět k Sintře: benzínové motory (jako každé jiné v těžkém voze) jsou dost "žravé" a nevěřtě lidem, kteří prohlašují, že mají u svého třílitru kombinovanou spotřebu 7,5 l/100 km. Jsou to jenom nenaplněné tužby a přání. Osobně doporučuji vznětový agregát 92kW 2,2 - osvědčený a spolehlivý (pokud ho někdo, promiňtě, "nesprasí"). Bezproblémový proběh kilometrů je u majitele, který se o auto staral běžně 300 tisíc km i více. Přeji Vám dobrý výběr a spoustu najetých kilometrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.08.2009 11:31, rada
To Petr: Petr zřejmě píše pro několik odborných časopisů a zná naprosto všechna ojetá auta v EU. Naštěstí je doufám nikdo nečte. A terminus technikus "dotaženec" taky vynalezl on. Ale zpět k Sintře - jak jsem již psal, vyhněte se jí obloukem. Není to skutečně dobrý model, i když pochopitelně existují vyjímky se spoustou km a bez závad. Ale je to asi tak pravděpodobné, jako vyhrát MS v rally s Yugem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.08.2009 17:35, rada
pan Petr je asi opravdu velký odborník???Co to má být dotaženec???Můžu pána ujistit že takzv. dotaženci jsou ve velké většině v lepším stavu než vozy koupené z ČR!!!je to dáno stavem silnic a také servisováním!!!Jinak doufám,že jeho blábolení nebere nikdo vážně!!!
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.