0
back
 

diskuze k tématu: Opel Omega B 2.5 V6

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 00:09, pán od bmw
nevím, co říct, mám od výměny oleje teprv 18 tisíc km a ještě jsem se nedíval
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 01:19, 2.pán od bmw
Olej měním po 25tisícich a je možný že mi to tu decku zblajzne.. Omegu jsem měl a už nechci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 02:50, RE: 2.pán od bmw
anonym posted by:
Olej měním po 25tisícich a je možný že mi to tu decku zblajzne.. Omegu jsem měl a už nechci...
Nic ve zlém pane, ale myslím si, že měnit olej po 25000 je pěkná prasárna, i když výrobci tvrdí cokoliv. Mám 740i rv. 99, najeto 320 000, olej měněn po 10 000 a motor je skutečně jako nový. Tím nemyslím jeho hliníkový kryt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 06:01, RE: 2.pán od bmw
anonym posted by:
Nic ve zlém pane, ale myslím si, že měnit olej po 25000 je pěkná prasárna, i když výrobci tvrdí cokoliv. Mám 740i rv. 99, najeto 320 000, olej měněn po 10 000 a motor je skutečně jako nový. Tím nemyslím jeho hliníkový kryt.
:o)) no nevím od pánů z BMW má omega svůj motor 2,5 TDS :o)) jen se sníženým výkonem....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 06:56, 3.pán od bmw
anonym posted by:
Nic ve zlém pane, ale myslím si, že měnit olej po 25000 je pěkná prasárna, i když výrobci tvrdí cokoliv. Mám 740i rv. 99, najeto 320 000, olej měněn po 10 000 a motor je skutečně jako nový. Tím nemyslím jeho hliníkový kryt.
Mám 318 r.v. 1991 a olej měnim 15-17 tisíc. Omegu měli naši, ale tu už nikdy více. :( Jinak víte co je to vůbec za motor? Neni náhodou od BMW. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 07:21, omega
anonym posted by:
Mám 318 r.v. 1991 a olej měnim 15-17 tisíc. Omegu měli naši, ale tu už nikdy více. :( Jinak víte co je to vůbec za motor? Neni náhodou od BMW. :)
stastlivec, mel jsem stejne auto se stejnym motorem, pekne, pohodlne, prijemne svezeni, ale udrzba i opravy mne staly vyrazne vice nez porizeni vozu. Je mozne, ze jsem si to vyzral ja a novy majitel uz bude jezdit, ale dekuji uz nechci, povazuji to za hodne nepovedene a nespolehlive auto.
Neco jineho jsou dle mych zkusenosti omegy stare ackove, s tema mam naopak nejlepsi zkusenosti, az na tu povestnou korozi. A autor by si mel nekdy nechat zkontrolovat tachometr, 240km/hod opravdu neni maximalka tohoto vozu a io s tou spotrebou si pravdepodobne lze do kapsy. Ale jinak souhlas, na pohled je to krasny auto, ale uz nikdy vice.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 07:40, Xedos bez klimatizace....
...se snad vůbec nemohl dělat.....vždyť japončíci jsou dobře vybavení a Xedosy obzvlášť. Takže ten výběr asi nebyl tak děsně pečlivej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 08:53, RE: 3.pán od bmw
anonym posted by:
Mám 318 r.v. 1991 a olej měnim 15-17 tisíc. Omegu měli naši, ale tu už nikdy více. :( Jinak víte co je to vůbec za motor? Neni náhodou od BMW. :)
BEnzinový 2,5 neni od BMW.To je diesel 2,5tds pro který si Opel vyrobil svou povedenou hlavu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 09:06,
anonym posted by:
BEnzinový 2,5 neni od BMW.To je diesel 2,5tds pro který si Opel vyrobil svou povedenou hlavu
Drive jsem o tomto aute taky uvazoval, ale preci jen je to starsi kousek a nechci auto ktere koroduje. Jinak interier je na svoje stari opravdu dobrej.¨Limuzina pro Nemecke sedlaky:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 09:47, RE: omega
anonym posted by:
stastlivec, mel jsem stejne auto se stejnym motorem, pekne, pohodlne, prijemne svezeni, ale udrzba i opravy mne staly vyrazne vice nez porizeni vozu. Je mozne, ze jsem si to vyzral ja a novy majitel uz bude jezdit, ale dekuji uz nechci, povazuji to za hodne nepovedene a nespolehlive auto.
Neco jineho jsou dle mych zkusenosti omegy stare ackove, s tema mam naopak nejlepsi zkusenosti, az na tu povestnou korozi. A autor by si mel nekdy nechat zkontrolovat tachometr, 240km/hod opravdu neni maximalka...
Měl jsem stejný vůz a v podstatě potvrzuji recenzi, spolehlivý vůz (samozřejmě záleží jak se o něj člověk stará) s bohatou výbavou za málo peněz. Jen těch 240 opravdu ne. Recenzi jsem sem posílal také: http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=1369&emailem=ano&Lang=cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 10:07, RE: 3.pán od bmw
anonym posted by:
BEnzinový 2,5 neni od BMW.To je diesel 2,5tds pro který si Opel vyrobil svou povedenou hlavu
No on ten motor i s originální hlavou od BMW je pěknej shit, ostatně BMW není žádnou zárukou kvality, známej má BMW 3 E46 a praskla mu zadní náprava a v servisu mu řekli, že to je celkem normální a že se to stává často, že se jedná o konstrukční vadu... Nechápu, že to neřešili svolávací akcí a výměnou zadní nápravy. BMW je předraženej shit pro ty co si potřebujou honit ego...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 11:10, taky Omega
anonym posted by:
stastlivec, mel jsem stejne auto se stejnym motorem, pekne, pohodlne, prijemne svezeni, ale udrzba i opravy mne staly vyrazne vice nez porizeni vozu. Je mozne, ze jsem si to vyzral ja a novy majitel uz bude jezdit, ale dekuji uz nechci, povazuji to za hodne nepovedene a nespolehlive auto.
Neco jineho jsou dle mych zkusenosti omegy stare ackove, s tema mam naopak nejlepsi zkusenosti, az na tu povestnou korozi. A autor by si mel nekdy nechat zkontrolovat tachometr, 240km/hod opravdu neni maximalka...
Omega neni zadny zazrak, vlastnim ji, ale v teto cenove relaci je to podle me jednicka, halvne vybavou ta je nadstandardni. Zadni nahon, nevim ja v tom nic jineho nez dalsi problem nevidim. (udrzba, investice). 240Km/h je silne nadsazenych, papirova max je 223km/h, neco jineho je promerovani tachometru, nohy na zem bych prosil. Tento motor neni zadny letec 170PS je podle meho malo, na tak obrovske auto, nez se rozjede tak ji to sakra trva, 150Ps Calibra by me frnkla az bych se divil !
Jinak Ecotec je super, ta spotreba se opravdu da kolem 7,7L na dalku drzet (orig penu a kola, nepromeruje)
Koroze :) ano Opel ji ma a dost (zadni lemy), ale ktere auto ne, tomu se musim smat vim jak vypda Fiat DOBLO 2003 po 4 českých zimách. S tímto se nenechte vysmát. Tím nechci ríct, že kazde auto mrezne, ale po nejakem casu urcite.
Jinak pro Omegu hraje vyborny soucinitel odporu vzduchu cx=0,29 pokracuje v odporu, ktery dokazala v 90 roce Calibra cx=0,26.
Menil jsem vyfuk od katu az na konec tzn. 2 tlumice a jeden zadni dal jsem za to 5000,- coz je super cena, dily jsou vesmes levne. http://fotoall.borec.cz/omega/svody.jpg
Jeste bych chtel vysvetlit ten rozdil mezi 2,5V6 z roku 94 a 2,5V6 z roku 99. vzdyt je to porad jeden a ten stejny motor X25XE !!, 96 nema jine oznaceni, az Omega C je 2,6 V6 a tam je zmena. Takze jak pod r.v. 96 jsou spatne rozvody a nad 96 ne ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 12:28, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Drive jsem o tomto aute taky uvazoval, ale preci jen je to starsi kousek a nechci auto ktere koroduje. Jinak interier je na svoje stari opravdu dobrej.¨Limuzina pro Nemecke sedlaky:)
Jasně, sedláci, to jsou naprostí blbci, že...hodně to svědčí spíš o Vás

Jinak 7,7 litru u 2,5iV6 se musím zasmát, u našich služebních byl dlouhodobý průměr cca 9,5 litru na 100 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 13:11, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jasně, sedláci, to jsou naprostí blbci, že...hodně to svědčí spíš o Vás

Jinak 7,7 litru u 2,5iV6 se musím zasmát, u našich služebních byl dlouhodobý průměr cca 9,5 litru na 100 km.
Omega je dobré a pohodlné auto .Co mě vadilo bylo jakési gumové ne moc přesné řízení ale zase dobrý rejd.akorát po těch letech už bývá zhuntovaná od předchozích majitelů.Ale nechte si ji dovézt z itálie a bude bez koroze a relativně dobrém stavu.Jinak ten motor 2,5l je šestihrnek do V od GM motor a ne žádné BMW a na dobu vzniku(1993)mi připadne jeho výkon 125KW dobrý.Neplést s TD!(i ten ale není špatný na poklidnou jízdu)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 13:42, RE: 2.pán od bmw
anonym posted by:
Nic ve zlém pane, ale myslím si, že měnit olej po 25000 je pěkná prasárna, i když výrobci tvrdí cokoliv. Mám 740i rv. 99, najeto 320 000, olej měněn po 10 000 a motor je skutečně jako nový. Tím nemyslím jeho hliníkový kryt.
Taky nic ve zlém pane ale mám nájezd 17tisíc měsíčně, nehodlám olej měnit po 14 ti dnech... BMW 530d zakoupeno prosinec 06 s 207OOOKM teď 318000KM, měněn jen termostat, preventivně vodní pumpa s kladkmi a řemenem, jinak jsem na auto nesáhnul..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 14:25, RE: 2.pán od bmw
anonym posted by:
Taky nic ve zlém pane ale mám nájezd 17tisíc měsíčně, nehodlám olej měnit po 14 ti dnech... BMW 530d zakoupeno prosinec 06 s 207OOOKM teď 318000KM, měněn jen termostat, preventivně vodní pumpa s kladkmi a řemenem, jinak jsem na auto nesáhnul..
Nájezd 17.000 km měsíčně? Ehm ehm, to je nějakých 500-600 km denně - co děláte kromě toho, že brázdíte Evropu křížem krážem průměrnou rychlostí 80 km/hod?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 14:28, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jasně, sedláci, to jsou naprostí blbci, že...hodně to svědčí spíš o Vás

Jinak 7,7 litru u 2,5iV6 se musím zasmát, u našich služebních byl dlouhodobý průměr cca 9,5 litru na 100 km.
Autor uvádí dlouhodobou průměrnou spotřebu 9,3 litrů/100 km (nemýlím-li se) a těch 7,2 l dosáhl při dálkové jízdě do Norska... Takže v čom je problém?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 14:37, RE: 2.pán od bmw
anonym posted by:
Nájezd 17.000 km měsíčně? Ehm ehm, to je nějakých 500-600 km denně - co děláte kromě toho, že brázdíte Evropu křížem krážem průměrnou rychlostí 80 km/hod?
Jezdím odtahy.. německo, belgie, itálie, dánsko atd... průměrná rychlost dle BC 76Km/h.. ehm ehm
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 15:27, Ne
Omegu jsem chtěl, měl, a pak jsem byl rád, že jsem se ji zbavil................
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2007 18:48, RE: Ne
anonym posted by:
Omegu jsem chtěl, měl, a pak jsem byl rád, že jsem se ji zbavil................
Mám Vectru a plánuji sní udělat to samé co ty,hnije to,hapruje to,ale svezení je vtom lepší než ve feldě atd.Chtěl jsem alfu r,ale opel mě poučil,tak plánuji něco spolehlivého buď Volvo s40 1.8 či 2.0 b ,nebo mitsubishi galant 2.0 b
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.