0
back
 

diskuze k tématu: Je do hor lepší Frontera neboTerracan?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 15:38, RE: V matematice ...
David V posted by:
Ahoj Kylie, já bych doporučil toho Opela, vzhledem k tomu, že Insignia vyhrála auto roku
Insignia opravdu (zleva/zprava) chválena jest (a Opel požádal německou vládu o finanční pomoc, neb je na hranici krachu .-)
PS: A "tatínek" GM taktéž "málem končí"
PPS: Já bych z těchto dvou vozů nevybrala ani jeden (ale Insignii jako vůz střední třídy bych asi zkusila - jako prvního opela po mnoooooho letech - kdysi se mi líbila Calibra)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 16:54, RE: bez předmětu
Joska posted by:
Navíc, abych nezapomněl, rád bych plnohodnotný offroad nikoliv SUV, ke kterým, pokud se nemýlím např. KIA Sorento a pod. patří (ale říkám, to je ještě mimo finanční mísu:)
A co takhle u nás ne moc známý (proto levný) ford explorer? 4,0 V6 152 kw ve spojení s 5-ti stupňovou automatikou je perfektním pohonem (spotřeba v kombinaci okolo 13 l) a vůz je opravdovým offroadem s opravdovou terénní výbavou. Pokud chcete opravdový offroad a nemáte přebytek peněz pak radím tohoto originálního a spolehlivého pracanta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 17:33, Frontera
,,S terénem se moc nekamarádí, prostupnost terénem nijaká,, tak s týmito slovami vôbec nesúhlasím a nechápem tých ludí čo to tvrdia aj na fórach jazda v teréne nie len o aute a jeho úpravách ked to niekto nevie tak zahrabe alebo prevráti ja deflendera , patrola a čokolvek iné frontera prejde a vydrží toho dosť pozrite WWW.OFFROAD-FRONTERA.COM o tých poruchá je to tak no záleží na čo narazíte ps.:na tej stránke je jedna pekná na predaj v sekcíí diskusia
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 17:56, RE: bez předmětu
free78 posted by:
A co takhle Jeep Grand Cherokee? Naftová 2.5TD je sice od VM Motori, ale benzínový 4-litrový 6-ti válec nebo 5.2 litrový osmiválec předělaný na LPG by mohl nadělat spousty radosti. Ceny jsou velmi mírné. Povinného ručení u aut s velkým objemem se bojí jen ti co chtěj mít vše pojištěný "u Český". Kdo má trochu fantazije, sežene povinné ručení i na 5,2 litrový 8-mi válec za 4698 Kč/rok.

http://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_pf=&f_pt=&f_m=392&f_yf=&f_yt=&f_n=1532&f_t=&f_b=&f_c=&f_f=&f_at=&f_l=&f_...
Pokud bude jezdit pouze po zasněžených cestách na horách tak mu bohatě stačí Forester. Já mám Nissana Terrano a kamarád má Forestra, takže můžu srovnávat. Pokud jde o zasněženou cestu tak je to srovnatelný ale pokud napadne hodně sněhu tak u Forestra je problém světlá výška. Celkem snadno si sedne na břicho a pak už mu je symetrickej pohon všech kol k ničemu. Výhoda skutečného offroadu v těchto podmínkách je možnost se sám vyhrabat pokud někde zapadnu. Zavřu uzávěrku a sám se vyhrabu kdežto když zapadnu s Forestrem tak mám smůlu. Měl jsem i Hyundaie Terracana 2,9 CRDI a je to opravdu kus auta. Velký a pohodlný, spotřebu jsem měl kolem 8 litrů. Ale měl jsem strach jestli tankuju kvalitní naftu a jelikož známej měl taky Terracana a měnil vstřikovače a čerpadlo za cca.100t Kč tak jsem ho prodal a koupil si Nissana. S ním jsem nadmíru spokojenej. Jednoduchý a spolehlivý auto. Pokud bych já nepotřeboval tahat těžkej vlek tak bych šel taky do Forestra. Jen je třeba si uvědomit, na co to auto potřebuju. Pokud jen na ježdění po horách tak jednoznačně Subaru Forester a pokud chci jezdit i mimo zpevněný cesty a tahat těžkej vlek tak nějakýho offroada - doporučuju Toyotu Landcruiser 90 2,9 TD
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 20:40, RE: bez předmětu
i posted by:
A co takhle u nás ne moc známý (proto levný) ford explorer? 4,0 V6 152 kw ve spojení s 5-ti stupňovou automatikou je perfektním pohonem (spotřeba v kombinaci okolo 13 l) a vůz je opravdovým offroadem s opravdovou terénní výbavou. Pokud chcete opravdový offroad a nemáte přebytek peněz pak radím tohoto originálního a spolehlivého pracanta.
s tím Fordem to není špatný nápad a s amerikama obecně, co třeba terénní ikonu Jeep? Myslím že by to nemusela být špatná volba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.11.2008 12:41, Jaký terén? Pro prudší zasněžené kopce
stačí, pokud se tím míní silnice, jakákoli čtyřkolka ( BMW,Mercedes,Subaru,Audi). Pro pohodové cestování, pokud se tím myslí dálniční přesuny na tisíce km ( Stockholm,Split,Madrid) je lepší jakýkoli jiný vůz, jen ne off-road.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.11.2008 20:35, terén vs zima
Je třeba rozlišit dvě odlišné věci, první je klasický terén (bláto, brody, kamení) = mechanická odolnost. A něco jiného je dojet v zimě příkrou zasněženou polňačkou na chatu = trakce. I král terénu Patrol na sjetých letňácích bude v zimě bezmocně hrabat, naopak dobře obuté lehké A4 quattro je na zimu ideál. Vzhledem ke zasněženému stoupání je třeba vyřadit předohraby typu CRV a haldexy a věnovat se klasickým 4x4. Do výběru bych ještě zařadil Pajero III (2000-2006) s velmi kvalitním systémem pohodnu, stejně jako třeba menší X-trail. Nepoškodí Terrano II, ML, Sorento nebo Forester. Ze dvou jmenovaných asi Terracana, i když je třeba počítat, že to je čistokrevný kvalitní off road se vším kladným i záporným co k tomu patří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.11.2008 21:28, RE: terén vs zima
Ráďa posted by:
Je třeba rozlišit dvě odlišné věci, první je klasický terén (bláto, brody, kamení) = mechanická odolnost. A něco jiného je dojet v zimě příkrou zasněženou polňačkou na chatu = trakce. I král terénu Patrol na sjetých letňácích bude v zimě bezmocně hrabat, naopak dobře obuté lehké A4 quattro je na zimu ideál. Vzhledem ke zasněženému stoupání je třeba vyřadit předohraby typu CRV a haldexy a věnovat se klasickým 4x4. Do výběru bych ještě zařadil Pajero III (2000-2006) s velmi kvalitním systém...
no ved práve že istú rolu tam hrá aj hmotnosť vozidla Frontera cca1800 kg a predný náhon sa zapína elektronicky stlačením tlačidla do cca 100km/h to som osobne neskúšal moj názor je s týchto dvoch jednoznačne Frontera podla mňa je aj cenovo dostupnejšia ps.: k tým presunom na dialniciach tento rok som bol s fronterou v Chorvácku a cesta super vyšší posed je pohodlný a spotreba 7,5l rýchlost na dialnici 120-130km/h neviem prečo by to auto nebolo vhodné na takéto presuny?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.11.2008 09:33, RE: terén vs zima
stavitel1 posted by:
no ved práve že istú rolu tam hrá aj hmotnosť vozidla Frontera cca1800 kg a predný náhon sa zapína elektronicky stlačením tlačidla do cca 100km/h to som osobne neskúšal moj názor je s týchto dvoch jednoznačne Frontera podla mňa je aj cenovo dostupnejšia ps.: k tým presunom na dialniciach tento rok som bol s fronterou v Chorvácku a cesta super vyšší posed je pohodlný a spotreba 7,5l rýchlost na dialnici 120-130km/h neviem prečo by to auto nebolo vhodné na takéto presuny?
Frontera je líná,měl jsem ji 3 měsíce a šla z domu.Spotřeba 11 litrů nafty a dostupnost náhradních dílů nic moc.Koopil jsem Jeepa Grand Cherokee,obsah 4l,řadový šestiválec.Auto už bylo v plynu a po nutných investicích - baterka,oleje,destičky,kotouče,manžety na homokloobech,membrány ve směšovači,výměn předních světel za xenony mi auto slouží již 3 rok bez problémů.Tahám s ním občas slušný zátěže - má 3500kg na kouli,tak s ním přemísťuji kamarádovi minibagr.za tři roky jsem najel 72000km a teď dojíždím druhou sadu pneu.ta první měla cca 40% vzorku a druhá je na tom stejně.Ceny náhradních dílů a dostupnost je bezvadná.Dopoledne zavolám do Simixu a druhý den mám vše doma.Moje spotřeba je sice kolem 20 l lpg,ale jezdím opravdu dynamicky - po okreskách 100-120 a dálnice 140-160,samozřejmě s ohledem na provoz.Slehkou nohou a dodržování rych. limitů se dá jezdit i za 15l lpg.Auto je rok 97 a v současné době má najeto přes 270000km.Doporučuju všem,kdo chce levný a spolehlivý vůz,se kterým se nemusí bát terénu,ale který mu dá i slušný komfort na běžné silnici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.11.2008 18:58, A co Evropa + Asie ?
Do 200 tis. Kč se dá koupit velmi pěkné Musso (Ssangyong) Nesmrtelný motor 2,9 nebo 2,9 TD (120 k) totožný s MB 210 E- "masařka", řadové vstřikovací čerpadlo co protlačí snad i sádlo ze zabíjení (rostlina není problém) , spotřeba pod 10 l (dá se i mezi 8 až 9 l), prostorný interiér doplněn o dekor imitace dřeva, kufr 790 l, klimatizace mechanická, el. zrcátka, el. 4x okna, střešní okno od výrobce, často přední rám a při troše štěstí nášlapy. Náhradní díly běžně k dostání. Tahání přívěsů do 3,5 t. Rozhodně se není potřeba bát tohoto auta. Motor-Mercedes (vlastní majetkový podíl Ssangyongu/překlad Dvojitý drak, Musso/Nosorožec) převodovka automat.-mercedes, mechanická - USA, nápravy Jeep, auto navrhovali v Anglii, karosérie se montovala v japonsku a lodí se převážela do Koreje. Více na www.ssang-yong-club.com
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.02.2009 18:10, froncek
porad te mi, čim to je že při finančni krizi padaji ceny aut dolu ale co pozoruji ceny fronter a ruznych suv tak to stoji aja nedam 70000 za kazovako foncka 2,3td bez vybavy r roku 90_
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.