0
back
 

diskuze k tématu: Je do hor lepší Frontera neboTerracan?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 06:20, alternativy
Proč mu nenabídnete nějaké alternativy, např. v podobě Forestra?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 07:40, RE: alternativy
Alda posted by:
Proč mu nenabídnete nějaké alternativy, např. v podobě Forestra?
Z alternativ bych to viděl na Kiu Sorento. Offroad jak má být, levný, s žebřinovým rámem a všema těma pičačinkama.
S Terracanem je to přesně jak píšete, kolega učinil podobnou zkušenost - bral občas naftu od hypernovy a ve 150 tis. km. mu odešly vstřiky a platil za opravdu 160 tisíc SK za opravu...Nevím, jestli by se mu totéž stalo, kdyby bral jen kvalitní naftu, ale moc bych za to nedal, protože kvalitní nafta u nás nejní
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 07:41, RE: alternativy
Reno posted by:
Z alternativ bych to viděl na Kiu Sorento. Offroad jak má být, levný, s žebřinovým rámem a všema těma pičačinkama.
S Terracanem je to přesně jak píšete, kolega učinil podobnou zkušenost - bral občas naftu od hypernovy a ve 150 tis. km. mu odešly vstřiky a platil za opravdu 160 tisíc SK za opravu...Nevím, jestli by se mu totéž stalo, kdyby bral jen kvalitní naftu, ale moc bych za to nedal, protože kvalitní nafta u nás nejní
A forester je fajn ale sežere ho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 07:53, Jedině Forestra
Pro tyto účely co požadujete bych bral jedině forestra. V případě vyššího nájezdu (návratnosti investice) a požadavku na nižší provozní náklady bych doporučil montáž LPG. Nebo zkusit sehnat rovnou již s LPG.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 08:32, RE: Jedině Forestra
Valnoha posted by:
Pro tyto účely co požadujete bych bral jedině forestra. V případě vyššího nájezdu (návratnosti investice) a požadavku na nižší provozní náklady bych doporučil montáž LPG. Nebo zkusit sehnat rovnou již s LPG.
Souhlas. Neni-li nutno prihlizet k najezdovym uhlum, tak je offroad zbytecny, protoze Forester zvladne zasnezeny kopec vyjet take, nehlede na pozitivni devizu v podobe vybornych jizdnich vlastnosti i napr. na dalnici. Forester forever!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 08:50, Subaru
Jsem pro, pokud pánovi nejde vyloženě o Off-Road tak bych šel do Subaru s LPG. Měl jsem možnos na sněhu si pohrát a je to bomba! Subaru 4ever!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 11:35, Lada
Opravdu nezničitelný a levný auto na hory le Lada Niva. Její motor snese pomalu i petrolej, vyjede všude a opraví ho kdejakej vesnickej automechanik . Na ježdění mimo hory bych si pořídil normální druhý auto a furt by se to vyplatilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 12:18,
Rovněž uvažuji o offroadu, ale rozhoduji se mezi staršími vozy a to M. Pajero nebo N. Patrol. Nemáte někdo bohaté zkušenosti, rád bych s někým o takovém autu "hodil řeč". ..? U Nissanu Patrol mi dosti vadí absence benzínových motorů. Cena by měla být tak do 150 - max. 200 tisíc Kč. U vozů uváděných tazatelem bych měl strach z poruchovosti, proto třeba o Opelu Fronteře vůbec neuvažuji. Díky všem za případnou radu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 12:32, RE: bez předmětu
Joska posted by:
Rovněž uvažuji o offroadu, ale rozhoduji se mezi staršími vozy a to M. Pajero nebo N. Patrol. Nemáte někdo bohaté zkušenosti, rád bych s někým o takovém autu "hodil řeč". ..? U Nissanu Patrol mi dosti vadí absence benzínových motorů. Cena by měla být tak do 150 - max. 200 tisíc Kč. U vozů uváděných tazatelem bych měl strach z poruchovosti, proto třeba o Opelu Fronteře vůbec neuvažuji. Díky všem za případnou radu.
Ty Hundaje Terracany a Gallopery a kdoví jaké další jsou všecko stará Pajera a kvalitou výrazně horší nebudou. Frontera bodovala snad jedině designem a ač byla představena někdy na začátku 90's (bylo to isuzu rodeo?), nepůsobí zastarale ani teď. Kup si Mergla G.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 12:36, RE: Lada
klobrch posted by:
Opravdu nezničitelný a levný auto na hory le Lada Niva. Její motor snese pomalu i petrolej, vyjede všude a opraví ho kdejakej vesnickej automechanik . Na ježdění mimo hory bych si pořídil normální druhý auto a furt by se to vyplatilo.
Pro toho, kdo jezdí převážně mimo zpavněné cesty, je Niva nejlepší pracant. Tazatel spíš působí jako chalupář, co má chalupu na horách a jde mu jen o vyjetí kopce k chalupě, jinak chce auto pro běžné ježdění. Pro něj by byl Forester opravdu nejlepší. Takže by musel mít Nivu pod kopcem, kde by přesedal z běžného auta a to není ideální řešení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 12:48, RE: alternativy
Reno posted by:
Z alternativ bych to viděl na Kiu Sorento. Offroad jak má být, levný, s žebřinovým rámem a všema těma pičačinkama.
S Terracanem je to přesně jak píšete, kolega učinil podobnou zkušenost - bral občas naftu od hypernovy a ve 150 tis. km. mu odešly vstřiky a platil za opravdu 160 tisíc SK za opravu...Nevím, jestli by se mu totéž stalo, kdyby bral jen kvalitní naftu, ale moc bych za to nedal, protože kvalitní nafta u nás nejní
Nevím, jestli 2,5 CRDi v Sorentu měl také vstřikovače od Delphi jako Terracan či Kia Clarus s 2,9. Ty do 150tis. odejdou obvykle běžně, nehledě na to zda berete naftu u Hypernovy nebo od Shellu či kdekoli jinde v ČR. Osobně si nemyslím, že by u hypermarketů byla nafta horší. V Globusu tankuji běžně a mému TDi to nevadí .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 12:55, RE: bez předmětu
Muroň posted by:
Ty Hundaje Terracany a Gallopery a kdoví jaké další jsou všecko stará Pajera a kvalitou výrazně horší nebudou. Frontera bodovala snad jedině designem a ač byla představena někdy na začátku 90's (bylo to isuzu rodeo?), nepůsobí zastarale ani teď. Kup si Mergla G.
G asi do 200tkč bude trošku těžší sehnat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 13:02, RE: bez předmětu
Valnoha posted by:
G asi do 200tkč bude trošku těžší sehnat.
Kouknul jsem na autoscout.de a tam se (do 8000 Euro) pár zachovalých Géček objevilo (jsou sice starší - kolem roku 1990), ale vypadají udržovaně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 13:14, V matematice ...
... moc nevynikám, ale není tohle jedno za 18 a druhé bez dvou za dvacet?
PS: Subaru Forester - alespoň tak praví nezávislé testy "průjdezdnosti" - porazil a porazí téměř VŠE (není divu, symetrická čtyřkolka s plochým motorem - to má paní fyzika ráda, tedy raději než VŠEchny ostatní "variace" na 4 x 4)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 13:20, RE: bez předmětu
Muroň posted by:
Kouknul jsem na autoscout.de a tam se (do 8000 Euro) pár zachovalých Géček objevilo (jsou sice starší - kolem roku 1990), ale vypadají udržovaně.
Děkuju. Jdu se podívat, ale již jsem skutečně prošel terénní auta napříč všemi značkami a na prvním místě se u mne umístilo Pajero (6V, 3 l ), na druhé příčce Nissan T. U Terrana mám ale obavu z motoru resp. naftového čerpadla, turba...přeci jen už hodlám koupit vůz nějaký ten rok starý (viz. limitováno penězmi...čím také jiným, že...:)) . Starším (starým) korejcům bych se raději vyhnul, proti novým i zánovním tedy lehce jetým vozům zn.Hyundai a KIA nic nemám, ale tam bych ještě s uvedenou finanč. částkou nepochodil. Zajímalo by mne, jestli i tazatel neuvažoval o autech, o kterých píšu ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 13:23, RE: bez předmětu
Joska posted by:
Děkuju. Jdu se podívat, ale již jsem skutečně prošel terénní auta napříč všemi značkami a na prvním místě se u mne umístilo Pajero (6V, 3 l ), na druhé příčce Nissan T. U Terrana mám ale obavu z motoru resp. naftového čerpadla, turba...přeci jen už hodlám koupit vůz nějaký ten rok starý (viz. limitováno penězmi...čím také jiným, že...:)) . Starším (starým) korejcům bych se raději vyhnul, proti novým i zánovním tedy lehce jetým vozům zn.Hyundai a KIA nic nemám, ale tam bych ještě s uvedenou finan...
Navíc, abych nezapomněl, rád bych plnohodnotný offroad nikoliv SUV, ke kterým, pokud se nemýlím např. KIA Sorento a pod. patří (ale říkám, to je ještě mimo finanční mísu:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 13:29,
A co takhle Jeep Grand Cherokee? Naftová 2.5TD je sice od VM Motori, ale benzínový 4-litrový 6-ti válec nebo 5.2 litrový osmiválec předělaný na LPG by mohl nadělat spousty radosti. Ceny jsou velmi mírné. Povinného ručení u aut s velkým objemem se bojí jen ti co chtěj mít vše pojištěný "u Český". Kdo má trochu fantazije, sežene povinné ručení i na 5,2 litrový 8-mi válec za 4698 Kč/rok.

http://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_pf=&f_pt=&f_m=392&f_yf=&f_yt=&f_n=1532&f_t=&f_b=&f_c=&f_f=&f_at=&f_l=&f_r=&f_pwf=&f_pwt=&f_vlf=&f_vlt=&f_ft=
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 14:08, RE: V matematice ...
Kylie posted by:
... moc nevynikám, ale není tohle jedno za 18 a druhé bez dvou za dvacet?
PS: Subaru Forester - alespoň tak praví nezávislé testy "průjdezdnosti" - porazil a porazí téměř VŠE (není divu, symetrická čtyřkolka s plochým motorem - to má paní fyzika ráda, tedy raději než VŠEchny ostatní "variace" na 4 x 4)
Ahoj Kylie, já bych doporučil toho Opela, vzhledem k tomu, že Insignia vyhrála auto roku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 14:32, RE: V matematice ...
David V posted by:
Ahoj Kylie, já bych doporučil toho Opela, vzhledem k tomu, že Insignia vyhrála auto roku
Přesně, tazatel musí při rozhodování brát ohled na všechny okolnosti . Náhodou Insignia pro mě byla obrovské překvapení. Kdyby z toho někdo sundal loga a zeptal se mě, za novinku jaké automobilky to považuji, řeknu Lexus. Interiér taky maximálně vkusný. Asi máš jasno o nástupci Vectry, co (časem a samozřejmě ojetém, nejsi blbej)?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 15:17, RE: Lada
Muroň posted by:
Pro toho, kdo jezdí převážně mimo zpavněné cesty, je Niva nejlepší pracant. Tazatel spíš působí jako chalupář, co má chalupu na horách a jde mu jen o vyjetí kopce k chalupě, jinak chce auto pro běžné ježdění. Pro něj by byl Forester opravdu nejlepší. Takže by musel mít Nivu pod kopcem, kde by přesedal z běžného auta a to není ideální řešení.
Takového chlapíka v Krkonoších znám. Nasadí na Nivu řetězy na všechny kola, za auto traverzu a ještě si tak udržuje cestu. Normálně jezdí s nějakým salonním teréňákem. Myslím, že by nevyměnil.
Já kdysi zažil starý ARO, taky so odbylo svoje. Ale byl to erár, takže se nemusela řešit spotřeba. Až do 60. let na horách dominovaly staré džípy.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.