0
back
 

diskuze k tématu: Opel Calibra 2,0 16V / 110kW / 4x4

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2007 16:57, RE: Gumy
Pepe posted by:
U ojeté gumy nevím, jak ji kdo obouchal o obrubníky, nevím jak je na tom kostra (a kdo by se s tím vláčel na RTG, že) a absence reklamace v případě defektu (přežiju-li to) mě taky nenadchne... To si klidně na vrakáči koupím cokoli, ale jenom blázen by kupoval třeba brzdy. A podle mě je tomu tak i u těch gum.
Tak samozrejmne muzete mit smulu a gumy budou spatne sedet, ale vetsinou kolik z nas boucha gumama do obrubniku? Vetsinou kdyz gumy proglednete vidite, jestli jsou rovnomerne sjete, jestli treba jedny gumy nejsou sjete viz nez ostatni a pokud maji vysoky vzrek okolo 5 - 6 mm tak to nemusi byt spatna koupe, ale samozrejmne riziko tady je. Nekde maji dokonce prezuti zdarma pri koupi od nich a zaruku mate na to, ze guma neni pichnuta, takze proste odjedete. Ano chapu, ze kdyz druhyd en je guma mekka, tak tezko budete dokazovat, jestli pichla byla pred koupi, nebo cestou domu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2007 19:17, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
edmund posted by:
No přesedlávají nám hoši ze Žigulů na západní vozy. A bez urážky Opelu, začínají se množit okadetovaní. )
U nás "cigoši" zase húfne sedlajú Sierry a Scorpiá, prípadne staré Audiny 100 (s asi 6 milión kilometrami) ... :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2007 19:32, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
edmund posted by:
Hodnotit auta podle majitele je samozřejmě kravina, ale hodnotit majitele podle auta už bývá objektivnější. Platí samozřejmě u těch jakoby vyjimečných aut.
Tak zase hodnotiť majiteľa podľa auta nie je až taká blbosť...Pokiaľ vidím ako idú po chodníku traja mladí vytretí kreténi (hodnotím podľa imidžu) a jeden z nich nastúpi na parkovisku do BMW 3er ročník asi 91-92 a ďaľší dvaja do "otuneného" 4kového Golfu (vieme, že Golfy sú najrýchlejšie autá na území SR a ČR a jazdiť Golfom je najväčšia frajerina...medzi nami je to škaredé auto) )s kolesami pomaly mimo karosérie...myslím, že som tých troch ohodnotil správne... Podobne, pokiaľ vidím v aute ako Calibra (boli časy, keď sa i mne páčila) mladého ucháňa (predstavte si v tom päťdesiatnika), tak to bude na 99% nevybujačený drbo, ktrý to kúpil za posledné prachy zo stavby a má ledva na benzín, aby mohol po sídlisku baliť baliť so základným vzdelaním. Nehovorím už o tom, že jazdí zásadne po meste, a to 160, niekedy aj magických 220 :)) Samozrejme, sú aj výnimky, keď mladý chaloš riadi kalibru, ktorá je v 100% stave, ale to sú naozaj skôr výnimky. Sorry ak som tu niekoho urazil, ale pokaiľ som urazil takých ako som spomínal a jebovcov v golfoch, tak v tom prípade sa teda vôbec neospravedlňujem :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2007 21:35, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym posted by:
Tak zase hodnotiť majiteľa podľa auta nie je až taká blbosť...Pokiaľ vidím ako idú po chodníku traja mladí vytretí kreténi (hodnotím podľa imidžu) a jeden z nich nastúpi na parkovisku do BMW 3er ročník asi 91-92 a ďaľší dvaja do "otuneného" 4kového Golfu (vieme, že Golfy sú najrýchlejšie autá na území SR a ČR a jazdiť Golfom je najväčšia frajerina...medzi nami je to škaredé auto) )s kolesami pomaly mimo karosérie...myslím, že som tých troch ohodnotil správne... Podobne, pokiaľ vidím v aute ako C...
Calibra vypadá fakt dobře,ale asi bych šel do jiného "sportáka",ale opeli mají celkem dobré motory,ten s 110kw bych bral,ale Calib 4*4 nebrat.Jínáč pak nechápu,proč soplisti udělali Tygru s pidi obsahem 1.4,tragédi!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2007 23:03, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym posted by:
Calibra vypadá fakt dobře,ale asi bych šel do jiného "sportáka",ale opeli mají celkem dobré motory,ten s 110kw bych bral,ale Calib 4*4 nebrat.Jínáč pak nechápu,proč soplisti udělali Tygru s pidi obsahem 1.4,tragédi!!
Ešte ju (Tigru) urobili aj s 1.6-tkou, ktora ale vraj žrala olej jak "po nebohom"...Okrem toho je to vraj len prezlečena Corsa. Za to taký Ford Puma (priama konkurencia, robený s 1.7 Zetec) je vraj oproti tomu real športiak. Pozrite si napriklad nejake videa na youtube.com....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2007 23:08, RE: dobrý
edmund posted by:
na Silvestra. Calibra je tu předvedena jako nejlepší sporťák všech dob, což je samozřejmě zhovadilost ( o vzhledu nepochybjuji, ten je super i dnes ) a přitom majiteli nezbylo na obutí, tak lítá 220 na ojetých šlupkách.
Ha ha ha tak to je dobrej gól - majiteli nezbylo na obutí a lítá 220 na ojetých šlupkách, u toho se můžu potrhat smíchy... ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2007 23:09, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym posted by:
Tak zase hodnotiť majiteľa podľa auta nie je až taká blbosť...Pokiaľ vidím ako idú po chodníku traja mladí vytretí kreténi (hodnotím podľa imidžu) a jeden z nich nastúpi na parkovisku do BMW 3er ročník asi 91-92 a ďaľší dvaja do "otuneného" 4kového Golfu (vieme, že Golfy sú najrýchlejšie autá na území SR a ČR a jazdiť Golfom je najväčšia frajerina...medzi nami je to škaredé auto) )s kolesami pomaly mimo karosérie...myslím, že som tých troch ohodnotil správne... Podobne, pokiaľ vidím v aute ako C...
Máš recht. Štvorkový golf v čiernej metle a s červeným tédéíčkom=najväčší magori akých môžeš na ceste stretnúť. A nech sa golfisti urážajú ale stojím si za tým.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2007 23:49, edmund
Miluji opely, lepší auta neexistují.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 08:33, Jeté gumy
Já jsem kupoval totálně sjeté a ručně s láskou znovu vyřezané KUMHO. Pak jsem měl nové Bridgestony a pak Micheliny. Můžu svědomitě říct, že ty KUMHO (200kč/kus) byly nejlepší ! Perfektně držely v zatáčkách a nikdy nezapištěly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 08:50, RE: Gumy
mufik.martin posted by:
Tak ono ojete gumz ya hubicku je neco jineho. Ja napriklad na Fiata koupil loni yimni Good Zear Ultragrip radz 7 ya 1000 kus, bzli jete jednu sezonu a vzorek temer zcela puvodni. Jestli zmizel po prvnim majiteli milimetr tak prehanim. Rozmer 14 palcu. Na toledo jsem kupoval klasicky pres pneuservis, ktery se zabyva dovozem pneu a platil jsem 600 za gumu a byli to Dunlop Winter sport. Vzorek meli cca 5 - 6 mm takze si myslim, ze jsem neprodelal. Samozrejmne koupit gumy za 300 kus co jsou an jednu...
Udělal jsem špatnou zkušenost s protektorama, proto už do žádné než nové pneumatiky nehodlám investovat. V zimě jsem přes net kupoval GoodYeary UG7 za 1600,- kus o rozměru 175/70R14 a přišla mi to dobrá cena. Příští rok mám políčeno na letní Bridgestony 195/60/14 za cca 1200,- (stojí letos), tak nevím proč vyhazovat prachy za sjeté, když jedna guma nestojí ani to, co plná nádrž.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 09:40, RE: Gumy
David V posted by:
Udělal jsem špatnou zkušenost s protektorama, proto už do žádné než nové pneumatiky nehodlám investovat. V zimě jsem přes net kupoval GoodYeary UG7 za 1600,- kus o rozměru 175/70R14 a přišla mi to dobrá cena. Příští rok mám políčeno na letní Bridgestony 195/60/14 za cca 1200,- (stojí letos), tak nevím proč vyhazovat prachy za sjeté, když jedna guma nestojí ani to, co plná nádrž.
Protektory bych taky nikdy neobul. Jinak taky jsem mel UG7, v rozmeru 165/70/14 a jak rikam, vyborne gumy. Jete sezonu tady v CR, primo od majitele co prodal predesle auto. Cena 1000 za kus. Jinak pokud nekdo jezdi v ramci predpisu, rekneme do cca 150 km/h tak mu staci nove barum Brilantis nebo Bravuris na Leto/zima, ktere stoji na netu okolo 1000 kc za kus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 11:39, RE: Gumy
Pepe posted by:
Souhlas, Barum za 9.500,- - to muselo bejt alespoň na autobus... Když už má někdo přístup na internet, tak to nechápu.... Obouvám ve firmě 9 aut, mám kamaráda-soukromníka pneuservismana a za ty prachy bych sehnal i Bridg. na Q7.... Taky jsem si jednou vyzkoušel "ojeté" za hubičku a díky - nikdy víc....
Tak to mě je sežeň.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 12:17, RE: Calibra
anonym posted by:
Tak to mě je sežeň.
Kdysi celkem hezké auto, ale dnes už se za ním nikdo pomalu neohlídne. Jízdními vlastnostmi nenadchne, ale neurazí. Že v tom jezděj kofoly je pravda, ale ty dneska jedzěj čímkoliv, my jim to zaplatíme na daních, tak co by nejezdili. Co se auta týče, tak mnoho povyku pro nic, nechte ji spát
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 13:01, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym posted by:
Ešte ju (Tigru) urobili aj s 1.6-tkou, ktora ale vraj žrala olej jak "po nebohom"...Okrem toho je to vraj len prezlečena Corsa. Za to taký Ford Puma (priama konkurencia, robený s 1.7 Zetec) je vraj oproti tomu real športiak. Pozrite si napriklad nejake videa na youtube.com....
Aha,já jsem myslel,že jsou jen 1.4.Jináč Pumu jakš takš znám,kámoš má tu 1.7 a jede celkem hrubě!Jináč se dívám,že tu celkem dost lidí má good year ultra gripy 7,mám je též,ale nové,ne protektory,nebo co
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 16:57, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym posted by:
Aha,já jsem myslel,že jsou jen 1.4.Jináč Pumu jakš takš znám,kámoš má tu 1.7 a jede celkem hrubě!Jináč se dívám,že tu celkem dost lidí má good year ultra gripy 7,mám je též,ale nové,ne protektory,nebo co
Ultragripy jsou docela oblibene. Jinak jako protektory jsem je snad niky nevidel. Akroa nechapu, procnekdo pouzite gumy nazyva ojete slupky? To, ze jsou pouzite, neznamena, ze jsou sjete. Vetsinou jim chybi tak 1 - 2 mm. Kdyz si koupite nove, tak je mate cca 4 roky. Kdyz koupite ojete mate je tak na 2 roky. Cenove to vyjde mozna nastejno koupit nove stejne jako dve sady ojetych. Akorat vetsinou po koupi auta neni tolik penez na nove sady pneu a tak se koupi hodne pekne, ale ojete gumy. 4 stejne sjete, stejna znacka a bez poskozeni a taky svou sluzbu splni
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 22:25, co takhle Honda
hondy dělaj dobré sporťáky. Takový 1,6 vtec 125 HP hmotnost kolem tuny v civiku nebo 1,8 VTI se 169 HP a nebo CRX 2. generace s 1,6 se 130 HP a 900 kg. Krásné auta a hlavně spolehlivost je uplně někde jinde než u sOPLA. a nemá to kdejaký alofok
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 23:38, RE: co takhle Honda
anonym posted by:
hondy dělaj dobré sporťáky. Takový 1,6 vtec 125 HP hmotnost kolem tuny v civiku nebo 1,8 VTI se 169 HP a nebo CRX 2. generace s 1,6 se 130 HP a 900 kg. Krásné auta a hlavně spolehlivost je uplně někde jinde než u sOPLA. a nemá to kdejaký alofok
Jo přesně tak..Taky bych za ty peníze šel do hondy..Za 150 tisíc bych ale koupil dnes Hondu Prelude 2.2Vtec r.v. 97 s natáčecí zadní napravou! Je to opravdu spolehlivý a vyspělý sportáček, pujčil mi ho kamarád minulý týden a musím říci, že jsem musel chvílema zatlačit slzu...... Libor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.12.2007 22:43,
Měl sem 2.0 16V, rv 92, calibra na svůj výkon brzdní nahovno, koroze lemů je otřesná a ještě horší je to s korozí podvozkové části kde jsou uchyceny zadní pružiny. Nahradní díly stojí ranec. Docela časté problémy s elektrikou. Jinak jízda je parádní, 150 koňový motor má od 4000 otáček slušnej zátah, podvozek není jako u sporťáku (přeci jen je to kupé) ale drží dobře. Design mě vždycky dostával a ani dnes není zastaralý. Nebýt koroze a častých problémů s elektrikou (vybíjení akumulátoru, odešlo palivové čerpadlo, alternátor, kabely ke svíčkám, kdejaká čidla a relé, el.strešní okno, el.zrcátka, centrál,...) tak si ho nechám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 21:21, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym posted by:
Probe ze je sportovnejsi auto?? nenech se vysmat kamarade, ale asi si v tom nesedel... celica snad i jo, ale probe je plechovka 100krat vetsi nez calibra! to at se na me nikdo nezlobi...
plně souhlasím s tím že ford probe není sportovní auto treba motor probeho 2.5V6 se jako spotrovni moc nechova o maximalni rychlosti nemluve.210km/h to umi 2,0 8v od calibry.Zrejmne je to zpusobeno velmi dobrou aerodynamikou vozu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 21:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Brzdy s ABS to zastaví 'na fleku'. Vzhled i interiér jsou super, palubní počítač, špičkové ozvučení vozu, el. ovládání všeho, co vás napadne.
To "ABS" bude asi super věc, když zastaví auto na fleku Vzhled i interér super, to jsme se vrátili asi o 15 let zpět ne?! A perlička nakonec: nějak mě nenapadá nic co by se mohlo ovládat elektricky kromě oken a možná tak ještě zrcátek, které si člověk nastaví jednou za život
18 letý kluk si koupil auto s které to jako Bburago proháněl co by malý na písku
Je to pochybná recenze ale třeba je pravdivá kdo ví.Mužu se mýlit ale Calibra 4x4 se vyráběla snad jen ve spojení s motorem 2,0Turbo 150kw
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.