0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je Ford Cougar?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 21:23, RE: cougar
Tomi posted by:
Jasně,v té době bylo coupe "prestižní" záležitostí a platilo se za to.
Dnes už to neplatí,navíc každý druhý 3.dvéřový hatch je podle automobilky coupe (Mercedes A coupe:) ) takže to už ztratilo svojje kouzlo.
Ale dnes už jsou ceny opravdu na stejné úrovni, za 100 000kč se dá koupit cokoliv z toho co jsem vypsal výše.
Cougar má hlavně nadčasový vzhled a i dnes vypadá velmi moderně.Škoda,že tam nebyl nějaký silnější motor,karoserie "slibuje" větší výkon.
Jo, možná si můžeš koupit cokoliv z těchto aut, ale rozhodně nebude v roku výroby 2000 a s tou výbavou jakou má cougar... bmw 3 coupe kolem roku 2000 stojí podle mě tak 2x tolik, ne-li víc... a nissan 200sx je sportovní kupé stejně tak honda... cougar je luxusní kupé, žádný sporťák. Můj názor je že lepší kupé v té ceně není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 16:05, RE: Objektivita?
Riccardo posted by:
Ale tak spoustu peněz ... tak holt udělám velkou GO, o co jde ? Když jdu do takového auta, tak s tím musím skoro počítat.
Já jsem taky slyšel zkazky o svém Honda Prelude IV 2.3i a pořád jezdím (jako prase - nebojte, prodávat už nebudu
Možná vás to překvapí, ale generálka motoru Duratec V6 není až tak jednoducjá. Leda, že si koupíte nový polomotor za 170 000 korun (opravdu tolik stojí). Na vrakovištích to samozřejmě dobře vědí, a tak ani tam nejsou bloky šestiválce nijak levné navíc jich je chronický nedostatek. Tak co, ještě chcete dělat generálku? )))))))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 17:56, RE: Objektivita?
koos posted by:
Možná vás to překvapí, ale generálka motoru Duratec V6 není až tak jednoducjá. Leda, že si koupíte nový polomotor za 170 000 korun (opravdu tolik stojí). Na vrakovištích to samozřejmě dobře vědí, a tak ani tam nejsou bloky šestiválce nijak levné navíc jich je chronický nedostatek. Tak co, ještě chcete dělat generálku? )))))))))))
Nevím to jistě, ale na Mondeo 2,5 V6(pokud je jak na Cougaru) sem někde četl že polomotor stojí cca 90000Kč a když se jim donese starý tak je to o 10 nebo 20000 méně. Ale nemám to ověřené. I tak by ale nemělo smysl to dělat na autě které stojí 100000Kč
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.07.2009 23:19, brtník
tento vuz mám sice pouze dva měsíce,ale i přesto mi dovolte,abych se o něm zmínil.za prvé podvozek:vuz na vozovce drží jak prase,jízda je skutečnou zábavou a to bez rázu,limitující je (přírodažel)váha vozu,řízení je skvěle komunikativní,řazení přesné a krátké,sedačky pevné,ikdyž lepší boční vedení by neuškodilo,motor(muj případ 2.0 16v)je do 4tis.otáček nevýrazný,ale pak v něm blafnou "saze" a Diamond jede jako z praku,v interierieru nic nevrže,neskřípe,jednoduše pevný skelet,paráda.ostatně mohu doporučit instalaci sportovního vzduchového filtru,motor jde mnohem lépe do otáček,mám v plánu i pořádné svíčky a pak Diamonda čeká finální operace.......chip motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.09.2009 05:51, RE: V6 spotřeba oleje
*autofans* posted by:
Tento motor žere standardně olej jak o život a překvapujeme mě, že o tomto dost zásadním problému se pan redaktor nezmínil ??? K čemu je mi rozvodový řetež, když vetšina ojetých Cougarů měla přidřený motor ? Jinak obě verze V6 jsou oproti konkurenci na svezení dosti líné. Jezdil jsem s 2.5 Mondeem a tak trošku zklamání na svůj objem. AR156 2.5 nebo BMW 2.5 R6 125kW je tom výrazně líp pokud jde o dynamiku a přitom spotřeba je podobná ne-li nižší
AR a BMW jsou ovšem úplně jiná kategorie, hlavně cenově!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.09.2009 06:02, RE: Objektivita?
Riccardo posted by:
O cougaru sice toho moc nevím, ale když se podívám na fórum jakéhokoliv klubu, tak se tam rozebítají hlavně problémy. K čemu by taky ta diskuze byla, že ?
Takže podle fóra bych se moc neřídil - to bych nemohl nikdy žádné auto koupit.
Alespoň pak vím, co je nejchoulostivější a na co si dát pozor. Přemýšlel jsem o Cougaru, právě kvůli "kompatibilitě" s Mondeem I, ale asi to nechám plavat. U takového auta je to, že ho někdo vyjezdil "nadoraz", hodně pravděpodobné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.01.2010 15:29, RE: V6
Muroň posted by:
Přesně tohle mi říkali kluci v servisu, když jsem tam byl na návštěvě. Měli tam přidřeného Cougara V6 a prý se to stává většině lidí, neboť ten motor je tam mírně nakloněn (oproti Mondeu) a jakmile problikne olej, půlka véčka už nemaže.
jak půlka véčka nemaže? Buď olejové čerpado čerpá nebo nečerpá. Když nečerpá tak nemaže celý motor nejenom půlka véčka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.01.2010 15:41, RE: V6
TOM posted by:
Měl jsem za to, že ty motory 2,5V6 Cougar x 2,5V6 Mondeo jsou identický - jaký jsou tam teda rozdíly? - proč by to měl být problém na STK? Podle mě je to uplně stejný motor.
A čekat na dolití oleje až blikne kontrolka mi přijde dost nezodpovědné - to je takový problém jednou za čas otevřít kapotu? - co už míň může člověk dát autu na údržbě,když už ani nekontroluje olej...
Přesně tak. když vím že mám olej víc hlídat tak ho prostě hlídám a motor najezdí klidně i půl melounu, žádný problém. Pán od nás z práce má už třetí mondeo V6 -kupuje je kvůli nízké ceně, tedkom má zrovna kombíka první generaci a na ten motor nedá dopustit. Co si pamatuju tak na jednom řešil ruplou hlavu ale o mazání nikdy nic nepadlo. Ale bvíc by o tom napsal asi sám
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.