0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je Ford Cougar?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 00:20, NEuvěřitelné ...
... zrovna dnes jsem jeden viděla, když jsem na procházce s dcerou (yorkshire terrier) byla a říkala jsem si, že i po letech stále docela DOBŘE vypadá a ten malinký znáček (hlava) vprostřed čelní masky dobře působí a ... já na vzhled moc NEdám, ale tohle auto mne shodou okolností dnes do oka "trefilo" ...
PS: Asi URČITĚ bych pro podobný typ vozu volila V6!
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 06:31, RE: NEuvěřitelné ...
Kylie posted by:
... zrovna dnes jsem jeden viděla, když jsem na procházce s dcerou (yorkshire terrier) byla a říkala jsem si, že i po letech stále docela DOBŘE vypadá a ten malinký znáček (hlava) vprostřed čelní masky dobře působí a ... já na vzhled moc NEdám, ale tohle auto mne shodou okolností dnes do oka "trefilo" ...
PS: Asi URČITĚ bych pro podobný typ vozu volila V6!
Pěkný den
Kylie už se nám lepší ve stylu psaní.....jen tak dál
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 08:17, V6
Heh, moje srdcovka, jednoho takového jsem měl, v kůži, 2,5 a rok jsem s ním brázdil cesty. Dávat pozor, docela žere olej, mně se ho podařilo zadřít, protože jsem byl zvyklý, že kontrolka oleje začne svítit, když je potřeba olej dolít. U fordu to bylo tak, že když dvakrát problikla někde v zatáčce, už bylo hodně pozdě, což jsem zjistil zanedlouho poté Sehnat do něj nový motor bylo nemožné, takže jsem nakonec byl nucen nacpat do něj 2,5-ku z Mondea. Jisté rozdíly tam byly a hlavně jsem měl obavu, aby to pak prošlo příštímu kupci STK.
Bůh mně má ale rád a proto si pro to auto přijel mladík z Ostravy s čepicí s kšiltem dozadu a ještě ten večer mi volal, jestli by mohl využít mojí zákonné pojistky, že z toho vyrobil totální škodu a při ní ještě zvládnul zničit auto kolegy, se kterým se honili Brečel mi do telefonu, že na to auto dostal peníze od rodičů a dědečků a babiček atd atd a že se mi revanšuje, tak jsem to nahlásil na sebe... že se tak nikdy nestalo je nasnadě..
Auto to bylo machrovské, trochu to i jelo a spotřeba byla okolo 9-10 litrů. Ale jinak zde platí staré známé atyp nebrat, na přední rameno jsem čekal 3 týdny... Ale vzpomínám na něj rád.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 08:21, RE: V6
Reno posted by:
Heh, moje srdcovka, jednoho takového jsem měl, v kůži, 2,5 a rok jsem s ním brázdil cesty. Dávat pozor, docela žere olej, mně se ho podařilo zadřít, protože jsem byl zvyklý, že kontrolka oleje začne svítit, když je potřeba olej dolít. U fordu to bylo tak, že když dvakrát problikla někde v zatáčce, už bylo hodně pozdě, což jsem zjistil zanedlouho poté Sehnat do něj nový motor bylo nemožné, takže jsem nakonec byl nucen nacpat do něj 2,5-ku z Mondea. Jisté rozdíly tam byly a hlavně jsem měl obav...
a teď si teprve čtu ten článek podrobněji... opravdu to není s těmi díly tak jednoduché, čekací doby jsou trošku delší a ne všechno je k mání...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 09:36, RE: V6 spotřeba oleje
Reno posted by:
Heh, moje srdcovka, jednoho takového jsem měl, v kůži, 2,5 a rok jsem s ním brázdil cesty. Dávat pozor, docela žere olej, mně se ho podařilo zadřít, protože jsem byl zvyklý, že kontrolka oleje začne svítit, když je potřeba olej dolít. U fordu to bylo tak, že když dvakrát problikla někde v zatáčce, už bylo hodně pozdě, což jsem zjistil zanedlouho poté Sehnat do něj nový motor bylo nemožné, takže jsem nakonec byl nucen nacpat do něj 2,5-ku z Mondea. Jisté rozdíly tam byly a hlavně jsem měl obav...
Tento motor žere standardně olej jak o život a překvapujeme mě, že o tomto dost zásadním problému se pan redaktor nezmínil ??? K čemu je mi rozvodový řetež, když vetšina ojetých Cougarů měla přidřený motor ? Jinak obě verze V6 jsou oproti konkurenci na svezení dosti líné. Jezdil jsem s 2.5 Mondeem a tak trošku zklamání na svůj objem. AR156 2.5 nebo BMW 2.5 R6 125kW je tom výrazně líp pokud jde o dynamiku a přitom spotřeba je podobná ne-li nižší
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 10:08, cougar
mám cougara 2,0, dynamika sice není bůh ví co, ale jak se to rozhýbe, tak docela uprašuje, předjíždět není problém, jinak se spolehlivostí motoru jsem někde četl přesný opak, proto jsem si zvolil 2,0, navíc V6 je těžší na předek... v každém případě podvozek je slušný a hlavně má super sedáky které drží tělo v zatáčkách.. za tu cenu lepší auto v této kategorii není, nebo o něm aspoň nevím a vyrobený je podle mě v kolíně nad rýnem(ford) v americe vyrávělo mercury...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 10:45, RE: cougar
marek.dh posted by:
mám cougara 2,0, dynamika sice není bůh ví co, ale jak se to rozhýbe, tak docela uprašuje, předjíždět není problém, jinak se spolehlivostí motoru jsem někde četl přesný opak, proto jsem si zvolil 2,0, navíc V6 je těžší na předek... v každém případě podvozek je slušný a hlavně má super sedáky které drží tělo v zatáčkách.. za tu cenu lepší auto v této kategorii není, nebo o něm aspoň nevím a vyrobený je podle mě v kolíně nad rýnem(ford) v americe vyrávělo mercury...
tvrdit,že za tu cenu není v této kategorii lepší auto je dost odvážné.
Pokud do kategorie coupe "téhle velikosti" počítám např.P 406 coupe,stařičkou Calibru,Civic coupe,případně Accord coupe ikdyž to je spíš GT.
No a pak klasiku v podobě např. Nissan 200SX, nebo BMW 3 coupe tak by asi spousta lidí nesouhlasila.Všechny ty auta stojí +- stejně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 11:30, RE: cougar
Tomi posted by:
tvrdit,že za tu cenu není v této kategorii lepší auto je dost odvážné.
Pokud do kategorie coupe "téhle velikosti" počítám např.P 406 coupe,stařičkou Calibru,Civic coupe,případně Accord coupe ikdyž to je spíš GT.
No a pak klasiku v podobě např. Nissan 200SX, nebo BMW 3 coupe tak by asi spousta lidí nesouhlasila.Všechny ty auta stojí +- stejně.
Nevím jak dnes, ale když jsem ho kupoval já, stálo 200 tisíc a za tu cenu to byl krasavec. Ale na peugeot 406 coupe stál v té době nejmíň o sto tisíc víc a hondy byly úplně mimo mísu. Cougar byl skutečně jeden z levnějších a málo okoukaných sporťáků. Dnes se dá pořídit kolem sto tisíc a moc jich nejezdí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 12:14, RE: cougar
Reno posted by:
Nevím jak dnes, ale když jsem ho kupoval já, stálo 200 tisíc a za tu cenu to byl krasavec. Ale na peugeot 406 coupe stál v té době nejmíň o sto tisíc víc a hondy byly úplně mimo mísu. Cougar byl skutečně jeden z levnějších a málo okoukaných sporťáků. Dnes se dá pořídit kolem sto tisíc a moc jich nejezdí...
Jasně,v té době bylo coupe "prestižní" záležitostí a platilo se za to.
Dnes už to neplatí,navíc každý druhý 3.dvéřový hatch je podle automobilky coupe (Mercedes A coupe:) ) takže to už ztratilo svojje kouzlo.
Ale dnes už jsou ceny opravdu na stejné úrovni, za 100 000kč se dá koupit cokoliv z toho co jsem vypsal výše.
Cougar má hlavně nadčasový vzhled a i dnes vypadá velmi moderně.Škoda,že tam nebyl nějaký silnější motor,karoserie "slibuje" větší výkon.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 14:13, RE: V6
Reno posted by:
Heh, moje srdcovka, jednoho takového jsem měl, v kůži, 2,5 a rok jsem s ním brázdil cesty. Dávat pozor, docela žere olej, mně se ho podařilo zadřít, protože jsem byl zvyklý, že kontrolka oleje začne svítit, když je potřeba olej dolít. U fordu to bylo tak, že když dvakrát problikla někde v zatáčce, už bylo hodně pozdě, což jsem zjistil zanedlouho poté Sehnat do něj nový motor bylo nemožné, takže jsem nakonec byl nucen nacpat do něj 2,5-ku z Mondea. Jisté rozdíly tam byly a hlavně jsem měl obav...
Přesně tohle mi říkali kluci v servisu, když jsem tam byl na návštěvě. Měli tam přidřeného Cougara V6 a prý se to stává většině lidí, neboť ten motor je tam mírně nakloněn (oproti Mondeu) a jakmile problikne olej, půlka véčka už nemaže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 15:04, RE: V6
Reno posted by:
Heh, moje srdcovka, jednoho takového jsem měl, v kůži, 2,5 a rok jsem s ním brázdil cesty. Dávat pozor, docela žere olej, mně se ho podařilo zadřít, protože jsem byl zvyklý, že kontrolka oleje začne svítit, když je potřeba olej dolít. U fordu to bylo tak, že když dvakrát problikla někde v zatáčce, už bylo hodně pozdě, což jsem zjistil zanedlouho poté Sehnat do něj nový motor bylo nemožné, takže jsem nakonec byl nucen nacpat do něj 2,5-ku z Mondea. Jisté rozdíly tam byly a hlavně jsem měl obav...
Měl jsem za to, že ty motory 2,5V6 Cougar x 2,5V6 Mondeo jsou identický - jaký jsou tam teda rozdíly? - proč by to měl být problém na STK? Podle mě je to uplně stejný motor.
A čekat na dolití oleje až blikne kontrolka mi přijde dost nezodpovědné - to je takový problém jednou za čas otevřít kapotu? - co už míň může člověk dát autu na údržbě,když už ani nekontroluje olej...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 15:45, RE: V6
Muroň posted by:
Přesně tohle mi říkali kluci v servisu, když jsem tam byl na návštěvě. Měli tam přidřeného Cougara V6 a prý se to stává většině lidí, neboť ten motor je tam mírně nakloněn (oproti Mondeu) a jakmile problikne olej, půlka véčka už nemaže.
...prý se to stává většině lidí... ? - řekl bych - dost odvážné tvrzení - kolik Cougarů mají ti známí kluci v servisu ve svém poli působnosti aby je znali?
Myslím, že toto je tak málo zastoupené auto na našich silnicích, že jakékoliv zobecńování může být dost zavádějící. Spíš by se dalo polemizovat jaká skupina lidí si takové auto kupuje a jak ho používá. Potom (pokud jako Reno ani nekontrolují měrku) není možná divu, že se některý motor přidře ( většina? - těžko dokazatelný) a nebo,že při snaze o vysoké výkony vezme nějaký olej. Motor sám o sobě je povedený, ale žádný nemůže odolat nevhodnému zacházení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 15:47, RE: V6
TOM posted by:
Měl jsem za to, že ty motory 2,5V6 Cougar x 2,5V6 Mondeo jsou identický - jaký jsou tam teda rozdíly? - proč by to měl být problém na STK? Podle mě je to uplně stejný motor.
A čekat na dolití oleje až blikne kontrolka mi přijde dost nezodpovědné - to je takový problém jednou za čas otevřít kapotu? - co už míň může člověk dát autu na údržbě,když už ani nekontroluje olej...
úplně stejný motor to nebyl, byly tam nějaké rozdílnosti, chlapi se v tím v servisu dost nadřeli, než ho tam napasovali.
A k tomu oleji - já mám tzv. uživatelský přístup k autu, do motoru nelezu, to nechávám mechanikům. Mám za to, aspoň u jiných aut a u jiných kontrolek to tak je - že když autu něco chybí, má to ohlásit - právě pomocí těch kontrolek. Takhle by podle mně mělo moderní auto fungovat. Kontrolka, která nesvítí ani v okamžiku, když už je motor zadřený je dle mého soudu značně napiču.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 15:49, RE: V6
TOM posted by:
...prý se to stává většině lidí... ? - řekl bych - dost odvážné tvrzení - kolik Cougarů mají ti známí kluci v servisu ve svém poli působnosti aby je znali?
Myslím, že toto je tak málo zastoupené auto na našich silnicích, že jakékoliv zobecńování může být dost zavádějící. Spíš by se dalo polemizovat jaká skupina lidí si takové auto kupuje a jak ho používá. Potom (pokud jako Reno ani nekontrolují měrku) není možná divu, že se některý motor přidře ( většina? - těžko dokazatelný) a nebo,že při snaze...
Tome, já jsem to auto měl, jel jsem do Bratislavy z Brna a po cestě mi probliknula kontrolka mazání, říkal jsem si, dojedu do Bratislavy a naliju tam olej, ani ve snu by mně nenapadlo, že to je takhle na hovno vyřešené. U normálních aut ta kontrolka začne svítit v dostatečném předstihu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 17:24, Objektivita?
Podle mého názoru, není článek příliš objektivní a poskytuje nepřesné informace. Stačí se podívat na fórum Cougar klubu a čtenář hned zjistí, jaké trable zažívají majitelé zde opěvované V6 varianty. Vím, že lze polemizovat o reprezentativnosti vzorku majitelů, ale rozhodně bych tento agregát nenazýval méně náročným na údržbu a "držákem". Při vzorné péči možná ano, ale kdo tohle při koupi ojetiny zaručí... Že by shánění náhradních dílů (krom karosářských) bylo bezproblémové, to nebude asi taky až tak pravda. O tento vůz jsem se zajímal a dost možná si jej v dohledné době i koupím, nicméně servisní technik přímo ve Fordu mi říkal, že mnohé díly (např. podvozková skupina) jsou jiné než u Mondea, jak jsem se původně domníval. Takže moje původní představa (kterou zřejmě sdílí i autor článku), že budu mít relativně atraktivní kupé s náklady na provoz rovnajícími se obyčejnému Mondeu I, utržila značnou ránu.
Přesto i tak si myslím, že u Cougara platí známé "hodně muziky za málo peněz". Možná s dovětkem, že člověka nesmí potkat smůla v podobě pocuchané karoserie nebo exitusu motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 18:14, RE: Objektivita?
EasyDriver posted by:
Podle mého názoru, není článek příliš objektivní a poskytuje nepřesné informace. Stačí se podívat na fórum Cougar klubu a čtenář hned zjistí, jaké trable zažívají majitelé zde opěvované V6 varianty. Vím, že lze polemizovat o reprezentativnosti vzorku majitelů, ale rozhodně bych tento agregát nenazýval méně náročným na údržbu a "držákem". Při vzorné péči možná ano, ale kdo tohle při koupi ojetiny zaručí... Že by shánění náhradních dílů (krom karosářských) bylo bezproblémové, to nebude asi taky až...
Motor Duratec V6 je jízdně skvělý. Podle mých informací je však určen spíše znalcům, než běžné klientele. Problémů má totiž celou plejádu. Jeho vlastností je, že je značně choulostivý. Téměř všechny motory tak žerou olej, ačkoliv to původně nedělaly (v takové míře). Je to důsledek chování uživatelů k nim. Kontrolka tlaku oleje je zde skutečně nstavena na 5 minul po dvanácté, podobně jako u japonských automobilů. Navíc ani nové fordy nemají kontrolku hladiny oleje, což vnímám jako zásadní nedostatek. Radím nejste-li zapálený nadšenec do aut, motoru V6 od Forda se raději vyhněte. Možná si ušetříte nervy a spostu peněz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 18:37, RE: Objektivita?
koos posted by:
Motor Duratec V6 je jízdně skvělý. Podle mých informací je však určen spíše znalcům, než běžné klientele. Problémů má totiž celou plejádu. Jeho vlastností je, že je značně choulostivý. Téměř všechny motory tak žerou olej, ačkoliv to původně nedělaly (v takové míře). Je to důsledek chování uživatelů k nim. Kontrolka tlaku oleje je zde skutečně nstavena na 5 minul po dvanácté, podobně jako u japonských automobilů. Navíc ani nové fordy nemají kontrolku hladiny oleje, což vnímám jako zásadní nedosta...
Na základě svých skromných poznatků to vidím stejně, pátrám po 2.0 16V Zetec ve stříbrné metalíze, kterých je vskutku poskrovnu. Když už se nějaký slušný objeví, všechno v modré metalíze, která mně na tomto voze moc nesedí. I když pravda, barva asi nebude to nejpodstatnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 19:33, RE: Objektivita?
EasyDriver posted by:
Podle mého názoru, není článek příliš objektivní a poskytuje nepřesné informace. Stačí se podívat na fórum Cougar klubu a čtenář hned zjistí, jaké trable zažívají majitelé zde opěvované V6 varianty. Vím, že lze polemizovat o reprezentativnosti vzorku majitelů, ale rozhodně bych tento agregát nenazýval méně náročným na údržbu a "držákem". Při vzorné péči možná ano, ale kdo tohle při koupi ojetiny zaručí... Že by shánění náhradních dílů (krom karosářských) bylo bezproblémové, to nebude asi taky až...
O cougaru sice toho moc nevím, ale když se podívám na fórum jakéhokoliv klubu, tak se tam rozebítají hlavně problémy. K čemu by taky ta diskuze byla, že ?
Takže podle fóra bych se moc neřídil - to bych nemohl nikdy žádné auto koupit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 19:36, RE: Objektivita?
koos posted by:
Motor Duratec V6 je jízdně skvělý. Podle mých informací je však určen spíše znalcům, než běžné klientele. Problémů má totiž celou plejádu. Jeho vlastností je, že je značně choulostivý. Téměř všechny motory tak žerou olej, ačkoliv to původně nedělaly (v takové míře). Je to důsledek chování uživatelů k nim. Kontrolka tlaku oleje je zde skutečně nstavena na 5 minul po dvanácté, podobně jako u japonských automobilů. Navíc ani nové fordy nemají kontrolku hladiny oleje, což vnímám jako zásadní nedosta...
Ale tak spoustu peněz ... tak holt udělám velkou GO, o co jde ? Když jdu do takového auta, tak s tím musím skoro počítat.
Já jsem taky slyšel zkazky o svém Honda Prelude IV 2.3i a pořád jezdím (jako prase - nebojte, prodávat už nebudu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.03.2009 20:17, RE: Objektivita?
Riccardo posted by:
O cougaru sice toho moc nevím, ale když se podívám na fórum jakéhokoliv klubu, tak se tam rozebítají hlavně problémy. K čemu by taky ta diskuze byla, že ?
Takže podle fóra bych se moc neřídil - to bych nemohl nikdy žádné auto koupit.
To jistě, ale šlo mi ale o ten rozdíl. U 2.5 Duratecu se těch problémů narozdíl od 2.0 16V Zetec vyskytuje citelně více. Příspěvky výše by to potvrzovaly.
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.