0
back
 

diskuze k tématu: Opel Astra G Caravan - vyhovuje mu rodinná jízda

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 13:48, RE: eště dodateček....prosím pěkně
Adolf Stalin posted by:
A pro rýpaly, kteří se budou tázati, pročpak si to kamarád vlastně koupil. Protože to mělo perfektně zacovalý lak (fialová metalíza), naprosto dokonalý interiér (černé kvalitnější plasty a pěkná palubovka), výbavu GHIA a karoserié celkově působila jako nová. A odhánějte manželku od fialové metalízy! Až v servisech zjistily, že na zprovoznění auta ( a hlavně bezpečnou jízdu) bude třeba asi 50 000 český korun v hotovosti a na dřevě. A zkuste si během DVOU minutové zkušební jízdy nalézt všechny ...
hele, že jsou bazarníci povětšinou neseriózní víme asi všichni, nicméně koupit si takovouto prašivku a ještě se s tím tady svěřovat, to tedy také nesvědčí o bůhví jaké fundovanosti. Suma sumárum že je ksindl prodejce je bez debat a proto není žádná omluva, pro Vás je to pak ponaučení, že kupovat auto po dvouminutové zkušební jízdě, nenechat se dostatečně varovat jednáním těch lidí a ještě si nechat nabulíkovat že když auto táhne na stranu tak je to normální a nebo za to můžou pneu.... komu není rady...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 13:55, RE: eště dodateček....prosím pěkně
figo posted by:
hele, že jsou bazarníci povětšinou neseriózní víme asi všichni, nicméně koupit si takovouto prašivku a ještě se s tím tady svěřovat, to tedy také nesvědčí o bůhví jaké fundovanosti. Suma sumárum že je ksindl prodejce je bez debat a proto není žádná omluva, pro Vás je to pak ponaučení, že kupovat auto po dvouminutové zkušební jízdě, nenechat se dostatečně varovat jednáním těch lidí a ještě si nechat nabulíkovat že když auto táhne na stranu tak je to normální a nebo za to můžou pneu.... komu není rady...
No, ale moje kalkulace byla následující: Auto velmi zachovalé a v plné výbavě. Pěkný lak a interiér. Navíc kvalitní CD přehrávač (asi ho tam Antony Deny zapoměl vymontovat a zvlášt prodat) Alpine. Takže moje kalkulace byla koupit a vyměnit gumy a větší ráfky (14ky). To, že to borci z AAA tak namaskovali (dobře! klobouk dolů), to by jen tak někdo neodhadl. Že to byla bouračka, která pohnula celám skelete....zas až tak dobrý nejsem. A navíc, vyberte si dneska. Tohle byl krásný šunt. Můžete si koupit ještě i škaredý šunt. Sousedy s tím potrápili...haha. Ono, nedopadli ještě tak špatně. Popisovat tady nějaký ten Peugeot 407 HDi svařený ze dvou a s kompletně odrovnaným čerpadlem i vstřiky prodávaný za 290 000...no, zlatý Escort z AAA.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 14:26, RE: Já netuším, vy ano?
Milan posted by:
renaut megan má interval 30000km, ale na stole u přijímacího technika je napsané, že doporučují interval zkrátit. Podobnou věc řešil fiat s punto, kde po oznámení, že se zkracuje interval, některý lidé chtěly auta vracet.
ano, můžu potvrdit. v manuálu je 30 tis, ale palubní počítač se ozve vždy dřív. Mám ho tří roky, první výměnu si vyžádál v 17 tis, pak vždy cca po roku a 12-15 tis. Ale je pravda, že jezdím hodně město. Mluvím o Meganu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 14:37, RE: Já netuším, vy ano?
kuko posted by:
ano, můžu potvrdit. v manuálu je 30 tis, ale palubní počítač se ozve vždy dřív. Mám ho tří roky, první výměnu si vyžádál v 17 tis, pak vždy cca po roku a 12-15 tis. Ale je pravda, že jezdím hodně město. Mluvím o Meganu
Auto zaznamenává počet studených startů a na základě toho vyhodnotí, kdy olej vyměnit. Olej je základní investice do auta, něco jako povinný ručení a benzín.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 14:45, RE: eště dodateček....prosím pěkně
Adolf Stalin posted by:
No, ale moje kalkulace byla následující: Auto velmi zachovalé a v plné výbavě. Pěkný lak a interiér. Navíc kvalitní CD přehrávač (asi ho tam Antony Deny zapoměl vymontovat a zvlášt prodat) Alpine. Takže moje kalkulace byla koupit a vyměnit gumy a větší ráfky (14ky). To, že to borci z AAA tak namaskovali (dobře! klobouk dolů), to by jen tak někdo neodhadl. Že to byla bouračka, která pohnula celám skelete....zas až tak dobrý nejsem. A navíc, vyberte si dneska. Tohle byl krásný šunt. Můžete si ko...
Ale jo, beru, že všechno se odhalit nedá, ale ja by auto při přidání nebo brždění někam zdrhalo a prodejce by se ptal, jestli nejsem fízl, nejdu do toho. Sjetý gumy (myslím rovnoměrně) na suchým asfaltu mají daleko lepší trakci, takže těma to být nemůže a sjetý nerovnoměrně znamenají problém. Navíc krásný lak bych zkoumal pod lupou, jestli náhodou není nový. Výbava GHIA sice táhne, ale aut fakt hodně a je dost času vybrat to vhodné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.10.2008 01:25, RE: eště dodateček....prosím pěkně
David V posted by:
Ale jo, beru, že všechno se odhalit nedá, ale ja by auto při přidání nebo brždění někam zdrhalo a prodejce by se ptal, jestli nejsem fízl, nejdu do toho. Sjetý gumy (myslím rovnoměrně) na suchým asfaltu mají daleko lepší trakci, takže těma to být nemůže a sjetý nerovnoměrně znamenají problém. Navíc krásný lak bych zkoumal pod lupou, jestli náhodou není nový. Výbava GHIA sice táhne, ale aut fakt hodně a je dost času vybrat to vhodné.
Trochu mne překvapily ty "sjeté pneu". Tedy slicky opravdu mají lepší trakci, to ano, ale ...ojetá pneu je JEN ojetá (na suchu nic moc, na mokru průs...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.10.2008 10:05, RE: .
zigi posted by:
No jelikož dělám do Géčkových Aster už skoro 2,5 roku, tak o ní něco vím a o Oplech všeobecně taky.
Nikde není napsán co to je za motor a 1.6 je málo, tím pádem podle nízké pružnosti a spotřeby oleje usuzuji X16XEL, tudíž 1.6 16V.
Tento motor je celkem tichý a spolehlivý s dobrou spotřebou, jen pružnost je slabší v nižších otáčkách a sem tam ho trápí spotřeba oleje, v eFkových Astrách "žral" olej víceméně docela dost.
Spotřeba 7,3 je celkem normální, navíc je to Caravan, takže horší aerodynamika...
Napravuji nedostatek informací - jde o motor X16XEL , 1,6 16V Ecotec.
Co se týká světla, někdo se v tom asi vrtal, protože jsou vidět uvnitř stopy po nějaké kapalině, se kterou se asi zevnitř někdo ta světla snažil čistit. Bouračka to určitě není, protože to má ještě nálepky z montáže s datem výroby. Auto je koupeno v ČR, po jednom majiteli. Problémy s ručkou jsou podle mě v konstrukci tzv. samostavu, protože to konstruktéři navrhují tak, že nepočítají se znečištěním a oxidací závitu samostavu (rohatková matka se pak neotáčí a nevymezuje vůli mezi čelistmi a bubnem - platí pouze pro bubnové zadní brzdy, jak jsou na tom koutouče nevím). Zajímavé je, že na mém prvním autě, které jsem kdy vlastnil (Trabant 601 z roku 1971 - nechť odpočívá blaženě v automobilovém nebi) samostav, ač byl daleko jednodušší, fungoval bez problémů. Dodnes zadní bubny z tohoto vozu "pracují" na mém vleku za Terru.
U airbagu něco odešlo na jeho desce - vykazoval vysoký odpor. Podle mechaniků, co mi to diagnostikovali, je to poměrně frekventovaná závada spolu s poruchou kruhového elektrokontaktu (pod volantem) - ten byl u mého vozu OK.
Olej v převodovce jsem už vyměnil, použil jsem převodový olej 75W90 v třídě GL-5. Vlezlo se tam cca 1,3 litru.
Ten palubák asi bude nějak divně nakonfigurovaný , protože používám kola 195/60-15 letní a 185/70-14 zimní - rozměr je tedy přesně podle TP. Podle srovnání tachometru a radarů kolem cesty ve vesnicích a městech tachometr ukazuje přesně (to odpovídá i použitému max. povolenému rozměru kol), proto myslím, že i údaj o ujetých km z tohoto budíku je směrodatný. Kde vzniká ona disproporce mezi tachometrem a počtače nevím, možná každý systém bere impulzy z jiného čidla. Podle mého bratra (býval mechanikem u Toyoy) je to běžný problém i u jiných značek.
V současné době problém s blinkry sám od sebe vymizel.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.