David V posted by:
Katalyzátor zničí buď olej nebo dlouhodobě bohatá směs. Na měření emisí by tomu měli přijít na kloub. Pokud emise budou OK (o řád nižší než předepsané limity 0,5 pro volnoběh a 0,3 pro 3000rpm), tak se pravděpodobně jednalo o vadný katalyzátor nebo byl ve výfukovém potrubí nějaký nátěr, který kat poškodil. Troufám si tvrdit, že pokud emise dopadnou dobře, další katalyzátor se neucpe.
Jednou je to starý vergl od Opelu, tak už se s tím nedá nic dělat. Nepomůže nic. Ani výměna katalyzátrou (cože???? 20 000??? Tak u prasat z Opelu možná jo... já platil 6000 a výměna zdarma... originál na 2.0, ale v náhradách), ani svíčky, ani L klapka, ani trubice sání, ani cívka, ani rozdělovač, ani čidla, ani čerpadlo, ani filtry, ani výfuk....je to Opel...tomu nepomůže už nic. A v servisech Opelu nepracují ataomoví fyzikové (ten by se při hledání těhle složitách závad klidně uplatnil...), ale prasata z učňáků, přijímací technici s tituly Dis, kopáči, metaři...apod. Dokonce v Ostravě pracoval v jednom z těch dvou slavných Opelů LADIČ HOUSLÍ!!!!!!!! Dokonce se mi s tím chlubil, když jsem jeli na přebírací jízdu. "Víte, pane, já celý život ladil housle a basy, ale to neneslo, tak jsem chíli dělal v pizzerii a nakonec jsem to zapíchl tady a nestěžuju si... ladění houslí není o moc jiné, než naladil motor... fakt si nedělím srandu. Za diagnostiky jsem tam platil kolem pětistovky... pak jsem zjisitl, že si ji můžu udělat doma sám...hahahaha....stačilo propojit drátkem kontakty ve zdířce...a blikat... pokaždé ta Oplovská velediagnostika ukázala něco jiného...chudá směs, bohatá směs. chudá směs, bohatá směs, chudá směs, bohatá směs.... koupil jsem katalyzátor a originální lambdu a přes STK jsem prošel jenom díky úplatku...měl jsem 4 horší hodnoty, že je předpis pro můj motor... Opel se prostě posral a byl konec... dal jsem ho zadarmo na díly...