0
back
 

diskuze k tématu: Opel Astra F

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 06:34,
A co bys chtěl po dalším najetí 50000km u auta starýho 14 let (vsadím se,že už mělo najeto 200k km)? Auto není jen o dolívání benzínu a výměně oleje... Stejně tak máš určitě ojetý brzdy a tlumiče, ale to asi nebude skrytá chyba ale důsledek používání
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 07:42, Opel 12 let stary???
...joo vsechny auta stara 7-8 let maji "najeto" pri prodeji 100 tis....(coz je ve skutecnosti vetsinou 150-160 nekdy vic)....no a 12lety opel ??? 138 - ))) a i kdyby - pri najezdu 40tis rocne musite s nejakymi naklady na "udrzbu" - gumy,brzdy tlumice.... holt pocitat!!!

Kdyby si to same auto koupil nekdo kdo najede cca 6-10tis rocne tak si bude 4 roky "pochvalovat" jak to "pekne" jezdi-))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 09:17, Automachanici
To je zajímavé, otec si kdysi koupil favorita od automechanika a taky to byl strašný křáp. Asi podle přísloví, že kovářova kobyla chodí bosa ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 09:37, Draho
Jestli jsi Astru z 92 na začátku roku 2005 koupil za 94 000, tak jsi rozhodně neudělal výhodnej kauf. Stačilo se někam podívat nebo se zeptat, protože to byla jedna z prvních Aster, co sjela z pásu a rozhodně nemá žádné bezpečnostní prvky nebo asistenty a lepší antikorozní úpravu dostala až po roce 93 (řekněme mírně lepší). V roce 2003 jsem sháněl taky Astru, neboť mi Kadett dobře sloužil a v té době už jsem nechtěl auto bez ABS a airbagů, který se začaly objevovat někdy v roce 94 a mladší a tyto auta se daly pořídit řekněme kolem 120.000 (shrnuto stáří cca 8 let + výbava) a Ty dáš za auto starý 13 let bez výbavy 94 000 - to mi hlava nebere. Jo mimochodem, koupil jsem nakonec Vectru, protože byla lacinější a měla prvky ve standardu a ještě je to větší auto a sehnat 1.8 nebyl takovej problém, jak u Astry.
Co se týče závad: zdají se mi celkem banální vzhedem ke stáří a deklarovanému počtu kilometrů. A řekl bych, že na skoro 15 let starou ojetinuz, která během půldruhýho roku najela 50000 km je to zlatý.
El. okno je nepříjemné, pokud není alternativa, ale brzdový válec zase není tak nákladná oprava, zvlášť když Aster jsou všude mraky. Co se týká cukání, tak můžu poradit pouze vyměnit palivový filtr a použít nějaký ten parafinový čistič do paliva Wynss nebo tak nějak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 10:04, RE: Draho
David posted by:
Jestli jsi Astru z 92 na začátku roku 2005 koupil za 94 000, tak jsi rozhodně neudělal výhodnej kauf. Stačilo se někam podívat nebo se zeptat, protože to byla jedna z prvních Aster, co sjela z pásu a rozhodně nemá žádné bezpečnostní prvky nebo asistenty a lepší antikorozní úpravu dostala až po roce 93 (řekněme mírně lepší). V roce 2003 jsem sháněl taky Astru, neboť mi Kadett dobře sloužil a v té době už jsem nechtěl auto bez ABS a airbagů, který se začaly objevovat někdy v roce 94 a mladší a tyt...
No i tak mi přijde cena 94000 Kč za auto z roku 92 a ještě ke všemu za Opel Astra značně přehnaná, vždyt dneska za takovouhle cenu koupíte auta stejné třídy z roku 1997-98, to teda nechápu.Nehledě na to, že Astra je známa svojí četností různých závad a platí to dvojnásob o té první (začala se dělat v roce 1991) a zdaleka nejde jen o korozi.Jinak to cukání, také bych zkusil vyměnit palivový filtr, to je věc za pár korun a výměnu zvládne člověk sám. Samotné škubání klidně může způsobovat nějaká usazenina v palivovém vedení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 10:47,
Chapem,že zrejme z vasej ojetiny nemate dobry pocit, hlavne kvôly tomu "cukání". Neviem však, či sa dá na základe toho paušalne tvrdit že kúpa ojetiny vzdy dopadne katastrofálne. Chce to pred kupou trochu detailnejsie sa poinformovat o danom modele a zobrat so sebou nejakeho odbornika. Dá sa tým predíst mnohým nepríjemnostiam.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 11:30, RE: Draho
Tomáš posted by:
No i tak mi přijde cena 94000 Kč za auto z roku 92 a ještě ke všemu za Opel Astra značně přehnaná, vždyt dneska za takovouhle cenu koupíte auta stejné třídy z roku 1997-98, to teda nechápu.Nehledě na to, že Astra je známa svojí četností různých závad a platí to dvojnásob o té první (začala se dělat v roce 1991) a zdaleka nejde jen o korozi.Jinak to cukání, také bych zkusil vyměnit palivový filtr, to je věc za pár korun a výměnu zvládne člověk sám. Samotné škubání klidně může způsobovat nějaká us...
Přesně tak, začal bych tím nejlevnějším - vyčištění nádrže a vedení paliva, pak výměna filtru (což by měl být pravidelný servisní úkon), potom kontrola těsnění a samotného pal. čerpadla. Jinak stěžovat si u Astry tohoto věku na korozi, je jako divit se, že v lednu mrzne. A stav tachometru - to je kapitola sama pro sebe...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 14:44,
Člověk jenž za tohle auto dal před rokem 94 tis.Kč,po ujetí rádoby 190 tis.km a 14 letech v provozu se diví že se objevila nějaká závada, že Opel z roku 92 rezne a kromě benzínu je nutno dát nějakou korunu také za servis atd., ten příliš mnoho rozumu nepobral. Promiňte ale tomu odpovídá celá rcenze. Úroveň posledních recenzí na Tipcarsu je fakt ubohá (třeba Fiat Coupe). Jestli tohle tak raději nic. Ti co o autech něco vědí tak nad podobnými články jen nevěřícně kroutí hlavou a laici se chytí s oblibou těch největších nesmyslů které jsou zde uvedeny. Žádám redakci ať vybírá a když už zveřejní něco jako tohle tak ať se k tomu vyjádří a aspoň ty největší nesmysly uvede na pravou míru. Váš čtenář Pavel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 15:49, RE: bez předmětu
Pavel posted by:
Člověk jenž za tohle auto dal před rokem 94 tis.Kč,po ujetí rádoby 190 tis.km a 14 letech v provozu se diví že se objevila nějaká závada, že Opel z roku 92 rezne a kromě benzínu je nutno dát nějakou korunu také za servis atd., ten příliš mnoho rozumu nepobral. Promiňte ale tomu odpovídá celá rcenze. Úroveň posledních recenzí na Tipcarsu je fakt ubohá (třeba Fiat Coupe). Jestli tohle tak raději nic. Ti co o autech něco vědí tak nad podobnými články jen nevěřícně kroutí hlavou a laici se chytí s o...
Jeste zkuste zkontrolovat kabely ke svickam, mne cukal opel omega a zavada byla v nich (a taky dva servisy na nic neprisly) a bylo to i na diagnostice u Opla. Staci vzit multimetr, ktery se da za stovku koupit nekde v hypermarketu a pokud jsou kabely v poradku maji odpor radove v kiloohmech-podle delky.
...
Reakcema se netrapte, kupovat ojete auto je vzdy riziko a mam 3. opla a vim, ze tedy spolehlivosti tato znacka nevynika, hnije apod. ale mne sa ta auta libi. Diky rozsirenosti je dost levnych dilu jak na vrakovistich tak v druhovyrobe. Fakt je, ze tech penez jste dal opravdu dost, ale pokud jste najezdil 50 000 bez problemu, tak to az tak spatnej kauf nebyl, co uz ted
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 16:21, Opel
No prvni problem je asi v tom, ze clovek pred rokem dal za auto 94 tis coz je opravdu nekrestanska cena za auto z prvniho roku vyroby. ( asi prodam svoji skodu 120 za 60 tis, nekdo ji urcite koupi :) S tim motorem je to problem ale davat za diagnostiku 1000 kc mi prijde hodne. Chapu, ze u opela je to cena normalni ale v jinem servise nez opel je to cena hrozna, Ja v praze neplatim vice jak 300 za diagnostiku. Jinak majitele lituju protoze jestli opel pri koupi vypadal dobre a vse fungovalo tka jak ma tak pokud neni odbornik tak nepoznal ze je to vse naoko opraveny. Je to skoda. Ale kdyz sam majitel vi, ze auto ma ted cenu 40 tis tak si asi i uvedomil ze pred 1,5 rokem to nemelo cenu o moc vetsi :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 16:41, Z každýho auta bude jednou Opel
Spolehlivost je u těchto "vozů" vyhlášená. Já sám jsem měl A Vectru s 2,0i 8V, motor byl víceméně nesmrtelnej za to zbytek...Darmo mluvit. Podle mě byly Oply zrezlý už na reklamnim plakátě. Po třech letech jsem jí s velkou ztrátou prodal a koupil Astru 1,4 16V z 97 a to byl opravdu krok vedle i když jsem jí koupil ve stejnou dobu jak ty a taky za podobný peníze (ale r.v.97!) Řízení mě přestalo bavit už cestou z bazaru z ČB do Prahy a za tejden jsem jí začal úplně nenávidět. Prodávat jsem jí začal o měsíc později a za půl roku na to si jí nějakej magor koupil. Rada pro tebe - zbav se toho nejrychlejc jak můžeš! A neboj všecko má svýho kupce - ostatně ty jsi toho živým důkazem, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 23:18, RE: Z každýho auta bude jednou Opel, pro bestdrifter
bestdrifter posted by:
Spolehlivost je u těchto "vozů" vyhlášená. Já sám jsem měl A Vectru s 2,0i 8V, motor byl víceméně nesmrtelnej za to zbytek...Darmo mluvit. Podle mě byly Oply zrezlý už na reklamnim plakátě. Po třech letech jsem jí s velkou ztrátou prodal a koupil Astru 1,4 16V z 97 a to byl opravdu krok vedle i když jsem jí koupil ve stejnou dobu jak ty a taky za podobný peníze (ale r.v.97!) Řízení mě přestalo bavit už cestou z bazaru z ČB do Prahy a za tejden jsem jí začal úplně nenávidět. Prodávat jsem jí zača...
Pitomečku přihlouplej, opely vůbec neznáš, jsou to suprový auta. A vůbec, seš živým důkazem tuposti a imbecilnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 08:01, RE: Z každýho auta bude jednou Opel, pro bestdrifter
Pola posted by:
Pitomečku přihlouplej, opely vůbec neznáš, jsou to suprový auta. A vůbec, seš živým důkazem tuposti a imbecilnosti.
no to sem si rikal ze beny zas bude hajit rezavy sroty voply neboj uz brzo se stavim beny jak sem psal v mejlu papa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 10:25, RE: Z každýho auta bude jednou Opel, pro bestdrifter
Pola posted by:
Pitomečku přihlouplej, opely vůbec neznáš, jsou to suprový auta. A vůbec, seš živým důkazem tuposti a imbecilnosti.
OPEL = MRDKA vsech hnijicich MRDEK. Pokud tvrdis opak, tak ti asi nejakej opel spadl z heveru rovnou na palici, pokud jsi teda vubec nejakyho opla nekdy videl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 11:00, Stáří
Nezapomínejte, že o zásadní korozi mluvíme u autech 10 let a podstatně více. Podle toho, jak se kouknu ven, tak bych řekl následující: Opel rád rezaví ale jezdí pořád, zatímco spousta ostatních aut z té doby asi nerezaví, ale na silnicích jaksi nejsou v tak hojném počtu vidět, takže kdo ví. Ale všiml jsem si, že Opel lidem velmi leží v žaludku, protože takové excesy jako na Opela snad na jiný auto nejsou. Takovou těžkou nevraživostí vůči Opelům musejí zcela jistě trpět lidé, kterým ten vůz musel provést něco opravdu hrozného a ne jenom jeden, protože zprostředkovaně to ani není možné. Závěrem bych chtěl říct, že podle vnějších vlivů, bych tvrzení, že z každého auta bude jednou Opel, poněkud rozporoval, a to i z vlastní zkušenosti se 2-ma vozy této značky i několika známých, kterým dobře slouží. Myslím si, že z mnoha aut Opel nikdy nebude, neboť dojezdí dříve, než by se tak mohlo stát (jeho výdrže zdaleka nedosáhnou).
Pevně věřím, že jsem uhodil hřebíček přímo na hlavičku a naučím se od těch prostějších několik nových šťavnatých slov
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 14:21,
David posted by:
Nezapomínejte, že o zásadní korozi mluvíme u autech 10 let a podstatně více. Podle toho, jak se kouknu ven, tak bych řekl následující: Opel rád rezaví ale jezdí pořád, zatímco spousta ostatních aut z té doby asi nerezaví, ale na silnicích jaksi nejsou v tak hojném počtu vidět, takže kdo ví. Ale všiml jsem si, že Opel lidem velmi leží v žaludku, protože takové excesy jako na Opela snad na jiný auto nejsou. Takovou těžkou nevraživostí vůči Opelům musejí zcela jistě trpět lidé, kterým ten vůz musel...
No to je hezké. Ono všechno se dá spravit. Ale koroze se opravuje hodně špatně. Opel je pěkný, pohodlný, technicky celkem na výši, ale zpracování, provedení, je na úrovni...Nevím jaké... No prostě děs...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 15:25, RE: bez předmětu
wolff posted by:
No to je hezké. Ono všechno se dá spravit. Ale koroze se opravuje hodně špatně. Opel je pěkný, pohodlný, technicky celkem na výši, ale zpracování, provedení, je na úrovni...Nevím jaké... No prostě děs...
Pánové podívejte se na (vrak)Felície které jsou ještě schopné pohybu po silnici a jsou daleko mladší než astra toho pána a pak mluvte o korozi Oplu.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 16:52, opel astra F - doporučit nebo ne?
Musím se přiznat, že mě přečtení článku a některých diskuzních příspěvků nakonec nenechalo v klidu, ačkoli nejsem žádný "odborník" . Také mne mrzí, že se obdobné články takto zveřejní (ja jsem se k tomu dostala na strankach lidovky.cz, což je ještě o to smutnější) a velmi mne prekvapilo, že při dnešních možnostech, jak se dostat k informacim, si autor článku 1. vůbec koupil takové auto za takovou cenu, 2. je s takovými závadami u takového auta nespokojený. Po tak banálních problémech, které je podle mne nutné očekávat (jakými je oprava brzd, výměna výfuku, koroze podvozku apod.) píšete, že vám vyrazilo dech cukání motoru. U auta, které je 12 let staré a velmi pravděpodobně má najeto více než 200 tisíc km, by se člověk už mohl začít zcela pochopitelně obávat zásadnějších problémů, které by vyžadovaly velkovou generálku např. motoru, převodovky apod. A vy se trápíte s brzdami a výfukem :) Na druhou stranu chápu, že zatím nezjistitelná závada s cukáním motoru, je pro vás asi dost nepříjemná, jenže těch příčin může být tolik, že to chce trochu trpělivosti, dobrého a zkušeného opraváře a bohužel taky trochu peněz (já jsem měla tento problém několikrát a pokaždé byl způsoben něčím jiným: začalo to palivovým filtrem, pak bylo něco s kabely a svíčkami, poslední problém nakonec způsobovala lambda sonda, která při diagnostice vždy vykazovala zcela normální činnost, po její zkušební výměně však problém přestal - ostatně diagnostika mi zatím nikdy nepomohla). Vlastním již druhou astru (1. byl Caravan 1.6 z roku 92, 2. je 1.6 16 V z roku 96), jezdím s ní už šestým rokem a poměrně hodně. První astra mne dost natrápila, ale nakonec se ukázalo, že má najeto víc než půl miliónu km, a to jsem musela menit jen tlumice, brzdy, výfuk, prasklo mi tesneni pod hlavou - kvuli vadnemu termostatu a ja jsem prehledla, ze jedu uz pul hodiny s varici vodou v chladicim systemu . Druha astra mela take pretoceny tachometr, ted ma najeto asi 300 tisic km, je po generalce motoru, ale jinak mne opravy rocne vyjdou tak na ctyri tisice (a vetsinou jsou to bezne veci jako vymena oleju, filtru, svicek, brzdovych desticek, sem tam nejaka koroze apod.). A jsem s ni naprosto spokojena. Kdybych si koupila nove auto, utratila bych ve vysledku mnohem vice penez (verte mi, mam to spocitane) a jeste bych se kazdy den klepala, ze mi to nekdo poskrabe nebo ukradne. U ojeteho auta je proste potreba pocitat s tim, ze už má neco za sebou a ze vas bude neco stat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 20:32, Vláďa
Měl jsem stejný problém u Mazdy 323, která byla taky pořádně zrezlá. Protože stačila i nějak zreznout nádrž zevnitř, poškodilo se palivový čerpadlo, a jak jsem měl míň jak půl nádrže, tak to cukalo. Hlavně teda byl problém projet pravotočivou zatáčku, kdy se asi to čerpadlo víc vynořilo (všechny tyhle čerpadla bývají ponorná zezhora).
No nic, dal jsem 1,5 tKč na vrakáči a bylo vše OK, takže doporučuji to čerpadlo. I já jsem to měl na diagnostice, výměnil jsem filtry, svíčky...
Hodně štěstí, Vláďa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 23:44,
Odpustte, někdy opravdu nevím co píšu, ale já už jsem takový, zaritý opelista, ty auta prostě miluju. Jedním jezdím a neměnil bych.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.