0
back
 

diskuze k tématu: Nové pasti na řidiče v zahraničí

category of topic classification:
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Sunday 08.01.2017 09:38, 100-130
Jo kdyby se tak na našich silnicích a dálnicích nechalo jezdit jako v Rakousku.A ještě jedna připomínka.Proč automobilky když měří spotřebu a emise u svých vozů simulují maximální rychlost 120 km/h.
respond
PatM
number of posts199
date of registration07.08.2016
Sunday 08.01.2017 09:53, Komunisti > Demokracie > Diktatura EU a zelených
Nejdřív řvete na náměstí, aby jste se zbavili komunistů a když máte konečně svobodu tak začnete vyřvávat, že chcete víc regulace. Proč jste teda do **** cinkali klíčema a nebyli v klidu doma? Nechápu proč by se mělo všechno regulovat a jestli někdo obdivuje stát plný regulací tak mu zatím nikdo nebrání se tam odstěhovat. Jo a doufám, že jste neujeli jediný metr s nečitelnou SPZ a je mi úplně jedno jestli byla vánice, protože podle zákona musí být prostě čistá Někteří budou ostatní tak dlouho omezovat až najednou zjistí, že už omezují i sebe a ještě mají stát plný parazitů, kteří můžou všechno, ale to už bude trochu pozdě.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Sunday 08.01.2017 10:15, RE: Komunisti > Demokracie > Diktatura EU a zelených
PatM posted by:
Nejdřív řvete na náměstí, aby jste se zbavili komunistů a když máte konečně svobodu tak začnete vyřvávat, že chcete víc regulace. Proč jste teda do **** cinkali klíčema a nebyli v klidu doma? Nechápu proč by se mělo všechno regulovat a jestli někdo obdivuje stát plný regulací tak mu zatím nikdo nebrání se tam odstěhovat. Jo a doufám, že jste neujeli jediný metr s nečitelnou SPZ a je mi úplně jedno jestli byla vánice, protože podle zákona musí být prostě čistá Někteří budou ostatní tak dlouho omezovat až najednou zjistí, že už omezují i sebe a ještě mají stát plný parazitů, kteří můžou všechno, ale to už bude trochu pozdě.


Jsi nějaký zmatený.Krom tebe zde nikdo nic nevyřvává,ono to psanou formou ani moc nejde.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 08.01.2017 13:23, RE: pro Pavlíka
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
Zdeny60 posted by:
A celkem chápu svým způsobem, i když k tomu nějaké výhrady mám, nařízení oholedně motorkářů a poblblíků na dvou kolech. Vidím to tak, že když se vymázne blbec na skůtru (co má mj.. třeba 500ccm) a rozmlátí si hubu jen proto, že nemá třeba helmu, poláme si hnáty a sedře kůži na kost, pak vidím smysl opatření v tom, že kdyby se jím řídil, jeho léčba by se z peněz danňových polantíků zkrátila třeba na 20% skutečné částky, od ošetření po nemocenskou. Jenže tohle zase ty nevidíš,/smazáno admin/ Naopka, zavedl bych ještě jiný systém: vymázneš se na skůtru a nemáš přečdepsaný oblečení a ochranné prostředky? OK - porušil jis nařízení, OK, my tě ošetříme, ale ty to zacáluješ do poslední pence. Tak bych to viděl já. Jezdi si třeba nahatej, OK, ale budeš platit, hošánku.To jen když jis nakousnul ty skůtry, například. Na voly odjakživa musí být velkej bič a malej dvorek.PS: zkus si někdy zajít k doktorovi v USA. Pak napiš....
A co jsem ti napsal já? Že normální soudný a zodpovědný člověk si vezme kvalitní ochranné oblečení vždy (ať mu to zákon nařizuje či nikoli), blbec si koupí nejlevnější "šmejd" oblečení jen aby splnil literu tebou hájeného zákona, ale v případě nehody bude domlácený a dodřený jako by jel v triku a kraťasech. Čili regulace úplně k ničemu.Sám jezdím na motorkách mnoho let (poslední roky na okruhu, neb v provozu je to dnes sebevražda). Mám oblečení a ochranné pomůcky včetně airbagové vesty za nějakých 150 tisíc, tedy zhruba v ceně motorky kterou sedlám.PS: já bych si přál, aby tady byla pravidla jako v USA (žil jsem tam tři roky), ale to by "staré gardě" /smazáno admin/ asi hodně spadla brada - tam je totiž odpovědnost za sebe a své jednání základem. A to včetně zdravotního pojištění - jak kvalitní (a drahé) pojištění si zaplatíš, takovou péči dostaneš. Žádný bič a malý dvorek, ale odpovědnost za sebe - kdo je debil má smůlu, nevidím důvod vodit někoho za ručičku a postrkovat ho na "správnou cestu".
ZAPLA´TPÁMBU! Apsoň, že tohle jis konečně pochopil, i když zcela jstý si nejsme. protože jsem tam taky pobýval, tak o lékařském ošetření vím své. Například zuby se vyplatily jet spravit do Kanady, ale to je jedno... Tím chci říct, že u nás, ať uděláš újmu na svém zdraví z jakékoliv příčiny a tedy i z nedbalosti nebo z porušení čehokoliv, pak dostaneš lékařské ošetření vždy v "plné palbě" A na to mnozí řeší a podle toho jednají. Když si feťák z vlastní debility zničí zdraví, ostatní mu to zaplatí. V USA ho nechají chcípnout, rptože z toho minima, co má nárok od státu, mu ani neadjí Aspirin. Takže - až bude nařízení o oblečení pro řidiče skůtru a on si rozmlátí hubu a nebdue mít patřičné oblečení - pomoz si sám. Hotovo. ne, že to za tebe zaplatí jiní...


Zdeny, to je systém zdravotního pojištění. Podle tvojí logiky nemá člověk, který kouří, pije, jí červené maso nebo moc souloží nárok na následnou zdravotní péči? Hradil bys ji jen těm, kdo žijí dokonale zdravě? To je zajímavá úvaha, určitě by se to dobře rentovalo:)
jen tak pro zajímavost, invalidní člověk, feťák nebo ležák v komatu státu nic nepřinese, když bude chodit do práce budou z něho kapat peníze pořád, takže se vyplatí ho léčit...
Jinak tvoje averze na motorky je známá, stejně jako averze na BMW, SUV a bůhví co ještě:)

giorgio: pizza guy v létě v kevlarových riflích a bundě? no nic proti, ale to mi moc nesedí. sám jezdím i na velký v létě jenom v kraťasech a tričku, zásada je, že ručička nesmí překročit 50-60 km/h. říkám tomu "skůtrový režím".

pavlík: airbagová vesta stojí dvacku, dobrá přilba dvacku, kombinéza dvacku ale dohromady mi to 150 nedává... btw. s tou airbagovou vestou padneš a je vystaráno, ne? můžeš kupovat novou... a to se na okruhu celkem stává..
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 08.01.2017 13:25, RE: šílená budoucnost
Zdeny60 posted by:
.K té regulaci, zatím se reguluje dost málo a třeba v Dánsku (tam jsi jstě taky bydlel, že??) to je zcela "jiná liga". Tam se nestačíš divit, jak funguje regulkace a taky se podívej, kde jsou Dáni a kde my... Darmo tobě cosi říkat. Chápu, ona ta anarchie, když se uvádí pod kontrolu, ledsakoho bolí. Ty budeš asi jedním z těch.Je zajímavý, že meleš o věcech, které ve světě už drahnou dobu fungují a nikodo se nad tím nepozastavuje. A modlise, aby neprošly sudé a liché dny, Praha k tomu má dost blízko.


No, viz Norsko a zabavování dětí, které dostaly doma pohlavek, nebo jim rodiče nekoupili posledního playstationa:) nebo nové zákon umožňující zabavit veškerý majetek bez prokazování toho, jestli pochází z trestné činnosti, stačí jenom, když si to soudce bude myslet:)


respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Sunday 08.01.2017 18:00, RE: pro Pavlíka
Reno posted by:
giorgio: pizza guy v létě v kevlarových riflích a bundě? no nic proti, ale to mi moc nesedí. sám jezdím i na velký v létě jenom v kraťasech a tričku, zásada je, že ručička nesmí překročit 50-60 km/h. říkám tomu "skůtrový režím".


Na silnicích potkáš ledacos. Třeba vloni mi údivem spadla brada, když jsem viděl na vespě vystajlovanou modelínu v minišatech. Ale já to teda beru jinak. Před mnoha, mnoha lety jsem na skútr sednul poprvé - bylo to v Chorvatsku a neznalý a natěšený jsem měl taky jenom kraťasy, triko a kecky, k tomu skútru mi půjčili akorát helmu. Sice jsem s tím fichtlem bez úhony proskákal po skalách až k vodě, ale pak jsem nad tím doma s odstupem přemýšlel a došlo mi, jaký jsem byl kretén. Takže s vlastním skútrem jsem okamžitě kupoval i výbavu. Poslíčky, pizzaře apod. nechápu, do jejich rizika bych nešel. Možná, když se vymelou, mění zaměstnání. Bývalá partnerka měla i na skútr kůži a vyplatilo se jí to, protože si na nohu ten výfuk složila. Je fakt, že když vidím, jak se provoz mění, ani mě to do té jedné stopy tolik netáhne. A od doby, co mám kabrio, už motorce moc nefandím. Takže teď koketuju s myšlenkou vyměnit ji pragmaticky za přibližovadlo Piaggio MP3. Na to asi koženou kombinézu nepotřebuju, ale aspoň nějakou cordurovou výbavu s chrániči bych si bral i na to. A to přesto, že na tom fotí manažery v kvádrech. Jo, jsem asi měkký. :)
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 08.01.2017 19:30, RE: pro Pavlíka
Giorgio posted by:
Reno posted by:
giorgio: pizza guy v létě v kevlarových riflích a bundě? no nic proti, ale to mi moc nesedí. sám jezdím i na velký v létě jenom v kraťasech a tričku, zásada je, že ručička nesmí překročit 50-60 km/h. říkám tomu "skůtrový režím".
Na silnicích potkáš ledacos. Třeba vloni mi údivem spadla brada, když jsem viděl na vespě vystajlovanou modelínu v minišatech. Ale já to teda beru jinak. Před mnoha, mnoha lety jsem na skútr sednul poprvé - bylo to v Chorvatsku a neznalý a natěšený jsem měl taky jenom kraťasy, triko a kecky, k tomu skútru mi půjčili akorát helmu. Sice jsem s tím fichtlem bez úhony proskákal po skalách až k vodě, ale pak jsem nad tím doma s odstupem přemýšlel a došlo mi, jaký jsem byl kretén. Takže s vlastním skútrem jsem okamžitě kupoval i výbavu. Poslíčky, pizzaře apod. nechápu, do jejich rizika bych nešel. Možná, když se vymelou, mění zaměstnání. Bývalá partnerka měla i na skútr kůži a vyplatilo se jí to, protože si na nohu ten výfuk složila. Je fakt, že když vidím, jak se provoz mění, ani mě to do té jedné stopy tolik netáhne. A od doby, co mám kabrio, už motorce moc nefandím. Takže teď koketuju s myšlenkou vyměnit ji pragmaticky za přibližovadlo Piaggio MP3. Na to asi koženou kombinézu nepotřebuju, ale aspoň nějakou cordurovou výbavu s chrániči bych si bral i na to. A to přesto, že na tom fotí manažery v kvádrech. Jo, jsem asi měkký. :)


kabrio si v létě kradu od manželky a je to fakt, že je to absolutní svoboda. ale offroad v lese s ním nedáš:) a motorka je nedocenitelná v létě v zácpách, to se prostě propleteš městem za pět minut...
a to už s trojkolkou nevím jestli dokážeš... už GSA není to pravé ořechové a to bude asi ještě širší...
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Monday 09.01.2017 10:47, RE: RE: RE:
To je zajimavy, nezavisle na tematu kazdy vlakno skonci valkou Zdeny vs. zbytek sveta. At je to o X5, nebo o emisnich limitech v rakousku.

Urcite, regulace vseho je klicem k uspechu - od maximalniho prikonu zarovek, az po delku bananu.

Rekl bych, ze lidi budou zakony dodrzovat, az k nim budou mit nejakou uctu, a budou mit duveru v ty, co je definuji. Bohuzel, prave vytvareni dalsich zvratku a zakazu vede jen k tomu, ze lidi i ten posledni respekt k zakonum ztrati, protoze s takovou se system jen limitne blizi utopiii. Jinymi slovy bezhlavym tvorenim dalsich a dalsich omezeni a regulaci nikdo niceho nedosahne.

Stejne jako zvysovanim pokut apod. Treba klasicka jizda pod vlivem - uz ted je za to pokuta pro nektery lidi likvidacni, a stejne o tom clovek cte skoro denne. I kdyz to bude pod pokutou milion, stejne to ti stejni lidi udelaji, akorat to pak nikdy nezaplati. Represi se mentalita lidi k lepsimu nezmeni...

Co se tyce rakouskyho omezeni kvuli emisim, tezko rict. Je pravda, ze emise nejsou primo a jenom zavisly na rychlosti, ale na "rezimu" provozu motoru. Tipuju, ze panove pocitaji s tim, tam nikdo nepojede na te 80kmh na dvojku, aby jim ukazal, ze udela vetsi emise nez ve 120kmh.

Prinos asi moc vysokej nebude, sice to snizi (mozna) spotrebu a emise, ale zase auta projizdi ten usek delsi dobu, musi pribrzdit, a pak se zas rozjizdi ... tezko rict
respond
eCORE
number of posts94
date of registration12.03.2014
Monday 09.01.2017 16:53, RE: Zdeny je brucoun ale tentokrat ma pravdu.....
Valnoha posted by:
Plne souhlasim


Připojuji se se souhlasem (i s tím "bručounem", jen bych dodal "horkokrevným")

Zákony mají zvyšovat kvalitu života lidí. Což neznamená, že tak vždycky činí.

Nejvtipnější je, že u nás se obdobné eko-regule časem zavedou také, tak budeme mít ty hospodské disputace už za sebou
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Monday 09.01.2017 19:10, RE: RE: RE:
sheogorath posted by:
To je zajimavy, nezavisle na tematu kazdy vlakno skonci valkou Zdeny vs. zbytek sveta. At je to o X5, nebo o emisnich limitech v rakousku. Urcite, regulace vseho je klicem k uspechu - od maximalniho prikonu zarovek, az po delku bananu. Rekl bych, ze lidi budou zakony dodrzovat, az k nim budou mit nejakou uctu, a budou mit duveru v ty, co je definuji. Bohuzel, prave vytvareni dalsich zvratku a zakazu vede jen k tomu, ze lidi i ten posledni respekt k zakonum ztrati, protoze s takovou se system jen limitne blizi utopiii. Jinymi slovy bezhlavym tvorenim dalsich a dalsich omezeni a regulaci nikdo niceho nedosahne. Stejne jako zvysovanim pokut apod. Treba klasicka jizda pod vlivem - uz ted je za to pokuta pro nektery lidi likvidacni, a stejne o tom clovek cte skoro denne. I kdyz to bude pod pokutou milion, stejne to ti stejni lidi udelaji, akorat to pak nikdy nezaplati. Represi se mentalita lidi k lepsimu nezmeni...Co se tyce rakouskyho omezeni kvuli emisim, tezko rict. Je pravda, ze emise nejsou primo a jenom zavisly na rychlosti, ale na "rezimu" provozu motoru. Tipuju, ze panove pocitaji s tim, tam nikdo nepojede na te 80kmh na dvojku, aby jim ukazal, ze udela vetsi emise nez ve 120kmh. Prinos asi moc vysokej nebude, sice to snizi (mozna) spotrebu a emise, ale zase auta projizdi ten usek delsi dobu, musi pribrzdit, a pak se zas rozjizdi ... tezko rict


Vůbec nerozumím tomu kde je problém.Tak holt v Rakousku,nejspíš to bude někde,kde dálnice povede blízko hustě obydleného území omezí rychlost.O tom,že emise jsou při 130 km/h podstatně vyšší nežli třeba při 100 km/h snad ani nemá cenu diskutovat.Není žádným tajemstvím,že například záchytné filtry pevných částic při rychlostech nad 120 km/h už prostě nestíhají pracovat ,tak jak mají a to platí i pro benzínové motory,příkladem budiž malé turbomotory.Sám jezdím přes Rakousko celkem často a většinou bez problémů.Zato u nás. O D1 snad ani nemá cenu se rozepisovat a zbývající silnice jsou samí semafor.Pokud potřebujete být někde přesně,tak aby jste vyjížděli o hodinu dříve a ještě nemáte jistotu,že přijedete na čas.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Tuesday 10.01.2017 10:27, RE
Emise ve 100kmh budou asi nizsi nez ve 130kmh, ale urcite ne podstatne, zalezi na konkretnim aute. Ale jo, v celkovym prumeru toho, co zrovna po te dalnici jede se emise o neco snizi. Ty nejvetsi producenty to ale moc neovlivnuje, jedou stejne max 90kmh.

Tech useku tam je par, zadnou tragedii bych v tom nevidel.


respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 10.01.2017 11:00, RE: RE
sheogorath posted by:
Emise ve 100kmh budou asi nizsi nez ve 130kmh, ale urcite ne podstatne, zalezi na konkretnim aute. Ale jo, v celkovym prumeru toho, co zrovna po te dalnici jede se emise o neco snizi. Ty nejvetsi producenty to ale moc neovlivnuje, jedou stejne max 90kmh.Tech useku tam je par, zadnou tragedii bych v tom nevidel.


Emise benzínu budou ve 200 km/h nižší než emise dehtu v 80 km/h - a hlavně výživnější....

respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Tuesday 10.01.2017 20:06, Re re re re fudjrjrjd
No tak to kazdopadne, proto taky pisu, ze to moc smyslu nema. Jinde bude primej vs neprimej vstrik atd...

Spis to nekdo vymyslel proto aby to bylo. A taky proto, ze ta rychlost se jednoduse meri a dokazuje. Tezko by vymahali treba zakaz jet nad 3000 otacek...
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.