0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11C CVT6

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.06.2006 22:53, Pro autora recenze
Jirka - autor recenze posted by:
Chudák seš asi ty. Protože zmiňovat takové samozřejmé věci jako jsou provozní potřeby auta mi připadá opravdu zbytečné. Asi jako bych se tě ptal, jestli tvý pětiletý krávě dáváš nažrat nebo ji jenom dojíš...
Jirko bud v klidu, kdyz se nekto vyzna v autech, tak nesejde az tak na tom kolik toho najede za rok a muze psat kvalitni recenze jako ty. Rozumny clovek samozrejme pri cteni zohledni pocet km/rok a dal to neresi. Nekteri (nastesti jenom nekteri), misto toho, aby taky napsali nejakou recenzi, tak tady jenom zvastaj o tom kolik najedou za rok a pod. Taky toho ted tak moc nenajezdim a planuji koupit prave primerku, tak me tva recenze potesila. Proste me spis u auta zajima spolehlivost a pomer cena hodnota.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 06:52, RE: Pro autora
Bohuš posted by:
To si ani nekontroluješ základní věci v autě, jako jsou brzdy, kapaliny a tak, neměníš olej , že do toho nic nedáváš a jen jezdíš? Chudák tvoje auto. Jinak jsi mě odhadnul bo sem z venkova, prážáku )), akorát že najezdím přes 20tisíc km ročně. Tak si užívej to skvělé popojíždění.
No to jsi tedy borec...20000 ročně najede můj otec po městě jen do práce a z práce. Já to ujedu za 3-4 měsíce,
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 06:54, RE: Automat
Jirka posted by:
Ten automat bych asi nevolil, jezdím v práci s Volvem XC70 s automatem domnívám se stejných vlastností jako popisuje ator a nejde mi to pod čumák. Při standardní jízdě je vše v pohodě a káždý ocení pohodlíčko. Problém začíná při sportovní jízdě v zatáčkách, jsem zvyklý si před zatáčkou podřadit aby motor byl ve správných otáčkách až budu v zatáčce přidávat a to u automatu nejde, řadí až když v zatáčce přidám plyn a to se drobným spožděním které se projevý vynášením vozu a vadí. Pokud si zvolím...
Primerou P 10 jsem najel asi 30000 km, Octavii 1 Combi 160000 km, a mohu říci, že Primera má lepší jízdní vlastnosti ve všech směrech, je pohodlnější, v základních verzích lépe vybavená, a přesednout z P10 na Octavii, pokud Ti ta Primera nehnije, je krok vedle...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.06.2006 16:09, RE: Pro autora recenze
anonym posted by:
Jirko bud v klidu, kdyz se nekto vyzna v autech, tak nesejde az tak na tom kolik toho najede za rok a muze psat kvalitni recenze jako ty. Rozumny clovek samozrejme pri cteni zohledni pocet km/rok a dal to neresi. Nekteri (nastesti jenom nekteri), misto toho, aby taky napsali nejakou recenzi, tak tady jenom zvastaj o tom kolik najedou za rok a pod. Taky toho ted tak moc nenajezdim a planuji koupit prave primerku, tak me tva recenze potesila. Proste me spis u auta zajima spolehlivost a pomer cena hodnota.
Přesně tak, to kolik kdo najede je v recenzi úplnej nesmysl. Jde asi opravdu o to, jak se kdo vyzná v autech. Někdo najezdí hodně, ale takový lidi pak často pořád brečí a nemaj prachy, protože to všechno sypou do auta, což je nesmysl. Nechápu proč někdo jezdéíaautem každej den do práce a z práce, pak nemaj bejt ty silnice katastrofální.Chápu, když někdo potřebuje auto ke své práci a přes den musí jezdit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.06.2006 20:20, Pro anonyma
anonym posted by:
Myslel jsem, že v Praze jsou normální lidi, ale ty jsi fakt ubožák. Když není po tvém, tak akorát házíš špínu na druhé. Primera je možná dobré auto, ale ty jsi namyšlený frajírek, který žije jen svým egem.
Nějak jsem ten tvůj blábol s ubožákem a namyšleným frajírkem nepochopil. Je ale vidět, jak nás "pražáky" ty burani stále vnímají. Prostě pro burana zůstane pražák pořád ZPéčekem (překlad - zasranym pražákem)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.06.2006 20:23, RE: otacky
Pardal posted by:
Klik otacek to toci pri 90-ti, resp. 130 km/h ?
Toci to vic nez manual ?
"Pardal" se ptal na otáčky. Takže: při 90 km/h to točí 2000 ot/min. a při 130 km/h to točí cca 2800 ot/min. Měřeno při ustálené jízdě ani do kopce ani z kopce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.06.2006 20:30, Postřeh s výškou pozazu
Jirka - autor recenze posted by:
"Pardal" se ptal na otáčky. Takže: při 90 km/h to točí 2000 ot/min. a při 130 km/h to točí cca 2800 ot/min. Měřeno při ustálené jízdě ani do kopce ani z kopce.
Dovolím (i když už nerad) si tu přidat ještě jeden postřeh pro ty, co je zajímá jen recenze. Dneska jsem zaparkoval za Fordem Focus - nový model (II. generace) a byl jsem skoro šokován, jaký je rozdíl v posazu a výšky vozidla. Při sezení jsem se očima rovně před sebe díval zhruba kousek nad nápis Focus, někde mezi ten nápis a spodní hranu zadního skla u hatchbacku. Takže to je jeden z důkazů, jak jsem psal, že nastupování může někomu způsobovat problémy. Jinak bych doplnil, že mám asi 188cm a sedadlo nelze stavět výškově, pouze sedák se jakoby naklání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.06.2006 22:12, RE: Postřeh s výškou pozazu
Jirka - autor recenze posted by:
Dovolím (i když už nerad) si tu přidat ještě jeden postřeh pro ty, co je zajímá jen recenze. Dneska jsem zaparkoval za Fordem Focus - nový model (II. generace) a byl jsem skoro šokován, jaký je rozdíl v posazu a výšky vozidla. Při sezení jsem se očima rovně před sebe díval zhruba kousek nad nápis Focus, někde mezi ten nápis a spodní hranu zadního skla u hatchbacku. Takže to je jeden z důkazů, jak jsem psal, že nastupování může někomu způsobovat problémy. Jinak bych doplnil, že mám asi 188cm a se...
Jo jo Tam su 2 "kolečka" ktorými sa točí a nastavuje výška prednej časti sedáka a sedacej časti sedáka (tam kde je presne prdel) Takže ono to výškove nastanie je len nie až v takom rozsahu....Taky malý japončík nemôže s toho auta veľa vidieť, hlavne u P11c kde je kapota fakt dosť vysoko. Ja ale problem nemám, poloha za volantom je vynikajúva, kto neskúsil nikdy nepochopí a to som už vyskúšal mnoho áut rôznych tried aj ročníkov, a fakt klobúk dole ako sa sedí za volantom v Primere. Fakt je to auto ktoré v štandartnej verzii nikoho neohúri ale treba sa previezť, zašoferovať a potom uvidíte čo to je za auto..tak ako väčšina japoncov. Ja už iné auto ako japonské nechcem, tiež kým som neskúsil tak som neveril!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.06.2006 22:24, moje bla bla
Kolega zo Slovenska posted by:
Jo jo Tam su 2 "kolečka" ktorými sa točí a nastavuje výška prednej časti sedáka a sedacej časti sedáka (tam kde je presne prdel) Takže ono to výškove nastanie je len nie až v takom rozsahu....Taky malý japončík nemôže s toho auta veľa vidieť, hlavne u P11c kde je kapota fakt dosť vysoko. Ja ale problem nemám, poloha za volantom je vynikajúva, kto neskúsil nikdy nepochopí a to som už vyskúšal mnoho áut rôznych tried aj ročníkov, a fakt klobúk dole ako sa sedí za volantom v Primere. Fakt je to aut...
A skúsil som aj vami ospevované Octavie, Fabie a raz aj Superb 1.9 TDi 96 Kw, sú to iba obyčajné autá, ale Primera má v sebe niečo, čím vám "prirastie" k srdcu, ale samozrejme musite mať k autam vztah, pretoze ak je to pre vas len spotreba tak to nikdy nepochopíte...Ja vidím v aute viac...Patrím k tým ktorý sa o svoje autá starajú do každého detailu od stieračov až po motor.. ten kto by po mne kúpil moje auto, tak by bol maximalne spokojný. Ja mám ako som už spomínal a všetci tu na mňa vybehli P10 a neviem neviem či ju niekedy predám, asi si ju nechám len tak, aj tak sa neoplati predávať ju za pár drobných nejakému....a vobec to nieje v tom, že by som na novšie nemal. Však keď som ju kupoval pár stotisíc stála.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.05.2007 00:25, RE: moje bla bla
Kolega zo Slovenska posted by:
A skúsil som aj vami ospevované Octavie, Fabie a raz aj Superb 1.9 TDi 96 Kw, sú to iba obyčajné autá, ale Primera má v sebe niečo, čím vám "prirastie" k srdcu, ale samozrejme musite mať k autam vztah, pretoze ak je to pre vas len spotreba tak to nikdy nepochopíte...Ja vidím v aute viac...Patrím k tým ktorý sa o svoje autá starajú do každého detailu od stieračov až po motor.. ten kto by po mne kúpil moje auto, tak by bol maximalne spokojný. Ja mám ako som už spomínal a všetci tu na mňa vybehli ...
Přesně toto je i můj názor. Primera je auto,které má ducha oproti zmiňované Oktávce. Samozřejmě záleží na každém, co od auta očekává, ale obecně se dá říci, že Oktávku chválí většinou lidé co nemají k autů příliš vztah a jde jim hlavně o takové věci jako je spotřeba. Osobně mám zkušenosti s oběma auty (P10, 1.gen. Oktávky) a mohu potvrdit že přesednout z P10 v ceně kolem 50k do Oktavky za 150k je krokem zpět co se týče celkového pocitu za volantem, jízdních vlastností atd. (můj osobní názor) Jezdil jsem i s Accordem r.v.96 a s Galantem r.v.98 a taky jsem si je nemohl vynachválit. Japonská auta si mě prostě získala, je to moje srdeční záležitost a každé další auto bude nejspíš japonec ( i když BMW 330i by mě taky lákalo:)) Díky autorovi za příspěvek
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.