0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11C CVT6

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.05.2006 17:46, RE: skoda x nissan
kolega zo Slovenska posted by:
To je jasný, Nissan je preca ďaleko lapšie ak Schadewagen
to ti nikdo nebere tvuj nazor ze je skodovka horsi nez nissan podle sebe ja nevim navic nevim jestli se daji 2 automobilky takto srovnavat me jde hlane o tve vyroky tady kdysi ze by si skdodovku mohl koupit jen blbec a podobne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.05.2006 18:55, RE: sedadla + osobní zkušenosti
bestdrifter posted by:
Prostě si myslim, že sis koupil verkl, což se samozřejmě může stát i u tak kvalitních vozů jako je Nissan Primera, stal jsi se zaujatým, a podle toho ted soudíš ostatní P11. O sousedovic TD jsem už taky něco slyšel a to bude asi ještě horší rumpál než byl ten tvůj. Znám se se spoustou majitelů P11 a věř mi, že u nikoho se žádný takový problémy nevyskytly v takový míře jako u tebe. To co píšeš o interieru je jenom tvůj pocit, prostě každej má jinej vkus, někomu přijde naprosto dostatečný a líbivý...
Jasně, jsou lidi, kteří budou spokojení třeba s Fábií , jiné naopak uspokojí třeba jen Mercedes SLK. Když si člověk přivykne na něco , s čím je spokojen, pak logicky uvažuje o koupi něčeho podobného, tedy zachovává si určitou monogamii k jedné značce. Tohle byl i náš případ, kdy jsme koupili další vůz stejné značky, jako byly ty předchozí. Nesplnil však naše očekávání. Ty jsi se svou Primerou určitě spokojen, protože ji považuješ za super auto, bez chyb. Primera opravdu solidním autem je, nebo aspoň byla, ale rozhodně to není auto nejlepší. Když se podíváš do statistik TUV, tak Nissan je o dost níž, než ostatní japonci a také mnozí němci, koukni třeba na Audi A4. Jinak pro tvou informaci, výrobci se snaží tlačit výrobní náklady dolů, aby byli konkurenceschopní v prodejních cenách svých vozů, tak někde ušetřit musí. Vše se začíná stále častěji vyrábět jen jako spotřební zboží. Teleskopická nerezová anténa byla v době prodeje p11 třeba na Toyotě Camry, což je vyšší třída vozů. Je to jen drobnost, ale spočítej si, kolik výrobce na takové drobnosti ušetřil při takovém objemu vyrobených aut. Obyč, antenní prut výjde na nějakých 150,-, teleskopická anténa na pár tisíc. A takových drobností bylo u P11 eliminováno mnoho. Jinak jsme měli možnost jezdit ve více Primerách P11 a všechny měly roztodivné neduhy (od klepání ramen, problémů s brzdami, korozí, až po vyskakující pátý stupeň převodovky a cukání motoru), ač měly relativně málo najetých km a byly majiteli udržovány. O drnkotání a pukání plastlů se už ani nezmiňuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.05.2006 20:05, RE: sedadla + osobní zkušenosti
bestdrifter posted by:
Prostě si myslim, že sis koupil verkl, což se samozřejmě může stát i u tak kvalitních vozů jako je Nissan Primera, stal jsi se zaujatým, a podle toho ted soudíš ostatní P11. O sousedovic TD jsem už taky něco slyšel a to bude asi ještě horší rumpál než byl ten tvůj. Znám se se spoustou majitelů P11 a věř mi, že u nikoho se žádný takový problémy nevyskytly v takový míře jako u tebe. To co píšeš o interieru je jenom tvůj pocit, prostě každej má jinej vkus, někomu přijde naprosto dostatečný a líbivý...
Bestdriftere,nemáš náhodou šikmé oči?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.05.2006 22:32, RE: sedadla + osobní zkušenosti
The best posted by:
Jasně, jsou lidi, kteří budou spokojení třeba s Fábií , jiné naopak uspokojí třeba jen Mercedes SLK. Když si člověk přivykne na něco , s čím je spokojen, pak logicky uvažuje o koupi něčeho podobného, tedy zachovává si určitou monogamii k jedné značce. Tohle byl i náš případ, kdy jsme koupili další vůz stejné značky, jako byly ty předchozí. Nesplnil však naše očekávání. Ty jsi se svou Primerou určitě spokojen, protože ji považuješ za super auto, bez chyb. Primera opravdu solidním autem je, nebo a...
Jasně Primery měly eduhy, ale to vyskakování 5 tého rychlostího stupně (tady je utá výměna sychronizace 5. st.) měly jen primery P10 a to ještě je do roku 1992, jen tak pro upřesnění. Navíc u těch vůlích v horních ramenech, tak nevim zdali to víte, ale u P10 je nuté měnit ramena celá, zatímco u P11 lze siletbloky vylisovat, takže se tím náklady o dost sníží.
Antikorozní ochrana je u Nissana bohužel jen průměrná a třeba i o dost novější Almera N16 ji emá srovatelou apř s VW, ale ai s Peugeotem. Jiak já primeru evlastním, ale jak P10 tak P11 patří mezi moje velmi preferované vozy a v budoucu bych o ní asi spíše P11 uvažoval a rovnou o verzi GT, která je určitě skvělá. A ještě k té spolehlivosti. Ta podle TUV je ic eříkající, protože se tam hodnotí jen vůle v pžední nápravě, souměrnost brzd (tzv brzdá síla na obvodu kola) a sklo předích světlometů a to o spolehlivosti auta nic nevypovídá. Tam se například o prasklé hlavě, vadném vstřikovači, ebo tekoucím servu ic edozvíte, takže ty jejich tabulky mně osobně nic neříkají. A japoská auta jsou pořád spolehlivější a odolnější než většina i německých vozů. Naopak takový VW má, světe div se, více závad než třeba Peugeot. (Pracoval jsem u obou začek, takže to znám z praxe). A rozhodně opravy na VW třeba a Passata B5 stpjí více ež na Peugeota 406 a top jsou srovnatelné vozy.byt každý má trochu jinou kocepci. (uložení motoru).Věřim, že Primera P11 je překoná oba dva ve spolehlivosti i jízdních vlastnostech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:17, RE: Pěkné auto
Borik2 posted by:
Pěkná recenze, i když místy dost nekritická - ale zase, když je spokojenost, není co hanět, že )) Jinak Primera je velmi zdařilé auto a myslím dost nedoceněna na trhu, někteří majitelé jiných vozů by se asi divili...Osobně mám též japonce (Hondu Civic 5D) a jsem spokojen.
Zdravím, nejsem nějakej zastánce té či které značky. Ale opravdu, co mi vadí, jsem popsal. Na co jsem zapomněl, je malý rejd. Mazda 626 i Octavia mají větší, Felicia zase menší než Primera. Asi tak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:19, RE: CVT? hmm....
bubu posted by:
No, ja by som asi radsej volil klasiku - 5 stupnovy manual, bohvie jake muchy sa na CVT objavia za dalsich 50 000 km...
Jaké mouchy? Vždyť ta CVT není jako klasický manuál. Podívejte se někde na řez té převodovky a uvidíte, jak je to vlastně konstrukčně jednoduchý. Právě zde se much bát člověk nemusí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:21, RE: sedadla
petr posted by:
ahoj ty sedadla-teda u řidiče se nedá nastavit výškově?to by určitě bylo větší mínus.a co volant ten jde?jinak osobně další auto asi do automatu půjdu - hlavně po ránu cestou do práce a ve městě by mě to bodlo.
Sedadlo nejde nastavovat výškově. Pouze se hejbá s tím sedákem, tak jako kejvačka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:23, RE: sedadla
petr posted by:
ahoj ty sedadla-teda u řidiče se nedá nastavit výškově?to by určitě bylo větší mínus.a co volant ten jde?jinak osobně další auto asi do automatu půjdu - hlavně po ránu cestou do práce a ve městě by mě to bodlo.
Volant lze nastavit, myslím že v obou osách (dlouho jsem s tím nehejbal), ale pamatuji si, že nahoru to jde málo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:25, RE: CVT
bestdrifter posted by:
Spíše jsem čekal, že se autor rozepíše trochu více o převodovce CVT. Primeru mam taky a o CVT přemýšlím stále víc.
Více rozepsat o převodovce? Napište co Vás zajímá, pokusím se na to reagovat zkušenostma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:28, Jak je to s renaultem v nissanu?
Celkem často tady čtu chválu na japonská auta, vč. Nissanu. Ze svého okolí jsem z japonských aut zaznamenal reakce (pozitivní) pouze na Toyotu (jiná jap. auta nikdo ze známých nemá), zato několikanásobné lamentace na Renaulta. Najezdím ročně cca 50tis.km, takže určité zkušenosti mám, proto se domnívám že rozliším plané debaty o nepodstatných detailech. Máte někdo zkušenost s tím, jak funguje francouzská technika v Nissanu? Nebo si to Japonci kontrolujou sami nějak víc? V předchozích přízpěvcích jsem zaznamenal stížnost na zhoršující se kvalitu a výbavu vozů Nissan pro zlevnění jejich výroby, čemuž jsem ochoten věřit, protože mám obdobné zkušenosti s jinou zančkou. Není kooperace s Renaultem pokračováním tohoto trendu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:28, RE: Poslední model?
bestdrifter posted by:
Jo a mimochodem autorovi by někdo měl prozradit existenci Primery P12 , protože o ní zřejmě neví, když svůj vůz označuje za poslední model po faceliftu.
No, s veškerou úctou tu píšu recenzi o Primeře P11C. Primera P12 je trochu jiné auto. Jak vzhledem tak proporcema. Takže snad každý chápe, že když se Primera vyrábí už opravdu dlouho a vypadá v podstatě stále stejně, dovolil jsem si napsat že mám poslední model P11 po faceliftu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:33, RE: Pěkné auto
Hide posted by:
15 tis. za dva roky, to není moc. To najezdím víc na kole.
No vidíš, je to prostě dobou. Byly doby, kdy jsem najezdil skoro třikrát tolik za jeden rok. Prostě teď tolik nejezdím. Vadí to snad někomu? Nechápu, proč se někdo nad tím vůbec pozastavuje... Pokud jedu někam dál sám, jedu třeba žlutym autobusem. Je to mnohem levnější a krásně si zdřímnu. Což jsem dřív nědělal. A benzín taky nestál 30 kaček...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 21:45, zkušenosti s kvalitou
The best posted by:
Ano, je to možné, že jsme trefili na špatný kus, nicméně není to jediná P11, se kterou jsme jezdili a měli takové dojmy. Soused si koupil také P11 (1998), ale TD a je hodně zklamán, velmi často řeší problémy nejen s motorem, vůz začíná korodovat, zlobí elektroinstalace. I naše P11 začínala korodovat pod kapotou a v prolisku pro zadní SPZ. V P10 se nikdy nestalo, že by se třeba vypálily žárovky během 3 let (zpravidla se měnily kvůli silnější intenzitě za nové), v P11 skoro každý rok byly 2 - 3 s...
Přátelé čtenáři. Nikde korozi nemám, možná na pár exponovaných místech na spodku, například po střetu s kamínkem a podobně. 5eším to Bitumenem Je potřeba si uvědomit, že Vámi popisované kousky mohou mít také najeto přes 300 000km. Podívejte se na německé servery s autama, kolik jsou schopni tam najezdit za tři roky. Nedivte se, že když to pak přivezou a stáhnou na 100 000 km že si pak člověk říká, že je to nekvalitní. No na závěr, taky ta Vaše zkušenost mohla být nějaká pěkná totálka nebo prostě bouračka a nějakej Franta to za 5000,- ve stodole opravil pro zadavatele, vyhlášený bazar apod. Nic co tu popisujete neznám. A fakt nejsem zaujatej na Nissana nebo japonská auta. Měl jsem 120, Fáčko, Fodra Oriona, Forda Escorta, Feldu s "tváří", Oktáfku bez "tváře", Mazdu, další Mazdu a teď tohle. Navíc jsem v bazarech kde jsem pracoval osedlával denně min. cca 10 vozů různých značek. Takže bych řekl, že porovnání mám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 22:30, RE: zkušenosti s kvalitou
Jirka - autor recenze posted by:
Přátelé čtenáři. Nikde korozi nemám, možná na pár exponovaných místech na spodku, například po střetu s kamínkem a podobně. 5eším to Bitumenem Je potřeba si uvědomit, že Vámi popisované kousky mohou mít také najeto přes 300 000km. Podívejte se na německé servery s autama, kolik jsou schopni tam najezdit za tři roky. Nedivte se, že když to pak přivezou a stáhnou na 100 000 km že si pak člověk říká, že je to nekvalitní. No na závěr, taky ta Vaše zkušenost mohla být nějaká pěkná totálka nebo pr...
Pokud s autem skoro nejezdíš tak se nediv že to nerezne ani se na tom nic nekazí. Jak to jen glancuješ a neužíváš tak to je potom jasné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.05.2006 22:43, RE: zkušenosti s kvalitou
Jirka - autor recenze posted by:
Přátelé čtenáři. Nikde korozi nemám, možná na pár exponovaných místech na spodku, například po střetu s kamínkem a podobně. 5eším to Bitumenem Je potřeba si uvědomit, že Vámi popisované kousky mohou mít také najeto přes 300 000km. Podívejte se na německé servery s autama, kolik jsou schopni tam najezdit za tři roky. Nedivte se, že když to pak přivezou a stáhnou na 100 000 km že si pak člověk říká, že je to nekvalitní. No na závěr, taky ta Vaše zkušenost mohla být nějaká pěkná totálka nebo pr...
Asi se o auto velmi dobře staráš, ale to jsem dělal taky. Při koupi P11 včetně servisní knížky měla skutečných 49.000km a nebyla havarovaná. Přesto se objevila koroze pod kapotou a v zadním víku pod SPZ. Podvozek, drobnosti v motorovém prostoru totéž. Jak jsem psal, také jsem měl možnost vyzkoušet více aut této značky a koroze byla u většiny, často ve stejných místech, takže tohle není jen problém u mé p11. Pokud se auto používá na běžný provoz, nejen občasné popojíždění (7500 kilometrů za rok je směšné pro vůz střední třídy), tak to rozhodně nebude dlouho bez chyb.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.06.2006 01:15, RE: zkušenosti s kvalitou
The best posted by:
Asi se o auto velmi dobře staráš, ale to jsem dělal taky. Při koupi P11 včetně servisní knížky měla skutečných 49.000km a nebyla havarovaná. Přesto se objevila koroze pod kapotou a v zadním víku pod SPZ. Podvozek, drobnosti v motorovém prostoru totéž. Jak jsem psal, také jsem měl možnost vyzkoušet více aut této značky a koroze byla u většiny, často ve stejných místech, takže tohle není jen problém u mé p11. Pokud se auto používá na běžný provoz, nejen občasné popojíždění (7500 kilometrů za rok j...
K takovým prostoduchým příspěvkům jako píše Bohuš opravdu nemám co říct. Jasně, že když se s autem nejezdí, že to pro něj není nejlepší. Ono sice nenajezdím mnoho, ale jezdím po Praze, takže auto v provozu je. Třeba i více, než najedete na venkově. Ono totiž jízda přes Prahu je docela zážitkem a spíš je to popojíždění kolikrát na hodiny. To ale nepražáci nemohou poznat, neboť ty jezdí do Prahy vlakem nebo nechají auto na P+R. Taky zapomínate na fakt, že to auto není nové, ale má už kilčo za sebou. To že jezdím málo nemění nic na tom, že jak jsem koupil, tak jezdím. A ne že první co je, že objedu servisy a nacpu do toho dalších 15000,- jak Vám všude v bazarech vstřícně doporučí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.06.2006 02:49, otacky
Klik otacek to toci pri 90-ti, resp. 130 km/h ?
Toci to vic nez manual ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.06.2006 07:44, RE: Pro autora
Jirka - autor recenze posted by:
K takovým prostoduchým příspěvkům jako píše Bohuš opravdu nemám co říct. Jasně, že když se s autem nejezdí, že to pro něj není nejlepší. Ono sice nenajezdím mnoho, ale jezdím po Praze, takže auto v provozu je. Třeba i více, než najedete na venkově. Ono totiž jízda přes Prahu je docela zážitkem a spíš je to popojíždění kolikrát na hodiny. To ale nepražáci nemohou poznat, neboť ty jezdí do Prahy vlakem nebo nechají auto na P+R. Taky zapomínate na fakt, že to auto není nové, ale má už kilčo za sebo...
To si ani nekontroluješ základní věci v autě, jako jsou brzdy, kapaliny a tak, neměníš olej , že do toho nic nedáváš a jen jezdíš? Chudák tvoje auto. Jinak jsi mě odhadnul bo sem z venkova, prážáku )), akorát že najezdím přes 20tisíc km ročně. Tak si užívej to skvělé popojíždění.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.06.2006 21:42, RE: Pro Bohuše
Bohuš posted by:
To si ani nekontroluješ základní věci v autě, jako jsou brzdy, kapaliny a tak, neměníš olej , že do toho nic nedáváš a jen jezdíš? Chudák tvoje auto. Jinak jsi mě odhadnul bo sem z venkova, prážáku )), akorát že najezdím přes 20tisíc km ročně. Tak si užívej to skvělé popojíždění.
Chudák seš asi ty. Protože zmiňovat takové samozřejmé věci jako jsou provozní potřeby auta mi připadá opravdu zbytečné. Asi jako bych se tě ptal, jestli tvý pětiletý krávě dáváš nažrat nebo ji jenom dojíš...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.06.2006 22:31, RE: Pro autora recenze
Jirka - autor recenze posted by:
Chudák seš asi ty. Protože zmiňovat takové samozřejmé věci jako jsou provozní potřeby auta mi připadá opravdu zbytečné. Asi jako bych se tě ptal, jestli tvý pětiletý krávě dáváš nažrat nebo ji jenom dojíš...
Myslel jsem, že v Praze jsou normální lidi, ale ty jsi fakt ubožák. Když není po tvém, tak akorát házíš špínu na druhé. Primera je možná dobré auto, ale ty jsi namyšlený frajírek, který žije jen svým egem.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.