0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11/144 – Japonské BMW

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 07:58, Dusan
Jako hlavni nevyhody bych spise uvedl:

a) jako u vsech v podstate vsech japonskych aut az do doby velmi nedavno minule, velmi osklivy a celkove nikterak kvalitni interier

b) nedostatecna vybava, kdy napriklad tempomat nebylo mozne sehnat ani za priplatek a to ani do faceliftovaneho modelu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 09:18, RE: Dusan
anonym posted by:
Jako hlavni nevyhody bych spise uvedl:

a) jako u vsech v podstate vsech japonskych aut az do doby velmi nedavno minule, velmi osklivy a celkove nikterak kvalitni interier

b) nedostatecna vybava, kdy napriklad tempomat nebylo mozne sehnat ani za priplatek a to ani do faceliftovaneho modelu
To je pravda, že tempomat nebyl, ani vyhřívané přední sklo, ale byla napč. 6 stupňová převodovka CVT/M6, která je skvělá a to nemá skoro nikdo ani v současnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 09:40, RE: Dusan
anonym posted by:
Jako hlavni nevyhody bych spise uvedl:

a) jako u vsech v podstate vsech japonskych aut az do doby velmi nedavno minule, velmi osklivy a celkove nikterak kvalitni interier

b) nedostatecna vybava, kdy napriklad tempomat nebylo mozne sehnat ani za priplatek a to ani do faceliftovaneho modelu
To je fakt - nevyhody jako PRASE :))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 09:58, RE: Dusan
anonym posted by:
Jako hlavni nevyhody bych spise uvedl:

a) jako u vsech v podstate vsech japonskych aut az do doby velmi nedavno minule, velmi osklivy a celkove nikterak kvalitni interier

b) nedostatecna vybava, kdy napriklad tempomat nebylo mozne sehnat ani za priplatek a to ani do faceliftovaneho modelu
S tím interiérem naprostý souhlas. Tempomat bych oželil, ale hodně mi vadí taky malé sedáky u sedaček.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 10:26, hyundai lantra 1997
Dobry den, rada bych se Vas zeptala na Vas nazor, jestli huindai lantra je spolehlivy vuz, jake jsou vyhody e nevyhody. Zda se mi, zda Hyundai lantra motor 1.6 nema prilis velikou spotrebu. Predem dekuji za Vasi odpoved.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 10:41, RE: Dusan
anonym posted by:
S tím interiérem naprostý souhlas. Tempomat bych oželil, ale hodně mi vadí taky malé sedáky u sedaček.
Pravdou je, ze za tuto palubovku by se mohla stydet i stara felda:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 10:48, RE: Dusan
anonym posted by:
S tím interiérem naprostý souhlas. Tempomat bych oželil, ale hodně mi vadí taky malé sedáky u sedaček.
Malé sedáky??? Tak hochu nevim jestli si někdy vůbec v primeře seděl, nebo měříš 2,5metru!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 11:07, Nissan Primera...rules
Já měl P11 starší generace a ze všech aut co jsem kdy měl (vždy okolo 150tis kč) je toto jediný vůz který bych si ještě někdy s klidným svědomím znovu a rád koupil a jediný důvod proč jsem se musel zbavit svojí P11 je přírůstek do rodiny a špatně přístupný kufr ve verzi sedan. Verze hatch a kombi se mi u P11 nikdy moc nelíbila a tak jsem si ted koupil G Astru caravan a se smutkem v srdci vzpomínám na svojí oblíbenou Primerku Nebudu znovu probírat její fenomenální jízdní vlastnosti, ale za celý 3 roky a cca 80tis žádný problém, nic nevrzalo, nic neupadlo. 2,0i s 96kw fakt mává hodně slušně a to se spotřebou do 8l/100km!!! Ale abych jí jen nevychvaloval, tak díky perfektnímu a skoro až závodnickýmu podvozku je auto dost tvrdé a hlavně v Praze ze mě málem vytřásla duši, je taky fakt, že od dorazu k dorazu neotočíte volantem ani 3x, ale když se pak máte někde rychle otočit, tak je to docela peklo, prostě rejd je úplně na prd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 11:16, RE: Nissan Primera...rules
anonym posted by:
Já měl P11 starší generace a ze všech aut co jsem kdy měl (vždy okolo 150tis kč) je toto jediný vůz který bych si ještě někdy s klidným svědomím znovu a rád koupil a jediný důvod proč jsem se musel zbavit svojí P11 je přírůstek do rodiny a špatně přístupný kufr ve verzi sedan. Verze hatch a kombi se mi u P11 nikdy moc nelíbila a tak jsem si ted koupil G Astru caravan a se smutkem v srdci vzpomínám na svojí oblíbenou Primerku Nebudu znovu probírat její fenomenální jízdní vlastnosti, ale za cel...
Ano, primeru mám 3 měsíce a jsem naprosto spokojen. Sedačky bych neoznačil určitě za malé. Mám právě verzi CVT M6 ve verzi sport a tam jsou sedačky krásně anatomicky tvarované a pěkně podrží tělo v zatáčkách. Co se spolehlivosti týče, tak zatím taky spokojennost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 11:57, Primera- Accord
čo by ste preferovali: Primera alebo Accord (roky tak 98-2000)?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 12:00, RE: Primera- Accord
anonym posted by:
čo by ste preferovali: Primera alebo Accord (roky tak 98-2000)?
Já primeru. Taky jsem uvažoval o accordu, ale už jen proto, že má klasické rozvod y a ne řetěz, jsem to auto zavrhl. Nemíním do něj dávat peníze navíc,, takže každá taková investice je zbytečná. Navíc jsem skutečně chtěl i CVT převodovlu M6
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 12:22, RE: Primera- Accord
anonym posted by:
čo by ste preferovali: Primera alebo Accord (roky tak 98-2000)?
Tak já vzhledem k tomu, že jsem P11 měl a jak jsem už psal výše - žádný problém a můžu vřele doporučit, ale kdybych ted měl před sebou tyto dvě auta, tak se vlezu do Accorda. Sice bych musel hned zafinancovat výměnu rozvodů, což u Primery není třeba, ale fakt je ten, že Primera je všechno jen ne pohodlná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 13:58, RE: Nissan Primera...rules
anonym posted by:
Já měl P11 starší generace a ze všech aut co jsem kdy měl (vždy okolo 150tis kč) je toto jediný vůz který bych si ještě někdy s klidným svědomím znovu a rád koupil a jediný důvod proč jsem se musel zbavit svojí P11 je přírůstek do rodiny a špatně přístupný kufr ve verzi sedan. Verze hatch a kombi se mi u P11 nikdy moc nelíbila a tak jsem si ted koupil G Astru caravan a se smutkem v srdci vzpomínám na svojí oblíbenou Primerku Nebudu znovu probírat její fenomenální jízdní vlastnosti, ale za cel...
Hatchbak neni az takovy osklivec, velice rychle jsem si zvykl ... chtel jsem puvodne 1.8 motor, ale uz ted dekuji svemu rozhodnuti, ze jsem kejvnul na dvoulitra ... ten motor nema chybu, kdyz se vytoci, nadhera ... pro milovniky proste basen ... mezi peti a sesti a pul tisicema to je proste koncert :) ... a nejvetsi sranda je, ze ackoliv ten motor obcas pekne prozenu a uziju si dynamiky, tak to fakt tolik nezere ... ted v lete se s nim da na vzdalenost 100 a vic kilaku ject za 7.6-7.8 a to jak rikam, zadna special ekonomo jizda, bezny rezim s mnoha predjizdenimi s plnym vyuzitim dynamiky behem cesty ... ve meste s lehkou nohou a kdyz nejsou moc zacpy se da jezdit za 8.2 ... jinak s tim klepanim v predni naprave souhlasim, puvodni majitel na to asi nikdy nesah, takze to rychle poresim ... rizeni ma opravdu maly rejd, a na me mozna az moc preposilovane, kazdopadne vite o vsem, co kola delaji a kam auto v kazdy okamzik jede ... a drzeni stopy v rychlych zatackach, kdy se auto ani nehne, to je proste vec, na kterou sem si velice rychle a rad zvyk :) ... mam verzi sport a i na tvrdsi tlumice jsem si zvyk, ale proklinam nase cestare ... jeste bych dodal, ze mam motor se 103 kW
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 14:33, RE: Primera- Accord
anonym posted by:
čo by ste preferovali: Primera alebo Accord (roky tak 98-2000)?
Já bych to viděl na Primeru 2.0 Gti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 14:36, RE: hyundai lantra 1997
anonym posted by:
Dobry den, rada bych se Vas zeptala na Vas nazor, jestli huindai lantra je spolehlivy vuz, jake jsou vyhody e nevyhody. Zda se mi, zda Hyundai lantra motor 1.6 nema prilis velikou spotrebu. Predem dekuji za Vasi odpoved.
Zdravím,já osobně bych do korejce nešel,vlatním opela vectru 1.6 a spotřeba se pohybuje mezi cca 7-8 l / 100km,takže myslím,že u té lantry by se to mohlo pohybovat nějak tak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 14:38, RE: Nissan Primera...rules
anonym posted by:
Hatchbak neni az takovy osklivec, velice rychle jsem si zvykl ... chtel jsem puvodne 1.8 motor, ale uz ted dekuji svemu rozhodnuti, ze jsem kejvnul na dvoulitra ... ten motor nema chybu, kdyz se vytoci, nadhera ... pro milovniky proste basen ... mezi peti a sesti a pul tisicema to je proste koncert :) ... a nejvetsi sranda je, ze ackoliv ten motor obcas pekne prozenu a uziju si dynamiky, tak to fakt tolik nezere ... ted v lete se s nim da na vzdalenost 100 a vic kilaku ject za 7.6-7.8 a to jak r...
taky mám dvoulitr s cvt m6 a je to super, ale na 8 litrů se dostanu jen při dálkové jízdě. jinak na krátké popojíždění je to kolem 9. Přední náprava, jestli klepe, ještě nedovedu posoudit, protože mám taky verzi sport a tam skutečně jde citít každý hrbol. Je otázkou, jestli by to chtělo už vyměnit silentbloky nebo ne. Tlumiče mám nové. Jinak předjíždění je skutečně jedna báseň. Maximální výbava atd... Zatím maximální spokojennost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 15:56, RE: Nissan Primera...rules
anonym posted by:
taky mám dvoulitr s cvt m6 a je to super, ale na 8 litrů se dostanu jen při dálkové jízdě. jinak na krátké popojíždění je to kolem 9. Přední náprava, jestli klepe, ještě nedovedu posoudit, protože mám taky verzi sport a tam skutečně jde citít každý hrbol. Je otázkou, jestli by to chtělo už vyměnit silentbloky nebo ne. Tlumiče mám nové. Jinak předjíždění je skutečně jedna báseň. Maximální výbava atd... Zatím maximální spokojennost
Ten kto tvrdí že to má malé sedačky a nekvalitný interiér v tom nikdy nešiel. Hlavne spracovanie interieru by som podľa foto nesudil. Naživo vyzerá omnoho lepšie a nič nikde nevrže, a to majú väčšina Primer cez 200 000km už dávno za sebou. Interier je naživo hlavne U P11C veľmi príjemný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 15:57, RE: Primera- Accord
anonym posted by:
čo by ste preferovali: Primera alebo Accord (roky tak 98-2000)?
A má tu niekto skúsenosť aj s Accordom 1.8 100kw? Skúste to porovnať s primerovým dvojlitrom. Vraj je to celkom dobré + Accord je aj pekný, inak Primera musí byť asi naozaj dosť fajn povozenie a tá po facelifte aj normálne vypadá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 16:00, RE: Nissan Primera...rules
anonym posted by:
taky mám dvoulitr s cvt m6 a je to super, ale na 8 litrů se dostanu jen při dálkové jízdě. jinak na krátké popojíždění je to kolem 9. Přední náprava, jestli klepe, ještě nedovedu posoudit, protože mám taky verzi sport a tam skutečně jde citít každý hrbol. Je otázkou, jestli by to chtělo už vyměnit silentbloky nebo ne. Tlumiče mám nové. Jinak předjíždění je skutečně jedna báseň. Maximální výbava atd... Zatím maximální spokojennost
Nesouhlasím že interiér je ošklivý.Mám verzi SE kde jsou uvnitř chromované kliky,imitače dřeva na volantu,řadicí páce,pěkný velur na výplni dveří a sedadlech.Budíky jsou pěkné a přehledné akorát palubovka před spolujezdcem je strohá ale podívejte se na palubovku ve fabii.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2007 16:10, RE: Nissan Primera...rules
anonym posted by:
Nesouhlasím že interiér je ošklivý.Mám verzi SE kde jsou uvnitř chromované kliky,imitače dřeva na volantu,řadicí páce,pěkný velur na výplni dveří a sedadlech.Budíky jsou pěkné a přehledné akorát palubovka před spolujezdcem je strohá ale podívejte se na palubovku ve fabii.....
Je to fakt nedoceneni vuz. Za malo penez hodne muziky.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.