0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 22:22, ..estet...
..hm, auto esteti...Primera "je" neoslni...Mne osobne tedy primera oslnila..pravda..sedan. Pekny vuz na svoji dobu.
Otazka se nabizi...Jsem automobilovy estet, kdyz zboznuji "svoji" milovanou RX-8?? :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 22:44, RE: spolehlivost neni vsechno
David posted by:
Podvozek byl vybornej, dneska ho prekona rada aut jako Focus 2, Mondeo, Mazda6, Vectra GTS, ma k nemu blizko i koncernovej podvozek z golfa 5. Jako olitana stara sunka za 100.000.- je to auto dobry, jak tu nekdo psal i pro zavadniky:) mel jsem tu cest v 2.0 jeste nejaky pribrouseny verzy. Mezi klady asi motor 2.0, podvozek pro ostrou jizdu. Kdyz nekdo jezdi normalne, neni to dobre. Podvozek je velmi spatne odhlucnen, a dost mlati - nerovnosti atd....strasne tvrdy. Co se odhlucneni motoru tyce, ...
Možná tomu nebudete věřit, ale z těch aut co píšete se jedině Mondeo IIvyrovná Primeře v jízdích vlastnostech a hlavně přesnostiřízení. Pak ještě minulé dvě generace BMW řady 5 E34 a E39, možná trojky E36 a E46, ale zbytek už ne. Hlavně prosím nesrovnávejte ty elektrické posilovače řízení s hydraulikou. kdo mámožnost zkoušet auta, jistě mi dá za pravdu. P11 má třeba jen2,8 otáčekmezi plnými rejdy, což je i na dnešní dobu slušný standard. Mazda 6, nebo novej Accord se jí na silnici určitě vyrovnají, ale ty nekoupíta za cca 100000,-Kč. Předchozí Accord je také pořád dražší a poslední Mazda 626 je po stránce podvozku určena spíše důchodcům a ne aktivním řidičům. V kontextu ale přesto není špatná. Pro mě osobně jsou etalonem jízdích vlastností obě předchozí pětky od BMW E34 a E39. )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 22:49, Steward
Jsem Steward, neboli .......! No? kdo mně doplní? honem hošani.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 23:00, RE: Steward
mufik.martin posted by:
Jsem Steward, neboli .......! No? kdo mně doplní? honem hošani.
Mufíčku, pojd už honem za mnou do postýlky a přestan tu oblbovat kluky! Dnes jsem si vzal trenýrky značky Opel!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 08:22, RE: Pánové
Martin posted by:
Hoši, ja často jazdím vo Fabii a tvrdosť tohto auta a hlavne sedadiel je otrasná. Vzadu sa sedí ako na trestnej lavici, také kolme operadlo som ešte nevidel. To platí pre všetky VW group. Primera má tvrdší podvozok to je pravda, ale sedadla!! aspoň nie su až také prkná ako u VW. A zabudli sme na ešte jednu dosť výraznú vlastnosť Primery. Na to auto je spoľah, nie ako na mondeo MK2 alebo Vectru B, ktoré sú za vyššie ceny a hnijú jedna radosť a motory vo Vectre ako sa tu už toho napísalo stoja za ...
Skoda Favorit z roku 1988 ma taky měkčený plast a jak to vypada. VW má sice sedadala tvrda, ale zada me z nich neboli. Po tvarove stránce jsou jedny s nejlepsim vedenim tela na svete vubec. (jako standart, nepocitam sportovni sedacky jako Rec a pod.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 08:30, RE: Pánové
David posted by:
Skoda Favorit z roku 1988 ma taky měkčený plast a jak to vypada. VW má sice sedadala tvrda, ale zada me z nich neboli. Po tvarove stránce jsou jedny s nejlepsim vedenim tela na svete vubec. (jako standart, nepocitam sportovni sedacky jako Rec a pod.)
Kdyz japonce do 100.000.- tach accorda okolo roku 97. Jinak vrazit do auta 100.000.- je si myslim malo a chce to spousta kompromisu. Budu kupovat tak za 300.000.-(mozna 350). Sice rachluji vice jak rok a pul a zatim jezdim s feldou MPI a Fabii HTP, ale vubec me to nesere. KDyz koupim auto stray dva roky, bude to jak novy a na nekolik let pokoj. Kdybych koupil 8 a vicelet starou sracku, nevim nevim jak byc to vypadalo a predstava ze s tim budu dalsich x let jezdit....byla by to skoda 100.000.-
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 09:44, RE: spolehlivost neni vsechno
Tomáš posted by:
Možná tomu nebudete věřit, ale z těch aut co píšete se jedině Mondeo IIvyrovná Primeře v jízdích vlastnostech a hlavně přesnostiřízení. Pak ještě minulé dvě generace BMW řady 5 E34 a E39, možná trojky E36 a E46, ale zbytek už ne. Hlavně prosím nesrovnávejte ty elektrické posilovače řízení s hydraulikou. kdo mámožnost zkoušet auta, jistě mi dá za pravdu. P11 má třeba jen2,8 otáčekmezi plnými rejdy, což je i na dnešní dobu slušný standard. Mazda 6, nebo novej Accord se jí na silnici určitě vyrovna...
To mate pravdu, ze da 2.8 otacek mezi plnymi rejdy, ale moje primera ve srovnani s mondeem nebo A4kou ma rejd polovicni
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 09:45, RE: ..estet...
kamaya painter posted by:
..hm, auto esteti...Primera "je" neoslni...Mne osobne tedy primera oslnila..pravda..sedan. Pekny vuz na svoji dobu.
Otazka se nabizi...Jsem automobilovy estet, kdyz zboznuji "svoji" milovanou RX-8?? :))
No po pravde znam dost hezcich aut nez je primera, nicmene RX8by me asi oslnila i esteticky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 10:06, primera-lepší auto
David posted by:
Kdyz japonce do 100.000.- tach accorda okolo roku 97. Jinak vrazit do auta 100.000.- je si myslim malo a chce to spousta kompromisu. Budu kupovat tak za 300.000.-(mozna 350). Sice rachluji vice jak rok a pul a zatim jezdim s feldou MPI a Fabii HTP, ale vubec me to nesere. KDyz koupim auto stray dva roky, bude to jak novy a na nekolik let pokoj. Kdybych koupil 8 a vicelet starou sracku, nevim nevim jak byc to vypadalo a predstava ze s tim budu dalsich x let jezdit....byla by to skoda 100.000.-
Mě se podařilo koupit kousek z itálie s řádnou serviskou a s najetými 121tis.km.byla vyrobena v.r.98 a dle faktury prodaná v r.99.Byla bouraná na dveře ale bylo do dobře opraveno.Měl jsem už moc aut od svých 18let (ted32)ale primera mě nadchla.mám najeto asi 20tiskm a zatím jsem měnil akorát baterku jinak nic.sedí super,podvozek je stejně tvrdý asi jak u oktávky 1,naprostá jistota držení stopy při rychlostech kolem 160km/h.motor se skvěle vytáčí ale zatahuje i odspoda,je velmi pružný,spotřeba 8-9l při živé jízdě,absolutně pevná karoserie(nekroutí se),kufr ujde(mám kombi)výbava klima,kůží potažený volant,imitace dřeva na řadic.páce,el.okna atd.Abych jenom nechválil tak některé plastové věci v interiéru jsou trochu lacině vyrobeny.Jinak zatím OK!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 10:46, RE: Pánové
David posted by:
Kdyz japonce do 100.000.- tach accorda okolo roku 97. Jinak vrazit do auta 100.000.- je si myslim malo a chce to spousta kompromisu. Budu kupovat tak za 300.000.-(mozna 350). Sice rachluji vice jak rok a pul a zatim jezdim s feldou MPI a Fabii HTP, ale vubec me to nesere. KDyz koupim auto stray dva roky, bude to jak novy a na nekolik let pokoj. Kdybych koupil 8 a vicelet starou sracku, nevim nevim jak byc to vypadalo a predstava ze s tim budu dalsich x let jezdit....byla by to skoda 100.000.-
Ono sa da kupit tato Primera aj v zhumplovanom stave, ale existuju aj zachovale kusky. Tie su ale samozrejme drahsie a nestoja 100 000 Kč (vid napr. autoscout24.de). Otazkou je, ci je rozumne investovat radsej do starsieho auta (napr. Primera GT sa robila tusim len do r. 98) , alebo si nieco dolozit a kupit nieco iné (asi mensie) ale povedzme od roku 2000. Auto s najazdom pod 100 000km a servisnou knizkou by nemuselo byt sci-fi a nemuselo by byt zlé...Dalsia vec je ale to, za aku cenu ho pripadne odpredate dalej...tam uz to asi nebude ruzove
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 11:20, RE: spolehlivost neni vsechno
autor posted by:
To mate pravdu, ze da 2.8 otacek mezi plnymi rejdy, ale moje primera ve srovnani s mondeem nebo A4kou ma rejd polovicni
To je fakt, to je jedno z mála mínusů co Primera má. Ten malej rejd je fakt hroznej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 11:33, RE: Primera vs. Passat
M. posted by:
Mám nový služební VW Passat 2.0 TDI PD, 103 kW, a oproti staršímu modelu drží perfektně stopu i v ostrých zatáčkách. Podvozek je optimálně vyladěný komfort/ stabilita.

Takže uvidíme, jestli vyletím ze zatáčky dřív já nebo letitá Primera s dokonalými tlumiči a dvakrát přetočeným tachometrem.

Co mě naopak štve, je ten motor TDI - hlučný a hlavně, rozhodně netáhne tak, jak by se slušelo na 140 k.

Kromě toho je třeba pořád řadit, v 50 jede na trojku, takže při zrychlování/zpomalování je třeb...
to M : pakliže budou obě auta obuty do kvalitnějších pneumatik, tak si bud přímo jistý, že první opustí stopu tvůj nový Passat než letitá Primera s 2x přetočenym tacháčem. Ono totiž nezáleží ani tak na těch tlumičích (protože řada lidí už originály stejně nemá a przní si podvozek třeba Monroema), jako spíš na podvozku jako celku a jak tu již bylo řečeno - je jenom málo evr. aut (i nových) co se podvozkově vyrovnají P11, ale Passat to určitě neni. Něco si přečti o víceprvkovym multilinku s Panhardskou tyčí a Scott-Russellovým mechanismem, nebudu tě zatěžovat technickými poučkami, v praxi to znamená, že v zatáčce a prokyvech kola je kolo stále 100% kolmo k vozovce a nemění se rozvor ani v extrémních zatíženích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 11:35, RE: spolehlivost neni vsechno
autor posted by:
To mate pravdu, ze da 2.8 otacek mezi plnymi rejdy, ale moje primera ve srovnani s mondeem nebo A4kou ma rejd polovicni
To věřim, to je bohužel bolest všech aut, co mají strmé řízení. Ale nic horšího než Alfa Romeo 147, nebo 156 GTA už být nemůže. Ta je na manévrovatelnost strašná (osobní zkušenost)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 11:52, RE: Pánové
David posted by:
Kdyz japonce do 100.000.- tach accorda okolo roku 97. Jinak vrazit do auta 100.000.- je si myslim malo a chce to spousta kompromisu. Budu kupovat tak za 300.000.-(mozna 350). Sice rachluji vice jak rok a pul a zatim jezdim s feldou MPI a Fabii HTP, ale vubec me to nesere. KDyz koupim auto stray dva roky, bude to jak novy a na nekolik let pokoj. Kdybych koupil 8 a vicelet starou sracku, nevim nevim jak byc to vypadalo a predstava ze s tim budu dalsich x let jezdit....byla by to skoda 100.000.-
No jo Davide, ale kdyz kazdy nema na to aby koupil auto za 300 nebo 350 tis, ono kdyz nekdo chodi do prace a bydli s rodici a vydelava si jen na sovji utratu tak se to setri jinak, nez kdyz musis platit hypoteku, jildo, najem, inkaso, pak deti stoji furu penez to uz pak moc nezbyde. Kazdy i ja bysme chteli auto nove, nebo zanovni, ale nekdo i tech 100 tis ma na uver nebo leasing. Nehlede na to, ze feldu jsi zdedil a fabia je mamky pokud vim. Ono je to krasne koupit si, o cem clovek sni, myslim realny sen, ne ferarri. Pro spoustu lidi je treba sen i felica kombi po faceliftu a josu radi, ze maji zase o neco lepsi auto nez bylo to predtim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 11:58, RE: Primera vs. Passat
bestdrifter posted by:
to M : pakliže budou obě auta obuty do kvalitnějších pneumatik, tak si bud přímo jistý, že první opustí stopu tvůj nový Passat než letitá Primera s 2x přetočenym tacháčem. Ono totiž nezáleží ani tak na těch tlumičích (protože řada lidí už originály stejně nemá a przní si podvozek třeba Monroema), jako spíš na podvozku jako celku a jak tu již bylo řečeno - je jenom málo evr. aut (i nových) co se podvozkově vyrovnají P11, ale Passat to určitě neni. Něco si přečti o víceprvkovym multilinku s Panha...
Souhlasim s tim, ze passat ma podvozek velmi dobry pokud je v dobrem stavu, ale na primeru to zdaleka mit nemuze. Nema cenu podvozky porovnavat, jedne koupi primeru, protoze mu vyhovuje tvrdost a jistost podvozku, druhy koupi C5 protoze miluje neskutecne pohodli a je povznesen nad vsechny nerovnosti, sice nemuze rezat zatacky, ale mylsim, ze nikdo C5 nelituje absence krouhani zatacek, protoze to auto koupili k jinym ucelum a ten plni. Stejne jako majitele primer taky obcas stve jizda po Praze a ceskych silnicich protoze to z nich vytrese dusi. Ale v zatackacha na dalnici maji vyboornou stablitu. A pak jsou auta co delaji kompromis mezi pohodlim a primerou, a takovy auta jsou skoro vsechny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 11:58, RE: Primera vs. Passat
bestdrifter posted by:
to M : pakliže budou obě auta obuty do kvalitnějších pneumatik, tak si bud přímo jistý, že první opustí stopu tvůj nový Passat než letitá Primera s 2x přetočenym tacháčem. Ono totiž nezáleží ani tak na těch tlumičích (protože řada lidí už originály stejně nemá a przní si podvozek třeba Monroema), jako spíš na podvozku jako celku a jak tu již bylo řečeno - je jenom málo evr. aut (i nových) co se podvozkově vyrovnají P11, ale Passat to určitě neni. Něco si přečti o víceprvkovym multilinku s Panha...
Souhlasim s tim, ze passat ma podvozek velmi dobry pokud je v dobrem stavu, ale na primeru to zdaleka mit nemuze. Nema cenu podvozky porovnavat, jedne koupi primeru, protoze mu vyhovuje tvrdost a jistost podvozku, druhy koupi C5 protoze miluje neskutecne pohodli a je povznesen nad vsechny nerovnosti, sice nemuze rezat zatacky, ale mylsim, ze nikdo C5 nelituje absence krouhani zatacek, protoze to auto koupili k jinym ucelum a ten plni. Stejne jako majitele primer taky obcas stve jizda po Praze a ceskych silnicich protoze to z nich vytrese dusi. Ale v zatackacha na dalnici maji vyboornou stablitu. A pak jsou auta co delaji kompromis mezi pohodlim a primerou, a takovy auta jsou skoro vsechny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 14:01, ad LPG
popisovaný vzrůst spotřeby na lpg svědčí o špatném seřízení, u vstřikování by neměl být rozdíl výkonu a spotřeby opoti benzínu téměř znát. obávám se, že LPG dnes montují stejným způsobem bez ohledu na objem a značku auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 15:16, RE: Primera vs. Passat
mufik.martin posted by:
Souhlasim s tim, ze passat ma podvozek velmi dobry pokud je v dobrem stavu, ale na primeru to zdaleka mit nemuze. Nema cenu podvozky porovnavat, jedne koupi primeru, protoze mu vyhovuje tvrdost a jistost podvozku, druhy koupi C5 protoze miluje neskutecne pohodli a je povznesen nad vsechny nerovnosti, sice nemuze rezat zatacky, ale mylsim, ze nikdo C5 nelituje absence krouhani zatacek, protoze to auto koupili k jinym ucelum a ten plni. Stejne jako majitele primer taky obcas stve jizda po Praze a...
PŘESNĚ JSI TO VYSTIHL!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.03.2007 17:09, RE: Primera vs. Passat
bestdrifter posted by:
PŘESNĚ JSI TO VYSTIHL!
To jo, akorát místo rozvoru tam patří rozchod. To je ale jenom překlep v jinak stručném a odborném výkladu. To, že VW objevilo víceprvek trošku později než Japonci a i řada vysmívaných Evropanů je prostě fakt....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.08.2007 11:23, Primera P10, trochu opožděně.
Do r.1997 jsem měl 1,6 SLX liftback, r.v.1994. Kupované z Rakouska, najeto 62tkm. Podvozek byl ve stavu nového auta. Závěsy, péra, tlumiče a jiné, vše ještě černé a označené barevnými značkami, nálepkami, absolutně bez koroze. Na svou dobu velmi dobré auto. Opravdu úžasné jízdní vlastnosti, které se dají srovnat se současným Fokusem. Rekl. slogan: "Sedí, jako přibitá", plně seděl. Podvozek byl ovšem velmi tuhý a nějak snížený. Při promáčknutí rukou, téměř nepéroval, a ve vyjetých zmrzlých sněhových stopách dřel. Takže se nedalo na těch místech jezdit. Prolákliny kopíroval perfektně, vypoukliny byly cítit. Nevím co bylo děláno s motorem, ale po rovině na 4.p.st. jezdila při vytočených 6600ot., 200 km tacho. Znáte-li stoupání u Votic, tak na 4.p.st. nešla pod 175 km. Nahoře bylo 185 km tacho. Jízda v jednom pruhu, jako po kolejích. Tachometr optimistický nebyl. Na 5 p.st. při 3000 ot., jela 120 km tacho, naměřeno 112 km skutečných. Spotřeba mot. oleje žádná. Motorový prostor stále parádně čistý, hliníkové díly absolutně bez oxidace. Spotřeba při ženské noze 6,5 l., jinak dlouhodobě 8,8 l. (ovlivnila moje noha). Při 82 t.km utrpěla doslova smrtelnou ránu, cizí vinnou. Takže o dlouhodobé spolehlivosti si mohu tak akorát číst. Rád na ni vzpomínám. Také ji v době vzniku (1990/91) pouze o 2 body unikl titul auto roku. Jediné Japonské auto, které se kdy dostalo tak vysoko. Přehlédneme-li současnou Toytu Prius.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.