0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 14:53, RE: spolehlivost neni vsechno
David posted by:
Podvozek byl vybornej, dneska ho prekona rada aut jako Focus 2, Mondeo, Mazda6, Vectra GTS, ma k nemu blizko i koncernovej podvozek z golfa 5. Jako olitana stara sunka za 100.000.- je to auto dobry, jak tu nekdo psal i pro zavadniky:) mel jsem tu cest v 2.0 jeste nejaky pribrouseny verzy. Mezi klady asi motor 2.0, podvozek pro ostrou jizdu. Kdyz nekdo jezdi normalne, neni to dobre. Podvozek je velmi spatne odhlucnen, a dost mlati - nerovnosti atd....strasne tvrdy. Co se odhlucneni motoru tyce, ...
Primera je výborne auto. Motor v nej do 4000 ot/min skoro nepočuť, a odhlučnenie podvozku je na normálnej úrovni tej doby. Keď odhlučnenie porovnám napr. s Octáviou z roku 1997, tak Primera je oproti nej tichošlápek. Motor SR2.0De je ako stvorený na rýchle cestovanie. Ja s tým pod 120km/h skoro ani neviem ísť. Najviac sa mi páči ako VW Passatisti v ostrejších a tiahlých zákrutách prudko uberajú až brzdia, a ja s Primerou tu istú zákrutu prejdem bez problémov. Podvozkovo sa vyrovnáva Mondeu MK3. Ďalšou vecou je že Primery najazdia státisíce kilometrov, a nieje to nich ani poznať. Takžé materiály sú veľmi kvalitné, čiže stáčanie kilometrov nerobí bazaristom žiadny problém. V dnešnej dobe majú všetky cez 200 000km a blbostiam 130 000-160 000km netreba veriť ak niesu doložene serviskou. Taktiež nesúhlasím že vyzerá fádne pretože model po facelifte v roku 1999, v plnej výbave v nejakej lepšej metalíze, so svetlým interierom, 6 stupňovou CVT prevodovkou, vyzerá veľmi dobre z vonku aj z vnútra. Netreba si robiť obrázok podľa nejakej základne Primery GX z roku 1996, to je jasné že nijako neupúta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 14:54, RE: kik
kiks posted by:
Primera není špatný auto, 2.0 je ideální volba, hezký svezení, supr podvozek pro závodníky (i když ten při normálním ježdění na 99% nevyužiješ, naopak ve městě je to až moc tvrdý kostitřas - vlastní zkušenost). Sám jsem o P11 uvažoval, ale za rozumný peníz byly jen sedany (nic neuvezeš) bez klimy (nechápu, že do téhle třídy nedávali klimu, i když u aut pro CZ trh nic nenormálního..). Hatchbeky nebo kombiky s klimou měly zase moc najeto.. Protože nejsem masochista abych se koupal ve vlastním potu...
Kupodivu to auto bylo po 1. majiteli s pomerne slusnou vybavou (klima, vsechna okna v elektrice, predni airbagy apod.) a navic bylo koupeno tady. Dokonce kdybych chtel, tak jsem mohl puvodni majitelku kontaktovat, protoze nebydli zas tak daleko ode me. S tou spotrebou nekecam, tam hodne zalezi na stylu jizdy. Pokud s tim jede zena nebo dcera, ktere maji ridicak dost kratkou dobu a motor vyteci, pak si to klidne tech 8 vezme. Pri klidne jizde (tzn. bez prudkeho brzdeni a zrychleni), tak se pod tech 7 dostanes.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 14:56, RE: spolehlivost neni vsechno
David posted by:
Podvozek byl vybornej, dneska ho prekona rada aut jako Focus 2, Mondeo, Mazda6, Vectra GTS, ma k nemu blizko i koncernovej podvozek z golfa 5. Jako olitana stara sunka za 100.000.- je to auto dobry, jak tu nekdo psal i pro zavadniky:) mel jsem tu cest v 2.0 jeste nejaky pribrouseny verzy. Mezi klady asi motor 2.0, podvozek pro ostrou jizdu. Kdyz nekdo jezdi normalne, neni to dobre. Podvozek je velmi spatne odhlucnen, a dost mlati - nerovnosti atd....strasne tvrdy. Co se odhlucneni motoru tyce, ...
Zas taková řada těch evr. aut, co Přimeřin podvozek strčí do kapsy neni, a když tak to bude auto co bude mít ještě propracovanější víceprvkovou zadní nápravu a to z toho co píšeš má snad jenom ten Focus. Jinak jak řikáš - každýmu ten tvrdej podvozek nevyhovuje i s tim špatně odhlučněnym podvozkem souhlasim. Motor by mohl bejt sice tišší, ale není to špatnym odhlučněnim, ale je to tim, že Primery nemaj rozvodovej řemen, ale řetěz, což zas spolehlivě tu trochu zvýšenou hlučnost motoru vykupuje. Ty jsi zřejmě jezdil v Primeře GT a ta je opravdu už dost hlučná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 15:19, RE: spolehlivost neni vsechno
bestdrifter posted by:
Zas taková řada těch evr. aut, co Přimeřin podvozek strčí do kapsy neni, a když tak to bude auto co bude mít ještě propracovanější víceprvkovou zadní nápravu a to z toho co píšeš má snad jenom ten Focus. Jinak jak řikáš - každýmu ten tvrdej podvozek nevyhovuje i s tim špatně odhlučněnym podvozkem souhlasim. Motor by mohl bejt sice tišší, ale není to špatnym odhlučněnim, ale je to tim, že Primery nemaj rozvodovej řemen, ale řetěz, což zas spolehlivě tu trochu zvýšenou hlučnost motoru vykupuje. Ty...
Vidim že mnohí sa tu snažia porovnávať väčšinou autá japonskej značky s omnoho modernejšími. Tak ako teraz Primeru. Primera označovaná ako P10 vyšla už v roku 1990, taktiež bola veľmi preprecovana a patrila k špičke v tých rokoch. To isté platí aj o P11 vyrábanej od roku 1996. Porovnávajte to s autami z tých rokov. Ani Passat vyrábaný od roku 1996 po facelift nevyzerá nejako extra. Taktiež Mondeo MK2 nie je o nič lepší ani odhlučnením ani kvalitou interiéru oproti Primere. Taktiež Vaša veľmi obľúbená Octávka zo zastaralymi motormi (napr 1-6 55Kw) z roku 1997 nevyzerá vôbec pekne ani z vnútra ani z vonku, a popritom stojí viac ako Primera. Jazdil som v mnohých autách a Primera mi vždy pripadala v niečom lepšia a samozrejme aj v niečom horšia. Ale klady jednoznačne prevyšovali.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 15:30, RE: spolehlivost neni vsechno
Martin posted by:
Vidim že mnohí sa tu snažia porovnávať väčšinou autá japonskej značky s omnoho modernejšími. Tak ako teraz Primeru. Primera označovaná ako P10 vyšla už v roku 1990, taktiež bola veľmi preprecovana a patrila k špičke v tých rokoch. To isté platí aj o P11 vyrábanej od roku 1996. Porovnávajte to s autami z tých rokov. Ani Passat vyrábaný od roku 1996 po facelift nevyzerá nejako extra. Taktiež Mondeo MK2 nie je o nič lepší ani odhlučnením ani kvalitou interiéru oproti Primere. Taktiež Vaša veľmi obľ...
Souhlasim s Martinem, nemuzete porovnavat PRimeru z 96 s focusem 2 a poslednim mondeem a novou vectrou GTS. Skoda jenm ze ty japoncici nedelali hezke interiery, auta zvenku jsou nektery velmi hezky, ale ten interier i pres nespornou kvalitu vypada udesne. Prvni opravdu krasny japonec je podle me Mazda 6 a Toyota Corolla mylsim ze model 2002 neb kdy se delala ta nvoa s velejma svetmalma v predu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 15:38, RE: LPG
mufik.martin posted by:
A kolik stala ta prestavba jesti to muzu vedet? protoze LPG je sice levny, ale pri spotrebe 10 - 12 litru to bude trvat dlouho nez se investice vrati, zalezi kolik najezdite. Kdyz lpg tak dneska si jedine uz hotovy, protoze jinak je to pekelna cena a navratnsot v nedohlednu.
No, s tou spotrebou to je divny... Mela by vzrust priblizne o litr oproti benzinu... Ja s favoritem a v peti lidech jezdim za 8,5 az 9 l / 100 km a pri cene plynu 12.90 je to nejakych 1,1 kc / km. Na benzin to vychazi kolem 2,2 kc / km. A stale si myslim, ze u modernejsiho motoru nemuze vzrust spotreba o nekolik litru :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 15:45, RE: spolehlivost neni vsechno
bestdrifter posted by:
Zas taková řada těch evr. aut, co Přimeřin podvozek strčí do kapsy neni, a když tak to bude auto co bude mít ještě propracovanější víceprvkovou zadní nápravu a to z toho co píšeš má snad jenom ten Focus. Jinak jak řikáš - každýmu ten tvrdej podvozek nevyhovuje i s tim špatně odhlučněnym podvozkem souhlasim. Motor by mohl bejt sice tišší, ale není to špatnym odhlučněnim, ale je to tim, že Primery nemaj rozvodovej řemen, ale řetěz, což zas spolehlivě tu trochu zvýšenou hlučnost motoru vykupuje. Ty...
GT? Nevim:) neco jako Octavia RS, tak Primera nejvykonejsi......ale ramus to teda byl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 15:46, RE: spolehlivost neni vsechno
Martin posted by:
Primera je výborne auto. Motor v nej do 4000 ot/min skoro nepočuť, a odhlučnenie podvozku je na normálnej úrovni tej doby. Keď odhlučnenie porovnám napr. s Octáviou z roku 1997, tak Primera je oproti nej tichošlápek. Motor SR2.0De je ako stvorený na rýchle cestovanie. Ja s tým pod 120km/h skoro ani neviem ísť. Najviac sa mi páči ako VW Passatisti v ostrejších a tiahlých zákrutách prudko uberajú až brzdia, a ja s Primerou tu istú zákrutu prejdem bez problémov. Podvozkovo sa vyrovnáva Mondeu MK3. ...
jinak ta kvalita materiálov:) nevim nevim, pokud mas favorita tak je to mozna super, ale ja v zadnym extra drahym aute nejezdim a prez to pocituji velike rozdily
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 15:50, RE: spolehlivost neni vsechno
Martin posted by:
Vidim že mnohí sa tu snažia porovnávať väčšinou autá japonskej značky s omnoho modernejšími. Tak ako teraz Primeru. Primera označovaná ako P10 vyšla už v roku 1990, taktiež bola veľmi preprecovana a patrila k špičke v tých rokoch. To isté platí aj o P11 vyrábanej od roku 1996. Porovnávajte to s autami z tých rokov. Ani Passat vyrábaný od roku 1996 po facelift nevyzerá nejako extra. Taktiež Mondeo MK2 nie je o nič lepší ani odhlučnením ani kvalitou interiéru oproti Primere. Taktiež Vaša veľmi obľ...
ted sem si toho vsiml, nevim co Mondeo MK2...jestli ten posledni model..kazdopadne jezdim obcas Mondeem z roku 2004 ve verzy Titanium 2.5 V6 a co se tichosti tyce, srovnal bych to s BMW 5 nebo Audi A6 - coz je temer neslysne....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 15:56, LPG
Pokud se z 8.5L benzínu dostanete na 10-12 planu tak je nárůst spotřeby příliš vysoký. Měl jsem několik aut na LPG, které jsem nechal přestavět, většinou nejlevnější variantu s centrálním mixem, ale 12L je fakt moc (vzhledem k výkonu). Žádné auto se nevešlo do stejné pojistné kategorie, ale spotřeba plynu byla taky od 10 do 12. Renaultem 25V6 Turbo jsem rozhodně nebyl brzdou provozu a minivanem Pontiac Trans Sport 3.2 V6 taky ne. Asi bude něco špatně. Se srovnatelným autem (Opel Ascona 2.0/85kW, Opel Vectra 2.0/95kW, Honda Accord 2.0/90kW, Citroen BX 1.9/88kW) při provozu 1/2 město a 1/2 okresky do 130km/h jsem měl dlouhodoubou spotřebu 9-10L, v případě automatu o 1/2 litru více.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 16:17, RE: LPG
mufik.martin posted by:
A kolik stala ta prestavba jesti to muzu vedet? protoze LPG je sice levny, ale pri spotrebe 10 - 12 litru to bude trvat dlouho nez se investice vrati, zalezi kolik najezdite. Kdyz lpg tak dneska si jedine uz hotovy, protoze jinak je to pekelna cena a navratnsot v nedohlednu.
No stalo me to asi 21000
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 16:29, Pánové
Koľko som sa tu napočúval chváli na mäkké podvozky a tu odrazu čuduj sa svete ,každý si pochvaľuje tvrdosť japonca . Tak ja neviem ,ale asi preto ,lebo je to japonec a nie tvrdý VW group.....čo vy na to porota??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 16:50, RE: Pánové
kiwko posted by:
Koľko som sa tu napočúval chváli na mäkké podvozky a tu odrazu čuduj sa svete ,každý si pochvaľuje tvrdosť japonca . Tak ja neviem ,ale asi preto ,lebo je to japonec a nie tvrdý VW group.....čo vy na to porota??
Znam osobne autorovu primeru a jeho podvozek je asi 10x tvrdsi, nez moje "tvrde" VW Group
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 18:08, RE: Pánové
brzda posted by:
Znam osobne autorovu primeru a jeho podvozek je asi 10x tvrdsi, nez moje "tvrde" VW Group
Hoši, ja často jazdím vo Fabii a tvrdosť tohto auta a hlavne sedadiel je otrasná. Vzadu sa sedí ako na trestnej lavici, také kolme operadlo som ešte nevidel. To platí pre všetky VW group. Primera má tvrdší podvozok to je pravda, ale sedadla!! aspoň nie su až také prkná ako u VW. A zabudli sme na ešte jednu dosť výraznú vlastnosť Primery. Na to auto je spoľah, nie ako na mondeo MK2 alebo Vectru B, ktoré sú za vyššie ceny a hnijú jedna radosť a motory vo Vectre ako sa tu už toho napísalo stoja za prd. Porovnávať VW group s japoncami nemá význam, pretože ten čo kupuje japonské autá (napr. ja) by si tažko kúpil VW a naopak. Ja som dosť náročny a keby Primera bola zle auto tak ju nemám. A ešte raz interiery áut z rokov 1996-97 nie su o nič lepšie ako ma Primera. Taká Vectra B samý tvrdý a čierny plast. V Primere mám aspoň mekčený.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 18:25, RE: Primera
kwitecko posted by:
Tu sem taháš ty,blbečku...
ty mas postreh clovece
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 18:59, P11
Mám P11 2000 1,8 hatchback, má najeto 92000. V 60 000 výměna horních ramen, což je velká bolest Primer. Občas brzdy, jezdím hodně do zahraničí a když s autem nejedu měsíc tak zareznou válečky a furt brzdí. To je ale moje chyba že málo jezdím. Jinak malý rejt, obtížně se vytáčí a parkuje ve stísněných prostorách. Na dálnici úžasná, 180 jí vyhovuje nejlépe. Nejlepší automatická klimatizace jakou jsem kdy zažil. (No abych nekecal audiny mají lepší). Málo výkonné vyhřívání předních sedaček, opět u Audi lepší. Báječný podvozek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 20:06, RE: Primera vs. Passat
Martin posted by:
Primera je výborne auto. Motor v nej do 4000 ot/min skoro nepočuť, a odhlučnenie podvozku je na normálnej úrovni tej doby. Keď odhlučnenie porovnám napr. s Octáviou z roku 1997, tak Primera je oproti nej tichošlápek. Motor SR2.0De je ako stvorený na rýchle cestovanie. Ja s tým pod 120km/h skoro ani neviem ísť. Najviac sa mi páči ako VW Passatisti v ostrejších a tiahlých zákrutách prudko uberajú až brzdia, a ja s Primerou tu istú zákrutu prejdem bez problémov. Podvozkovo sa vyrovnáva Mondeu MK3. ...
Mám nový služební VW Passat 2.0 TDI PD, 103 kW, a oproti staršímu modelu drží perfektně stopu i v ostrých zatáčkách. Podvozek je optimálně vyladěný komfort/ stabilita.

Takže uvidíme, jestli vyletím ze zatáčky dřív já nebo letitá Primera s dokonalými tlumiči a dvakrát přetočeným tachometrem.

Co mě naopak štve, je ten motor TDI - hlučný a hlavně, rozhodně netáhne tak, jak by se slušelo na 140 k.

Kromě toho je třeba pořád řadit, v 50 jede na trojku, takže při zrychlování/zpomalování je třeba řadit 3-4-5-6, zatímco u benzínu 2.0i 8V mohla být zařazená pětka celou cestu....

Jinak nechápu, odkud se berou věčně komplexy vůči VW - ať si sakra každý jezdí čím chce nebo na co má, ne!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 20:51, Jsem básník ! Věnováno zigimu...
M. posted by:
Mám nový služební VW Passat 2.0 TDI PD, 103 kW, a oproti staršímu modelu drží perfektně stopu i v ostrých zatáčkách. Podvozek je optimálně vyladěný komfort/ stabilita.

Takže uvidíme, jestli vyletím ze zatáčky dřív já nebo letitá Primera s dokonalými tlumiči a dvakrát přetočeným tachometrem.

Co mě naopak štve, je ten motor TDI - hlučný a hlavně, rozhodně netáhne tak, jak by se slušelo na 140 k.

Kromě toho je třeba pořád řadit, v 50 jede na trojku, takže při zrychlování/zpomalování je třeb...
Zigi, ty můj miláčku, dál mi říkej mufíčku, vyšlapu nám cestičku, pro nás oba, šmudlíčku! Svezeme se v tvojí káře, přitiskneme k sobě tváře, vlepíme si hubana, ukážeš mi bobana! Leknutím se změním v kámen, pomodlím se, řeknu ámen, ten je velký, statný, silný, oba budem pěkně smilný!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 22:00, RE: Jsem básník ! Věnováno zigimu...
mufik.martin posted by:
Zigi, ty můj miláčku, dál mi říkej mufíčku, vyšlapu nám cestičku, pro nás oba, šmudlíčku! Svezeme se v tvojí káře, přitiskneme k sobě tváře, vlepíme si hubana, ukážeš mi bobana! Leknutím se změním v kámen, pomodlím se, řeknu ámen, ten je velký, statný, silný, oba budem pěkně smilný!
Ale no tak, holky... :o)

Běžte někam na chat...

Jinak pro básníka - super!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.03.2007 22:11, RE: spolehlivost neni vsechno
David posted by:
Podvozek byl vybornej, dneska ho prekona rada aut jako Focus 2, Mondeo, Mazda6, Vectra GTS, ma k nemu blizko i koncernovej podvozek z golfa 5. Jako olitana stara sunka za 100.000.- je to auto dobry, jak tu nekdo psal i pro zavadniky:) mel jsem tu cest v 2.0 jeste nejaky pribrouseny verzy. Mezi klady asi motor 2.0, podvozek pro ostrou jizdu. Kdyz nekdo jezdi normalne, neni to dobre. Podvozek je velmi spatne odhlucnen, a dost mlati - nerovnosti atd....strasne tvrdy. Co se odhlucneni motoru tyce, ...
Prave Vectra GTS sa tu nedavno rozoberala, ze "nezataca". Islo tu o reakcie na video na youtube. Staci si dat vectra a top gear do vyhladavania na youtube.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.