0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Note - s jakým motorem a na co dát pozor?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 14:39, RE: prcek
milan1 posted by:
Ten kočík normálny klasický - pre dieťa komfortný - to je taký ten koncernový s tým veľkým batožinovým priestorom pre prípad sťahovania materskej školy?
to je ten, kam se vejde bezne mimino evropskych rozmeru bez toho, aby mu koukaly nozicky ven (-:
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 14:40, note
koukam spatne, nebo ten Note nema ani podsvetlene ovladace stahovani oken?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 14:42, Note
a to prepinani vnitrni cirkuklace vzduchu je taky uzasne, takove tahlo jsem mel u Daihatsu z roku 85 (:(:
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 14:45, prostor
jak tak koukam na rozmery a vnitrni prostor, tak se na me nezlobte, ale teto krabicce natrhne pr... i Fobie kombi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.05.2011 18:10, RE: prcek
jaykay posted by:
tak hodne stesti s tim Renaultem <|>
ja, pokud dovolite, zustanu verny koncernu s TDI PD
Mám pekáč octavia II TDI PD jako služební auto a přiznám se, že domů jako soukromé bych to nechtěl. Předražené(o 175 tisíc proti meganu který má lepší výbavu i bezpečnost), hlučné, neúsporné (1,9 TDI PD - 5,9 L, megane 1,5 dci 5,1 L), nepohodlné a spolehlivost stejná jako renaultu. Jedinou věcí sloužící k dopravě, vyrobenou v německu, v mé domácnosti je právě dětský kočárek TFK.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.05.2011 23:17, RE: prcek
Pavlik posted by:
Mám pekáč octavia II TDI PD jako služební auto a přiznám se, že domů jako soukromé bych to nechtěl. Předražené(o 175 tisíc proti meganu který má lepší výbavu i bezpečnost), hlučné, neúsporné (1,9 TDI PD - 5,9 L, megane 1,5 dci 5,1 L), nepohodlné a spolehlivost stejná jako renaultu. Jedinou věcí sloužící k dopravě, vyrobenou v německu, v mé domácnosti je právě dětský kočárek TFK.
ja Vas chapu, kdyz si v pomateni smyslu pujdu koupit vuz znacky Renault, musim si to nejak zduvodnit (-:. Ale musim uznat, ze novy Megane je opravdu nadherny vuz, ale to je asi tak vse. Po presednuti ze Skody OII jsem se v Meganovi citil jako ve voze o dva rady levnejsim a chtel bych ten interier videt napr. po 200tis km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.05.2011 18:58, RE: prcek
jaykay posted by:
ja Vas chapu, kdyz si v pomateni smyslu pujdu koupit vuz znacky Renault, musim si to nejak zduvodnit (-:. Ale musim uznat, ze novy Megane je opravdu nadherny vuz, ale to je asi tak vse. Po presednuti ze Skody OII jsem se v Meganovi citil jako ve voze o dva rady levnejsim a chtel bych ten interier videt napr. po 200tis km.
Nemám současnou generaci Megana. Koupil jsem si jej nového v roce 2005, v současnosti má najeto přes 150 tisíc km bez jediné mechanické závady. Za tu dobu jsem nechával opravovat xenony (odešlo čidlo) a dcera mi zničila roletku v zadních dveřích. Jinak je auto "jako nové" - čili stav po 200 tisících si já umím představit přesně. Já na rozdíl od většiny škodovkářů / koncernistů kupuji auto s chladnou hlavou jako spotřební věc na 5 maximálně 6 let užívání, neřeším věci jako "uživatelská nedefinovatelná příjemnost, měkčené platy kam se podívám (ač je mám), atd. Mne zajímá poměr cena / užitná hodnota / bezpečnost a tak moho s klidným srdcem celý koncern včetně škody vynechat z výběru. Nabídli mi tehdy O II lift 1,9 TDI PD elegance za 820 tisíc - megane combi 1,5 dci 6° privileg byl za 650 tisíc. V čem je ukryto u octavie oněch 170 tisíc navíc jsem nenašel - megane má lepší výbavu, bezpečnost, motor, 6°převodovku, bezklíčové ovládání a spolehlivost je stejná - proč tedy budu platit víc? Abych měl dobrý pocit, že jsem si koupil německé auto škoda smontované v česku polákem, mongolem a slovákem? - z toho jsem dávno vyrostl.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.