0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Note - s jakým motorem a na co dát pozor?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.04.2011 08:43, rada
zdar, jazdil som s 1,2 benzin a auto je to vyborne...prakticke, priestranne na svoju triedu, jazdne vlastnosti vcelku dobre, na dialnici citlive na bocny vietor a celkovo stabilita a pocit z riadenia su lepsie pri rychlostiach do 110km/h, potom auto zacne byt nervozne. V aute je relativny klud co sa hluku tyka, tlmenie nerovnosti je solidne. Spracovanie ok, materialy tiez. Ovladanie je trochu komplikovanejsie aspon teda PC urcite, na ostatne sa da po nejakych kilometroch zvyknut. S tou 1.2 to bolo vcelku zive, samozrejme pri plnom obsadeni uz dochadzala dynamika ale na bezne jazdenie dobre. Kultura chodu je vyborna. Prekvapenim bola jednoznacne spotreba, pri zmiesanej prevadzke s roznym obsadenim, mestska jazda, dialnica a okresky, palubak indikoval 5,7l/100km. Vobec som sa nesnazil a bolo mi jedno kolko si to zoberie. Aj skutocne podla dotankovaneho priblizne zratana spotreba bola naozaj do 6litrov. Radenie rychlosti bez problemov. Brzdy dobry priemer. Spolahlivost neposudim, mal som auto zapozicane asi do 3000km. Pochybujem, ze bude nejak nachylne na poruchy a celkovo z neho ide dobry pocit solidnosti. Malo sice odjazdenych len nejakych 30tkm ale ziadna kontrolka nic nehlasila, nikde nic nevrzgalo ani nebuchalo. Opakujem auto som mal zapozicane ale nazval by som to ako dobru volbu. Podla mna je dostatocny motor aj 1,2, s ostatnymi nemam skusenost. Ta spotreba bola spickova...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.04.2011 15:03, rada
to nstar: do nota se nikdy 1,2 nedávala...

Měl jsem tento vůz od novoty v roce 2007, 1,4 benzín, výbava acenta pack style, najel jsem s ním za tři měsíce cca 10000 km a bylo to supr auto. Byl jsem s ním i ve Španělsku a naprosto v pohodě. Pak sem potřeboval velké kombi, tak sem ho prodal známému a ten na něm teď má najeto cca 60 000 km a vše OK, bez závad, spotřeba mimo město 5,5 litrů, ve městě do sedmi. Vyborná variabilita díky posuvné lavici, výborné jízdní vlastnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.04.2011 14:34, rada
Mashur: asi mas pravdu ale neviem preco sa mi zda, ze to bola 1.2...bolo to v UK a mal som tesne po tom Fiestu 1.25, mozno ma to pomylilo ale stale mam dojem, ze to bola nejaka 1.2 cca 75PS v TP - no neni som si uz isty objemom - co je hanba - ale ostatne plati. Na druhu stranu ak to bola 1.4 skoro 90PS tak ten vykon bol velmi slaby...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.04.2011 14:33, rada
fhfh
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.04.2011 23:32, rada
zdravim mam notika od novoty mam 1.4 obsah najeto 120000KM mam ho jako firemni auto co se tyče jizdnich vlastnosti super autičko když pominu problemy sorginal kotouči na přednich kolech ktere se zvnili ne mou vinou ale vada materialu anissan mi je neuznal super spotřeba mesto do 6l jizda dalnice do 120kmh okresky 6l plne naloženy dalnice rychlost do 160km 7.5l akorat když fouka hodne vitr tak se ti spotřeba nba dalnici zvedne i třeba o 1.5 na 100km jestli nebudeš jezdit moc naloženy tak ti stači 1.4 ale ja kdybych ho měl kupovat tak už jen 1.6ku do kopcu plne naloženy notik funi tak dobře vyber jestli se rozhodneš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.05.2011 15:09, skúsenosť - note 1,4
Máme notíka od augusta 2010. Skôr sme ho nekúpili, nakoľko jeho cena bola mimo naších možností, no teraz sme my síce nezbohatli, ale jeho cena nám prišla oproti. Vedeli sme, čo chceme, spoliehali sme na japonskú vyzretosť a spoľahlivosť, ktorá sa v tomto prípade síce stretla s francúzskym vplyvom, no keďže motor a logika auta ako celku zostala japonská, nebáli sme sa. Doteraz neľutujeme, ba práve naopak, užitkové vlastnosti, priestrannosť,, variabilita, sedenie na ceste i za volantom, spotreba medzi 4,4 až 6,8 l počas doterajších 14 tis. km nás presvidčajú o dobrej kúpe. Doteraz nebol problém s ničím a pri nádchádzajúcej prehliadke očakávame výmenu oleja a pečiatku. Auto je vymyslené pre pohodovú jazdu v meste i vzdialenejšom okolí, no zvláda bez potreby zastávok a bolenia chrbta i cestu naprieč republikou. Napriek dlhému rázvoru nemá problém mimo spevnený povrch. Na diaľnici cítite krátke prevody, no k motoru 1,4 by boli asi iné nevhodné. Že pri rýchlosti 130 km/h je hlučnejší a náchylnejší na bočný vietor je fakt rovnak pochopiteľný, ako skutočnosť, že auto s objemom 3 litre po meste chlasce a je nemotorné. Vyplýva to totiž z určenia vozidla. I v tomto prípade ale platí, že auto sa buď páči, alebo nepáči a argumenty idú nabok. Totiž možno to nie je dizajnový skvost, ale jeho exteriér nás neurážal. Sedeli sme počas rozhodovania i v autách suzuki SX4, Renault grandmodus, opel zafira, no prvé pôsobilo málo vzdušne, druhé pôsobilo neskutočne lacno plastovo a tretie príliš chladno. Pritom uznávam, že tieto autá nie sú zlé a majú svoje výhody, no dojem bol taky a máme nota. Bol tu ešte roomster, no bez urážky, nemám rád masovky, preto nad auto škoda a televízorom samsung nikdy nerozmýšľam. Teda na záver s autom sme veľmi spokojní, a cez dobu, kedy som ho obdivoval a objavoval som prešiel do fázy, kedy ho využívam a teším sa na každú jazdu s ním, pričom je to jedno z doterajších naších áut, ktorému verím. Neviem vysvetliť čím to je, no nepredpokladám žiadný problém, je to taká pohoda...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 10:51, miniMPV?
Vzdyt je to krabicka od sardinek, mozna pro asiaty je to dostacujici ale pro evropu?
To je pak fabia mini kombi vyssi tridy ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 12:09, RE: miniMPV?
jaykay posted by:
Vzdyt je to krabicka od sardinek, mozna pro asiaty je to dostacujici ale pro evropu?
To je pak fabia mini kombi vyssi tridy ne?
popros nejakého pána, nech ti dovolí sadnúť si do autíčka a potom hovor, lebo buď to auto nepoznáš, alebo si sa zle vybubal...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 19:35, RE: miniMPV?
jaykay posted by:
Vzdyt je to krabicka od sardinek, mozna pro asiaty je to dostacujici ale pro evropu?
To je pak fabia mini kombi vyssi tridy ne?
Fabie je vnitřním prostorem opravdu jinde - v porovnání s Notem (nebo sesterským Renaultem Modus) vychází Fobie tak pro křováky a Note pro 2 metrového evropana. Variabilitou vnitřního uspořádání je Note také úplně jiná liga. Zkuste si do těch aut alespoň sednout než napíšete hloupost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 22:44, prcek
ja ho nesrovnaval s Fabii
mohu srovnavat s Roomsterem a Room, co se tyce prostoru, jasne vede
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.05.2011 19:45, RE: prcek
jaykay posted by:
ja ho nesrovnaval s Fabii
mohu srovnavat s Roomsterem a Room, co se tyce prostoru, jasne vede
Když pominu to "nesrovnávám s fabií, ale píšu o ní", je stejně patrné, že jste to auto ani pořádně neviděl natož aby jste byl uvnitř. Note je s roomsterem plně srovnatelný vnitřním prostorem i variabilitou - zaostává v jediné hodnotě a to velikosti kufru. Navíc má mnohem lepší motory. Pravda Note nemá titul jímž se roomster honosí v celé evropě - vzhledově nejodpornější auto posledních deseti let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 08:13, RE: prcek
Pavlik posted by:
Když pominu to "nesrovnávám s fabií, ale píšu o ní", je stejně patrné, že jste to auto ani pořádně neviděl natož aby jste byl uvnitř. Note je s roomsterem plně srovnatelný vnitřním prostorem i variabilitou - zaostává v jediné hodnotě a to velikosti kufru. Navíc má mnohem lepší motory. Pravda Note nemá titul jímž se roomster honosí v celé evropě - vzhledově nejodpornější auto posledních deseti let.
Presne tak, Note je plne srovnatelny s Roomem vnitrnim prostorem a variabilitou, ale na kufr se jiz nedostalo, takze rodinku na dovolenou vyvezu, ale kufry bohuzel musi zustat doma, nebo vyvezu rodinku na vylet, ale kocarek uz sebou nevezmu - vynikajici mini MPV. Hodnotit vzhled Rooma je trosku pod pas. Mne osobne se celkem libi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 08:32, RE: prcek
jaykay posted by:
Presne tak, Note je plne srovnatelny s Roomem vnitrnim prostorem a variabilitou, ale na kufr se jiz nedostalo, takze rodinku na dovolenou vyvezu, ale kufry bohuzel musi zustat doma, nebo vyvezu rodinku na vylet, ale kocarek uz sebou nevezmu - vynikajici mini MPV. Hodnotit vzhled Rooma je trosku pod pas. Mne osobne se celkem libi.
Tu nejde o to, ktoré auto je objektívne lepšie a krajšie, lebo také neexistuje. Existuje len subjektívne lepšie a krajšie auto. I v Note máš možnosť sedieť a nie ležať na zadných sedačkách, teda ak si ich posunieš, narastie ti kufor. A pojem rodinné auto si dovolím charakterizovať tak, že to je auto, ktoré je kombináciou toho, čo rodina potrebuje, čo si môže dovoliť a čo dokáže do budúcna uživiť a prevádzkovať so všetkým, čo s tým súvisí. Teda nie vždy je rodinným autom autobus, i keby sa občas zišiel. Určite bude niekomu zbytočný sedemmiestny dvaapolliter na osemnástkach, ak si ho nebude môcť dovoliť vytiahnúť z garáže kvôli jeho prevádzkovým nákladom a prázdnej kasičke...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 11:06, RE: prcek
jaykay posted by:
Presne tak, Note je plne srovnatelny s Roomem vnitrnim prostorem a variabilitou, ale na kufr se jiz nedostalo, takze rodinku na dovolenou vyvezu, ale kufry bohuzel musi zustat doma, nebo vyvezu rodinku na vylet, ale kocarek uz sebou nevezmu - vynikajici mini MPV. Hodnotit vzhled Rooma je trosku pod pas. Mne osobne se celkem libi.
Kočárek do Note dáte úplně v klidu, rozdíl v objemu kufru je cca 100 lirů a to ještě škoda počítá i místo pro rezervu jako kufr. Já nějak nechápu českou "chalupářskou" tendenci převážet celou domácnost, když jedu na výlet. Note je primárně určen jako variabilní vozidlo do města a blízkého okolí - nic víc, nic méně. Tato relativně malá auta (i roomster) mají plnit roli druhého auta v rodině - tak proč v něm pojedu na dlouhou dovolenou? Jinak jste první člověk který tvrdí, že se mu roomster líbí - jiného opravdu neznám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 12:42, RE: prcek
Pavlik posted by:
Kočárek do Note dáte úplně v klidu, rozdíl v objemu kufru je cca 100 lirů a to ještě škoda počítá i místo pro rezervu jako kufr. Já nějak nechápu českou "chalupářskou" tendenci převážet celou domácnost, když jedu na výlet. Note je primárně určen jako variabilní vozidlo do města a blízkého okolí - nic víc, nic méně. Tato relativně malá auta (i roomster) mají plnit roli druhého auta v rodině - tak proč v něm pojedu na dlouhou dovolenou? Jinak jste první člověk který tvrdí, že se mu roomster líbí -...
Ja zase neznam nikoho, komu se libi Note (-: ale o to tady snad nejde ne?
Ja i kdybych si tu predrazenou japonskou krabicku chtel koupit, nastava problem s motorem, koukam, ze nissan nenabizi zadny svuj spolehlivy naftacek, ale pouze dCI od Renaultu, dekuji, nechci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 12:45, RE: prcek
Pavlik posted by:
Kočárek do Note dáte úplně v klidu, rozdíl v objemu kufru je cca 100 lirů a to ještě škoda počítá i místo pro rezervu jako kufr. Já nějak nechápu českou "chalupářskou" tendenci převážet celou domácnost, když jedu na výlet. Note je primárně určen jako variabilní vozidlo do města a blízkého okolí - nic víc, nic méně. Tato relativně malá auta (i roomster) mají plnit roli druhého auta v rodině - tak proč v něm pojedu na dlouhou dovolenou? Jinak jste první člověk který tvrdí, že se mu roomster líbí -...
... jo a kocarek (myslim tim normalni klasicky - pro dite komfortni) do Note urcite nedam, leda ze bych vyhodil zadni sedacky. Do Roomstera jej dam jen tak tak a to ma Roomster vzadu rozchod z Octavie I - auta o tridu vyssiho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 14:21, RE: prcek
jaykay posted by:
... jo a kocarek (myslim tim normalni klasicky - pro dite komfortni) do Note urcite nedam, leda ze bych vyhodil zadni sedacky. Do Roomstera jej dam jen tak tak a to ma Roomster vzadu rozchod z Octavie I - auta o tridu vyssiho.
Octavii I sem nepleťte - je to zastaralý podvozek z golfu III. Osobně mám jako druhé auto v rodině Modus od Renaultu - sesterský model Note. Kočárek - klasický hluboký se do kufru bez problémů vejde + taška k zavěšení na madlo a nějaké drobnosti navíc. Musí se sklopit, ale to u každého auto vyjma velkého MPV.
Nezlobte se , ale dávat do malého auta diesel je hloupost - pokud najezdím tolik km aby se mi diesel vyplatil, koupím si něco většího - jinak volím benzín.
A diesel od renaultu - 1,5 dci je hodně povedený a dobrý motor. Mám jej v meganu (150 tisíc km) a bez jediné závady. Koncern VW se tomuto motoru vyrovnal teprve s příchodem 1,6 TDI CR - předchozí motory TDI PD stály za ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 14:33, RE: prcek
jaykay posted by:
... jo a kocarek (myslim tim normalni klasicky - pro dite komfortni) do Note urcite nedam, leda ze bych vyhodil zadni sedacky. Do Roomstera jej dam jen tak tak a to ma Roomster vzadu rozchod z Octavie I - auta o tridu vyssiho.
Ten kočík normálny klasický - pre dieťa komfortný - to je taký ten koncernový s tým veľkým batožinovým priestorom pre prípad sťahovania materskej školy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 14:35, RE: prcek
jaykay posted by:
Ja zase neznam nikoho, komu se libi Note (-: ale o to tady snad nejde ne?
Ja i kdybych si tu predrazenou japonskou krabicku chtel koupit, nastava problem s motorem, koukam, ze nissan nenabizi zadny svuj spolehlivy naftacek, ale pouze dCI od Renaultu, dekuji, nechci.
Viete, koľko stojí Nissan Note? Určite si to zistíte!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.05.2011 14:37, RE: prcek
Pavlik posted by:
Octavii I sem nepleťte - je to zastaralý podvozek z golfu III. Osobně mám jako druhé auto v rodině Modus od Renaultu - sesterský model Note. Kočárek - klasický hluboký se do kufru bez problémů vejde + taška k zavěšení na madlo a nějaké drobnosti navíc. Musí se sklopit, ale to u každého auto vyjma velkého MPV.
Nezlobte se , ale dávat do malého auta diesel je hloupost - pokud najezdím tolik km aby se mi diesel vyplatil, koupím si něco většího - jinak volím benzín.
A diesel od renaultu - 1,5 dc...
tak hodne stesti s tim Renaultem <|>
ja, pokud dovolite, zustanu verny koncernu s TDI PD
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.