0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Maxima A32

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 22:23, RE: aby ste se vsichni z tech nissanku......
anonym posted by:
Však vy všichni Japonci i Němci ještě uvidíte jak vám Italové svoji současnou kvalitou vytřou zrak a desing měli stejně nejlepší vždycky :o)
Máš bod, tohle byla hláška dne...Italové sice mají designy celkem pěkné, ale to je tak vše.. Všechny jejich stroje by se daly označit jako navoněná bída..A nejen auta..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.04.2006 00:48, RE: aby ste se vsichni z tech nissanku......
Josef posted by:
Máš bod, tohle byla hláška dne...Italové sice mají designy celkem pěkné, ale to je tak vše.. Všechny jejich stroje by se daly označit jako navoněná bída..A nejen auta..
jste všichni nuly...nejlepší je můj LOGAN :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.04.2006 17:58, RE: aby ste se vsichni z tech nissanku......
anonym posted by:
jste všichni nuly...nejlepší je můj LOGAN :o))
Ty kokot :)))) Jsi me dostal. Radsi bych si koupil krasnou ojetinu nez LOGANA! Tolik penez a ...... nic. Jetou Oktavku si kupujou lidi ( sedlaci, mladi kluci, a nišši trida lidu ) aby si dopraly radoby manazersky pocit a dulezitost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.04.2006 21:17, RE: pro josefa, pro pola
pola posted by:
zvlastni ze vsichni hrdi majitele japoncu si hned mysli ze jejich oponent ma nemecke auto
Opět rozumuješ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.05.2006 18:14, Japonec až nakonec????Určitě né!!
Každé auto má něco. Já kdybych si poskládal auto,aby bylo 100% podle mého vkusu,nebyl by v něm ani kousek francouze,itala ani němce.
- motor z Hondy Acord ( 2.2 i- CTDi )
- design Mazda 6 kombi
- podvozek,zpracování a spolehlivost Toyota
Škodovky jsou jen zažitý standard,obzvlášť u nás,kde jsme pod vlivem ůdajné "německé špičkové kvality".To už je pryč,i když Octavia konečně překročila své soky ve třídě (A4 a Golfa) a je lepším vozem (dokonce lepší než o třídu výšší Passat) a musím konstatovat,že Octavia II. není špatná jak designově,tak co se týče do zpracování (podle mne). Na druhou stranu moc nejsem příznivcem Nissanu,jelikož v dnešní době je to z 60% Renault a to se časem projeví!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.05.2006 02:34, RE: Japonec až nakonec????Určitě né!!
Tosihiro Akato posted by:
Každé auto má něco. Já kdybych si poskládal auto,aby bylo 100% podle mého vkusu,nebyl by v něm ani kousek francouze,itala ani němce.
- motor z Hondy Acord ( 2.2 i- CTDi )
- design Mazda 6 kombi
- podvozek,zpracování a spolehlivost Toyota
Škodovky jsou jen zažitý standard,obzvlášť u nás,kde jsme pod vlivem ůdajné "německé špičkové kvality".To už je pryč,i když Octavia konečně překročila své soky ve třídě (A4 a Golfa) a je lepším vozem (dokonce lepší než o třídu výšší Passat) a musím konstatovat,ž...
Co to tu meleš???Octavia lepší než A4 a Passat???Prober se!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.05.2006 20:40, RE: Japonec až nakonec????Určitě né!!
Michal posted by:
Co to tu meleš???Octavia lepší než A4 a Passat???Prober se!!!
No určitě je lepší Octavia!!!!! A jestli je něco lepšího na A4 nebo Passatu ,tak maximálně ve výbavě,ale nezapomeň na rozdíl cen!!
Ty máš A4, že jo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 20:48, RE: Celkový dojem
Kolega zo Slovenska posted by:
Ano hlavne že tam je veľký kufor ne. Ale to že vaše deti nemaju kam nohy zložiť to je OK? A k desingu. Práveže asiati majú tak neutrálny desig (samozrejme výnimky sa nájdu ako u všade), ktorý tak rýchlo nestárne takže neviem o čom. A desing Octavie: s tymi dlhými prevismi, krátkym rázvorom a nafuknutým zadkom sa podľa mňa o nadčasovosti hovoriť nedá. Toď však vec vkusu. U Octávie by som radšej ""SPOLEHLIVOSŤ"" s veľkými písmenami nezvyrazňoval, lebo čo som počul tak neviem neviem....Každý z nás ...
Sám mám subaru impreza 2.0 r.v. 2003. V "kombajnu" je velmi odlišná. Je spíš ošklivá, tím to je. Spotřeba nic moc. Stejně nechci nic jiného, protože z ní mám radost, radost, radost. A aktivní bezpečnost je vynikající (srnka skočila tak 80 metrů přede mnou do dálnice při 180kmh - odhadem :) ). Pasivní prý dobrá. Osobně soudím, že design evropských aut je nejlepší a dlouho bude. Nicméně japonská praktičnost a preciznost je k nepřekonání a s takovým kapitálem v zádech, jaký má Toyota, ale Nissan také je ještě náležitě úročena. Plat jako analytik v Apple nemám malý, ale evropské auto si, osobně soudím, nemůžu dovolit. Ani TDi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.11.2006 17:00, RE: Celkový dojem
martin posted by:
Sám mám subaru impreza 2.0 r.v. 2003. V "kombajnu" je velmi odlišná. Je spíš ošklivá, tím to je. Spotřeba nic moc. Stejně nechci nic jiného, protože z ní mám radost, radost, radost. A aktivní bezpečnost je vynikající (srnka skočila tak 80 metrů přede mnou do dálnice při 180kmh - odhadem :) ). Pasivní prý dobrá. Osobně soudím, že design evropských aut je nejlepší a dlouho bude. Nicméně japonská praktičnost a preciznost je k nepřekonání a s takovým kapitálem v zádech, jaký má Toyota, ale Nissan ta...
Urcite Nissana Maximu CHVALIM.A mam duvod,mel jsem dva vozy.Jeden r.v.95 a druhy r.v.00(novy model A33).Oba 3litr,manual a jinak plna vybava.Oba take na lpg.Ten starsi klasicke,novejsi vstrikovane.A oba jezdily vyborne.U novejsiho je plusem vetsi kufr a vetsi prostor pro cestujici vzadu,ten uz oznacuji za dostatecny.Malinko upraveny motor ze 193koni na rovnych 200.Take trochu vetsi kroutici moment.A mel jsem o par deci lepsi spotrebu/na benzin/Nevyhodou novejsiho je urcite horsi dostupnost ND.A preci jen par elektroniky navic,co muze zlobit.Jen musim podotknout,ze auto urcite nema 6airbagu,ale max 4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.08.2007 13:17, maxima
Měl jsem A32 pět let, letos jsem jí prodal, byl to také rv 97, a nesouhlasím s některými názory autora článku, za celých pět let a cca 110tis. km jsem s ní neměl jediný problém, dlouhodobá spotřeba byla pod 9 litrů-byl to také třílitr-a ply bych do ní nikdy neda, nebyl důvod, oleje mi nikdy nesežrala ani litr, co jsem nalil, to jsem po 15ti tisících km opět vylil-používám zásadně Castrol TXT nebo RS, s brzdami problém nebyl, a sada 2 kotouče a 4 destičky mě stála i s prací v neznačkovém servisu pod pět tisíc, výfuk byl celý původní, jen u posledního dílo urezla příruba tak se to navařilo natvrdo, prostě nedám na to auto dopustit, byl to můj miláček, nikdy mě nenechal ve štychu a když bylo třeba tak jsem udělal Olmik-Praha za hodinu čtyřicet...
respond
  1 ... 4 5 6


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.