0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Maxima A32

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.04.2006 09:35, RE: špecialne pre Aleša reagujem na koroziu Micry
Mára posted by:
Teď mě to začalo vrtat hlavou. Ještě jsem neviděl rezavou Oktávku. Zkuste mi o tom něco napsat. Soused má od 97 bílou Oktávku 1,6 v nejlevnější výbavě, stává venku, protože v garáži má Mazdu Xedos. Teď byly "holky" obě venku vedle sebe a hle - Japonka s rezevými podběhy, blatníky a vyšisovaným lakem. Češko-němka naprosto bez poskvrnky. Japonku má na reprezentační setkání a Češko-němku na firemní provoz (vozí v tom vzorky zeleniny apod.) a pro rodinu. Tak fakt nevím...
Uz davno by jsi mohl vedet, ze auta garazovana trpi korozi dvakrat tolik nez auta stojici venku... A jestli ma garaz s betonovym stropem (coz urcite ma), tak si Xedose vlastne znicil sam. Pral bych to videt tu ochcavku, jak by vypadala, kdyby to s autama delal opacne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.04.2006 10:48, RE: špecialne pre Aleša reagujem na koroziu Micry
Dolye posted by:
Uz davno by jsi mohl vedet, ze auta garazovana trpi korozi dvakrat tolik nez auta stojici venku... A jestli ma garaz s betonovym stropem (coz urcite ma), tak si Xedose vlastne znicil sam. Pral bych to videt tu ochcavku, jak by vypadala, kdyby to s autama delal opacne.
Kdyby to s autama dělal opačně, tak by Xedos reznul venku dál a oktávka by v garáži nerezla, protože to je pozink, chytráku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.04.2006 10:51, compact
No vidíš doyle a já najel na compactovi (318 Ti 1997) přes 100 000 km a měnil jsem akozát kotouče a obložení plus dva čepy brzdy mě stály 6 tisíc všechna čtyři kola - 4xkotouče plus obložení cena včetně práce u mého servismana. Dva čepy 800 kč originál v BMW.
Já vyzkoušel jedno BMW ty také jedno a po takové zkušenosti můžeme HOVNO CO KECAT O JEJICH SPOLEHLIVOSTI! Až jich zkusíš 100 tak napiš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.04.2006 13:07, RE: špecialne pre Aleša reagujem na koroziu Micry
A4 posted by:
Kdyby to s autama dělal opačně, tak by Xedos reznul venku dál a oktávka by v garáži nerezla, protože to je pozink, chytráku.
A o antikorozni pigmentaci Xedosu ted asi slysis poprve, co smudlo? :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.04.2006 13:40, RE: compact
Aleš posted by:
No vidíš doyle a já najel na compactovi (318 Ti 1997) přes 100 000 km a měnil jsem akozát kotouče a obložení plus dva čepy brzdy mě stály 6 tisíc všechna čtyři kola - 4xkotouče plus obložení cena včetně práce u mého servismana. Dva čepy 800 kč originál v BMW.
Já vyzkoušel jedno BMW ty také jedno a po takové zkušenosti můžeme HOVNO CO KECAT O JEJICH SPOLEHLIVOSTI! Až jich zkusíš 100 tak napiš
Pokud vidim dobre, tak ja uvedl serouci se bavoraky dva a to normalnimu cloveku uplne staci k tomu, aby si na zaklade takove spatne zkusenosti auto proste nekoupil, vyjma masochistu nebo zaprisahlych fandu znacky. A proc bych mel zkouset 100 aut, kdyz tady mam TUV, ve kterych zkousi ne STO, ale STOVKY aut daneho typu a ktere mluvi zcela jasne: BMW 3 - stari 10-11 let - 48. misto, 8-9 let - 59. misto, 6-7 let - 75 misto, 4-5 let - 79. misto a ted pozor - 2-3 roky - 99. misto. Za 5 let propad o 100%. S klidem ti ale verim, ze jsi s Compactem problem nemel - znam lidi, co nemaji problem ani s prokletym Reanultem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.04.2006 14:38, RE: špecialne pre Aleša reagujem na koroziu Micry
Doyle posted by:
A o antikorozni pigmentaci Xedosu ted asi slysis poprve, co smudlo? :))
Hm, tak ta antikorozní pigmenta musí bejt výborná, když auto rezne jak liška.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.04.2006 19:34, RE: pre Máru
A4 posted by:
Hm, tak ta antikorozní pigmenta musí bejt výborná, když auto rezne jak liška.
A aký rok výroby má ta Mazda Xedos a je to Xedos 6 alebo 9. Pre informáciu totiž Xedos 6 sa vyrába od roku 1992 a Xedos 9 od roku 1994. Je predsa rozdiel keď Octávia je vyrábaná od roku 1997. Čo ak je ta Mazda Xedos z roku 1993. Tak je staršia ako Octávia a zažila viacej "soli". Taktiež keď začali vyrábať Xedosi tak boli úplne iné štandardy v ochrane proti korózii ako v roku 1997 kedy vyšla Octáva. Samozrejme treba zohladniť aj ako sa majiteľ o auto stará. Keď naň "sere" tak je jasné že hnije. Záleží aj na tom či auto bolo búrané a či nie atď.... Ja som ešte Xedosa zhnilého nevidel. Japonca, ktorého robia od roku 1997 tiež rezivého nenájdete, tak ako Octávu. Nehovoriac o tom že Octávia stojí omnoho omnoho viac ako Xedos, myslím si že ta cena prípadnu koróziu plne vynahradí. Takže zase neni o čom. Porovnavajte porovnatelne. Lebo ja začnem porovnavať škodovku z roku 1993 a potom si myslím, že už nebudete tvrdiť že Mazda tiež z roku 1993 viacej hnije.... A ešte raz, dizajn je vec vkusu! Každému sa páči niečo iné.
Inak je pravda, že ak je auto nasolené a neumyté a stojí v garáži kde je teplota nad 0°C alebo je dokonca vyhrievaná, tak prehrdzavie skôr, pretože soľ pôsobí agresívnejšie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.04.2006 22:28, Maxima
Jelikož jsem autor recenze na starší Maximu J30, kterou se inspiroval autor této recenze, se zájmem jsem si jí přečetl. Považuji ji za zdařilou, i některé nectnosti Maximy mé se zjevně vyskytují i v novější A32 autora. Musím reagovat i na poměrně ostrý spor Japonci vs.Němci) Japonské vozy jsou obecně mnohem trvanlivější, než německé, respektive byly do roku cca.1998. Hodně také záleží na místu výroby daného modelu. Mám zkušenosti s Mazdou 323 rok 1994 vyrobenou v Japonsku a rok 1998 vyrobenou již v Evropě, a ta japonská byla mnohem lepší. Dále co se týče užitých materiálů, tak když srovnám palubní desku mé Maximy J30 z roku 1991 po 450 tkm a Audi Allroad z roku 2000 se 100 tkm, tak ta Maxima je lepší..Nikde nic nevrže, vše drží, a u Audi se již po 20 tkm začaly odchlipovat imitace dřeva ze dveří, palubky atd..Dále jsem měl Accorda 1987, Primeru 1991, a palubní materiály opět držely jako nové..
U Octavie z roku 2001 odpadávají pofiderní plastové příchytky na madlech, víku kufru apod. od 40 tkm, takže po třetí výměně příchytek jsem se nasral a nechal si tam ty plasty natvrdo našroubovat! U Fabie z roku 2001 také tragédie, např.madlo u dveří řidiče mi začalo zůstávat v ruce po 10 tkm...Když budu mluvit k Nissanu, který je mou nejoblíbenější značkou, nechápu kritiku designu. Srovnávejte srovnatelné, např.Primeru z roku 1991, a Passata, který až do roku 1996 byl hnusná hranatá krabice.Primera se začala prodávat v roce 1990, srovnejte BMW 3 z roku 1990 s Primerou, kam se bavál hrabe..Nebo Nissan 200 SX..Toyota Supra od roku 1987...nádherná auta ve své době..Nissan jde do háje s kvalitou i designem až od spojení s žabožroutím Renaultem..Jinak Vám všem doporučuji se podívat na mezinárodní weby Nissanu a zejména jeho luxusní divize Infiniti, kde Vám vypadnou oči..bohužel do Evropy se dováží jen minimum modelů, ale třeba Infiniti Q45, auto s 4,5 l hliníkovým osmiválcem 340 koní, v plné výbavě a za 56000 USD, tedy 1300000 Kč, to je dle mne nářez! ..Dále sedany Nissan President, Cima, Fuga, Teana, všechny kromě Presidenta i 4x4,kombík Nissan Stagea - super motory a design..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.04.2006 08:23, RE: Maxima
Josef posted by:
Jelikož jsem autor recenze na starší Maximu J30, kterou se inspiroval autor této recenze, se zájmem jsem si jí přečetl. Považuji ji za zdařilou, i některé nectnosti Maximy mé se zjevně vyskytují i v novější A32 autora. Musím reagovat i na poměrně ostrý spor Japonci vs.Němci) Japonské vozy jsou obecně mnohem trvanlivější, než německé, respektive byly do roku cca.1998. Hodně také záleží na místu výroby daného modelu. Mám zkušenosti s Mazdou 323 rok 1994 vyrobenou v Japonsku a rok 1998 vyrobeno...
Naprostý souhlas! Ale na druhou stranu musím říct, že nové Audi A6 nebo A8 jsou taky nádherný kousky. Na ty se ovšem můžu jen dívat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.04.2006 10:29, RE: pre Máru
Kolega z SK posted by:
A aký rok výroby má ta Mazda Xedos a je to Xedos 6 alebo 9. Pre informáciu totiž Xedos 6 sa vyrába od roku 1992 a Xedos 9 od roku 1994. Je predsa rozdiel keď Octávia je vyrábaná od roku 1997. Čo ak je ta Mazda Xedos z roku 1993. Tak je staršia ako Octávia a zažila viacej "soli". Taktiež keď začali vyrábať Xedosi tak boli úplne iné štandardy v ochrane proti korózii ako v roku 1997 kedy vyšla Octáva. Samozrejme treba zohladniť aj ako sa majiteľ o auto stará. Keď naň "sere" tak je jasné že hnije. ...
Kupované byly současně v roce 1997.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.04.2006 12:58, aby ste se vsichni z tech nissanku......
Mára posted by:
Kupované byly současně v roce 1997.
z infinity mi oci z dulku vypadnou to mas pravdu ale hnusem a jeste si je na zemi pobliju - praktikoujou stejne sileny design jako nissan a renault ve snaze se asi odlisit od ostatnich znacek vzhledem kdyz uz nicim jinym takco ps kolego! napis uz taky nejakou recenzi na svojeho nadpozemskeho nissana - to pak bude diskuze!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.04.2006 20:10, RE: aby ste se vsichni z tech nissanku......
pola posted by:
z infinity mi oci z dulku vypadnou to mas pravdu ale hnusem a jeste si je na zemi pobliju - praktikoujou stejne sileny design jako nissan a renault ve snaze se asi odlisit od ostatnich znacek vzhledem kdyz uz nicim jinym takco ps kolego! napis uz taky nejakou recenzi na svojeho nadpozemskeho nissana - to pak bude diskuze!!!
Design je věc názoru..Mně se současné evropské Nissany nelíbí kromě Pathfindera, Renaulry se mi nelíbily nikdy, a pokud by jsi pozorně četl můj příspěvek, zjistil by jsi, že jsem psal o Infinity a modelech Nissanu pro Japonsko, nikoliv Evropu..Rovněž by si zjistil, že na můj Nissan jsem recnezi již psal.
Jinak o design celkem nejde, to, proč preferuji Japonce, je jejich spolehlivost. Prošla mi rukama řada aut, cca.20, a mohu říci, že co se týče spolehlivosti, je lepší 10 let starý Japonec než nové německé auto..Všechny tzv.prémiové německé značky se začnou srát nejpozději po třech letech či 100 tkm. Negativní zkušenosti uživatelů znám z těchto vozů : Audi Allroad, Mercedes E W210 i současná generace, BMW 530 D předchozí generace...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.04.2006 20:14, RE: aby ste se vsichni z tech nissanku......
pola posted by:
z infinity mi oci z dulku vypadnou to mas pravdu ale hnusem a jeste si je na zemi pobliju - praktikoujou stejne sileny design jako nissan a renault ve snaze se asi odlisit od ostatnich znacek vzhledem kdyz uz nicim jinym takco ps kolego! napis uz taky nejakou recenzi na svojeho nadpozemskeho nissana - to pak bude diskuze!!!
Jinak musím ještě dodat, že uvažovat o koupi Japonce nemá význam pro ty, co hledají diesel. V dieselech jsou německé značky o 10 let napřed. Já však zastávám názor, že nafta patří do kamen či do náklaďáku..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.04.2006 21:34, RE: Maxima
Josef posted by:
Jelikož jsem autor recenze na starší Maximu J30, kterou se inspiroval autor této recenze, se zájmem jsem si jí přečetl. Považuji ji za zdařilou, i některé nectnosti Maximy mé se zjevně vyskytují i v novější A32 autora. Musím reagovat i na poměrně ostrý spor Japonci vs.Němci) Japonské vozy jsou obecně mnohem trvanlivější, než německé, respektive byly do roku cca.1998. Hodně také záleží na místu výroby daného modelu. Mám zkušenosti s Mazdou 323 rok 1994 vyrobenou v Japonsku a rok 1998 vyrobeno...
Primera se začala prodávat v roce 1990, srovnejte BMW 3 z roku 1990 s Primerou, kam se bavál hrabe.. ---------

to si myslim je na vkusu kazdeho soudruha :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 00:43, RE: aby ste se vsichni z tech nissanku......
Josef posted by:
Jinak musím ještě dodat, že uvažovat o koupi Japonce nemá význam pro ty, co hledají diesel. V dieselech jsou německé značky o 10 let napřed. Já však zastávám názor, že nafta patří do kamen či do náklaďáku..
Diesel do kamen... to je otazka. Co takove TDi od Audi 4.2 V8, 240kW, kroutak 650Nm, spotreba 9,5l. Tam uz bych ten smrad z nafty i vydrzel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 10:14, pro josefa
David Liska posted by:
Diesel do kamen... to je otazka. Co takove TDi od Audi 4.2 V8, 240kW, kroutak 650Nm, spotreba 9,5l. Tam uz bych ten smrad z nafty i vydrzel
zvlastni ze vsichni hrdi majitele japoncu si hned mysli ze jejich oponent ma nemecke auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 11:38, RE: aby ste se vsichni z tech nissanku......
Josef posted by:
Jinak musím ještě dodat, že uvažovat o koupi Japonce nemá význam pro ty, co hledají diesel. V dieselech jsou německé značky o 10 let napřed. Já však zastávám názor, že nafta patří do kamen či do náklaďáku..
Josef: muzes se mi ozvat na email prime@post.cz ? Diky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 19:59, RE: aby ste se vsichni z tech nissanku......
QX posted by:
Josef: muzes se mi ozvat na email prime@post.cz ? Diky.
máš na mne kontakt v mailu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 22:16, RE: aby ste se vsichni z tech nissanku......
David Liska posted by:
Diesel do kamen... to je otazka. Co takove TDi od Audi 4.2 V8, 240kW, kroutak 650Nm, spotreba 9,5l. Tam uz bych ten smrad z nafty i vydrzel
Však vy všichni Japonci i Němci ještě uvidíte jak vám Italové svoji současnou kvalitou vytřou zrak a desing měli stejně nejlepší vždycky :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.04.2006 22:17, ITALIA
Viva ITALIA!
respond
  1 ... 4 5 6


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.