0
back
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz W124 500E/E500

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 21:58, RE: Pro zakomplexované tupce
chacha posted by:
Takže ten exot vám zabraňoval v předjetí tím, že krouhal zatáčky v protisměru (i ty kde nebylo nic vidět) zrovna když jste se ho vy- gentleman silnic chystal předjet. Pane Vaculík netvrdím že autům nerozumíte ale jako člověk jste přesně jako ti co je tak rád kritizujete. A buďte si jistý, že já mindráky nemám v autě nemám potřebu si něco dokazovat.
Potřebu dokazovat něco má 80 procent národa včetně zigiho mufika dektra1 a jiných. Mimochodem p.Vaculík to beztak někde opsal, tady popisovat auta umí jen p Sikl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 22:09, RE: Pro zakomplexované tupce
Ayrton Senna posted by:
Potřebu dokazovat něco má 80 procent národa včetně zigiho mufika dektra1 a jiných. Mimochodem p.Vaculík to beztak někde opsal, tady popisovat auta umí jen p Sikl
Souhlasim, ze i ja si potrebuju obcas neco dokazat, take se rad rychle svezu, taky si nejakou tu oblibenou a znamou zatacku rad krouhnu rychleji, ale kdo ne? Kdo nidky neporusil 50 ve meste a dalsi narizeni? Ano kazdy ma potrebu si obcas neco dokazat, jde jen o to, jestli si clovek treba v prehledne a zname zatacce, kde je videt az X km dalek neco zkusi, nebo jestli to dela ve meste kde jsou prechody, krizovatky a dalsi nebezpecna mista.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 22:20, RE: V8
Gery posted by:
Ty ani nevíš, jak si mi teď zalichotil. Auta si nechávám vozit, dávám je do kupy a pak je prodávám, docela dobrej a tučnej přivýdělek. Ale řekněte, jestli nemám s tou cenou pravdu.
Jinak s tou ztratou hodnoty mate pravdu, cim drazsi auto, tim vice ztraci, jelikoz znam Davida osobne, tak vim jak to myslel, ze levne auto by ted koupil abu se mu nesmali, ze ma feldu, ale za pul roku to proda, protoze bude kupvoat lepsi, ale tu lepsi a drazsi ktera ztraci hodnotu tu nehodla prodavat ani za nekolik let, takze mu o tu ztratu nejde. Ale souhlasim vyrok ze za rok auto ze 100 tis ceny ztrati na 50 je hloupost, ztrati tak 10 tis. U noveho auta je to jeste horsi, dnem prodeje ztratite nekolik desitek tisic a behem prvnich dvou let, kdy vam akroat skonci zaruka ztratite nekdy okolo poloviny ceny auta. Neni problem koupit auto co stalo 600 tis za dva roky za cenu 300. Samozrejmne zalezi na znacce, treba VW a skoda ztraceji pomalu, francouzi a italove a korejci ztraci mnohme rychleji cenu. Jak napsla nekdo vise, takove zanovni auto po 2 letech nebo i 4 se serviskou po prvnim majiteli to je lahudka a bude slouzit jeste pekynch par let
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 22:39, Medved
Hele nevim jestli je to to same, ale na tipcars je jeden mercedes W124 s motorem 5.0 oznacen jako 500, jeoh cena je ted nevim presne, mylsim, ze okoo 200 tis, je to to same o cem tady je rec?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 23:32, RE: Mercedes dnes
ACE posted by:
To asi těžko, srovnatelnej benzíňák zatím táhne vždy lépe.
Tady jsou objektivní technické údaje z příručky uživatele, kterou jsem dostal k autu: můj 270CDI z r. 2000 má jmenovitý otočný moment 370 Nm, 280 na benzín má 270 Nm. 280 je při tom šestiválec, můj úsporný 270CDI jenom pětiválec.
Férovější je srovnání šestiválce 320 a 320CDI, stejný obsah, diesel má moment 470 Nm, benzíňák 315.
Ten rozdíl se při předjíždění nepochybně pozná, jenom konečná rychlost toho benzíňáku je o poznání vyšší, točí až 6300 za minutu, CDI jenom 4600.
Ve spotřebě je ovšem poměr 7/12 ve prospěch dieslu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 23:42, RE: Merecedes Benz
Gery posted by:
Ahoj kluci, musim teda říct, že 124 jsou vopravdu držáky. Ty auto dělaj stovky tisíc kilo aniž by na nich bylo cokoliv vidět. A svezení je taky nádherný. My sme si koupili s tátou jako auto pro víkendový ježdění MB 124 coupé 3.2 automat. V kůžičce, v elektrice, 220 kobyl, ale u benzínky se mi dělá nablití. Ale jako auto na krásný svezení je to ideální, ne však na všední ježdění. Má to namotáno 228 tkm, máme to rok a nic se ještě nepodělalo. Nemůžu si stěžovat. Už se těšim, až to bude mít dvacet...
Máš to zrovna dobře zajeté, až budeš mít 400 tisíc najeto, tak se ohlaš! Do veterána Ti chybí skoro 200 tisíc kilometrů. Já to prodal do Prištiny s 398 tisíci kilometrů, po více, roce mi kupec sdělil, že auto jezdí supr a ještě nic nevyměňoval. A jezdí tam jako taxík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 23:52, MB
Kvalitní počtení o autě. To pan Vaculík umí napsat, to se musí nechat.
Taky vím, že nemá rád koncern VW. Ale uniká mi smysl toho povyšování se nad Octávku. To že 1.9 nebude mít na 5.0 V8 pochopí i člověk, který se v autech vůbec nevyzná.
To není v oktáfce f tédéíčku, ale v řidiči. Kdyby ten mladík seděl v něčem jiném ( třeba v Hyundaii ), tak se vsadím, že o tom nepadne ani řádka. Ale protože to je škodovka, musí se zesměšnit.
Taky si myslím, že řidič, a zvlášť profesionál by neměl na silnicích závodit vůbec.
Jinak nic ve zlém a z článku jsem se opravdu něco pěkného alespoň dozvěděl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 23:55, RE: Mercedes dnes
Magor Milda Dr.Sc. posted by:
Tady jsou objektivní technické údaje z příručky uživatele, kterou jsem dostal k autu: můj 270CDI z r. 2000 má jmenovitý otočný moment 370 Nm, 280 na benzín má 270 Nm. 280 je při tom šestiválec, můj úsporný 270CDI jenom pětiválec.
Férovější je srovnání šestiválce 320 a 320CDI, stejný obsah, diesel má moment 470 Nm, benzíňák 315.
Ten rozdíl se při předjíždění nepochybně pozná, jenom konečná rychlost toho benzíňáku je o poznání vyšší, točí až 6300 za minutu, CDI jenom 4600.
Ve spotřebě je ovšem pom...
Jo, se zrychlením je pravda, že diesel je na tom možná o chlup lépe. Uvědom si, že diesel není stavěný na nějaké divočiny, jo má dobrý sprint, vytáhneš z něj přes 200, ale tímhle stylem ho neskutečně kurvíš. Tady je řeč o požitku z jízdy, a s takovým uchu lahodícímu v8, což je velmi návyková záležitost můžeš sprintovat při každým rozjezdu pod plným, můžeš pálit v kuse několik desítek minut přes dvěsta aniž bys ublížil motoru, ba naopak. Motor má prostě pořád krásný zvuk i po dvaceti letech narozdíl od diesela, kterej už po třech letech vydává všelijaké divné zvuky a pazvuky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 00:12, Cena takového vozu v Německu
podíval jsem se na autoscout24.de, ten pětilitr kupátko se dá sehnat za 5000 Euro, čili za 137 tisíc Kč, s něco přes 240 tisíc najetých kilometrů, ty v Německu bývají také reálné a doložené původní servisní knížkou. V Česku bych to nekupoval, tady se tachometry stáčí na méně, než polovinu. S tím vozem najedete ještě jednou tolik bez větších oprav (pokud se budete vyhýbat stromům a protijedoucím vozidlům).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 01:11, RE: Cena takového vozu v Německu
Magor Milda Dr.Sc. posted by:
podíval jsem se na autoscout24.de, ten pětilitr kupátko se dá sehnat za 5000 Euro, čili za 137 tisíc Kč, s něco přes 240 tisíc najetých kilometrů, ty v Německu bývají také reálné a doložené původní servisní knížkou. V Česku bych to nekupoval, tady se tachometry stáčí na méně, než polovinu. S tím vozem najedete ještě jednou tolik bez větších oprav (pokud se budete vyhýbat stromům a protijedoucím vozidlům).
Máš v tom guláš, jsem se tam ted díval. Sis to zřejmě spletl z 500 sec, což je předchozí tip kupátka. Kupátko téhle 124-ky, tam mají v nabídce nejsilnější třílitr. Kupátko tohoto sedanu se značí - CE! A pětikilo tam vůbec není. Pouze sedan.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 02:39, RE: Mercedes dnes
Magor Milda Dr.Sc. posted by:
Tady jsou objektivní technické údaje z příručky uživatele, kterou jsem dostal k autu: můj 270CDI z r. 2000 má jmenovitý otočný moment 370 Nm, 280 na benzín má 270 Nm. 280 je při tom šestiválec, můj úsporný 270CDI jenom pětiválec.
Férovější je srovnání šestiválce 320 a 320CDI, stejný obsah, diesel má moment 470 Nm, benzíňák 315.
Ten rozdíl se při předjíždění nepochybně pozná, jenom konečná rychlost toho benzíňáku je o poznání vyšší, točí až 6300 za minutu, CDI jenom 4600.
Ve spotřebě je ovšem pom...
Pokud jako "srovnatelný" parametr bereš jenom kubatůru tak jistě, ale bylo napsáno srovnatelný benzíňák, tedy samozřejmě předpokládám benzíňák přeplňovaný a ten jistě bude táhnout lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 10:09, RE: Mercedes dnes
ACE posted by:
Pokud jako "srovnatelný" parametr bereš jenom kubatůru tak jistě, ale bylo napsáno srovnatelný benzíňák, tedy samozřejmě předpokládám benzíňák přeplňovaný a ten jistě bude táhnout lépe.
Já jsem podal srovnání masově vyráběných vozů stejné firmy a stejného roku výroby. Samozřejmě je dnes vše jinak, ten nový 270CDI má například přes 200 PS atd. Jde mi o to, že technologie těch dieslů ze kolem r. 1998 zásadně změnila, to, o čem píšeš, se týká atmosférických dieslů třeba od Peugeota nebo Forda, to bývaly motory Isuzu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 10:15, RE: Cena takového vozu v Německu
Paedr, mudr., judr., fudr., pudr., posted by:
Máš v tom guláš, jsem se tam ted díval. Sis to zřejmě spletl z 500 sec, což je předchozí tip kupátka. Kupátko téhle 124-ky, tam mají v nabídce nejsilnější třílitr. Kupátko tohoto sedanu se značí - CE! A pětikilo tam vůbec není. Pouze sedan.
No jasně, zdálo se mi to také dost levně. Já se ovšem o benziňáky moc nezajímám, najedu za rok nejméně 25 tis. km a tak se snažím šetřit naftu. Také potřebuji vozit krámy, tak mám T-model. Mám sice garáž na dvě auta, ale jsou tam sekačky, zahradní traktůrek atd., tak bych v tom neviděl smysl. Spíš by mi tanul na mysli některý menší kabriolet, třeba MG.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 11:03, RE: V8
ocel z ingolštadu posted by:
ty si normální zhulaná zimomravka,chuj
a ty si zas pojebany homosexual...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 12:28, Clio
mufik.martin posted by:
Jinak s tou ztratou hodnoty mate pravdu, cim drazsi auto, tim vice ztraci, jelikoz znam Davida osobne, tak vim jak to myslel, ze levne auto by ted koupil abu se mu nesmali, ze ma feldu, ale za pul roku to proda, protoze bude kupvoat lepsi, ale tu lepsi a drazsi ktera ztraci hodnotu tu nehodla prodavat ani za nekolik let, takze mu o tu ztratu nejde. Ale souhlasim vyrok ze za rok auto ze 100 tis ceny ztrati na 50 je hloupost, ztrati tak 10 tis. U noveho auta je to jeste horsi, dnem prodeje ztratit...
Jinak mám teď v garáži jedno pěkný dieselový clio z Fr z roku 98. Origoš rádio, klima, 4 bagy a za dobrou cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 13:11, RE: Kecy
Peet posted by:
Popis auta a jeho historie je pěkný.
Nechápu ale ty nadřazený kecy o 18. letým mladíkovi a jeho "slepičce" v tédéíčku. To by si mohl pan Vaculík odpustit.
Takový žvásty jak to někdo někomu natřel fakt miluju.
Vyznívá to tak, že pan Vaculík je to samé, co rádoby kritizuje.
Pan Vaculik ma nejaky komplex co se tyce aut Skoda a projevi ho temer v kazdem clanku. Pritom praxe je takova, ze jsou to prave lidi kupujici ojete bavoraky a mercedesy se zacernenymi skly, kteri se na silnicich chovaji nejhur.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 13:17, Super článek
Díky za super článek. To, že E500 je absolutní vrchol mezi vozy 20. století vím již dlouho, ale teprve nyní jsem si o tom mohl přečíst velice podařenou reportáž. Ještě jednou dík!!!

Patrik

P.S. - Kdo je tak hloupý, že nepochopí nadsázku v novinářském článku o autech, by měl mít alespoň tolik soudnosti, že bude zticha. Ne nadarmo platí "Mluviti stříbro, mlčeti zlato".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 13:57, RE: panejo bez tech hloupejch kecu by to neslo?
ferda posted by:
mohlo to byt zajimavy cteni nebyt tech smesnejch frustraci
Take mam dojem, ze autor clanku je zakomplexovanej, tentokrat mel moznost byt ten lepsi, tak to tem trakarkarum a rybizkum nandal. Kdyby si tak vsichni tihle nabili huby a komplexy si odreagovali jinde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 15:06, RE: Kecy
albert posted by:
Pan Vaculik ma nejaky komplex co se tyce aut Skoda a projevi ho temer v kazdem clanku. Pritom praxe je takova, ze jsou to prave lidi kupujici ojete bavoraky a mercedesy se zacernenymi skly, kteri se na silnicich chovaji nejhur.
Ono ty zakomplexovani mlady zavodnici si kupuje prave casto stare mercedesy a BMW se silnymy motory, nebo golfa a octavi TDI, vetsinou jak je videt stary BMW a stary MB s cernymi skly a vetsinou i v hroznem stavu je hned jasne, kdo v tom sedi a co se bude na pristi krizovatce dit. Stejne jako majitele Superbu, co je koupi z Bazaru za cenu o neco vyssi nez obycejna octavia a mysli si, ze jim patri silnice, porad blikaji, prejizdeji vsude mozne dokud si nenamlati hubu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.03.2007 15:12, RE: Kecy
albert posted by:
Pan Vaculik ma nejaky komplex co se tyce aut Skoda a projevi ho temer v kazdem clanku. Pritom praxe je takova, ze jsou to prave lidi kupujici ojete bavoraky a mercedesy se zacernenymi skly, kteri se na silnicich chovaji nejhur.
ne ne ne, opravdu nejhůř se chovají řidiči octavek 1.9 TDI, fakt je to tak...
respond
  1 ... 4 5 6 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.