0
back
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz W124 500E/E500

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 00:05, Stará dobré časy
Příkladný mercedes s tím velkým M, který dá i svým nástupcům naprdel. Jak vzhledem, tak spolehlivostí, prostě vším, nemluvě o kupátku této verze, to úplně žeru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 00:30, Kecy
Popis auta a jeho historie je pěkný.
Nechápu ale ty nadřazený kecy o 18. letým mladíkovi a jeho "slepičce" v tédéíčku. To by si mohl pan Vaculík odpustit.
Takový žvásty jak to někdo někomu natřel fakt miluju.
Vyznívá to tak, že pan Vaculík je to samé, co rádoby kritizuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 00:44, RE: Kecy
Peet posted by:
Popis auta a jeho historie je pěkný.
Nechápu ale ty nadřazený kecy o 18. letým mladíkovi a jeho "slepičce" v tédéíčku. To by si mohl pan Vaculík odpustit.
Takový žvásty jak to někdo někomu natřel fakt miluju.
Vyznívá to tak, že pan Vaculík je to samé, co rádoby kritizuje.
Peet, drž hubu!
Pane Vaculík, díky sa super článek!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 06:32, RE: Kecy
Peet posted by:
Popis auta a jeho historie je pěkný.
Nechápu ale ty nadřazený kecy o 18. letým mladíkovi a jeho "slepičce" v tédéíčku. To by si mohl pan Vaculík odpustit.
Takový žvásty jak to někdo někomu natřel fakt miluju.
Vyznívá to tak, že pan Vaculík je to samé, co rádoby kritizuje.
Díky za super recenzi a k tomu srovnání s oním mladíkem bych dodal toto: "Podle toho jak jsem ten příměr pochopil já, tak nešlo vůbec o nějaké laciné chvastounství,ale o vyzdvižení kvalit tohoto vozu (možná ne zrovna vhodně zvoleným příkladem) a to je všechno, takže si myslím že kritika není na místě."
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 07:12, RE: Kecy
Peet posted by:
Popis auta a jeho historie je pěkný.
Nechápu ale ty nadřazený kecy o 18. letým mladíkovi a jeho "slepičce" v tédéíčku. To by si mohl pan Vaculík odpustit.
Takový žvásty jak to někdo někomu natřel fakt miluju.
Vyznívá to tak, že pan Vaculík je to samé, co rádoby kritizuje.
aaaa potrefena husa se ozvala )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 07:15, Profesionalita se pozná jinak...
než popisem hloupých závodních ambicí na otevřené silnici, trháním rychlostních rekordů tamtéž a úvahami, co kohoutek své slepičce řekl. Autor možná rozumí automobilům, ale jinak je, bohužel, případem pro psychiatra.
Nic to ovšem nemění na nádheře auta s hvězdou ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 07:38, pekná recenze
Hezky napsaná recenze, konecne jsem si tady po dlouhé dobe neco s chutí precetl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 08:20, Proboha co je to ten Vaculík za zamindrákovanýho tvora ?
tak vám je asi jasné, že chlapec v octavii nemohl uspět, i kdyby si z čipů na řídicí jednotce vybudoval menší eifelovku.

"...Mohu se jen dohadovat, jakými siláckými žvásty krmil slepičku vedle když vytočil jedničku, přepočítal zuby a zařadil dvojku, zatímco já jsem vedle něj černou limuzínu zvolna posouval lechtáním plynu. Umím si však živě představit to zaražené ticho, když jsem po pár vteřinách prošlápl plyn k podlaze,..."

Proboha co je to ten Vaculík za zamindrákovanýho tvora, který se honí s ještě větším bezmozkem ?

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 08:41, p. Vaculík
.....recneze je dalším mistrovským dílem p. Vaculíka..........chlapec fakt umí a hlavně zná!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 08:48, RE: Profesionalita se pozná jinak...
ferda mravenec posted by:
než popisem hloupých závodních ambicí na otevřené silnici, trháním rychlostních rekordů tamtéž a úvahami, co kohoutek své slepičce řekl. Autor možná rozumí automobilům, ale jinak je, bohužel, případem pro psychiatra.
Nic to ovšem nemění na nádheře auta s hvězdou ...
Jestli si motoristický novinář honí sebevědomí tím, že v provozu závodí s pětilitrem s klukem v octávce a popíše o tom dva odstavce, pak nevím co dodat.
Profesionál, kterému by mělo záležet na bezpečnosti provozu, by to nedělal, a když, tak bych se tím alespoň nechlubil.
Když každý den na silnicích zemře několik lidí...................................
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 08:52, RE: Proboha co je to ten Vaculík za zamindrákovanýho tvora ?
anonym posted by:
tak vám je asi jasné, že chlapec v octavii nemohl uspět, i kdyby si z čipů na řídicí jednotce vybudoval menší eifelovku.

"...Mohu se jen dohadovat, jakými siláckými žvásty krmil slepičku vedle když vytočil jedničku, přepočítal zuby a zařadil dvojku, zatímco já jsem vedle něj černou limuzínu zvolna posouval lechtáním plynu. Umím si však živě představit to zaražené ticho, když jsem po pár vteřinách prošlápl plyn k podlaze,..."

Proboha co je to ten Vaculík za zamindrákovanýho tvora, který se hon...
To už i ta trocha vtipu Vám připadá moc????
Od p. Vaculíka se alespoň dozvím, pěkně napsaná recenze.
Možná byjste se pane měl pokusit usmát, svět by vám pak připadal hezčí......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 08:59, O emocích
Pánové, vždyť je to o emocích a ne o rozumu. Kdo vybírá mozkem, jezdí v elantře (jako já), kdo vyznává vzrušení za volantem, image a frajeřinu před babama, volí třeba E500 nebo aspoň Hondu R-Type. Pan M. Vaculík to možná se slepičkou trochu přehnal, na druhou stranu jsem ještě nečetl motoristický článek (test), kde by se tak dokonale kloubily znalost věci a novinářský styl. Dokonalé jak popisovaný produkt MB!
A ještě poznámku - ano, německý automobilový průmysl dokázal úžasné věci, než spojená země přejala manýry NDR (ač to mělo být naopak). Pak se nedivte, že německé už neznamená vrchol preciznosti a kvality.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 09:02, RE: Proboha co je to ten Vaculík za zamindrákovanýho tvora ?
anonym posted by:
tak vám je asi jasné, že chlapec v octavii nemohl uspět, i kdyby si z čipů na řídicí jednotce vybudoval menší eifelovku.

"...Mohu se jen dohadovat, jakými siláckými žvásty krmil slepičku vedle když vytočil jedničku, přepočítal zuby a zařadil dvojku, zatímco já jsem vedle něj černou limuzínu zvolna posouval lechtáním plynu. Umím si však živě představit to zaražené ticho, když jsem po pár vteřinách prošlápl plyn k podlaze,..."

Proboha co je to ten Vaculík za zamindrákovanýho tvora, který se hon...
super recenzia, len niektorí "anonym" nepochopia trocha žartu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 09:08, RE: O emocích
donald posted by:
Pánové, vždyť je to o emocích a ne o rozumu. Kdo vybírá mozkem, jezdí v elantře (jako já), kdo vyznává vzrušení za volantem, image a frajeřinu před babama, volí třeba E500 nebo aspoň Hondu R-Type. Pan M. Vaculík to možná se slepičkou trochu přehnal, na druhou stranu jsem ještě nečetl motoristický článek (test), kde by se tak dokonale kloubily znalost věci a novinářský styl. Dokonalé jak popisovaný produkt MB!
A ještě poznámku - ano, německý automobilový průmysl dokázal úžasné věci, než spojená z...
Ne Nemecke je porad stejne, kvalita klesa vsude, kdyz srovnate dnesni nermecke vozy s ostatnima, nejsou u z tak spolehlive, ale jsou o kus dal. Jinak Vyborna recenze!!! Tohle auto je skutecne vyjimecne. Kdyz poradne auta tak Mecredes, popripade BMW, Audi, Volvo, a pripadne Jaguara nebo uz neexistujiciho Rovera. Kam se na to sere Lexus. Mam zkusenost s Mercedesem 230 tusim z roku 1981. A nemuzu rict, ze by treba dneskni moderni auta byla o mnoho lepsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 09:10, RE: Proboha co je to ten Vaculík za zamindrákovanýho tvora ?
Michal posted by:
To už i ta trocha vtipu Vám připadá moc????
Od p. Vaculíka se alespoň dozvím, pěkně napsaná recenze.
Možná byjste se pane měl pokusit usmát, svět by vám pak připadal hezčí......
pěkná recenze,myslímsi,že pán není zamindrákovaný,vím jaké to je,když si škodovkáři myslí,že mají nejlepší fáro f naftě na světě a nebo když jedu 150. po dálnici a tlačí se na mě rozzuřená HTP a ještě na mě bliká!!!Každopádně v těchto letech byla nadvláda prémiových značek BMW a Mercedes nad zbytkem světa opravdu hmatatelná,i dnes po těch letech je radost se svést s těmito auty opravdu radost,i kdxž zachovalých kusů bude obvzlášt u nás málo.Chce to koupit venku,zkušení mechanici říkají,že nejlepší od BMW byla řada E34 a od MB W124.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 09:14, Mercedes dnes
Čas vše mění, i časy, praví klasik. Dnešní Mercedes má mnohem lepší aerodynamiku, líné diesly nahradily CDI, které při předjíždění táhnou lépe, než srovnatelné benziňáky. W124 jsem měl dva, s jedním jsem najet 170 tkm, s druhým 389 tkm. Ta kvalita už nikdy nebude, můj dnešní je 270CDI se 170 PS, má spotřebu o dobrou třetinu nižší, než jeho předchůdce W124 s 92 PS. Uvnitř je ticho, W124 byl od 140 km/h už vtíravý. Při 180 km/h si klidně můžete povídat se spolujezdcem bez zvýšení hlasu.
Mám teď už 180 tkm, zatím jenom brzdové destičky a žárovky potřebovaly výměnu. Nejmíň 3 - 4 roky si to auto ponechám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 09:16, recenze
Bravo! krásný vůz, poutavá recenze a to s tím klučinou bylo celkem vtipný:))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 09:20, RE: O emocích
David posted by:
Ne Nemecke je porad stejne, kvalita klesa vsude, kdyz srovnate dnesni nermecke vozy s ostatnima, nejsou u z tak spolehlive, ale jsou o kus dal. Jinak Vyborna recenze!!! Tohle auto je skutecne vyjimecne. Kdyz poradne auta tak Mecredes, popripade BMW, Audi, Volvo, a pripadne Jaguara nebo uz neexistujiciho Rovera. Kam se na to sere Lexus. Mam zkusenost s Mercedesem 230 tusim z roku 1981. A nemuzu rict, ze by treba dneskni moderni auta byla o mnoho lepsi.
jinak jsem mel tu cest vlastni BMW 635 CSi z roku 1980, nebyl to sice peti litr, ale co se tyce toho stirani machru v karach okolo objemu 2.0 to byl automobil znamenity. Frajer v par let starem Subaru taky s pipiou to na me zkousel na dalnici, jeli jsmevedele sebe asi 160km/h, tak sem prislapnul plyn. On sice taky alr tezce se nechytal. Tady plati praviidlo ze Japonci mohou soutezit s evropskymi vozy do objemu 2.0, pak uz ne. Silnejsi snad ani nedelaj. Pokud neni pod kapotou sestivalec, neni tam nic. (si protirecim, sam mam 4 valec kvuli ekonomice provozu, nicmene s tim jedu 140km/h a s ponizenou pokorou poustim na dalnici silne vozy pred sebe s dostatecnim predstihem, aby nemuseli spomalovat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 09:22, RE: Mercedes dnes
Magor Milda Dr.Sc. posted by:
Čas vše mění, i časy, praví klasik. Dnešní Mercedes má mnohem lepší aerodynamiku, líné diesly nahradily CDI, které při předjíždění táhnou lépe, než srovnatelné benziňáky. W124 jsem měl dva, s jedním jsem najet 170 tkm, s druhým 389 tkm. Ta kvalita už nikdy nebude, můj dnešní je 270CDI se 170 PS, má spotřebu o dobrou třetinu nižší, než jeho předchůdce W124 s 92 PS. Uvnitř je ticho, W124 byl od 140 km/h už vtíravý. Při 180 km/h si klidně můžete povídat se spolujezdcem bez zvýšení hlasu.
Mám teď u...
Tak ta znacka si nemuze dovolit nejakou vetsi nespolehlivost, pokud se o auto staras a mas ho lidove receno rad, tak ti vydrzi, at mas cokoliv...auto je nespolehlivy? fakt? tak ho zanedbavas...a to je pravidlo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 10:03, RE: O emocích
David posted by:
jinak jsem mel tu cest vlastni BMW 635 CSi z roku 1980, nebyl to sice peti litr, ale co se tyce toho stirani machru v karach okolo objemu 2.0 to byl automobil znamenity. Frajer v par let starem Subaru taky s pipiou to na me zkousel na dalnici, jeli jsmevedele sebe asi 160km/h, tak sem prislapnul plyn. On sice taky alr tezce se nechytal. Tady plati praviidlo ze Japonci mohou soutezit s evropskymi vozy do objemu 2.0, pak uz ne. Silnejsi snad ani nedelaj. Pokud neni pod kapotou sestivalec, neni tam...
BMW řady 6 E24 je můj oblíbený stroj, který bohužel nevlastním, ale rozhodně po něm toužím. Na druhou stranu fandím kromě BMW třeba také japonským značkám. Neváím zdali jste někdy slyšel třeba o Nissanu 300 ZX Twin Turbo, či Mazdě RX7 twin turbo, Hondě NSX, Toyotě Supra 2 generace, nebo třeba Mitsubishi 3000 GT. Všechna tahle auta mají výkony svých motorů plus mínus 300 koní. Ty určitě stačí i verzi M635 CSi, která má 286 koní, která ale nemá omezovač rychlosti, tudíž vyvine 255 km/h. Ty výkony těch japonských supervozů jsou u základních verzí z fabriky. To že to Tuneři vyladí třeba na 600 koní je sice pravda, ale osobně nejsem příznivcem žádného tuningu, a to hlavně u takových aut. Myslím si, že to docela stačí.
respond
  1 2 3 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.