0
back
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz W124 500E/E500

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 10:04, RE: O emocích
David posted by:
jinak jsem mel tu cest vlastni BMW 635 CSi z roku 1980, nebyl to sice peti litr, ale co se tyce toho stirani machru v karach okolo objemu 2.0 to byl automobil znamenity. Frajer v par let starem Subaru taky s pipiou to na me zkousel na dalnici, jeli jsmevedele sebe asi 160km/h, tak sem prislapnul plyn. On sice taky alr tezce se nechytal. Tady plati praviidlo ze Japonci mohou soutezit s evropskymi vozy do objemu 2.0, pak uz ne. Silnejsi snad ani nedelaj. Pokud neni pod kapotou sestivalec, neni tam...
Jenze pokud byste se s oním Subaristou dostla do byt je trosku zatackoviteho a kopcoviteho terenu, tak byste se ovsem opet tezce nechytal vy...rovne umi jet rychle kde kdo...ale v zatackach jen SUBARU;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 10:23, RE: O emocích
Fera posted by:
Jenze pokud byste se s oním Subaristou dostla do byt je trosku zatackoviteho a kopcoviteho terenu, tak byste se ovsem opet tezce nechytal vy...rovne umi jet rychle kde kdo...ale v zatackach jen SUBARU;o)
To si nejsem jisty, to BMW totiz bylo snizeny a bylo nizsi jak to Subaru. Jizdni vlastnosti jak motokara:( proto sem ho dal pryc, bylo znehodnoceny. Ted bych chtel jiny, ale uz nemam garaz. V obouch je nasyslena rodina se svyma Fabia sekackama:(. Tomasi ja natvrdim ze nemaji vykona auta, samozrejme maji , ale BMW je stary 30 let, kde byli oni pred 30. lety?? A davaji do seriovych aut treba 4.0?? Jako Audi A4 nebo VW?? nemluvim o sportovnich verzich. I Opel Vectra GTS ma 3.2 obsah a neni to sportovni verze...:) ale to je jedno. Ted vim o jedny 635 CSi na bohdalci v bazaru. V zeleno-zlute metalize, jak frcela na prelomu 70. a 80. let, nevim, zdali tam jeste je, ale mit tu blbou garaz tak si pro neho letim!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 10:24, RS6
Chtel bych videt tenhle kus oceli vedle Audi RS6. Zrychleni 0-100 za 4.7 a neni to peti-litr, nybrz 4.2. Takze neni treba mit BMW M5 nebo neco takoveho!!! Jo holt panove z Ingolstadtu umi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 10:27, RE: O emocích
David posted by:
jinak jsem mel tu cest vlastni BMW 635 CSi z roku 1980, nebyl to sice peti litr, ale co se tyce toho stirani machru v karach okolo objemu 2.0 to byl automobil znamenity. Frajer v par let starem Subaru taky s pipiou to na me zkousel na dalnici, jeli jsmevedele sebe asi 160km/h, tak sem prislapnul plyn. On sice taky alr tezce se nechytal. Tady plati praviidlo ze Japonci mohou soutezit s evropskymi vozy do objemu 2.0, pak uz ne. Silnejsi snad ani nedelaj. Pokud neni pod kapotou sestivalec, neni tam...
Nevim o čem mluvíš, sice mám BMW, ale jsem si 100% jistej že dost japonskejch aut je silnejch. Nissan - Maxima či Toyota - Camry. Obojí dělj auta s obsahem 3,0 l. O Lexusu nemluvě, tam myslím V8 4,0 dělá taky už nějakej pátek....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 10:27, RE: O emocích
David posted by:
To si nejsem jisty, to BMW totiz bylo snizeny a bylo nizsi jak to Subaru. Jizdni vlastnosti jak motokara:( proto sem ho dal pryc, bylo znehodnoceny. Ted bych chtel jiny, ale uz nemam garaz. V obouch je nasyslena rodina se svyma Fabia sekackama:(. Tomasi ja natvrdim ze nemaji vykona auta, samozrejme maji , ale BMW je stary 30 let, kde byli oni pred 30. lety?? A davaji do seriovych aut treba 4.0?? Jako Audi A4 nebo VW?? nemluvim o sportovnich verzich. I Opel Vectra GTS ma 3.2 obsah a neni to sport...
Pokud bych chtel srovnavat Nisana 300, nebo mazdu RX7, tak bych si dovolil vzit soucasne BMW rady 6 a zase bych byl na koni:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 10:28, RE: Mercedes dnes
David posted by:
Tak ta znacka si nemuze dovolit nejakou vetsi nespolehlivost, pokud se o auto staras a mas ho lidove receno rad, tak ti vydrzi, at mas cokoliv...auto je nespolehlivy? fakt? tak ho zanedbavas...a to je pravidlo
Mě teda štve ja tady všichni jezdí v pětilitrech ale NACO vám to dneska je?Já mám blbej dvoulitr a už jsem přišel o 4 body a to jsem párkrát překročil limit .když využijete ty BMW a MB naplno tak brzo budou stát v garáži protože budete bez papírů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 10:32, RE: O emocích
anonym posted by:
Nevim o čem mluvíš, sice mám BMW, ale jsem si 100% jistej že dost japonskejch aut je silnejch. Nissan - Maxima či Toyota - Camry. Obojí dělj auta s obsahem 3,0 l. O Lexusu nemluvě, tam myslím V8 4,0 dělá taky už nějakej pátek....
Ale jak je ten Lexus velkej? to uz jelimuzina, A4 je jen malinka stredni trida a ma taky 4.0:) Kurnik:) ja netrvrdim ze japonci nemaj vysokoobjemove motory, maji, ale davaj je pouze do nejvetsich aut... uz vidim jak v Mazde 6 truni 4.0:) nedej boze 4x4:) (zase vyhoda subaru)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 10:49, RE: O emocích
David posted by:
Ale jak je ten Lexus velkej? to uz jelimuzina, A4 je jen malinka stredni trida a ma taky 4.0:) Kurnik:) ja netrvrdim ze japonci nemaj vysokoobjemove motory, maji, ale davaj je pouze do nejvetsich aut... uz vidim jak v Mazde 6 truni 4.0:) nedej boze 4x4:) (zase vyhoda subaru)
Nevím co furt ti japonci??vemte si takovou jejich píchu Mitshubishi 300ZX?vždyť ty umírali již před 10.léty a pokazilo se na nich co šlo!!nebo Nissan 300 twin turbo,auto super,ale spolehlivost,bida!!!jedině snad ta Toyota byla dobrá!!!ale až budou tak staré jako BMW 635csi,tak bude provozuschopných pár kousků!!Japonec O.K.,ale tak do 8.let max.,pak se to sere!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 10:57, RE: Kecy
Peet posted by:
Popis auta a jeho historie je pěkný.
Nechápu ale ty nadřazený kecy o 18. letým mladíkovi a jeho "slepičce" v tédéíčku. To by si mohl pan Vaculík odpustit.
Takový žvásty jak to někdo někomu natřel fakt miluju.
Vyznívá to tak, že pan Vaculík je to samé, co rádoby kritizuje.
Působí to na mě naprosto stejně a dá se to chápat i tak, že mladej kluk v oktávce chtěl normálně předjet plazícího se mergla, ale jeho řidič to nepřenes přes srdce, aby ho předjela vobyčejná voktáfka, tak na to dupnul, aby předjíždějící řidič nemohl manévr dokončit. Ten když viděl vyjančenýho masíra v merglu, tak se na nějaký závodění vykašlal s vědomím, že mercedes s tímhle tempem (které stejně z ekonom. důvodů nejspíš dlouho neudrží) bude za chvíli muset zastavit u pumpy. To že řidiči merglu bohatě pracovala fantazie, je patrný z toho co všechno maldíkovi vkládá do úst.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 11:08, RE: recenze
mari posted by:
Bravo! krásný vůz, poutavá recenze a to s tím klučinou bylo celkem vtipný:))
prosím uživatele označeného jako "mari" aby si pozměnil nick... Díky!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 11:22, RE: Kecy
Peet posted by:
Popis auta a jeho historie je pěkný.
Nechápu ale ty nadřazený kecy o 18. letým mladíkovi a jeho "slepičce" v tédéíčku. To by si mohl pan Vaculík odpustit.
Takový žvásty jak to někdo někomu natřel fakt miluju.
Vyznívá to tak, že pan Vaculík je to samé, co rádoby kritizuje.
Ona to byla spsie narazka, na majitele vetsiny octavii TDI, je asi pravda, ze nejice blbcu ma octavii a golfa TDI a mylsi si buh i co nemaj a jak vypraskaji stary mercedes a vytahuji se pred kamarady a pred holkama, vsichni majitele TDI nejsou blbci, jen jich je nejvic s timto typem aut. A tak to pan Vaculik psal s nadsazkou, ze na tohle nenapadne auticko, ktery ma vetsinou 2.0 diesel si hned tka nikdo neprijde, i kdyz na to nevypada. Berte to s nadsazkou, my mame v rodine toledo TDI a taky me to neurazilo, naopak to vystihlo hodne majitelu TDI. Povzneste se nad to lidi. Ja osobne bych tohle auto bral vsema desti, i kdzy je to stary pomalu 20 let tak byhc ho chtel, kolik tak muze dneska zaachovan ykousek stat? Zajimala by me spotreba pri klidne jizde a otacky motoru pri 100 a 13O kdyz to ma jen 4 kvalty
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 11:27, RE: Profesionalita se pozná jinak...
Peet posted by:
Jestli si motoristický novinář honí sebevědomí tím, že v provozu závodí s pětilitrem s klukem v octávce a popíše o tom dva odstavce, pak nevím co dodat.
Profesionál, kterému by mělo záležet na bezpečnosti provozu, by to nedělal, a když, tak bych se tím alespoň nechlubil.
Když každý den na silnicích zemře několik lidí...................................
Ja nevim jak jste to pochopili vy, ale ja si mylsim, ze pan Vaculik nezavodil napsal to jako porovnani, ale mylsim ze to bylo jen vymyslene, podle me to neni popis toh jak doopravdy zavodil nebo se pletu? jak to vyznelo vam ostatnim? Jako ze se vytahuje ze nekoho predjel, nebo ze nic podobneho se nestalo a je to jen porovnani s nadsazkou?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 11:42, Pro zakomplexované tupce
Jak vidím, je tady pár pitomců. Jezdím už pár let v silné a upravené káře, a zažívám prakticky denně, že se se mnou nějaký ,,traktůrkář,, snaží závodit, lepí se mi na kufr, snaží se předjíždět atd. Takže Vaculík to myslel, že se kdejakej hnup se svýma 110 kw, v traktůrku s gigantickým nevkusným křídlem snaží ukázat celýmu národu jaký on má brko a nad něj prostě není. Prostě si musí uvědomit, že před takovým osmiválem, musí sklopit uši, stáhnout zadek a jen tiše závidět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 12:11, RE: Profesionalita se pozná jinak...
Peet posted by:
Jestli si motoristický novinář honí sebevědomí tím, že v provozu závodí s pětilitrem s klukem v octávce a popíše o tom dva odstavce, pak nevím co dodat.
Profesionál, kterému by mělo záležet na bezpečnosti provozu, by to nedělal, a když, tak bych se tím alespoň nechlubil.
Když každý den na silnicích zemře několik lidí...................................
Je celkem jedno, jestli to autor napsal jako svou pustou fantazii nebo zažitý fakt (což bych pokládal za pravděpodobnější, viz. zmínka o téměř nabořené Fábce). Pokud to byla jen jeho fabulace, tak potom si povšimněte obsahu následujících příspěvků, jejichž autoři (notně motivováni novinářem) chrlí své "hrdinské kousky" na silnicích... A o tom právě recenze onoho Medvěda neměla být, že?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 12:12, RE: Pro zakomplexované tupce
Kok posted by:
Jak vidím, je tady pár pitomců. Jezdím už pár let v silné a upravené káře, a zažívám prakticky denně, že se se mnou nějaký ,,traktůrkář,, snaží závodit, lepí se mi na kufr, snaží se předjíždět atd. Takže Vaculík to myslel, že se kdejakej hnup se svýma 110 kw, v traktůrku s gigantickým nevkusným křídlem snaží ukázat celýmu národu jaký on má brko a nad něj prostě není. Prostě si musí uvědomit, že před takovým osmiválem, musí sklopit uši, stáhnout zadek a jen tiše závidět.
Už když jsem tu větu formulovatl, představil jsem si reakce zde a schválně trochu přitvrdil. Jinak chlapec v oktávce skutečně závodit chtěl, vyprovokoval to on a já se mu moc nedivím, kdybych chtěl holce ukázat, jak jede oktávka, taky bych se asi postavil vedle nějaké W124. Jinak já sám s nikým nezávodím po zkušenosti, kdy pán s passtaem neunesl, že jsem ho po cestě z Jinec na Příbram předjel s fabií 1,4i (55 kW), jal se mne stíhat v touze mi to oplatit nebo co a najel za mnou odvážně do zatáčky a vycestovalo mu to rovnou do stromu. Jako zázrakem vylezl ze zcela zdemolovaného auta skoro nezraněn. Ročně najezdím skoro sto tisíc km a myslím si, že jsem velmi ohleduplný řidič, v životě jsem na nikoho netroubil ani nikoho nevyblikával z levného pruhu nebo tak něco. Tvrdím, že v právu je vždy ten, kdo jede předpisově a defenzivně, my ostatní jsme na silnici navíc a musíme se podle toho chovat. Závod na rovince od semaforu mi nepřijde jako principiálně nebezpečný, dotírat na mladíka v oktávce v zatáčkách, na to bych se po zkušenostech určitě vykašlal. Nedávno jsem zažil exota, co mi zabraňoval v předjetí tak, že zatáčky krouhal protisměrem i ty, do kterých prostě vůbec neviděl. Když by tam něco jelo, je silnice 15 m přede mnou najednou zatarasená šrotem a to ubrzdit nejde. Ne ne, já pouliční závodník opravdu nejsem, historka sloužila k dokreslení momentu překvapení, který E500 skrývá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 12:31, RE: Pro zakomplexované tupce
Martin Vaculík posted by:
Už když jsem tu větu formulovatl, představil jsem si reakce zde a schválně trochu přitvrdil. Jinak chlapec v oktávce skutečně závodit chtěl, vyprovokoval to on a já se mu moc nedivím, kdybych chtěl holce ukázat, jak jede oktávka, taky bych se asi postavil vedle nějaké W124. Jinak já sám s nikým nezávodím po zkušenosti, kdy pán s passtaem neunesl, že jsem ho po cestě z Jinec na Příbram předjel s fabií 1,4i (55 kW), jal se mne stíhat v touze mi to oplatit nebo co a najel za mnou odvážně do zatáčky...
Veľmi dobre spracovaná recenzia. Chcelo by takých ešte viac. Recenzia a celkovo články tu na Tipcarse jednoznačne najlepšie píše pán Vaculík. A s tými TDíčkarmi a koncerňákmi má často pravdu. Tak to je, robia zo seba majstrov sveta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 12:36, RE: Pro zakomplexované tupce
Martin Vaculík posted by:
Už když jsem tu větu formulovatl, představil jsem si reakce zde a schválně trochu přitvrdil. Jinak chlapec v oktávce skutečně závodit chtěl, vyprovokoval to on a já se mu moc nedivím, kdybych chtěl holce ukázat, jak jede oktávka, taky bych se asi postavil vedle nějaké W124. Jinak já sám s nikým nezávodím po zkušenosti, kdy pán s passtaem neunesl, že jsem ho po cestě z Jinec na Příbram předjel s fabií 1,4i (55 kW), jal se mne stíhat v touze mi to oplatit nebo co a najel za mnou odvážně do zatáčky...
No vzdyt je to jasny. Kazdy si obcas trochu prislapne. Jezdim taky obcas na hranici adheze, ale jen tam kde nikoho nemuzu ohrozit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 12:37, RE: Pro zakomplexované tupce
Kok posted by:
Jak vidím, je tady pár pitomců. Jezdím už pár let v silné a upravené káře, a zažívám prakticky denně, že se se mnou nějaký ,,traktůrkář,, snaží závodit, lepí se mi na kufr, snaží se předjíždět atd. Takže Vaculík to myslel, že se kdejakej hnup se svýma 110 kw, v traktůrku s gigantickým nevkusným křídlem snaží ukázat celýmu národu jaký on má brko a nad něj prostě není. Prostě si musí uvědomit, že před takovým osmiválem, musí sklopit uši, stáhnout zadek a jen tiše závidět.
Uplne s tebou souhlasim!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 12:39, RE: O emocích
anonym posted by:
Nevim o čem mluvíš, sice mám BMW, ale jsem si 100% jistej že dost japonskejch aut je silnejch. Nissan - Maxima či Toyota - Camry. Obojí dělj auta s obsahem 3,0 l. O Lexusu nemluvě, tam myslím V8 4,0 dělá taky už nějakej pátek....
Jeste kolik japonskech aut je silnejsich nez BMW??? Kolik japonskejch autaku ma 6.0??? a treba desetivalec? Prd
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2007 13:00, RE: Kecy
mufik.martin posted by:
Ona to byla spsie narazka, na majitele vetsiny octavii TDI, je asi pravda, ze nejice blbcu ma octavii a golfa TDI a mylsi si buh i co nemaj a jak vypraskaji stary mercedes a vytahuji se pred kamarady a pred holkama, vsichni majitele TDI nejsou blbci, jen jich je nejvic s timto typem aut. A tak to pan Vaculik psal s nadsazkou, ze na tohle nenapadne auticko, ktery ma vetsinou 2.0 diesel si hned tka nikdo neprijde, i kdyz na to nevypada. Berte to s nadsazkou, my mame v rodine toledo TDI a taky me t...
taky myslim... souhlasím s tvým názorem, ještě bych navíc řerkl že pan vaculík měl docela odvahu to napsat v zemi kde v 1.9 tdi jezdí každej, a jakmile si o tuto modlu kdokoli opře jakýmkoli způsobenm tak se na něj na fóru všichni nasypou jak na malinu
respond
  1 2 3 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.