0
back
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz 124 po sedmnácti letech

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 12:53, Proč asi?
Vždyť jste si sám odpověděl. Kdo by pakkupoval nová auta, když by ty stávající byly takové držáky? Osobně mám podobný "problém", sice o několik tříd níže - k plné spokojenosti provozuji již 12-tým rokem Nissan Almera Sedan 1,4, 64 kW. Jen opravdu nevím, jakého následníka si pořídím, až se toto začne nějak sypat (mechanika?, koroze?, ...?).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 12:57, Rozbor
Nechci tady vířit vodu, ale majitel musel mít několik aut vždy souběžně. Když od jeho věku odečtu 2 roky, co jezdí s medvědem a 1/2 roku na báwo a Stratuse, vychází mi to na 17 aut za 4,5 roku, což je skoro 1 auto na 1/4 roku. To by spíš vypadalo, že s auty kšeftuje. Ano v tomto případě zkušenosti mít může, ale spíše s následným prodejem než s technickým stavem jednotlivých kusů. Ona tomu nasvědčuje i ta "prázdná" recenze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 12:57, RE: Proč asi?
pase posted by:
Vždyť jste si sám odpověděl. Kdo by pakkupoval nová auta, když by ty stávající byly takové držáky? Osobně mám podobný "problém", sice o několik tříd níže - k plné spokojenosti provozuji již 12-tým rokem Nissan Almera Sedan 1,4, 64 kW. Jen opravdu nevím, jakého následníka si pořídím, až se toto začne nějak sypat (mechanika?, koroze?, ...?).
Asi Hondu Accord ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 13:50, tlaceni aut pred sebou
to by me zajimalo koho pred sebou tlacis... mam pocit ze uvedena auta asi ne... kolik ma ten trilitr z 91 roku kW?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 14:02, Recenze
Nevím jak ostatní,ale názor na tuto recenzi mám takový:
1.napsat že měl 20aut a je mu 25 a má zkušenosti je jako napsat, jím párky pořád protože mi chutnají
2.recenze absolutně o ničem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 14:11, no nevim
souhlas s Davidem V,ten to označil slušně za "prázdnou" recenzi :)
Recenze je už od začátku ve smyslu: teď pozor,měl jsem 20 aut,vím vo co de,jsem znalec a velmi dobrý řidič,tlačím před sebou A8 a Lexus a pak jim to nandám.
no comment.


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 15:17, Vykon
Někde tu zaznělo kolik že to má kW. Myslím že tyto třílitry měly něco přes 160kW. A musím souhlasit, že stará dobrá poctivá kvalita je už pryč. Bohužel pro nás řidiče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 15:23, RE: tlaceni aut pred sebou
krakatit posted by:
to by me zajimalo koho pred sebou tlacis... mam pocit ze uvedena auta asi ne... kolik ma ten trilitr z 91 roku kW?
300CE z roku 91 by melo mit 162kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 16:00, RE: Proč asi?
David V posted by:
Asi Hondu Accord ne?
No, V tuto chvili spise cekam, jak bude ve skutecnosti vypadat nova Mazdu 3, zejmena pak Sedan..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 16:30, RE: Rozbor
David V posted by:
Nechci tady vířit vodu, ale majitel musel mít několik aut vždy souběžně. Když od jeho věku odečtu 2 roky, co jezdí s medvědem a 1/2 roku na báwo a Stratuse, vychází mi to na 17 aut za 4,5 roku, což je skoro 1 auto na 1/4 roku. To by spíš vypadalo, že s auty kšeftuje. Ano v tomto případě zkušenosti mít může, ale spíše s následným prodejem než s technickým stavem jednotlivých kusů. Ona tomu nasvědčuje i ta "prázdná" recenze.
Klidně viř, protože Tvoje připomínka je úplně na místě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 16:37, Zklamání
Když jsem tu včera viděl upoutávku na tuto recenzi, docela jsem se těšil. Nečekal jsem sice, že překoná článek pana Vaculíka o MB 500E, ale taky jsem nečekal odstavec o minulých vozech a odstavec o tom, jak před sebou Mergl tlačí novější vozy srovnatelné velikosti, jak se s ním dá driftovat a že je to kvalitní auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 20:50, RE: no nevim
Tomi posted by:
souhlas s Davidem V,ten to označil slušně za "prázdnou" recenzi :)
Recenze je už od začátku ve smyslu: teď pozor,měl jsem 20 aut,vím vo co de,jsem znalec a velmi dobrý řidič,tlačím před sebou A8 a Lexus a pak jim to nandám.
no comment.


Souhlasím s Tomim. 1. Nic jsme se nedozvědeli kromě nesmyslu že autem tlačí A8, lexusy atd.... . 2. Kdyby pán mněl nějaké znalosti o autech tak ví že 328čky se kradou a pojistil by si jí. 3. Luxusní limuzíny typu A8, 7er, S-classe atd...s nějakym kašparem zavodit nebudou protože to nejsou auta na závodení. Příště se zkus natlačit na auta typu: M3,M5,STI,EVO atd....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 22:40, RE: Proč asi?
pase posted by:
Vždyť jste si sám odpověděl. Kdo by pakkupoval nová auta, když by ty stávající byly takové držáky? Osobně mám podobný "problém", sice o několik tříd níže - k plné spokojenosti provozuji již 12-tým rokem Nissan Almera Sedan 1,4, 64 kW. Jen opravdu nevím, jakého následníka si pořídím, až se toto začne nějak sypat (mechanika?, koroze?, ...?).
Mně by odradilo od provozování tak staré Almery toto:
http://www.euroncap.com/tests/nissan_almera_1999/39.aspx Přečtěte si pasáž o čelním nárazu. Zmiňují "high risk of life-threatening injury" čili řidič přežije jen když má štěstí. V tom crash testu měli navíc fungl nové auto a ne staré a rezaté.

Také jsem míval starou 626. Byť byla spolehlivá, tak od té doby co jsem si prošel pár videí na http://www.euroncap.com/ bych už do těhle starých šrotů nešel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.02.2009 22:47, auto super, recenze dost slabá
Super auto, klasika, jak má být. Jedeno z posledních aut, které má duši. Žádný šmejd z Koree, nebo Slovenska plný elektroniky. Poctivý kus plechu, který vydrží všechno. To vše k autu. K osobě majitele se vyjadřovat nebudu, že je to magor je zcela zřejmé z článku. Pánové, kdo prosím vlastní W124 a má trošku spisovatelského ducha, prosím napište sem něco zajímavého ať si počtu.Díky!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.02.2009 10:54, tak fajn.. a zejtra tady bude vychvalovat o sierru 86..
Je to hezký. Kdyby tuhle recenzi napsal někdo na oldtimer server, protože tohle auto tam bude za x let patřit, beru.
To že tohle napsal klouček +-20 ale vše omlouvá .. Já jedoucí v A8 nebo GS400 vidět za sebou rozdováděnou plechovku 20let starou s vyjeveným mladíčkem ubírám také plyn a nechávám jej předjet a volám dálniční policii ..
Tím nijak nechci snižovat auto, kvalitně udržovaného v bezchybném stavu bych si ho taky dovedl představit na letní lakýrování po krajině.. nikoli na denní práci nebo nedej bože blbnutí v provozu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.02.2009 12:28, 300CE
Nedivím se autorovu nadšení, protože je to jeden z nejlepších Mercedesů všech dob. Protože nikde nepíše, že by motor byl 24V, tak výkon asi bude 132 kW a maximálka 225 km/h.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.02.2009 13:51, RE: auto super, recenze dost slabá
medvěd07 posted by:
Super auto, klasika, jak má být. Jedeno z posledních aut, které má duši. Žádný šmejd z Koree, nebo Slovenska plný elektroniky. Poctivý kus plechu, který vydrží všechno. To vše k autu. K osobě majitele se vyjadřovat nebudu, že je to magor je zcela zřejmé z článku. Pánové, kdo prosím vlastní W124 a má trošku spisovatelského ducha, prosím napište sem něco zajímavého ať si počtu.Díky!
Vlastním W124 už semd let.Je to sedan 230 E r.v. 1987.Naprostá spokojenost.Spolehlivé a nezničitelné auto.Za tu dobu jsem na něm měnil pouze výfuk,destičky a kosti na zadní nápravě.Náhradní díly jsou za velmi solidní ceny .Kupoval jsem ho ,když měl najeto 280 tis.Nyní jsem na 400 tis.a motor jde stále skvěle.Letos jsem mu nadělil nový celolak protože si ho už nechám.Byl jsem tím vozem tak nadšen,že jsem mu koupil ještě bráchu W 124 300 CE s automatem.Ten musel ale po roce z domu protože jsem dostal nabídku na krásné 300 SL z roku 92 ve stavu,jako když vyjede z fabriky (tři auta už manželka těžko kousala).
Dpolńuji tech. údaje k motoru 300 CE.Klasická verze má výkon 170 k,verze 24 V má 220 koníků(měl jsem ji taky).
Pro rejpaly uvádím : je mi 42,jezdil jsem ve svém životě tak 70 různých značek aut různého stáří.124 je absolutně to nejlepší vzhledem ke svému roku výroby co kdy Němci vyrobili.Se svými miláčky občas proženu i modernější vozy.Další moje vozy budou opět s hvězdou.Téď je v plánu W 140 600 SEL.
Zdraví mercedesář
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.02.2009 16:19, ZŠ se o přestávce zase nudí
V textu je tolik logických nesmyslů že to snad není pravda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.04.2012 18:35, RE: tak fajn.. a zejtra tady bude vychvalovat o sierru 86..
karlos posted by:
Je to hezký. Kdyby tuhle recenzi napsal někdo na oldtimer server, protože tohle auto tam bude za x let patřit, beru.
To že tohle napsal klouček +-20 ale vše omlouvá .. Já jedoucí v A8 nebo GS400 vidět za sebou rozdováděnou plechovku 20let starou s vyjeveným mladíčkem ubírám také plyn a nechávám jej předjet a volám dálniční policii ..
Tím nijak nechci snižovat auto, kvalitně udržovaného v bezchybném stavu bych si ho taky dovedl představit na letní lakýrování po krajině.. nikoli na denní práci n...
Ty volači dálniční policie, mám podobné kupé absolutně bez koroze v top stavu... Zgenerálkoval jsem na něm co šlo a to to kolikrát ani nebylo ještě potřeba. dovolím si říct, že mám to auto v lepším stavu než spousta novějších vozů jezdících po našich silnicích. Mám i novější vozy, ale s tímhle jezdím nejradši většinou přes léto denně. A kvůli tvýmu stihomamu "co je starý je automaticky špatný" se určitě v pravým pruhu krčit nebudu a volej si kam chceš ty PSVB !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 12:18, RE: tlaceni aut pred sebou
sybok_ok posted by:
300CE z roku 91 by melo mit 162kW.
Tohle je 12 ventilová verze ta má 132kW, 162kW má 24 ventil.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.