0
back
 

diskuze k tématu: Jaké větší auto pro pět do 150tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, japonská vozidla, německá vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.11.2009 20:00, RE: petr
borec posted by:
tak mam auto za milion bez par drobnych, protoze sem ho chtel ne proto abych najel hafo kilaku protoze se to od toho auta ocekava. je to rok 2004 po prvnim majiteli se serviskou z nemecka mam ho 2 roky najeto 30tis.km, jeste na originalnich pneu s vzorkem 4,5 mm, takze az ho budu chtit prodat jako starou sumku treba 12 - 15 lety s tema km tak 99 % z vas rekne ze je to stoceny, ale i taci sme mezi vami jezdici hafo km rocne
Takže máte ojetinu za milion, nebo ojetinu s původní cenou milion? To je docela rozdíl. Pokud si koupím, podotýkám nové, MPV za milion a prostojí mi většinu času v garáži - jsem blázen. Pokud si ho koupím ojeté (3-4 roky) za dejme tomu 400 tis. je to na i na to "pojíždění" po okolí. Pořád ale stojím za tím, že takových co najedou s rodinným MPV "pár" kilometrů za rok je minimum. Při kvalitě ojetin nabízených v česku a s tazatelovými financemi je taková koupě, alespoň dle mého názoru, srovnatelná s výsledkem rulety - to je na 99,9 procenta prohra.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.11.2009 20:03, RE: petr
Michal 22 posted by:
Spor byl o tom, že ten, kdo chce MPV, "musí najet 20.000 km za rok". Mnoho majitelů MPV potvrdilo, že tomu tak zdaleka není.

Druhá a nijak s tímto nesouvisející věc je to, zda lze se stropem 150.000,- Kč koupit velké MPV. Tady se shodnem, že jen teoreticky. Prakticky se bude jednat o polovraky vyžadující velké investice. V případě štěstí by se dal najít kousek po nějakém nešťastníkovi, kterému se po koupi vše vysypalo a po výměně váhy vzduchu, termostatu, vstřikování, tlumičů, půlky elektroinst...
S tím Berlingem naprosto souhlasím. Odolné, celkem spolehlivé a jednoduché na servis i opravy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.11.2009 20:09, RE: DODGE GRAND CARAVAN
nepřihlášen posted by:
Já boural s Voyagerem, nedala mi přednost škoda... Z níc nezbylo, já to ještě zpravil a jezdím dalších 6 let. Auto mám 10 let, závady skoro žádné. Na Voyagera nedám dopustit. Za pár tisíc euro se sežene slušný vůz.
Pokud to byla š-120 tak věřím. Já viděl Octu I s Voyagerem na předky v cca 45 km. Řidič Voyageru to přežil se štěstím s proraženou lebkou - vysunula se tyč řízení do kabiny. Ve škodě posádka taky nic moc, ale na velikost voyageru ho ta škůdka rozpárala přímo hrozivě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.11.2009 22:09, Galaxy...ano
Tazatele bych nestrašil a nezrazoval. Do 150 tis. Kč koupí Galaxy...Sharana...Alhambru s rokem výroby okolo 2000 plus mínus a šrot to rozhodně být nemusí. Dají se sehnat kousky s maximální výbavou jako je např. střešní topení, nezávislé topení, dvouzón. klima, kůže, park. senzor, vyhřív. sedadla (přední), vyhřív čelní sklo a další a další...7 sedadel, s doloženou historií a s cca 200 tis. km. V Německu je jich na prodej dost a je to často auto na delší cesty a dovolené a ne na denodenní dojíždění ! (k tomu auto začne většinou sloužit teprve až u nás, kdy musí zvládat jak denodenní dojížděčku za prací, tak víkendové výlety) , takže těch 200tis. km za 10 let je reálné a na autě nezanechá při správném zacházení a servisování žádné následky. Nebát se a dobře vybírat, třeba i s někým, kdo takové auto má, kouknout i na kluby na netu vlastníků SAGů....(Sharan+Alhambra+Galaxy...) Peugeot Partner není též špatná volba, ale v porovnání s Galaxym je to prcek a často i mizerně vybavený. (.....Galaxy mám doma, Partnera v práci :)...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.11.2009 22:49, RE: Galaxy...ano
Joska posted by:
Tazatele bych nestrašil a nezrazoval. Do 150 tis. Kč koupí Galaxy...Sharana...Alhambru s rokem výroby okolo 2000 plus mínus a šrot to rozhodně být nemusí. Dají se sehnat kousky s maximální výbavou jako je např. střešní topení, nezávislé topení, dvouzón. klima, kůže, park. senzor, vyhřív. sedadla (přední), vyhřív čelní sklo a další a další...7 sedadel, s doloženou historií a s cca 200 tis. km. V Německu je jich na prodej dost a je to často auto na delší cesty a dovolené a ne na denodenní dojížděn...
naprosto souhlasím, byť jsou tyto auta pověstné špatnou kvalitou, a je jich u nás dost, které jsou v bídném stavu, tak se dají najít opravdu zachovalé kusy - i po modernizaci od r. 2001 za dobré ceny.
Jinak opět navrhuji i Zafiru, nevím jak na tom bude s kvalitou Xsara Picaso? S cenou dobře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.11.2009 13:48, RE: Galaxy...ano
Pacin posted by:
naprosto souhlasím, byť jsou tyto auta pověstné špatnou kvalitou, a je jich u nás dost, které jsou v bídném stavu, tak se dají najít opravdu zachovalé kusy - i po modernizaci od r. 2001 za dobré ceny.
Jinak opět navrhuji i Zafiru, nevím jak na tom bude s kvalitou Xsara Picaso? S cenou dobře.
Pacine, myslím, že kvalitou je to takový zdravý průměr, špatnou pověst snad nemají...no Honda nebo Mazda to hold není :), ale mezi zvláště poruchová auta bych je neřadil. Hodně záleží na předchozím poctivém servisování, často se totiž setkáš s auty, která někdo prostě tzv. "dojel" (zničil) a pak se tady v bazaru v ČR tato auta ještě prodávají, přitom podle filtrů...např. vzduchového a pylového poznáš, že se určitě neměnily už řadu let (leda, že by jezdily pouštní rallye), interiér zasmrádlý, sedačky od sunarů, přesnidávek a pejsků, přední propálené od cigaret, vymlácené repráčky, klima nefunkční, bufík nefunkční, 6-7 sedadlo a roletka fuč, jeden ohoblovaný klíč bez dálkáče a pod. ... taková Galaxíčka jsem také viděl, chtěli za ně sice kolem 80 tis. Kč...ale takovou chudinku ani zadarmo...ale takto může vypadat každé auto, které někdo nešetří, neváží si jej a ještě jej před prodejem vybrakoval...už by se ale nemělo prodávat dál...Pokud je auto po slušném majiteli, umí nabídnout komfort, spolehlivost a samozřejmě královský prostor i pro 7 cestujících...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.11.2009 16:07, RE: Galaxy...ano
Joska posted by:
Tazatele bych nestrašil a nezrazoval. Do 150 tis. Kč koupí Galaxy...Sharana...Alhambru s rokem výroby okolo 2000 plus mínus a šrot to rozhodně být nemusí. Dají se sehnat kousky s maximální výbavou jako je např. střešní topení, nezávislé topení, dvouzón. klima, kůže, park. senzor, vyhřív. sedadla (přední), vyhřív čelní sklo a další a další...7 sedadel, s doloženou historií a s cca 200 tis. km. V Německu je jich na prodej dost a je to často auto na delší cesty a dovolené a ne na denodenní dojížděn...
Jo, do 150 jde sehnat kousek, který vypadá jakž takž. Ale fakt se nemůžu ubránit dojmu, že kdo si kupuje auto do této částky, má zřejmě hlouběji do kapsy (bez urážky tazatele) a fakt neví, do čeho leze.
Takže pojďme na to:
brzdy komplet na jednu nápravu ... 9.000 Kč
gumy (zesílené Céčkové) ... 4x2500 = 10.000 Kč
údržba nápravy (stabilizátory, ložiska, táhla, ...) ... 5.000 Kč na 20.000km
tyto úkony absolvuji každý rok (najedu 30-35 tkm)
další věcičky jsou taky cenově zábavné, jako třeba údržba nezávislého topení a klimy apod.
Může mít štěstí na kus a při malém ročním nájezdu to tři čtyři roky uživí, ale osobně znám dva případy, kdy se prodávaly Sharan po roce a Galaxy po dvou letech, protože majitele doslova sežraly zaživa. Ztrátu při následujícím prodeji a návrat k Fiestě a Felici raději nemá cenu rozvádět. Oba známí si totiž mysleli, že náš "obecní" mechanik to udělá, sežene levněji, ale zatraceně narazili. No, holt tohle není Octavia nebo Astra, kde se to cenově výhodnými neoriginály jenom hemží.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.