0
back
 

diskuze k tématu: Jaké SUV pro firemní flotilu?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.04.2008 14:56, RE: žeby Subko?
Ráďa posted by:
Chtělo napsat, zda to 4x4 je myšleno spíš ve smyslu trakce nebo SUV. Od prvního asi Legacy nebo Bmw poslední trojka, obojí klidně N1. Z druhých podle srovnávacích testů je motoricky nejlepší Outlander (není to ale motor 2.0 TDI ?). Santa Fe pak ve středu pole a vyvážená nabídka, vede v poměru cena/prostor. Koreje bych se ale v tomdle případě nebál. Co X-trail, Ravka, Vitara atd? ...Osobně bych se ale na SUV asi vybod, to je super na jednorázové projetí. Tam to okouzlení a fascinaci chápu. Al...
Proc zrovna v uprave N1. Pokud jej budu vyuzivat i k soukromym ucelum a budu chtit vest vse v mezich zakona a predpisu, tak je ta "uspora" DPH spise na obtiz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.04.2008 18:19, RE: SUV asi ne
Marcus posted by:
A nebo BMW X3 2.0D automat. Ten je přesně za meloun. Ale to auto není ani ryba ani rak.Kámoš ho má,ale jezdí s ním jak po dálnici,tak tady po horách,takže je spokojenej.

Hmmm, tak při pohledu do ceníku X3 s automatem je přes milion i při přepočtu kurzu. Leda že by byla slevička cca 100.000,-
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.04.2008 10:03, Sorento
A co Kia Sorento? Ve střední výbavě s automatem 2,5 CRDi se vejde ted v pohodě pod 900tis a přitom ta výbava je už fakt slušná. Duální klima,stabilizace.....Normálně ty korejce nemusím, ale tenhle model se jim docela povedl a znám lidi co jim slouží dobře a bez problému.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.04.2008 12:51, RE: žeby Subko?
Ráďa posted by:
Chtělo napsat, zda to 4x4 je myšleno spíš ve smyslu trakce nebo SUV. Od prvního asi Legacy nebo Bmw poslední trojka, obojí klidně N1. Z druhých podle srovnávacích testů je motoricky nejlepší Outlander (není to ale motor 2.0 TDI ?). Santa Fe pak ve středu pole a vyvážená nabídka, vede v poměru cena/prostor. Koreje bych se ale v tomdle případě nebál. Co X-trail, Ravka, Vitara atd? ...Osobně bych se ale na SUV asi vybod, to je super na jednorázové projetí. Tam to okouzlení a fascinaci chápu. Al...
Jasne ze Subaru, pokud neni nutno SUV sel bych do Legacy v kombiku a hotovka. U tohodle auta neni fakt co resit od doby co se dalo i na naftu - viz. test spotreby na tomhle serveru. Je to japoncik s velkym charisma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.04.2008 00:04, RE: SUV asi ne
Marcus posted by:
A nebo BMW X3 2.0D automat. Ten je přesně za meloun. Ale to auto není ani ryba ani rak.Kámoš ho má,ale jezdí s ním jak po dálnici,tak tady po horách,takže je spokojenej.

A vzal pan hodnotící v potaz kvalitu pohonu 4x4, který je například u Hondy dost mizerný?Sante FE bych nechtěl, protože to je opravdu Korea, se vším všude. Je to poznat hlavně v interiéru. Nevím co má pan Šikl proti 4007 a jeho sourozencům, ted zrovna tátovi vybírám nové auto a tahle trojka s HDI motorem vychází jednoznačně nejlépe.. Bohužel Subaru zatím ve Forestru ne diesel...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.04.2008 07:16, RE: SUV asi ne
anonym posted by:
A vzal pan hodnotící v potaz kvalitu pohonu 4x4, který je například u Hondy dost mizerný?Sante FE bych nechtěl, protože to je opravdu Korea, se vším všude. Je to poznat hlavně v interiéru. Nevím co má pan Šikl proti 4007 a jeho sourozencům, ted zrovna tátovi vybírám nové auto a tahle trojka s HDI motorem vychází jednoznačně nejlépe.. Bohužel Subaru zatím ve Forestru ne diesel...
Brzy vyjde test Peugeotu 4007, který mě příliš neoslovil a nepřesvědčil o svých kvalitách...

Ve Foresteru se diesel objeví v lednu 2009.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.04.2008 21:04, RE: subaru outback
anonym posted by:
Jestli si můžete vybrat, kupte subaru outback 2,0td. Cena od 880000, super jízdní vlastnosti, akorát je pouze v manuálu. Jel jsem v tom, je to paráda, napodzim si pro něj jdu. Aještě něco, je to skutečná čtyřkolka se stálým pohonem 4x4 s mezinápravovým dif., prakticky všechno ostatní jsou pseudočtyřkolky typu haldex spojky.
Automat je k nezaplacení, výborná volba je Toyota Rav4 v aut. v kombinaci bere 8.5 L (většinou po městě), jezdím i Santa Fé 2.2 crdi (služebák) a bere 7.5 L nafty, takže prakticky v dnešní době žádný rozdíl. Buď Ravu nebo počkat na nový Forester! Dále se svezte schválně Fordem Kugou a posléze Volvem XC60 (bude asi v létě), Santa Fé nahradím asi XC60 a Ravu si nechám pro soukromé účely
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.04.2008 08:23, RE: žeby Subko?
Ráďa posted by:
Chtělo napsat, zda to 4x4 je myšleno spíš ve smyslu trakce nebo SUV. Od prvního asi Legacy nebo Bmw poslední trojka, obojí klidně N1. Z druhých podle srovnávacích testů je motoricky nejlepší Outlander (není to ale motor 2.0 TDI ?). Santa Fe pak ve středu pole a vyvážená nabídka, vede v poměru cena/prostor. Koreje bych se ale v tomdle případě nebál. Co X-trail, Ravka, Vitara atd? ...Osobně bych se ale na SUV asi vybod, to je super na jednorázové projetí. Tam to okouzlení a fascinaci chápu. Al...
Doporučuji počkat na Subaru Forester, jízdní vlastnosti stejné jako dobrý osobák, v terénu si poradí se vším a v dieselu bude velmi úsporný. Navíc cena není úchylná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.04.2008 11:05, RE: žeby Subko?
anonym posted by:
no třeba dejmetomustonožka pro firmu certifikující cosi v zemědělství (občas vjede na blátivou polní cestu, ale ne skoro furt jako jajnej nebo zeměměřič) bych si vozidlo z podobného segmentu dovedl představit. ovšem pro kancelářský (bylo-li původní volbou cosi nízkého silničního), je to objektivně pitomost (drahý, žere to ropu i parkovací místa, uvnitř je to malý) - ale je-li to přání pana šéfa i zaměstnanců, potom nic proti.
Jsem sice zeměměřič, ale velký SUV k práci nepotřebuju. Ideální auto je dobíhající model forestera, bohužel s dieselem už nebude. A možná byste nevěřil, kolik se toho dá v terénu zvládnout s normálním osobákem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.04.2008 11:07, RE: subaru outback
anonym posted by:
Jestli si můžete vybrat, kupte subaru outback 2,0td. Cena od 880000, super jízdní vlastnosti, akorát je pouze v manuálu. Jel jsem v tom, je to paráda, napodzim si pro něj jdu. Aještě něco, je to skutečná čtyřkolka se stálým pohonem 4x4 s mezinápravovým dif., prakticky všechno ostatní jsou pseudočtyřkolky typu haldex spojky.
Souhlas. Bohužel není jasné, proč pán potřebuje SUV. Pokud kvůli průchodnosti terénem ( možná je tazatel vysoce postavený zaměstnancem nějaké lesní správy ), byl by Forester vhodnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.04.2008 16:38, suzuki
a co vitara? v plny palbe za 870tis?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 14:37, RE: žeby Subko?
anonym posted by:
Já spíš tipuju na pracovníky obchodního řetězce vlastnícího *market. Jeden takový znám a přesně to sedí na jejich uvažování a určitý komplexy a jejich léčení prostřednitcvím služební hustokáry.
Naparil bych jim poradnou silnicni dan a zkrouhnul odpocet PHM z nakladu, kdyz chteji, aby si jejich repove vozili zadky v 4x4 a znecistovali prostredi. Fuj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.05.2008 12:23, RE: subaru outback
anonym posted by:
Souhlas. Bohužel není jasné, proč pán potřebuje SUV. Pokud kvůli průchodnosti terénem ( možná je tazatel vysoce postavený zaměstnancem nějaké lesní správy ), byl by Forester vhodnější.
Outback je v soucasne dobe jednoznacne nejlepsi volba pro jizdu po silnici a terenem. Pruchodnost temer stejna jako Forester - minimalni rozdily. Jejich diesel je jednoznacne nejlepsi motor na svete v kategorii 2.0 v soucasnosti. Auto je velmi nenapadne a zaroven prakticke. Proti podvozkum RAV,Honda,Hyundai obrovsky rozdil. Jezdil jsme s nim - nemam pouze vyctene zkusenosti. Pokud panove potrebuji prakticke a kvalitni auto neni jine volby. Pokud je treba trosku vylepsovat sebevedomi, potom BMW X3 (lehce jete) dovoz z EU a do 1 mil se take vejdete.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.05.2008 08:25, žádný
Pokud nepotřebuji o víkendu tahat přívěs s koněm, nebo nejsem lesník, tak žádné SUV nepotřebuji, protože je po všech stránkách nepraktrické.
Stejnou pasivní bezpečnost, při lepších jízdních vlatnostech a nižších nákladech, mně zajití velká limuzína.
Ovšem nebudu "IN" !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 11:24, RE: žádný
anonym posted by:
Pokud nepotřebuji o víkendu tahat přívěs s koněm, nebo nejsem lesník, tak žádné SUV nepotřebuji, protože je po všech stránkách nepraktrické.
Stejnou pasivní bezpečnost, při lepších jízdních vlatnostech a nižších nákladech, mně zajití velká limuzína.
Ovšem nebudu "IN" !
Jednu praktickou stránku SUV určitě má a tou je vyšší posez a stím spojené vyšší pohodlí při jízdě vystupování a nastupování pro vyšší a případně starší lidi.Tenhle fakt nepochopí nikdo, kdo nepřerostl 190cm nebo komu není přes 40 kdy už se klouby a páteř začínají občas ozývat ale je to prostě tak.Už jen z tohohle důvodu bych si SUV klidně koupil.Já jsem o kousek přelezl obě hranice a mám osobák a dodávku a skoro radši kvůli těm uvedeným důvodům jezdím tou dodávkou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 17:30, RE: Land Rover
anonym posted by:
Nejlepsi jizdni vlastnosti ma BMW3 popř. 5. Tyhle tanky jsou dneska out. Hlavně nafta. To bylo v mode koncem 90. let, (jako octavia v TDi). Bohuzel u nas je v mode vsechno o neco dele. Obecně platí pravidlo, čím větší bohatej primitiv, tím větší auto v nafte. Největši volové mají nissany terrano, land cruizer atd..o hummeru nemluvim - v tom jezdi nejvetsi paka. Kouknete na zapad, v cem se jezdi. BMW 5, 7, Audi A4,6,8 a MB - ten v soucasne dobe svet povazuje jako nejprestiznejsi automobilku vubec...
To by mě zajímalo čím se ten váš známý živý??????????????????????????????????????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 23:40, RE: subaru outback
anonym posted by:
Automat je k nezaplacení, výborná volba je Toyota Rav4 v aut. v kombinaci bere 8.5 L (většinou po městě), jezdím i Santa Fé 2.2 crdi (služebák) a bere 7.5 L nafty, takže prakticky v dnešní době žádný rozdíl. Buď Ravu nebo počkat na nový Forester! Dále se svezte schválně Fordem Kugou a posléze Volvem XC60 (bude asi v létě), Santa Fé nahradím asi XC60 a Ravu si nechám pro soukromé účely
No, podivuju se. Mam s 2007 RAV4 D-4D najeto prez 50.000 km a dlouhodoba spotreba podle dotankovani pri 1 cloveku v aute nejde pod cca 7,5 litru nafty. Citam, ze benzin automat si veme prinejmensim o pul litru benzinu vic a pri hrkani po meste jeste o neco vic. SantaFe je auto jine kategorie, nelze porovnavat. XC60 s Geartronikem nam objednano pro zenu (samozrejme ne v CR), uvidim, jestli bude podstatne lepsi nez RAV4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 10:09, Jednoznacne Toyota RAV4 2,2D-4D 100kW Sol
Skvele jizdni vlastnosti, usporne a hlavne SPOLEHLIVE! (holt Toyota...)
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.