0
back
 

diskuze k tématu: Mazda CX-5: zkušenosti majitele po půl roce provozu

category of topic classification: japonská vozidla
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 21.05.2014 20:06, RE: Nevím
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku
To je celkem jednoduché. Pokud Mazda stojí cca 700 tisíc, tak asi nebude přímou konkurencí BMW X3 které stojí v podobné výbavě minimálně 1 milion. Přímá konkurence CX5 je třeba Tiguan a ten je podle většiny testů horší. PS: osobně tuhle skupinu aut (malá SUV) moc nechápu. Bezpečnost mají srovnatelnou maximálně se střední třídou (což byl jediný důvod proč jsem si koupil SUV), mají vysokou spotřebu i celkové provozní náklady, vnitřní prostor je srovnatelný s nižší střední třídou, chování na silnici není nic moc a v terénu nesvedou téměř nic.
a proč by nebyla? i ta Mazda s výbavou bude stát tolik co X3 nebo Q5 v základu. právě proto CX-5 střílí proti prémiovkám jako alternativa, takže s čím jí chcete srovnávat? s iX35? nebo s Dusterem? a co třeba XC-60, to není prémiovka? a je to přímý konkurent. neřešte tu blbosti jako je smysl malých SUV, trh jasně ukázal že je po nich obrovská poptávka. a výrobci reagují-viz. např. Macan. osobně bych si klidně dokázal představit že jezdím třeba v Nissanu Juke-tedy až na tu úděsnou prodlevu el. plynu.
Mazda v žádném případě nestojí takovou raketu jako "prémiovky" v základu. CX5 v nejdražší konfiguraci výbavy a motoru stojí cca 850 tisících, X3 i Q5 stojí v základu milion. I ta zmíněná XC60 je výrazně dražší, protože startuje na 900 tisících. A netvrď mi, že si běžný kupec "prémiovky" koupí auto v základní výbavě "s cenou od" ....tihle lidé většinou ze škodovek nepřesedají . Mě tak přijde rozdíl v ceně 250 a víc tisíc jako dobrý argument, proč nesrovnávat CX5 s "prémiovou" konkurencí.
ale nebavíme se o škodovkách, že? rozdíl 150tis. xc60 my 2014 je nějakých 890, my 2015 ještě není zveřejněn, pokud bazíruješ na přesných číslech. takže chceš říct že cx5 za 850 není prémie a xc60 za 890 ano? na co si hraješ?
Ano, tohle přesně chci říct - CX5 v "plné palbě" za 850 není prémie, kdežto XC60 s cenou od 890 prémie rozhodně je, protože výsledná cena bude někde úplně jinde než těch omílaných 890 tisíc . Je to úplně stejné jako bys tvrdil, že Superb je prémiovka, protože v "plné palbě" stojí Laurin a Klement přes 1 milion, tedy zhruba stejně za co se dá pořídit úplný základ "prémiové" BMW řady 5. Hrát si na nic nemusím. O "prémiovosti" značky rozhoduje především vnímání sociálního statusu dané značky ze strany zákazníka - z vyšperkované Škodovky nebo Mazdy prémiovka nikdy nebude, kdežto BMW, Mercedes nebo Audi tak budou okolím vnímány i ve verzi "social edition".


ale to ta diskuze zašla někam úplně jinam, původně byla o tom jestli je cx5 na vrcholu segmentu či nikoliv. a to stále tvrdím že není. a srovnání s x3 q5 tigim či xc60 možné rozhodně je, je to prostě ten samý segment. a rozdělovat ho podle jakési prémiovosti značek je nesmysl. rozumný člověk raději plně vybavenou cx5 než q5 nebo x3 social edition. tedy x3 je jiný kafe, ale to je dáno koncepcí pohonu. a o tom jestli by Superb ve Full HD byl považovaný za prémiovější než A6 či 5-er socka packet se konkrétně v ČR budu úspěšně dohadovat. když to vezmeme do důsledku tak podle těch vašich pokřivených měřítek prémiovosti není prémie ani to Volvo. a když ´´prémiová´´ značka udělá sračku jako třeba MB s Áčkem, nebo kdysi Porsche s 924, pořád je to ´´prémie´´? jestli ano tak to mi tedy slušně vybavená CX-5 přijde prémiovější.
respond
karelgr
number of posts26
date of registration20.05.2014
Wednesday 21.05.2014 20:08, RE: Nevím
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku
To je celkem jednoduché. Pokud Mazda stojí cca 700 tisíc, tak asi nebude přímou konkurencí BMW X3 které stojí v podobné výbavě minimálně 1 milion. Přímá konkurence CX5 je třeba Tiguan a ten je podle většiny testů horší. PS: osobně tuhle skupinu aut (malá SUV) moc nechápu. Bezpečnost mají srovnatelnou maximálně se střední třídou (což byl jediný důvod proč jsem si koupil SUV), mají vysokou spotřebu i celkové provozní náklady, vnitřní prostor je srovnatelný s nižší střední třídou, chování na silnici není nic moc a v terénu nesvedou téměř nic.
a proč by nebyla? i ta Mazda s výbavou bude stát tolik co X3 nebo Q5 v základu. právě proto CX-5 střílí proti prémiovkám jako alternativa, takže s čím jí chcete srovnávat? s iX35? nebo s Dusterem? a co třeba XC-60, to není prémiovka? a je to přímý konkurent. neřešte tu blbosti jako je smysl malých SUV, trh jasně ukázal že je po nich obrovská poptávka. a výrobci reagují-viz. např. Macan. osobně bych si klidně dokázal představit že jezdím třeba v Nissanu Juke-tedy až na tu úděsnou prodlevu el. plynu.
Mazda v žádném případě nestojí takovou raketu jako "prémiovky" v základu. CX5 v nejdražší konfiguraci výbavy a motoru stojí cca 850 tisících, X3 i Q5 stojí v základu milion. I ta zmíněná XC60 je výrazně dražší, protože startuje na 900 tisících. A netvrď mi, že si běžný kupec "prémiovky" koupí auto v základní výbavě "s cenou od" ....tihle lidé většinou ze škodovek nepřesedají . Mě tak přijde rozdíl v ceně 250 a víc tisíc jako dobrý argument, proč nesrovnávat CX5 s "prémiovou" konkurencí.
ale nebavíme se o škodovkách, že? rozdíl 150tis. xc60 my 2014 je nějakých 890, my 2015 ještě není zveřejněn, pokud bazíruješ na přesných číslech. takže chceš říct že cx5 za 850 není prémie a xc60 za 890 ano? na co si hraješ?


sám seš trotl. Jen ty sám to nevidíš. Srovnával bys Megana a BMW ?
respond
karelgr
number of posts26
date of registration20.05.2014
Wednesday 21.05.2014 20:11, RE: Nevím
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku
To je celkem jednoduché. Pokud Mazda stojí cca 700 tisíc, tak asi nebude přímou konkurencí BMW X3 které stojí v podobné výbavě minimálně 1 milion. Přímá konkurence CX5 je třeba Tiguan a ten je podle většiny testů horší. PS: osobně tuhle skupinu aut (malá SUV) moc nechápu. Bezpečnost mají srovnatelnou maximálně se střední třídou (což byl jediný důvod proč jsem si koupil SUV), mají vysokou spotřebu i celkové provozní náklady, vnitřní prostor je srovnatelný s nižší střední třídou, chování na silnici není nic moc a v terénu nesvedou téměř nic.
a proč by nebyla? i ta Mazda s výbavou bude stát tolik co X3 nebo Q5 v základu. právě proto CX-5 střílí proti prémiovkám jako alternativa, takže s čím jí chcete srovnávat? s iX35? nebo s Dusterem? a co třeba XC-60, to není prémiovka? a je to přímý konkurent. neřešte tu blbosti jako je smysl malých SUV, trh jasně ukázal že je po nich obrovská poptávka. a výrobci reagují-viz. např. Macan. osobně bych si klidně dokázal představit že jezdím třeba v Nissanu Juke-tedy až na tu úděsnou prodlevu el. plynu.
Mazda v žádném případě nestojí takovou raketu jako "prémiovky" v základu. CX5 v nejdražší konfiguraci výbavy a motoru stojí cca 850 tisících, X3 i Q5 stojí v základu milion. I ta zmíněná XC60 je výrazně dražší, protože startuje na 900 tisících. A netvrď mi, že si běžný kupec "prémiovky" koupí auto v základní výbavě "s cenou od" ....tihle lidé většinou ze škodovek nepřesedají . Mě tak přijde rozdíl v ceně 250 a víc tisíc jako dobrý argument, proč nesrovnávat CX5 s "prémiovou" konkurencí.
ale nebavíme se o škodovkách, že? rozdíl 150tis. xc60 my 2014 je nějakých 890, my 2015 ještě není zveřejněn, pokud bazíruješ na přesných číslech. takže chceš říct že cx5 za 850 není prémie a xc60 za 890 ano? na co si hraješ?
Ano, tohle přesně chci říct - CX5 v "plné palbě" za 850 není prémie, kdežto XC60 s cenou od 890 prémie rozhodně je, protože výsledná cena bude někde úplně jinde než těch omílaných 890 tisíc . Je to úplně stejné jako bys tvrdil, že Superb je prémiovka, protože v "plné palbě" stojí Laurin a Klement přes 1 milion, tedy zhruba stejně za co se dá pořídit úplný základ "prémiové" BMW řady 5. Hrát si na nic nemusím. O "prémiovosti" značky rozhoduje především vnímání sociálního statusu dané značky ze strany zákazníka - z vyšperkované Škodovky nebo Mazdy prémiovka nikdy nebude, kdežto BMW, Mercedes nebo Audi tak budou okolím vnímány i ve verzi "social edition".
ale to ta diskuze zašla někam úplně jinam, původně byla o tom jestli je cx5 na vrcholu segmentu či nikoliv. a to stále tvrdím že není. a srovnání s x3 q5 tigim či xc60 možné rozhodně je, je to prostě ten samý segment. a rozdělovat ho podle jakési prémiovosti značek je nesmysl. rozumný člověk raději plně vybavenou cx5 než q5 nebo x3 social edition. tedy x3 je jiný kafe, ale to je dáno koncepcí pohonu. a o tom jestli by Superb ve Full HD byl považovaný za prémiovější než A6 či 5-er socka packet se konkrétně v ČR budu úspěšně dohadovat. když to vezmeme do důsledku tak podle těch vašich pokřivených měřítek prémiovosti není prémie ani to Volvo. a když ´´prémiová´´ značka udělá sračku jako třeba MB s Áčkem, nebo kdysi Porsche s 924, pořád je to ´´prémie´´? jestli ano tak to mi tedy slušně vybavená CX-5 přijde prémiovější.


Jakou koncepcí pohonu je X3 jiný kafe? Jako že je úúúplně jiná čtyřkolka než ostatní čtyřkolky?
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 21.05.2014 20:12, RE: Nevím
karelgr posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku
To je celkem jednoduché. Pokud Mazda stojí cca 700 tisíc, tak asi nebude přímou konkurencí BMW X3 které stojí v podobné výbavě minimálně 1 milion. Přímá konkurence CX5 je třeba Tiguan a ten je podle většiny testů horší. PS: osobně tuhle skupinu aut (malá SUV) moc nechápu. Bezpečnost mají srovnatelnou maximálně se střední třídou (což byl jediný důvod proč jsem si koupil SUV), mají vysokou spotřebu i celkové provozní náklady, vnitřní prostor je srovnatelný s nižší střední třídou, chování na silnici není nic moc a v terénu nesvedou téměř nic.
a proč by nebyla? i ta Mazda s výbavou bude stát tolik co X3 nebo Q5 v základu. právě proto CX-5 střílí proti prémiovkám jako alternativa, takže s čím jí chcete srovnávat? s iX35? nebo s Dusterem? a co třeba XC-60, to není prémiovka? a je to přímý konkurent. neřešte tu blbosti jako je smysl malých SUV, trh jasně ukázal že je po nich obrovská poptávka. a výrobci reagují-viz. např. Macan. osobně bych si klidně dokázal představit že jezdím třeba v Nissanu Juke-tedy až na tu úděsnou prodlevu el. plynu.
Mazda v žádném případě nestojí takovou raketu jako "prémiovky" v základu. CX5 v nejdražší konfiguraci výbavy a motoru stojí cca 850 tisících, X3 i Q5 stojí v základu milion. I ta zmíněná XC60 je výrazně dražší, protože startuje na 900 tisících. A netvrď mi, že si běžný kupec "prémiovky" koupí auto v základní výbavě "s cenou od" ....tihle lidé většinou ze škodovek nepřesedají . Mě tak přijde rozdíl v ceně 250 a víc tisíc jako dobrý argument, proč nesrovnávat CX5 s "prémiovou" konkurencí.
ale nebavíme se o škodovkách, že? rozdíl 150tis. xc60 my 2014 je nějakých 890, my 2015 ještě není zveřejněn, pokud bazíruješ na přesných číslech. takže chceš říct že cx5 za 850 není prémie a xc60 za 890 ano? na co si hraješ?
Ano, tohle přesně chci říct - CX5 v "plné palbě" za 850 není prémie, kdežto XC60 s cenou od 890 prémie rozhodně je, protože výsledná cena bude někde úplně jinde než těch omílaných 890 tisíc . Je to úplně stejné jako bys tvrdil, že Superb je prémiovka, protože v "plné palbě" stojí Laurin a Klement přes 1 milion, tedy zhruba stejně za co se dá pořídit úplný základ "prémiové" BMW řady 5. Hrát si na nic nemusím. O "prémiovosti" značky rozhoduje především vnímání sociálního statusu dané značky ze strany zákazníka - z vyšperkované Škodovky nebo Mazdy prémiovka nikdy nebude, kdežto BMW, Mercedes nebo Audi tak budou okolím vnímány i ve verzi "social edition".
ale to ta diskuze zašla někam úplně jinam, původně byla o tom jestli je cx5 na vrcholu segmentu či nikoliv. a to stále tvrdím že není. a srovnání s x3 q5 tigim či xc60 možné rozhodně je, je to prostě ten samý segment. a rozdělovat ho podle jakési prémiovosti značek je nesmysl. rozumný člověk raději plně vybavenou cx5 než q5 nebo x3 social edition. tedy x3 je jiný kafe, ale to je dáno koncepcí pohonu. a o tom jestli by Superb ve Full HD byl považovaný za prémiovější než A6 či 5-er socka packet se konkrétně v ČR budu úspěšně dohadovat. když to vezmeme do důsledku tak podle těch vašich pokřivených měřítek prémiovosti není prémie ani to Volvo. a když ´´prémiová´´ značka udělá sračku jako třeba MB s Áčkem, nebo kdysi Porsche s 924, pořád je to ´´prémie´´? jestli ano tak to mi tedy slušně vybavená CX-5 přijde prémiovější.
Jakou koncepcí pohonu je X3 jiný kafe? Jako že je úúúplně jiná čtyřkolka než ostatní čtyřkolky?


ano, představ si že je )))
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 21.05.2014 20:13, RE: Nevím
karelgr posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku
To je celkem jednoduché. Pokud Mazda stojí cca 700 tisíc, tak asi nebude přímou konkurencí BMW X3 které stojí v podobné výbavě minimálně 1 milion. Přímá konkurence CX5 je třeba Tiguan a ten je podle většiny testů horší. PS: osobně tuhle skupinu aut (malá SUV) moc nechápu. Bezpečnost mají srovnatelnou maximálně se střední třídou (což byl jediný důvod proč jsem si koupil SUV), mají vysokou spotřebu i celkové provozní náklady, vnitřní prostor je srovnatelný s nižší střední třídou, chování na silnici není nic moc a v terénu nesvedou téměř nic.
a proč by nebyla? i ta Mazda s výbavou bude stát tolik co X3 nebo Q5 v základu. právě proto CX-5 střílí proti prémiovkám jako alternativa, takže s čím jí chcete srovnávat? s iX35? nebo s Dusterem? a co třeba XC-60, to není prémiovka? a je to přímý konkurent. neřešte tu blbosti jako je smysl malých SUV, trh jasně ukázal že je po nich obrovská poptávka. a výrobci reagují-viz. např. Macan. osobně bych si klidně dokázal představit že jezdím třeba v Nissanu Juke-tedy až na tu úděsnou prodlevu el. plynu.
Mazda v žádném případě nestojí takovou raketu jako "prémiovky" v základu. CX5 v nejdražší konfiguraci výbavy a motoru stojí cca 850 tisících, X3 i Q5 stojí v základu milion. I ta zmíněná XC60 je výrazně dražší, protože startuje na 900 tisících. A netvrď mi, že si běžný kupec "prémiovky" koupí auto v základní výbavě "s cenou od" ....tihle lidé většinou ze škodovek nepřesedají . Mě tak přijde rozdíl v ceně 250 a víc tisíc jako dobrý argument, proč nesrovnávat CX5 s "prémiovou" konkurencí.
ale nebavíme se o škodovkách, že? rozdíl 150tis. xc60 my 2014 je nějakých 890, my 2015 ještě není zveřejněn, pokud bazíruješ na přesných číslech. takže chceš říct že cx5 za 850 není prémie a xc60 za 890 ano? na co si hraješ?
sám seš trotl. Jen ty sám to nevidíš. Srovnával bys Megana a BMW ?


compacta s RSem? klidně!
respond
karelgr
number of posts26
date of registration20.05.2014
Wednesday 21.05.2014 20:56, mazda
Co na to říct. CX-5 za půl mio není téměř jistě lepší než BMW,MB,AUDI a Volvo za 1 mio. Myslím, že se o to ani nesnaží. Ale v cenově srovnatelné konkurenci patří k nejlepším ve věcech, které dělají auto autem- motor i podvozek . Ale pokud se ti nelíbí, nikdo ti ji nenutí.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 21.05.2014 21:10, RE: Nevím
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...


Ten konec mě fakt dostal Kdybych nové generaci Mazd nefandil a o auta se nezajímal, tak bych si řekl: ,,Tý voe, ten Superb musí být super khára, s*ru na mazdu a jdu do něj.´´ Fakt je, že Sup 125 kW táhne jak kjáva a přesednout z něj do (jakkoliv tichého a kultivovaného) 2,0 benzínu musí být šok. Doufám, že pisatel napíše za rok a půl a recenze bude hodnotnější.
respond
mike187
number of posts1
date of registration28.01.2017
Saturday 28.01.2017 17:30, Mazda cx 5 2013
Po 4 letech provozování Mazdy CX5 2l Diesel jsem spokojený. Mám najeto cca 105.000 km a pouze doplňuji naftu a po stanovených intervalech jezdím na pravidelne prohlidky do servisu. Zatím žádné závady. Motor je svižný a spotřeba cca 8 l je akceptovatelná. Jen pohodlí interiéru není úplně ideální a místo na zadních sedadlech by mohlo být trochu větší. Kufr při používání 4 lidmi by také snesl větší objem. Celkový dojem - kompaktní auto, svižný motor, dobře se s ním parkuje ve městě. Chybí mi lyžíny na zahrádku. Zabudované body pro střešní nosič jsou nešikovné. Koupím si zase obdobné auto větší ne a menší asi také ne.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.