0
back
 

diskuze k tématu: Mazda CX-5: zkušenosti majitele po půl roce provozu

category of topic classification: japonská vozidla
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 20.05.2014 09:16, další vtip?
tohle je neskutečná slátanina, těšil jsem se že se něco dozvím a místo toho takový žvásty.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 20.05.2014 14:42, srovnání
Teda porovnávat benzínovou atmosféru s turbodieslem je hodně divné. Ono taky "občas vytočí motor na 4500 otáček" naznačuje, že si ani nevšiml, že omezovač je na 6500 a u benzínového dvoulitru se 118 kW výkonu je potřeba si pro ty kilowatty dojít nad 5000 otáček.
respond
Falco
number of posts55
date of registration09.05.2007
Tuesday 20.05.2014 16:11, SUV versus BMW 5
Přestože mám vozy Mazda rád a nedávno jsem projížděl aktuální Mazdu 3 a Mazdu 6, tak porovnávat jízdní vlastnosti SUV CX-5 versus BMW 5 je úsměvné a vypovídá o velké zaujatosti autora.

Bohužel jediné co drží tyto SUV na silnici v zatáčkách jsou nadměrně široké pneumatiky, které ve svém důsledku způsobují nepoužitelnost v lehčím terénu.

Každopádně srovnáváte nesrovnatelné. Už jen vycházet z toho, že jste předjel BMW 5 nebo se jej držel a z toho vyvozovat, že máte stejné, ne-li lepší jízdní vlastnosti je velká hloupost a pošetilost.
respond
karelgr
number of posts26
date of registration20.05.2014
Tuesday 20.05.2014 20:36, radio
Moc se mi nezdá, že by radio fungovalo jinak než u mazdy 3, takže : bez spojky zmáčknete startovací tlačítko a je to.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Tuesday 20.05.2014 21:33, Nevím
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
respond
karelgr
number of posts26
date of registration20.05.2014
Tuesday 20.05.2014 22:00, RE: Nevím
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...


CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Tuesday 20.05.2014 22:39, Každopádně nádherné auto
Co se týče spotřeby tak na svou velikost a typ motoru má hezký průměr na spritmonitoru 8,2, na benzínové SUV pěkný výsledek. Zrychlení 0-100 za 10,5s není oslňující, ale ani tragické, prostě slušný průměr. Ten motor není líný, pokud řidič ví jak na něj.
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Tuesday 20.05.2014 23:05, Ovšem nejdůležitější je informace
že ustál závod s BMW 5.
Chápu nadšení majitele, ale tohle mě pobavilo. Chlape, a kdo řídil toho bavoráka, a chtěl vůbec závodit a jaký tam měl motor a opíral v každé zatáčce hlavu o boční sklo jako ty nebo pohodlně seděl v sedáku?
Takže vidíš, informace o závodění je informace o ničem.
Z recenze jsem se moc nedozvěděl, já sám bych tomuto malému SUV moc nevěřil, ale nevím, ani jsem v něm neseděl.
A bezkonkurenční design? Ne každý fandí těm "moderním" bublinovým tvarům. Někdo dá přednost strohé německé klasice. Dle vkusu každého soudruha, že?
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Tuesday 20.05.2014 23:06, RE: Nevím
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.


CX5 není zdaleka na špičce.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 21.05.2014 00:39, RE: Nevím
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.


Kdo je na špičce?
respond
karelgr
number of posts26
date of registration20.05.2014
Wednesday 21.05.2014 06:46, RE: Nevím
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.


Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 21.05.2014 09:18, RE: Nevím
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.


a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? popelnic? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Wednesday 21.05.2014 10:30, RE: Nevím
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku

Myslim ze je to logicke. Toto nie je konkurencia pre premiovky, takze preco by sa mali pocitat?

respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Wednesday 21.05.2014 10:50, RE: Nevím
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku


To je celkem jednoduché. Pokud Mazda stojí cca 700 tisíc, tak asi nebude přímou konkurencí BMW X3 které stojí v podobné výbavě minimálně 1 milion. Přímá konkurence CX5 je třeba Tiguan a ten je podle většiny testů horší.
PS: osobně tuhle skupinu aut (malá SUV) moc nechápu. Bezpečnost mají srovnatelnou maximálně se střední třídou (což byl jediný důvod proč jsem si koupil SUV), mají vysokou spotřebu i celkové provozní náklady, vnitřní prostor je srovnatelný s nižší střední třídou, chování na silnici není nic moc a v terénu nesvedou téměř nic.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Wednesday 21.05.2014 11:17, Také
Také nechápu tuhle třídu aut. Jsou to zcela nepraktická auta. Ale je nutné uznat, že vypadají hezky. A to je pravděpodobně prodává. Ostatně v těhle autech většinou jezdí manželky středně bohatých manželů. Ti opravdu bohatí kupují Cayeny, Range Rovery apod.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 21.05.2014 12:39, RE: Nevím
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku
To je celkem jednoduché. Pokud Mazda stojí cca 700 tisíc, tak asi nebude přímou konkurencí BMW X3 které stojí v podobné výbavě minimálně 1 milion. Přímá konkurence CX5 je třeba Tiguan a ten je podle většiny testů horší. PS: osobně tuhle skupinu aut (malá SUV) moc nechápu. Bezpečnost mají srovnatelnou maximálně se střední třídou (což byl jediný důvod proč jsem si koupil SUV), mají vysokou spotřebu i celkové provozní náklady, vnitřní prostor je srovnatelný s nižší střední třídou, chování na silnici není nic moc a v terénu nesvedou téměř nic.


a proč by nebyla? i ta Mazda s výbavou bude stát tolik co X3 nebo Q5 v základu. právě proto CX-5 střílí proti prémiovkám jako alternativa, takže s čím jí chcete srovnávat? s iX35? nebo s Dusterem? a co třeba XC-60, to není prémiovka? a je to přímý konkurent. neřešte tu blbosti jako je smysl malých SUV, trh jasně ukázal že je po nich obrovská poptávka. a výrobci reagují-viz. např. Macan. osobně bych si klidně dokázal představit že jezdím třeba v Nissanu Juke-tedy až na tu úděsnou prodlevu el. plynu.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Wednesday 21.05.2014 16:41, RE: Nevím
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku
To je celkem jednoduché. Pokud Mazda stojí cca 700 tisíc, tak asi nebude přímou konkurencí BMW X3 které stojí v podobné výbavě minimálně 1 milion. Přímá konkurence CX5 je třeba Tiguan a ten je podle většiny testů horší. PS: osobně tuhle skupinu aut (malá SUV) moc nechápu. Bezpečnost mají srovnatelnou maximálně se střední třídou (což byl jediný důvod proč jsem si koupil SUV), mají vysokou spotřebu i celkové provozní náklady, vnitřní prostor je srovnatelný s nižší střední třídou, chování na silnici není nic moc a v terénu nesvedou téměř nic.
a proč by nebyla? i ta Mazda s výbavou bude stát tolik co X3 nebo Q5 v základu. právě proto CX-5 střílí proti prémiovkám jako alternativa, takže s čím jí chcete srovnávat? s iX35? nebo s Dusterem? a co třeba XC-60, to není prémiovka? a je to přímý konkurent. neřešte tu blbosti jako je smysl malých SUV, trh jasně ukázal že je po nich obrovská poptávka. a výrobci reagují-viz. např. Macan. osobně bych si klidně dokázal představit že jezdím třeba v Nissanu Juke-tedy až na tu úděsnou prodlevu el. plynu.


Mazda v žádném případě nestojí takovou raketu jako "prémiovky" v základu. CX5 v nejdražší konfiguraci výbavy a motoru stojí cca 850 tisících, X3 i Q5 stojí v základu milion. I ta zmíněná XC60 je výrazně dražší, protože startuje na 900 tisících. A netvrď mi, že si běžný kupec "prémiovky" koupí auto v základní výbavě "s cenou od" ....tihle lidé většinou ze škodovek nepřesedají . Mě tak přijde rozdíl v ceně 250 a víc tisíc jako dobrý argument, proč nesrovnávat CX5 s "prémiovou" konkurencí.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 21.05.2014 17:06, RE: Nevím
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku
To je celkem jednoduché. Pokud Mazda stojí cca 700 tisíc, tak asi nebude přímou konkurencí BMW X3 které stojí v podobné výbavě minimálně 1 milion. Přímá konkurence CX5 je třeba Tiguan a ten je podle většiny testů horší. PS: osobně tuhle skupinu aut (malá SUV) moc nechápu. Bezpečnost mají srovnatelnou maximálně se střední třídou (což byl jediný důvod proč jsem si koupil SUV), mají vysokou spotřebu i celkové provozní náklady, vnitřní prostor je srovnatelný s nižší střední třídou, chování na silnici není nic moc a v terénu nesvedou téměř nic.
a proč by nebyla? i ta Mazda s výbavou bude stát tolik co X3 nebo Q5 v základu. právě proto CX-5 střílí proti prémiovkám jako alternativa, takže s čím jí chcete srovnávat? s iX35? nebo s Dusterem? a co třeba XC-60, to není prémiovka? a je to přímý konkurent. neřešte tu blbosti jako je smysl malých SUV, trh jasně ukázal že je po nich obrovská poptávka. a výrobci reagují-viz. např. Macan. osobně bych si klidně dokázal představit že jezdím třeba v Nissanu Juke-tedy až na tu úděsnou prodlevu el. plynu.
Mazda v žádném případě nestojí takovou raketu jako "prémiovky" v základu. CX5 v nejdražší konfiguraci výbavy a motoru stojí cca 850 tisících, X3 i Q5 stojí v základu milion. I ta zmíněná XC60 je výrazně dražší, protože startuje na 900 tisících. A netvrď mi, že si běžný kupec "prémiovky" koupí auto v základní výbavě "s cenou od" ....tihle lidé většinou ze škodovek nepřesedají . Mě tak přijde rozdíl v ceně 250 a víc tisíc jako dobrý argument, proč nesrovnávat CX5 s "prémiovou" konkurencí.

ale nebavíme se o škodovkách, že? rozdíl 150tis. xc60 my 2014 je nějakých 890, my 2015 ještě není zveřejněn, pokud bazíruješ na přesných číslech. takže chceš říct že cx5 za 850 není prémie a xc60 za 890 ano? na co si hraješ?
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Wednesday 21.05.2014 17:36, RE: Nevím
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
karelgr posted by:
rojack posted by:
karelgr posted by:
brin posted by:
Nevím jestli to bylo cílem autora, ale mě by takovéto hodnocení vozu zcela odradilo od jeho koupě. Asi nejsem dost velký nadšenec...
CX 5 je na špičce svojí třídy.S tím nemá autor recenze nic společného. A světe div se- má i špičkovou naftu,když ti vadí benzín.
CX5 není zdaleka na špičce.
Samozřejmě, že je, prémiové značky nepočítám.
a co je to za logiku, nepočítat prémiovky? takže je dle tebe na vrcholku čeho? sraček? no potěš koště jestli tohle má být výhra, to by ti asi v Mazdě nepoděkovali, trotlíku
To je celkem jednoduché. Pokud Mazda stojí cca 700 tisíc, tak asi nebude přímou konkurencí BMW X3 které stojí v podobné výbavě minimálně 1 milion. Přímá konkurence CX5 je třeba Tiguan a ten je podle většiny testů horší. PS: osobně tuhle skupinu aut (malá SUV) moc nechápu. Bezpečnost mají srovnatelnou maximálně se střední třídou (což byl jediný důvod proč jsem si koupil SUV), mají vysokou spotřebu i celkové provozní náklady, vnitřní prostor je srovnatelný s nižší střední třídou, chování na silnici není nic moc a v terénu nesvedou téměř nic.
a proč by nebyla? i ta Mazda s výbavou bude stát tolik co X3 nebo Q5 v základu. právě proto CX-5 střílí proti prémiovkám jako alternativa, takže s čím jí chcete srovnávat? s iX35? nebo s Dusterem? a co třeba XC-60, to není prémiovka? a je to přímý konkurent. neřešte tu blbosti jako je smysl malých SUV, trh jasně ukázal že je po nich obrovská poptávka. a výrobci reagují-viz. např. Macan. osobně bych si klidně dokázal představit že jezdím třeba v Nissanu Juke-tedy až na tu úděsnou prodlevu el. plynu.
Mazda v žádném případě nestojí takovou raketu jako "prémiovky" v základu. CX5 v nejdražší konfiguraci výbavy a motoru stojí cca 850 tisících, X3 i Q5 stojí v základu milion. I ta zmíněná XC60 je výrazně dražší, protože startuje na 900 tisících. A netvrď mi, že si běžný kupec "prémiovky" koupí auto v základní výbavě "s cenou od" ....tihle lidé většinou ze škodovek nepřesedají . Mě tak přijde rozdíl v ceně 250 a víc tisíc jako dobrý argument, proč nesrovnávat CX5 s "prémiovou" konkurencí.
ale nebavíme se o škodovkách, že? rozdíl 150tis. xc60 my 2014 je nějakých 890, my 2015 ještě není zveřejněn, pokud bazíruješ na přesných číslech. takže chceš říct že cx5 za 850 není prémie a xc60 za 890 ano? na co si hraješ?


Ano, tohle přesně chci říct - CX5 v "plné palbě" za 850 není prémie, kdežto XC60 s cenou od 890 prémie rozhodně je, protože výsledná cena bude někde úplně jinde než těch omílaných 890 tisíc . Je to úplně stejné jako bys tvrdil, že Superb je prémiovka, protože v "plné palbě" stojí Laurin a Klement přes 1 milion, tedy zhruba stejně za co se dá pořídit úplný základ "prémiové" BMW řady 5.
Hrát si na nic nemusím. O "prémiovosti" značky rozhoduje především vnímání sociálního statusu dané značky ze strany zákazníka - z vyšperkované Škodovky nebo Mazdy prémiovka nikdy nebude, kdežto BMW, Mercedes nebo Audi tak budou okolím vnímány i ve verzi "social edition".
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 21.05.2014 18:13, RE: Nevím
CX-5 se dá v základu koupit už za cca 500 tis. Tak ho nelze srovnávat s autem co stojí 2x tolik.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.