0
back
 

diskuze k tématu: BMW řady 3 nebo Mazdu 6?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.01.2010 16:41, rada
Vazeny pane Valnoho, asi mate pravdu ze srovnani neni uplne dobre. BMW jsem nikdy nevlastnil (jen se nekolikrat svezl). 540, 530d, 320d...atd takze spis v autech na cestovani nez na zavody. Zadni nahon bych mozna nechal vzadu a vubec nerikam ze i v ziguliku to neni zabava. Avsak k BMW myslim neni seriove dodavan tzv. samosvorny diferencial (pro spravedlnost k Mazde taky ne). Pritel s 540 jej ale mel, potom to brat! Na zaver pane Michale, nehledte je na cisla. Zkuste to projet, posadit, nasat atmosferu. Dost mne vyucilo napr. Chevy Impala 2009, 3,5l, 211hp - pekne, ze? Ale jet napr.100mph(cca 160km/h) temer nemozne jak moc to plavalo. Pokud cestujete casto sam myslim ze mista bude dost tam i tam. Nevyzadana myslenka na zaver: kupte si co se Vam libi ale uver, leasing nebo pujcka jsou jen jine slova pro dluhy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.01.2010 18:22, rada
Zajímavé, pan Přikryl byl za celou dobu snad první, kdo napsal, ať si Michal oba vozy vyzkouší. Každý máme nějakou tu zkušenost se spolehlivostí a jízdou v dané značce. Já měl Mazdu 323 z roku 96, pak z roku 2003 a když jsem potřeboval větší - rodinné auto, chtěl sem Mazdu 6. Ale kam se poděla ta svižnost 96kW 323? Proč auto s motorem 2,3L točí ve 140km/h 4 tisíce otáček a kdo má poslouchat ten kravál? Kdosi tady napsal, že šestka bude tiší - na to sem jen vyvalil oči. Dotyčný snad v BMW nikdy ani neseděl, natož aby s ním jel. Bohužel i přes neoddiskutovatelnou spolehlivost svých dvou 323 mne šestka prostě nepřesvědčila. Koupil jsem u prodejce BMW starší 530i e39 po druhém majiteli se serviskou. Mělo najeto 108.000km. Od té doby jen měním olej a na autě se nepokazilo naprosto nic. Dnes je mu už deset let a o motoru v kabině za běžného provozu vůbec nevim. Srovnávat jízdní vlastnosti Mazdy a BMW prostě nemůžete, dynamika opět jinde, kvalita zpracování a materiály interieru taky nejde ani porovnat. Co se týče problematiky benzin/nafta - když jezdím delší vzdálenosti, benzinovej třílitr si řekne o 7,8 litru benzinu a po městě nejde přes 11 a to už musí bejt samá zácpa a semafory. Průměr dle palubního počítače je 8,8 , tedy stejný jako s dvoulitrem u mazdy. Nafta je levněší do první poruchy vstřikování nebo čerpadla nebo turba... Pokud chcete ojetinu, naftu bych si nerisknul. Pokud chcete nový, je to na zvážení. Hodně štěstí při výběru, protože náhodně špatnej kus může vysát vaši peněženku ať u Mazdy, tak u BMW a jak u nového, tak u ojetého!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.01.2010 19:28, rada
Já neporadím nic
Ale podotknu: doporučuji, aby se tazatel sebral, vyrazil tam, kde se s oběma vozy dá svézt a pak si pročetl to, co mu nabízí odborné stránky na webu. Rozhodně by neměl dát na chytré řeči některých místních odborníků.
Obecně: dýzl z druhé roky z Němcka, Itálie či odjinud je obrovský risk. je třeba si uvědomit, že na rozdíl od mnoha z nás, Němci hlavně a jiní v podobné míře, již pár desítek let uvažují ekonomicky "jinak". Tím naznačuji, že málokterý německý majitel 330D jej prodá po roce a nebo naopak po 5 letech, ale s "jen npř. 120.000km. To by prostě "šel na buben". Tkaže, když jde o BMW jakéhokoliv typu v CR motorem posledních dejme tomu 5 let, tak jeho nájezd je v 99% případů 5x60=300.000km. Pak je i tak kvalitní vůz, jakým BMW bezesperu bylo a snad ještě i je ( i když to jde s kvalitou silně dolů kvůli úsporným programům a zachovýní prodejeschopnosti) před minimálně opravou středního ropzsahu, což může stát dost velký balík. (Čerpadlo, vstřiky, turbo, žhavení, ložiska vaček, kliky díky velkým tlakům). Naftové motory jezdí za hranicemi z naprosté většiny ajko služební a nájezd je fakt dost velký (já jsem si tím za 13,5 roku prošel během zaměstbnní v zahraničí a leccos jsem pochytil a přiučil se něčemu). Na druhou stranu, nelze říct, že nejde sehnat vůz po 1. majiteli, s dobrým nájezdem a 100% stavu. Jde - ale pak je jiná cena A od toho se vše odvíjí. Daleko menší risk bude u stejného vozu, ale s agregátem benzínovým. Obecně B motory vydrží více a navíc jejeich servis bývá o dost levnější a i ki,omtráž bývá u vozů z daného roku proti D motorů nižší.
Lákavě vypadající auto s D motorem po 30 letech bude uvnitř jako nové, ale s pravděpodobností hraničící s jistotou bude mít mnatočenou pořádnou porci.
To byla jen rozvaha na téma najeté km a stáří vozů z N,I,F a pod.
Jestli najíždí majitel 40.000km za rok, je lákavější využít D motor, ale jen na první pohled. Při hlubším studování faktů lze dojít km mnázoru, že se vypaltí motor vyššího objemu (2,5-3,5l),a le pohon LPG. Náklady na km jsou nižší, než u D motorů (7x29 vs. 14 x13 lxcena, ale 14l LPG jsem spíše přecenila bude to v praxi 11-13, takže rozdíl ještě výraznější ve prospěch LPG). Nevýhody LPG jsou známé, tak jako výhody a to platí i pro nevýhody či výhody D motorů.
Sám mám Mazdu, ale 3MPS, r.v. 5/2008 a zatím na ni nenechám dopustit po všech stranách - kvalita provedení, jízdní vlastnosti. Je to všek auto jiné skupiny, než M6 či BMW 3xx. Nicméně - servis je opravdu na Mazdu drahý, řada dílů nejde sehnat od jiných výrobců a na vrakovištích to je podobné. Holt, Mazd (at 6 či 3) jeuzdí méně, než BMW.
Kdo řídí BMW 330 z roku 2000 E46, je celkem zábavné a něco o kšiltech dozadu a růžencích na zrcátku bych mohl napsat taky, ale nehci lít olej do ohně. Mazda je auto, které si kupují vesměs "vyzrálí" lidé bez úmyslu se zviditelňovat, to, co na sebe nepotřebují poutat nbičím pozornost.
O líbivosti psát nemá smyslu, někomu se líbí to, jinému ono, ale pro mě - E46/E90 je okoukaná a tuctová věc- jak říkám 3 bedny od rajčat dole a 2 nahoře, obyčejný sedan. M6 ( a hlavně 2010) má šarm a šmrnc, což se bohužel o posledních kreacích BMW dost dobře říct nedá a připomíná mi to designovou story vozu české výroby, který začíná n "S" a patří do vyšší třídySTarší - lepší. To smaé u BMW řady 3 či 5. Hlavně kufr a zadní svtěla je tedy mistrovské dílo. X5?? To nehodnotím, ale toto ani za nic. Praktičnost - mizivá. Cena-enormní. Servis-závratný. Vlastnosti v jiném terénu než asfaltky - úsměvné.
Tazateli radím, ať si dobře vše rozmyslí, napíše na papír +/- a obvolá si servisy s dotazem: sazba na hodinu
? stojí např. blatník
? stojí rozvody a v kolika km
? stojí servis olejů atd atd a pak si vše porovná.
Odolnost vůči korozi je lepší u BMW? starší M6 trpí a zadní lemy.
Z těch dvou bych volil jinak - asi Subaru Legacy (cenově shodná úroveň, ale řada výhod proti oběma) a nebo Avensis 2,0D 110kW či Accord, ale spíše benzín.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.01.2010 01:19, Parádní auta obě
Ač mám Mazdu 6 kombi, tak musím uznat že i BMW 3 je parádní kousek. Nejradši bych měl doma auta obě.
Ale co se týče BMW, tak se mi nejvíc líbí X6. Ta je z boku taková správně přerostlá Mazda 6 hatchback

Jinak nejsem žádný češtinář, ale fYlozofie se fakt nedá přehlédnout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.01.2010 07:22, Odkazy
Nejsou tam náhodou nějak špatně nastavený ty odkazy na jiné články o BMW?-dvakrát mě to háže na stejný článek a jednou místo na E90 mě to háže na 116d. Nebo jen moje chyba či mého pořítače?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.01.2010 08:14, RE: Odkazy
TOM posted by:
Nejsou tam náhodou nějak špatně nastavený ty odkazy na jiné články o BMW?-dvakrát mě to háže na stejný článek a jednou místo na E90 mě to háže na 116d. Nebo jen moje chyba či mého pořítače?
Odkazy napraveny. Počítač máte v pořádku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.01.2010 08:15, RE: Parádní auta obě
Petr S posted by:
Ač mám Mazdu 6 kombi, tak musím uznat že i BMW 3 je parádní kousek. Nejradši bych měl doma auta obě.
Ale co se týče BMW, tak se mi nejvíc líbí X6. Ta je z boku taková správně přerostlá Mazda 6 hatchback

Jinak nejsem žádný češtinář, ale fYlozofie se fakt nedá přehlédnout.
Opraveno, díky. Asi nějakej šotek mi tam řádil ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.01.2010 08:34, RE: Parádní auta obě
Petr - TipCars.com posted by:
Opraveno, díky. Asi nějakej šotek mi tam řádil ...
je tam furt ta "fylozofyje"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.01.2010 08:45, RE: Parádní auta obě
Reno posted by:
je tam furt ta "fylozofyje"
rostočená vrtule je taky parádní
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.01.2010 18:10, BMW 3er x Mazda 6
Jako majitel nového BMW 320d xdrive touring : NENÍ CO ŘEŠIT, BMW - je o několik kategorií jinde :
1) Ovladatelnost, průjezdy zatáčkou, rozložení hmotnosti (podívejte se kde a jak je motor u BMW a kde je u Mazdy)
2) Odhlučnění motoru, celého auta : tam kde Mazda končí, tam BMW začíná, dálniční rychlost 160 - 200 km/h je u BMW "cestovní" ....
3) Spotřeba paliva : budete se divit, ale i navzdory permanentnímu pohonu 4 kol xdrive se dá jezdit (s motorem 130 kW, 6-ti st. manuál) a na pneu 225/45/17 za 5,4-5,6 ltr/100 km, to když se alespoň trochu snažím, ale nejsem brzda provozu
4) Poptejte se ve specializovaném Bosch/Delphi diesel servisu na jejich zkušenost a možné závady v kombinaci s "kvalitní" českou naftou, poradí Vám rozhodně lépe než prodejci/servisy BMW/Mazda
5) Na závěr : běžte se projet a bude to myslím jasné, pokud jezdíte sám (nebo ve 2), tak BMW je Vaše volba.
My máme malá dvojčata a rozhodně nám BMW 3er v kombíku stačí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.01.2010 19:22, RE: BMW 3er x Mazda 6
Robe posted by:
Jako majitel nového BMW 320d xdrive touring : NENÍ CO ŘEŠIT, BMW - je o několik kategorií jinde :
1) Ovladatelnost, průjezdy zatáčkou, rozložení hmotnosti (podívejte se kde a jak je motor u BMW a kde je u Mazdy)
2) Odhlučnění motoru, celého auta : tam kde Mazda končí, tam BMW začíná, dálniční rychlost 160 - 200 km/h je u BMW "cestovní" ....
3) Spotřeba paliva : budete se divit, ale i navzdory permanentnímu pohonu 4 kol xdrive se dá jezdit (s motorem 130 kW, 6-ti st. manuál) a na pneu 225/45/17 z...
Tise zavidim :) gratuluji ke skvelemu vozu, BMW jsou dobra auta, mel em 325i a max spokojenost, menil se pouze olej a filtry. Nyni mam v "pácu" 530d tak snad navaze na na prijemne okamziky s 325i
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.01.2010 19:40, RE: BMW 3er x Mazda 6
mibfox_novy posted by:
Tise zavidim :) gratuluji ke skvelemu vozu, BMW jsou dobra auta, mel em 325i a max spokojenost, menil se pouze olej a filtry. Nyni mam v "pácu" 530d tak snad navaze na na prijemne okamziky s 325i
Zdravím, díky za pochvalu, potěší.... Jinak : ... subjektivně, měl jsem celou řadu aut (jsem středního věku), vlastních i služebních ... např.: Golf IV 1,6, Octav. I kombi 1,9 Tdi, Peugeot 306 XSi, Mondeo 1.8 i 4 dv., Mondeo 2.0 TDCi kombi ... tím výběrem chci ukázat, že nejsem zastáncem nějakého koncernu .... a pak po přesednutí do BMW a jízdy od prodejce domů jsem byl na sebe naštvaný :.... proč jsem Já vůl tak dlouho jezdil v takových "žebřinácích" ... (omluva :dvojgaráž je až teď). No a vypadá to, že s nástupem nové 5er řady u BMW (F 10) by se mi velmi líbilo třeba nové BMW 535 i .... no uvidíme, zatím "šetřím". No a 320 d xdrive by se mojí ženě hodilo třeba .... "na nákupy"... když to takhle napíšu, riskuji, že to velká část zde přítomných pánů/dam těžce zkousne. Jinak : mám na léto i kombinované pneum př./zd. : 225/40 / 255/35/R 18 a dá se s nimi i po Brně jezdit .....(děti nejsou vyklepaný)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.01.2010 13:28, RE: BMW 3er x Mazda 6
Robe posted by:
Jako majitel nového BMW 320d xdrive touring : NENÍ CO ŘEŠIT, BMW - je o několik kategorií jinde :
1) Ovladatelnost, průjezdy zatáčkou, rozložení hmotnosti (podívejte se kde a jak je motor u BMW a kde je u Mazdy)
2) Odhlučnění motoru, celého auta : tam kde Mazda končí, tam BMW začíná, dálniční rychlost 160 - 200 km/h je u BMW "cestovní" ....
3) Spotřeba paliva : budete se divit, ale i navzdory permanentnímu pohonu 4 kol xdrive se dá jezdit (s motorem 130 kW, 6-ti st. manuál) a na pneu 225/45/17 z...
No s tou ovaladtelností to až tak pravda není. BMW řady 3 je asi lepší, ale opravdu jen o kousek. Možná se budete divit, ale Mazda6 první generace dokáže v ostré zatáčce vyhodit záď do strany překvapivě snadno. Ani k tomu není potřeba nijak výrazného zahoupání volantem, či použití ruční brzdy. Stačí vhodně ubrat plyn při vyšších otáčkách motoru (v případě benzínu) a podvozek vše zařáídí za vás))) To BMW řady 3 je asi stabilnější, ač vzhledem ke koncepci by to mělo být přesně naopak. Obě auta jsou řidičsky úžasná a dle mých zkušeností jsou srovnatelné pouze Ford Mondeo II (od roku 2000), Honda Accord 7. generace (předchozí) no a snad i Mercedes třídy C W203 (ten jezdí také skvěle) V minulosti se mi líbila i Alfa Romeo 156. Nutno říci, že 159 po modernizaci je též vynikajíc, před ní už tak dobrá není. Holt hliníkový podvozek přinesl výrazné zlepščení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.01.2010 13:52, RE: BMW 3er x Mazda 6
koos posted by:
No s tou ovaladtelností to až tak pravda není. BMW řady 3 je asi lepší, ale opravdu jen o kousek. Možná se budete divit, ale Mazda6 první generace dokáže v ostré zatáčce vyhodit záď do strany překvapivě snadno. Ani k tomu není potřeba nijak výrazného zahoupání volantem, či použití ruční brzdy. Stačí vhodně ubrat plyn při vyšších otáčkách motoru (v případě benzínu) a podvozek vše zařáídí za vás))) To BMW řady 3 je asi stabilnější, ač vzhledem ke koncepci by to mělo být přesně naopak. Obě auta...
Mazda 6 je teda na limitu i přetáčivá, rozumím tomu dobře?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.01.2010 13:56, RE: Parádní auta obě
Valnoha posted by:
rostočená vrtule je taky parádní
jo jo, trochu ušito horkou jehlou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.01.2010 21:30, RE: BMW 3er x Mazda 6
Matka Kr posted by:
Mazda 6 je teda na limitu i přetáčivá, rozumím tomu dobře?
Ano, rozumíte tomu správně. Není to nic drastického (v hodinách náhle neskončíte), ale prostě to naladění tam takové je. Díky tomu tento vůz mění až nepochopitelně dobře směr. Druhá generace "šestky" už takhle nejezdí a to stejné lze říci o současné mondeu ve vztahu k druhé, ale i první generaci. Nová vydání těchto aut jsou prostě už moc stabilní. To není v žádném případě výtka, nýbrž vlastnost. Naprostá většina řidičů považuje takové chování (nedotáčivost) za lepší, neboť v kritické situaci se vůz pouze hrne přes přední kola ze zatáčky. Naproti tomu přetáčivé chování vyžaduje od řidiče více citu a hlavně rychlou reakci volantem. A to ne každý zvládá. Oosbně se mi prostě současná Mazda6 , ale i zmiňované mondeo prostě už tak nelíbí, jako jejich předchůdci. Jde ovšem pouze o můj názor, který sice veřejně prezentuji v médiích, ale ztotožňovat se s ním nikdo nemusí. Je ale zajímavé, že řada kolegů motoroistických novinářů to vidí stejně jako já. Je to asi tím, že nás prostě baví řídit, a tak chceme řidičsky poutavá auta. Ne jen taková, která vás bezpečně a zároveň nudně!! dopraví do cíle. Tomáš Dusil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.01.2010 23:27, RE: BMW 3er x Mazda 6
koos posted by:
Ano, rozumíte tomu správně. Není to nic drastického (v hodinách náhle neskončíte), ale prostě to naladění tam takové je. Díky tomu tento vůz mění až nepochopitelně dobře směr. Druhá generace "šestky" už takhle nejezdí a to stejné lze říci o současné mondeu ve vztahu k druhé, ale i první generaci. Nová vydání těchto aut jsou prostě už moc stabilní. To není v žádném případě výtka, nýbrž vlastnost. Naprostá většina řidičů považuje takové chování (nedotáčivost) za lepší, neboť v kritické situaci se ...
Jenom technická : S Mondem (služ. 1.8 i 4dv.) i následně 2.0 TDCi ( r.v. 2004, kombi, soukromé) jsem najel docela spoustu km a to povinně a za všech povětrnostních podmínek. Na mokru, sněhu, při přesunech v zimě na D1 - ale i v zatáčkách na suchu - prostě ve všech těchto případech jsem měl (a mám) pocit daleko lepší kontaktu s vozovkou, a lepšího pocitu za volantem s BMW, např. na neprojeté silnici si v levém pruhu mohu dovolit jet rychleji, než ploužící se řidiči v pravém. Já vím, je to předokolka proti 4kolce, ale stačí i jen mokro o Mondeo zaostává. Vše ostatní je nesrovnatelné (hluk a vnímání rychlosti nad 160km/h), lehkost s jakou zrychluje toto auto, brždění (BMW má CBC), a spousta dalších věcí. Fandil jsem celou dobu Mondeu, proto jsem si ho koupil jako soukromé, ale jako celek je BMW technologicky dále, daleko promyšlenější, a na řízení zábavnější a jako celek opravdu lépe funguje. Forde, promiň .... Nové Mondeo mě zklamalo právě tím, kam se vydalo - nabídlo zákazníkům "větší hromadu plech/více místa", ale BMW nabízí stále více engineeringu - a za to lidí platí, ne za to, že má kufr jak skříňová Avie ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.01.2010 08:16, RE: BMW 3er x Mazda 6
Robe posted by:
Jenom technická : S Mondem (služ. 1.8 i 4dv.) i následně 2.0 TDCi ( r.v. 2004, kombi, soukromé) jsem najel docela spoustu km a to povinně a za všech povětrnostních podmínek. Na mokru, sněhu, při přesunech v zimě na D1 - ale i v zatáčkách na suchu - prostě ve všech těchto případech jsem měl (a mám) pocit daleko lepší kontaktu s vozovkou, a lepšího pocitu za volantem s BMW, např. na neprojeté silnici si v levém pruhu mohu dovolit jet rychleji, než ploužící se řidiči v pravém. Já vím, je to předoko...
Nechci se Forda nijak zastávat, ale to hodnocení vozidel by mělo probíhat i s ohledem na cenu. Nevím, jestli 3-ka je co do velikosti plnohodnotný soupeř, ale co do karosářských variant, tak má Mondeo hatchback navíc. Třeba konkrétně pro mě ideální varianta, kombíky se mi nelíbí a sedan je méně praktický a mít 3 auta při nájezdu 12 tisíc ročně je hovadina. A porovnávat 4-kolku s předokolkou rozhodně není košér, ale pokud bychom srovnali jejich standardy (BMW - zadohrab, Mondeo - předohrab), tak si myslím, že zrovna to Mondeo na vodě a sněhu bude pro normálního řidiče mnohem přívětivější. Apropos s tou rychlostí. Měl jsem Vectru A, a taky jsem měl pocit, že mohu jet na sněhu rychleji než ostaní, ale vždycky to bylo tím, že se ostatní neuvěřitelně ploužili.
Platit za engineering je rozhodně hezké, ale od auta určeného pro přeparvu rodiny čekám i ten dobře přístupný slušně velký kufr. Nicméně můj sen na dobu, kdy třeba děti vylétnou z hnízda, je nějaké coupé od BMW. Momentálně se mi moc líbí 325-ka, ale za těch 20 let už to bude veterán...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.01.2010 10:22, RE: BMW 3er x Mazda 6
koos posted by:
Ano, rozumíte tomu správně. Není to nic drastického (v hodinách náhle neskončíte), ale prostě to naladění tam takové je. Díky tomu tento vůz mění až nepochopitelně dobře směr. Druhá generace "šestky" už takhle nejezdí a to stejné lze říci o současné mondeu ve vztahu k druhé, ale i první generaci. Nová vydání těchto aut jsou prostě už moc stabilní. To není v žádném případě výtka, nýbrž vlastnost. Naprostá většina řidičů považuje takové chování (nedotáčivost) za lepší, neboť v kritické situaci se ...
Díky za vyčerpávající odpověď!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.01.2010 20:40, RE: BMW 3er x Mazda 6
David V posted by:
Nechci se Forda nijak zastávat, ale to hodnocení vozidel by mělo probíhat i s ohledem na cenu. Nevím, jestli 3-ka je co do velikosti plnohodnotný soupeř, ale co do karosářských variant, tak má Mondeo hatchback navíc. Třeba konkrétně pro mě ideální varianta, kombíky se mi nelíbí a sedan je méně praktický a mít 3 auta při nájezdu 12 tisíc ročně je hovadina. A porovnávat 4-kolku s předokolkou rozhodně není košér, ale pokud bychom srovnali jejich standardy (BMW - zadohrab, Mondeo - předohrab), tak ...
To David V : ... a jsi si opravdu jistý, že jsi s oběma auty jezdil, tím myslím, žes je řídíl ??? V éře DTC a DSC (BMW) se to dostane hodně daleko, myslím tím na sněhu. Na mokru - to mi věř - nemá Mondeo proti BMW šanci. Porovnávat karosářské varianty : a Ford zase nemá kupé a kabriolet !!! A co motory, tam je i nadále o 3 generace zpět (benzíny) a hlavně diesely !!! S Vectrou A opravdu BMW nesrovnávám, ani s tím, že by se ostatní ploužili, oni by i jeli rychleji, jenom jim to dost nešlo, tak zase zajeli do pravého - projetého - pruhu, takže ta Vectra, by v tom levém pruhu jen překážela ..... U auta pro rodinu (mám malá dvojčata) OČEKÁVÁM PŘEDEVŠÍM TEN ENGINEERING (jinak by mě stačila Dacia Logan MCV) hlavně kvůli aktivní bezpečnosti a jízdním vlastnostem - za to se platí (v zimě obzvlášť) !!! Ford končí tam, kde BMW začíná (330 i, 335 i, v dieslech - 6-ti válce, - 0, pohon 4x4 - 0). Hned jak to bylo možné - a nepotřebovali jsme dvojčatový kočárek - jsem Mondeo prodal - a koupil BMW. Věř mi, kupé je o něčem jiném ..... Rodině o 2 malých dětech "malé" BMW 3er stačí (a co Ti, co mají rodinou Fábii kombi HTP nebo úžasnou Octavii I kombi - to jsou rodinná auta ???). A na závěr, my co vozíme nafukovací pedušky a nafukovací kruhy k moři vyfouknuté, nám stačí jen skivak (má ho Mondeo ???) a na stěhování je zde úžasný stroj : skříňová AVIE - nedostižný vzor velikosti kufru a ceny .... To je tak, když se začne o voze a skončí u kozy... NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE SE S TĚMI AUTY SKUTEČNĚ PROJET - ČÍM VÍC, TÍM LÍP,,, a pak teprve soudit ....
respond
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.