0
back
 

diskuze k tématu: Lexus LS - jaká je třetí generace jako ojetina?

category of topic classification: japonská vozidla
jareg
number of posts6
date of registration27.05.2015
Friday 04.12.2015 08:43, RE: Srovnání
Petr S posted by:
Pavlik posted by:
Petr S posted by:
brin posted by:
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.
Tak tohle je zatím suverénně největší blábol, co v této diskusi zazněl. Naopak, bohatí docela "koukají na korunu" a to i v případě koupě auta za 3M. Neplatí to jen u specialit typu BMW M, Audi S a RS a podobně - prostě aut pro fajnšmekry, tam se na korunu opravdu nehledí. Na druhou stranu tato auta málokdy najedou velké porce kilometrů.
Psal jsem o trochu něčem jiném. A to že tohle auto si koupí někdo kvůli něčemu jinému než jen kvůli hybridnímu motoru. A jestli se rozhodne připlatit 400 tisíc (z 2.6M) za model LS600h, tak to bude kvůli výbavě a prestiži a ta něco stojí. Pokud někdo má předem stanovené požadavky že chce vrcholný model, tak těch 15% navíc prostě dá, zvlášť pokud těch 400 tisíc jeho firma vydělá v čistém zisku za pouhých 14 dnů a auto si nechá např. příštích 5 let.A určitě kupec nového auta za 2.6M si do kufru o objemu 400L nedá LPG bombu jak jsem tu taky četl. To je jako jet na dovolenou na Maledivy a vézt si sebou řízky a konzervy


jo, jsou i jiné důvody:
a) Anglická královna v batůžku řízky určitě nevozí a přece bombu v kufru má
b) U mnohých, co chodí či jezdí s bombou, také vepřový řízek nečekejte
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 04.12.2015 12:40, RE: jlkj l jkjklj k ljk jlk
jareg posted by:
Reno posted by:
Napsal jsem tohle:Něco mi říká, že kdyby někdo koupil LS 460 a předělal ho na plyn, udělá pro ekologii stonásobně víc, než s hybridním LS 600...emise LPG jsou o 20% nižší než u benzínu, pokud hybrid teoreticky ušetří 20% paliva tak by byly stejné, ale vzhledem k tomu, jak se vyrábějí baterie a jak se likvidují, je nesporně LPG více ekologické, než nějaký hybrid.A to bylo vše, co jsem chtěl napsat, že instalací LPG by udělal nějaký kupec s ryze ekologickým důvodem pro pořízení toho auta, daleko víc. Pokud jsem to nenapsal dostatečně jasně, tak to teď napravuji:)
Starost o 100x více ekologie je půvabná, ale nejsme v dětském pokojíčku s plakáty aut na zdi, takže racionálně, protože jsem podobné dilema řešil:LS460 a LS 600h má motor využívající přímý + nepřímý vstřik (ano 5-6 let před náskokem díky marketingu )Bohužel to znamená, že ani jeden není legrace přestavět na LPGZcela vážně se ptám ,zda víte o systému LPG, který si poradí současně s přímým i nepřímým vstřikováním (nejen v prospektu) u 460, 600h, 450h..? Odkaz na dílnu, která skutečně udělala funkční přestavbu, nebo na někoho, kdo takto přestavěné auto provozuje. Zajímá mne to a taková informace by mne vskutku potěšila. Cenu přestavby bych tipnul mezi 60-80tis, důležitější ale je, zda by to SKUTEČNĚ fungovalo.BTW: ejmladší větší model od Lexe vhodný podle mne pro LPG je GS UZF190 (MY2006-2010) motor 4,3 l.Mohu reálně porovnat Hybrid i LPG (ne ve stejné třídě)A Hybrid má praktické výhody :Robustní, bezpečné, tiché, pohodlné a dostatečně výkonné auto a automatem:Carmy 2,4 hybrid, 190 koní, reálná spotřeba v režimu častých jízd se studeným motorem (okolo komína) při průměrné skutečné spotřebě 6,5.Pokud jde o ekologii a další náboženství, uvědomělý jsem nebyl nikdy Mimochodem výše uvedený hybrid by byl vhodný na LPG. Vzhledem k nájezdu a ekonomickému propočtu to neřeším, ale pro Vás možná zajímavé dilema?Uděláme více pro ekologii s přestavbou benzínové 2,4 na LPG, Hybrida na LPG ?


To byl jenom takový příklad. Nikdy jsem to prakticky neřešil, takže nevím, kdo to dělá.
respond
westeros
number of posts46
date of registration22.04.2014
Friday 04.12.2015 13:02, RE: Srovnání
Petr S posted by:
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.


Co jsem poznal ja, tak bohati lide naopak umi setrit mnohem lepe, nez chudi. Mozna ze prave diky tomu se bohatymi stali. Clovek vidi, jak si chuda rodina vezme pujcku na velkou TV, bez ktere se obejdou, zatimco bohatsi jezdi v X6 do Lidlu pro levne obleceni.

Takze si treba koupi 7er, ale dva roky starou a v dieslu a za rok ji prodaji s minimalnim poklesem ceny. Maji na to koupit novou a jezdit na benzin, ale radeji ty penize daji nekam jinam. Nekteri treba i na charitu.

Dalibor Dedek ma majetek 4.9 mld a jezdi v Skode Yeti. Nepodarilo se mi dohledat, jestli je to diesel. Postavil napr. nocleharnu pro bezdomovce.


respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 04.12.2015 13:58, RE: Srovnání
westeros posted by:
Petr S posted by:
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.
Co jsem poznal ja, tak bohati lide naopak umi setrit mnohem lepe, nez chudi. Mozna ze prave diky tomu se bohatymi stali. Clovek vidi, jak si chuda rodina vezme pujcku na velkou TV, bez ktere se obejdou, zatimco bohatsi jezdi v X6 do Lidlu pro levne obleceni. Takze si treba koupi 7er, ale dva roky starou a v dieslu a za rok ji prodaji s minimalnim poklesem ceny. Maji na to koupit novou a jezdit na benzin, ale radeji ty penize daji nekam jinam. Nekteri treba i na charitu.Dalibor Dedek ma majetek 4.9 mld a jezdi v Skode Yeti. Nepodarilo se mi dohledat, jestli je to diesel. Postavil napr. nocleharnu pro bezdomovce.


Jejda prosím tě to jsou historky z podsvětí... kup si dvouletou sedmu a prodej ji za rok bez ztráty, navrhnu tě na Nobelovu cenu za ekonomii. Ne, to se opravdu nedá. Tyhle krámy ztrácejí cenu rychlostí sto tisíc měsíčně...
Nevím, kdo je Dalibor Dědek, ale je to vrcholně individuální, někoho auta berou někoho ne. Třeba má jiný koníček, za který utrácí. Jsou majitelé sbírky obrazů za milióny, co jezdí MHD.

respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 04.12.2015 22:30, RE: Srovnání
westeros posted by:
Petr S posted by:
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.
Co jsem poznal ja, tak bohati lide naopak umi setrit mnohem lepe, nez chudi. Mozna ze prave diky tomu se bohatymi stali. Clovek vidi, jak si chuda rodina vezme pujcku na velkou TV, bez ktere se obejdou, zatimco bohatsi jezdi v X6 do Lidlu pro levne obleceni. Takze si treba koupi 7er, ale dva roky starou a v dieslu a za rok ji prodaji s minimalnim poklesem ceny. Maji na to koupit novou a jezdit na benzin, ale radeji ty penize daji nekam jinam. Nekteri treba i na charitu.Dalibor Dedek ma majetek 4.9 mld a jezdi v Skode Yeti. Nepodarilo se mi dohledat, jestli je to diesel. Postavil napr. nocleharnu pro bezdomovce.


Za bohatého považuju např. člověka, co má takové příjmy že si na to X6 našetří dejme tomu za max. půl roku, protože ví že auto je špatná investice (pokud ho přímo neživí) a investuje do něj jen zlomek příjmů, zbytek investuje lépe. Nevím jestli někdo takový má potřebu se oblékat v Lidlu kde si to oblečení není ani kde vyzkoušet. Proč by někdo kupoval pohodlné auto za 2M a pak si koupil nepohodlné a nepadnoucí kalhoty, jen aby ušetřil pár tisíc?

Jinak jo, jsou extrémně bohatí lidé a zároveň skromní. Majitel Ikea údajně jezdil v 15 let starém Volvu, ale většinou MHD. V hotelu údajně to co vypije z pokojového baru, pak dokoupí v supermarketu a vrátí do lednice. Ale to už je možná pomluva :) U Dalibora Dědka tomu věřím že je skromný, kdysi jsem na VŠ absolvoval volitelné školení od Jablotronu, kde on tehdy sám osobně školil a bylo vidět, že to je fajn chlap.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 05.12.2015 09:26, RE: Srovnání
Petr S posted by:
Majitel Ikea údajně jezdil v 15 let starém Volvu, ale většinou MHD. V hotelu údajně to co vypije z pokojového baru, pak dokoupí v supermarketu a vrátí do lednice. Ale to už je možná pomluva :)


To není skromnost, to je nemoc. Znám poměrně velmi bohatého developpera, který potkal na lyžích známé, vnutil se jim na přistýlku a chodil s nima jíst načerno a zadarmo. Normálně bych tomu nevěřil, kdyby mi to někdo vykládal, ale vzhledem k tomu, že mi dluží 6 stovek už asi tři roky a první rok se mi vyhýbal, aby mi je nemusel dát a další dva si myslí, že jsem zapomněl:) A to je prosím člověk, který teď staví velké administrativní centrum s byty za stamilióny...

respond
  1 ... 3 4 5


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.