0
back
 

diskuze k tématu: Lexus LS - jaká je třetí generace jako ojetina?

category of topic classification: japonská vozidla
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 01.12.2015 19:33, jabka s hruskama .....
Porovnavat moznost individualni vybavy luxusni tridy a takrka soutezaka na znackach je fakt k smichu
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.12.2015 20:16, RE: Lexus???
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Tak se nám to-jako obyvkle, kam vstoupí pan Reno,pěkně zvrhlo.
škoda, že jsi se místo těchhle hovadin nevyjádřil k té možnosti "nadefinovat si svého japonce"když jsou tak tak skvělé káry
Já nemám problém s výbavou ani u jednoho ze svých 3 současných japonských vozů, co mi stojí doma. Vždy jsem vystačil s tím, co v ich bylo a v těch, co je něco navíc, to využívám sporadicky. Mně jde o to, jak auto jezdí, ne co má na palubovce. zajímá mě jeho podvozek, řízení, spolehlivost, odolnost. A vodotrysk fakticky nechci a nai nepotřebuji, tak, jako nesmysly v podobě hlídání jízdních pruhů, automatické parkování a další pýč*oviny, které mají za úkol to, aby s uatem v dneším provozu uměl jezdit i totální blb. Výsledek pak vypadá, jak vypadá. Já jsem ochoten v klidu uznat,m že konfiguropvta japionský vůz je prostě oproblém, ale to jaksi nesuvisí s tématem. To je o filozifii výrobce. O autě jako celku to nevypovídá zhola vůbec nic. Do Imprezy či Eva si nemůžes nakobfigurovat zhola nic a jde o jedny z njelepších aut, co na silnici jezdí. A víš, milý Reno, co je zajímavé? Že když tu Imprezu či Evo doma máš, tak ti nepřijde ani na vteřinu mysl, pídit se po cypovinách, jako je například hlídání jídzního pruhu, BLIS, vodotrysku a podobně. A víš proč, protože taková a jim podobná auta to nemají zapotřebí. Jejich smysl leží plně někde jinde. ptal ses na konfiguraci "těch mých japnských zázraků", tak jsem ti na to odpověděl. Přeber si to, jak chceš.


A to je právě o tom, že ačkoliv ty jsi kluk skromnej, kupci velkých limuzín sou rozežraní až běda a chtějí pomalu i ty vodotrysky. A v téhle kategorii jsou to plusové body. A když si můžeš vybrat mezi jedním benzínem, nebo o generaci později jedním benzínem a jedním hybridem, není to žádná sláva.
Takže když se vymezuješ proti těm německým křápům, měl by sis uvědomit, že to co dělají, dělají
o nějaký ten pátek dýl - a líp.
Evo skončilo, bez náhrady. Impreza žije - snad jim to ještě vydrží. že dávají na motor záruku 200 tis. km o něčem svědčí. Už to nikdo nechtěl kupovat, skrz ten motor. Z klasických německých sporťáků nevymřel žádný.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 02.12.2015 00:09, RE: Tztf ghzzz htttzz
Reno posted by:
To je super, ze dostanu neco, co jsem nechtel. Ovsem to nic nemeni na tom, ze navratnost je v nedohlednu.


Možná je návratnost hybridu v nedohlednu, podobně jako je pro některé lidi v nedohlednu návratnost dieslu. Možná někdo hybrid s automatem prostě chce, tak jako ty chceš černou americkou ledničku. Možná někdo chce mít na kufru napsáno LS600h místo "jen" LS460 kvůli prestiži před obchodními partnery, protože LS600h je vrcholný model. A je mu jedno jestli auto má motor hybridní nebo klasický když oba mají stejnou dynamiku 0-100 km/h za 6 sekund.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 02.12.2015 01:33, Hgh huztz ghtznjz
super, a ted se vrat na zacatek nasi diskuse, kde se mne Brin pta, proc nechci Lexuse jako hybrid, ja mu odpovidam a nasledne se do mne pousti Krtek s uspornou zarovkou. Napsal jsem jenom svuj vlastni nazor, samozrejme je mozne, ze to tak nekdo chce. To ja vubec nerozporuju:) jen pisu, ze mne osobne to nedava smysl.
Btw docela by mne zajimal ten rozdil ve vybavach, a skutecny rozdil v cenach, ale pocitat to nebudu...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 02.12.2015 08:59, RE: Hgh huztz ghtznjz
Reno posted by:
super, a ted se vrat na zacatek nasi diskuse, kde se mne Brin pta, proc nechci Lexuse jako hybrid, ja mu odpovidam a nasledne se do mne pousti Krtek s uspornou zarovkou. Napsal jsem jenom svuj vlastni nazor, samozrejme je mozne, ze to tak nekdo chce. To ja vubec nerozporuju:) jen pisu, ze mne osobne to nedava smysl. Btw docela by mne zajimal ten rozdil ve vybavach, a skutecny rozdil v cenach, ale pocitat to nebudu...


Já Ti rozumím.
Já tu mockrát psal, že nechápu význam nafty u aut za 2M+, kde provozem uřetříš spíše desetitisíce než stotisíce, ale následným prodejem ztratíš o řád až 2 více.
Kamarád má otce, který kupuje naftu jen pro to, že má nižší spotřebu a na TCO kašle, takže jezdí už přes 7 let v naftové A6 a má najeto asi 80 tisíc.
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Wednesday 02.12.2015 09:20, RE: Hgh huztz ghtznjz
David V posted by:
Reno posted by:
super, a ted se vrat na zacatek nasi diskuse, kde se mne Brin pta, proc nechci Lexuse jako hybrid, ja mu odpovidam a nasledne se do mne pousti Krtek s uspornou zarovkou. Napsal jsem jenom svuj vlastni nazor, samozrejme je mozne, ze to tak nekdo chce. To ja vubec nerozporuju:) jen pisu, ze mne osobne to nedava smysl. Btw docela by mne zajimal ten rozdil ve vybavach, a skutecny rozdil v cenach, ale pocitat to nebudu...
Já Ti rozumím. Já tu mockrát psal, že nechápu význam nafty u aut za 2M+, kde provozem uřetříš spíše desetitisíce než stotisíce, ale následným prodejem ztratíš o řád až 2 více. Kamarád má otce, který kupuje naftu jen pro to, že má nižší spotřebu a na TCO kašle, takže jezdí už přes 7 let v naftové A6 a má najeto asi 80 tisíc.


tady už bych malinko nesouhlasil.....Když porovnám dle ceníkových cen 750iX a 740Xd, tak rozdíl v pořizovačce je 325 000,- ve prospěch dieslu a když budu počítat že si benzín pápne v průměru o 4 l více tak při průměrné ceně 30,-/litr je to na 100 000tkm dalších 120 000kč rozdíl. Celkem tedy 445 000,- na najetých 100tkm. Což už nejsou jen desetitísíce.....

respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Wednesday 02.12.2015 09:48, RE: Limuzíny
Reno posted by:
brin posted by:
Manažerské limuzíny jsou o třídu níže, než tyto vozy. Tohle nejsou manažerské limuzíny, tohle jsou ředitelské limuzíny a tam se diesel moc nenosí.
Brine, dej si studený obklad. Podívej se, kolik se prodává sedmiček, S-klasse a A8 v benzínu a kolik v dieselu. A pak se podívej, kolik se prodá Lexusu LS ve srovnání s těmahle autama a pak dej vědět, co se zrovna nosí.


Máte pravdu, opravdu se víc prodávají nafťáky. Ale o velikosti prodejů to nikdy nebylo. Prodeje v téhle kategorii jsou převážně řízeny prestiží, nikoliv kvalitou či pohodlím a celkovým zpracováním vozu.
respond
jareg
number of posts6
date of registration27.05.2015
Wednesday 02.12.2015 10:54, Několik postřehů z reality
Několik postřehů z reality
LS430 2001 u mne 2010-2015 jako denní vozidlo, ročně 50-60tis km.
Rozhodně dobrá volba, pohodlí a jistota excelentní, auto je třída sama pro sebe.
Pár tipů:
Absolutně neřešte najeté km (tachometr obvykle připomíná zajetý raketoplán), ale stav a jak udržoval původní vlastník. Důležitá je slušná údržba, pravidelné výměny oleje v automatu a podobně.
Servis a ceny (letem světem 155-390tis km):
Rozvody! Motor 3UZFE je VVTI. To u Toyoty znamená skoro vždy rozvod řetězem, zde je řemen .
Výměna 150tkm (než jsem to zjistil, přejel jsem ho o 100tkm, přežil to, ale vědomě bych to neriskoval.)
Převodovka – stačí měnit olej (po 60-80 tis) a je věčná.
Brzdy. Přišlo mi, že by mohly být trvanlivější. Laboroval jsem s různými: ECB, Powerstop…) je to asi skoro jedno, holt spotřebák, když se jezdí)
Benzínový vstřik po 250tkm propouštěl, když jsem zjistil ceny jak na feldu, vyměnil jsem všechny preventivně. Katalyzátory (jsou celkem 3) lze koupit z USA, cena pohoda. Tlumiče výfuku z USA nebo tady, z venku výhodnější, tady ceny skoro podobné.
Koroze není problém – pouze ohlídejte přední dveře, pod uchycením široké lišty může prodřít lak. Bublinky nad lištou řešit včas, pak je to drobnost.
Podvozek - silentbloky (výměna předních ramen), první větší zásah na podvozku na 380tkm. To už byl větší peníz, ale sundával jsem originály, ježděno převážně na českém tankodromu. Šel tam opšet originál, na dalších min 250tkm pokoj
Spotřeba: Benzín cca 12, Přestavba na LPG 13-14. (pak jsou v přepočtu náklady na palivo jako při spotřebě 6,5l benzínu)
Pozitivní překvapení je manévrovatelnost. Rejd je neskutečný, to se Vám bude líbit.
Sedačky: možná vypadají jednoduše, ale dokonale nastavitelné, mimořádně pohodlné, vyhřívané, odvětrávané.
Pasivní bezpečnost, naštěstí jsem netestoval, ale pokud se podíváte na traverzu před motor, budete mít jasno. Tohle je nádherný tank a třída sama pro sebe
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 02.12.2015 12:38, RE: Hgh huztz ghtznjz
Valnoha posted by:
David V posted by:
Reno posted by:
super, a ted se vrat na zacatek nasi diskuse, kde se mne Brin pta, proc nechci Lexuse jako hybrid, ja mu odpovidam a nasledne se do mne pousti Krtek s uspornou zarovkou. Napsal jsem jenom svuj vlastni nazor, samozrejme je mozne, ze to tak nekdo chce. To ja vubec nerozporuju:) jen pisu, ze mne osobne to nedava smysl. Btw docela by mne zajimal ten rozdil ve vybavach, a skutecny rozdil v cenach, ale pocitat to nebudu...
Já Ti rozumím. Já tu mockrát psal, že nechápu význam nafty u aut za 2M+, kde provozem uřetříš spíše desetitisíce než stotisíce, ale následným prodejem ztratíš o řád až 2 více. Kamarád má otce, který kupuje naftu jen pro to, že má nižší spotřebu a na TCO kašle, takže jezdí už přes 7 let v naftové A6 a má najeto asi 80 tisíc.
tady už bych malinko nesouhlasil.....Když porovnám dle ceníkových cen 750iX a 740Xd, tak rozdíl v pořizovačce je 325 000,- ve prospěch dieslu a když budu počítat že si benzín pápne v průměru o 4 l více tak při průměrné ceně 30,-/litr je to na 100 000tkm dalších 120 000kč rozdíl. Celkem tedy 445 000,- na najetých 100tkm. Což už nejsou jen desetitísíce.....


Srovnávej výkonově odpovídající modely, tedy 740i a 740d. Pro 750 není naftový ekvivalent. Reálný rozdíl spotřeb cca. 3 litry (1Kč, ať se to dobře počítá).
Čili pro 740i je výhoda v ceně 110 tKč oproti 740d při pořizovací ceně 2M, tedy návratnost 110 tkm. Při nájezdu 40 tkm/rok, je to 3 roky. Když si ho necháš ještě další 3 roky, tak jsi teoreticky ušetřil 110 tKč, ale na pořizovačce je pryč 1,5 M, což je o řád více. Mně to prostě nedává smysl.
respond
jareg
number of posts6
date of registration27.05.2015
Wednesday 02.12.2015 12:40, RE: jkljkljj jkl jjk kljl k
Reno posted by:
Něco mi říká, že kdyby někdo koupil LS 460 a předělal ho na plyn, udělá pro ekologii stonásobně víc, než s hybridním LS 600...


Zajímavé - něco mi říká, že na LPG je optimální 430 (3UZFE). Víte o systému LPG, který si poradí současně s přímým i nepřímým vstřikováním (nejen v prospektu) u 460, 600h, 450h..?
Odkaz na dílnu, která skutečně udělala funkční přestavbu, nebo na někoho, kdo takto přestavěné auto provozuje. Taková informace by mne vskutku potěšila. Děkuji. PS: Hybrid není o ekologii, spíš praktické výhody
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Wednesday 02.12.2015 12:41, RE: Několik postřehů z reality
jareg posted by:
Několik postřehů z realityLS430 2001 u mne 2010-2015 jako denní vozidlo, ročně 50-60tis km.Rozhodně dobrá volba, pohodlí a jistota excelentní, auto je třída sama pro sebe.Pár tipů:Absolutně neřešte najeté km (tachometr obvykle připomíná zajetý raketoplán), ale stav a jak udržoval původní vlastník. Důležitá je slušná údržba, pravidelné výměny oleje v automatu a podobně.Servis a ceny (letem světem 155-390tis km):Rozvody! Motor 3UZFE je VVTI. To u Toyoty znamená skoro vždy rozvod řetězem, zde je řemen .Výměna 150tkm (než jsem to zjistil, přejel jsem ho o 100tkm, přežil to, ale vědomě bych to neriskoval.)Převodovka – stačí měnit olej (po 60-80 tis) a je věčná.Brzdy. Přišlo mi, že by mohly být trvanlivější. Laboroval jsem s různými: ECB, Powerstop…) je to asi skoro jedno, holt spotřebák, když se jezdí)Benzínový vstřik po 250tkm propouštěl, když jsem zjistil ceny jak na feldu, vyměnil jsem všechny preventivně. Katalyzátory (jsou celkem 3) lze koupit z USA, cena pohoda. Tlumiče výfuku z USA nebo tady, z venku výhodnější, tady ceny skoro podobné.Koroze není problém – pouze ohlídejte přední dveře, pod uchycením široké lišty může prodřít lak. Bublinky nad lištou řešit včas, pak je to drobnost.Podvozek - silentbloky (výměna předních ramen), první větší zásah na podvozku na 380tkm. To už byl větší peníz, ale sundával jsem originály, ježděno převážně na českém tankodromu. Šel tam opšet originál, na dalších min 250tkm pokojSpotřeba: Benzín cca 12, Přestavba na LPG 13-14. (pak jsou v přepočtu náklady na palivo jako při spotřebě 6,5l benzínu)Pozitivní překvapení je manévrovatelnost. Rejd je neskutečný, to se Vám bude líbit.Sedačky: možná vypadají jednoduše, ale dokonale nastavitelné, mimořádně pohodlné, vyhřívané, odvětrávané.Pasivní bezpečnost, naštěstí jsem netestoval, ale pokud se podíváte na traverzu před motor, budete mít jasno. Tohle je nádherný tank a třída sama pro sebe


Hezký den, vložte prosím Vaše zkušenosti s Lexusem do recenze: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Thursday 03.12.2015 07:37, RE: Hgh huztz ghtznjz
David V posted by:
Valnoha posted by:
David V posted by:
Reno posted by:
super, a ted se vrat na zacatek nasi diskuse, kde se mne Brin pta, proc nechci Lexuse jako hybrid, ja mu odpovidam a nasledne se do mne pousti Krtek s uspornou zarovkou. Napsal jsem jenom svuj vlastni nazor, samozrejme je mozne, ze to tak nekdo chce. To ja vubec nerozporuju:) jen pisu, ze mne osobne to nedava smysl. Btw docela by mne zajimal ten rozdil ve vybavach, a skutecny rozdil v cenach, ale pocitat to nebudu...
Já Ti rozumím. Já tu mockrát psal, že nechápu význam nafty u aut za 2M+, kde provozem uřetříš spíše desetitisíce než stotisíce, ale následným prodejem ztratíš o řád až 2 více. Kamarád má otce, který kupuje naftu jen pro to, že má nižší spotřebu a na TCO kašle, takže jezdí už přes 7 let v naftové A6 a má najeto asi 80 tisíc.
tady už bych malinko nesouhlasil.....Když porovnám dle ceníkových cen 750iX a 740Xd, tak rozdíl v pořizovačce je 325 000,- ve prospěch dieslu a když budu počítat že si benzín pápne v průměru o 4 l více tak při průměrné ceně 30,-/litr je to na 100 000tkm dalších 120 000kč rozdíl. Celkem tedy 445 000,- na najetých 100tkm. Což už nejsou jen desetitísíce.....
Srovnávej výkonově odpovídající modely, tedy 740i a 740d. Pro 750 není naftový ekvivalent. Reálný rozdíl spotřeb cca. 3 litry (1Kč, ať se to dobře počítá). Čili pro 740i je výhoda v ceně 110 tKč oproti 740d při pořizovací ceně 2M, tedy návratnost 110 tkm. Při nájezdu 40 tkm/rok, je to 3 roky. Když si ho necháš ještě další 3 roky, tak jsi teoreticky ušetřil 110 tKč, ale na pořizovačce je pryč 1,5 M, což je o řád více. Mně to prostě nedává smysl.


otázkou zůstává jestli zrovna v případě porovnání 750i vs. 740d ten nafťák nenajede o 100tkm víc než se začne sr.t. Zrovna ta 750i se v minulé generaci málokterá dožila 100tkm.
Ale neber to tak že oroduji za naftu. Sice ji mám v obou autech, ale spíš proto že se jedná o auta kde moc nebylo na výběr....

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 03.12.2015 09:36, ... jklj k jklj ůk
V novém Autotipu vychází stotisícový test Lexusu GS450h. Skončili s průměrnou spotřebou 10,4. Píšou tam, že na dálnici to neušetří vůbec nic /zdravím Brine/, že proti základním stejně silným benzínovým německým /D3/ autům je to o statisíce dražší, ale že zase nabízejí lepší výbavu /to je otázka - musím mít něco, co bych si jinde nenakonfiguroval?/, že ačkoliv se to tváří sportovně, jízda ve vyšších rychlostech už je trochu utrpení. Zajímavé počtení.
ještě k hybridům
http://www.auto.cz/neverni-majitele-hybridu-dve-tretiny-podruhe-nekoupi-66203
A k těm bavorákům: svého času byly v ceníku vedle sebe 530d a 530i /kratičké období F10, kdy se prodávala 272hp verze/, rozdíl v PC byl jestli si to dobře pamatuju cca 150 tisíc a tam se skutečně první majitel nedopracoval k vrácení svých prostředků, pokud nenajel 150-200 tis. km. Davide tvoje úvaha o nesmyslnosti koupě dieselové verze auta za 2M je vskutku správná a zároveň i pomýlená, protože krom ztráty hodnoty se řeší i následná prodejnost a tam už nastupuje kupec, který na tom až tak finančně dobře není (myslím tím druhého majitele) a řešit to může.
A zase, záleží kus od kusu: taková A8 4,2 benzín je podle mého špičková koupě, ale 750i se kvůli mizernému motoru prodává šíleně pod cenu a i tak to nikdo nechce, zatímco 740i téměř nejsou (asi stigma "základního motoru").
Co jsem to vlastně chtěl říct?
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 03.12.2015 09:55, jlk jk jlkj klj lkj l k
Třeba ta A8. V době kdy byly srovnatelné modely /4,2 TDI a 4,2 FSI/ prodával se ten dieselový agregát o necelých 100 tisíc dráž. Návratnost podle mého nějakých 100 tisíc km. Ale servis a následné výměny turb, vstřikovačů a dalších sračiček musely udělat do 200 tis. km takový vítr v peněžence, že kupovat takové auto jako ojeté musí být noční můra...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 03.12.2015 12:51, RE: ... jklj k jklj ůk
Reno posted by:
V novém Autotipu vychází stotisícový test Lexusu GS450h. Skončili s průměrnou spotřebou 10,4. Píšou tam, že na dálnici to neušetří vůbec nic /zdravím Brine/, že proti základním stejně silným benzínovým německým /D3/ autům je to o statisíce dražší, ale že zase nabízejí lepší výbavu /to je otázka - musím mít něco, co bych si jinde nenakonfiguroval?/, že ačkoliv se to tváří sportovně, jízda ve vyšších rychlostech už je trochu utrpení. Zajímavé počtení.ještě k hybridůmhttp://www.auto.cz/neverni-majitele-hybridu-dve-tretiny-podruhe-nekoupi-66203A k těm bavorákům: svého času byly v ceníku vedle sebe 530d a 530i /kratičké období F10, kdy se prodávala 272hp verze/, rozdíl v PC byl jestli si to dobře pamatuju cca 150 tisíc a tam se skutečně první majitel nedopracoval k vrácení svých prostředků, pokud nenajel 150-200 tis. km. Davide tvoje úvaha o nesmyslnosti koupě dieselové verze auta za 2M je vskutku správná a zároveň i pomýlená, protože krom ztráty hodnoty se řeší i následná prodejnost a tam už nastupuje kupec, který na tom až tak finančně dobře není (myslím tím druhého majitele) a řešit to může.A zase, záleží kus od kusu: taková A8 4,2 benzín je podle mého špičková koupě, ale 750i se kvůli mizernému motoru prodává šíleně pod cenu a i tak to nikdo nechce, zatímco 740i téměř nejsou (asi stigma "základního motoru"). Co jsem to vlastně chtěl říct?


Nabízí se otázka, zda je větší hrozbou 740d s 1/4 Mkm nebo 740i s 1/4 Mkm. Osobně bych šel u auta s 250 tkm raději do benzínu, který si ve fázi nákupu mnohem lépe zkontroluji (v podstatě jen tlaky) a pak jej uservisuji za úplně jiné částky. Ale chápu, že průměrný kupec takto nepřemýšlí.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Thursday 03.12.2015 17:53, RE: Srovnání
Petr S posted by:
brin posted by:
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.


Tak tohle je zatím suverénně největší blábol, co v této diskusi zazněl. Naopak, bohatí docela "koukají na korunu" a to i v případě koupě auta za 3M. Neplatí to jen u specialit typu BMW M, Audi S a RS a podobně - prostě aut pro fajnšmekry, tam se na korunu opravdu nehledí. Na druhou stranu tato auta málokdy najedou velké porce kilometrů.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Thursday 03.12.2015 23:59, RE: Srovnání
Pavlik posted by:
Petr S posted by:
brin posted by:
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.
Tak tohle je zatím suverénně největší blábol, co v této diskusi zazněl. Naopak, bohatí docela "koukají na korunu" a to i v případě koupě auta za 3M. Neplatí to jen u specialit typu BMW M, Audi S a RS a podobně - prostě aut pro fajnšmekry, tam se na korunu opravdu nehledí. Na druhou stranu tato auta málokdy najedou velké porce kilometrů.


Psal jsem o trochu něčem jiném. A to že tohle auto si koupí někdo kvůli něčemu jinému než jen kvůli hybridnímu motoru. A jestli se rozhodne připlatit 400 tisíc (z 2.6M) za model LS600h, tak to bude kvůli výbavě a prestiži a ta něco stojí. Pokud někdo má předem stanovené požadavky že chce vrcholný model, tak těch 15% navíc prostě dá, zvlášť pokud těch 400 tisíc jeho firma vydělá v čistém zisku za pouhých 14 dnů a auto si nechá např. příštích 5 let.

A určitě kupec nového auta za 2.6M si do kufru o objemu 400L nedá LPG bombu jak jsem tu taky četl. To je jako jet na dovolenou na Maledivy a vézt si sebou řízky a konzervy
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 04.12.2015 07:14, jlkj l jkjklj k ljk jlk
Napsal jsem tohle:

Něco mi říká, že kdyby někdo koupil LS 460 a předělal ho na plyn, udělá pro ekologii stonásobně víc, než s hybridním LS 600...

emise LPG jsou o 20% nižší než u benzínu, pokud hybrid teoreticky ušetří 20% paliva tak by byly stejné, ale vzhledem k tomu, jak se vyrábějí baterie a jak se likvidují, je nesporně LPG více ekologické, než nějaký hybrid.
A to bylo vše, co jsem chtěl napsat, že instalací LPG by udělal nějaký kupec s ryze ekologickým důvodem pro pořízení toho auta, daleko víc. Pokud jsem to nenapsal dostatečně jasně, tak to teď napravuji:)

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 04.12.2015 07:27, A ještě k těm Maledivám:)
Ten princip je totiž naprosto stejný jako u toho Lexusu. I na ty Maledivy se dá jet na týden za 50 tisíc, nebo za půl miliónu. A oboje je all inclusive. To je jako říkat, že když máš na S-klasse, není problém si koupit 12válec. Prostě není jenom černá a bílá... A proto jsou lidi, co kupují do takového auta šestiválcovou naftu...
respond
jareg
number of posts6
date of registration27.05.2015
Friday 04.12.2015 08:36, RE: jlkj l jkjklj k ljk jlk
Reno posted by:
Napsal jsem tohle:Něco mi říká, že kdyby někdo koupil LS 460 a předělal ho na plyn, udělá pro ekologii stonásobně víc, než s hybridním LS 600...emise LPG jsou o 20% nižší než u benzínu, pokud hybrid teoreticky ušetří 20% paliva tak by byly stejné, ale vzhledem k tomu, jak se vyrábějí baterie a jak se likvidují, je nesporně LPG více ekologické, než nějaký hybrid.A to bylo vše, co jsem chtěl napsat, že instalací LPG by udělal nějaký kupec s ryze ekologickým důvodem pro pořízení toho auta, daleko víc. Pokud jsem to nenapsal dostatečně jasně, tak to teď napravuji:)


Starost o 100x více ekologie je půvabná, ale nejsme v dětském pokojíčku s plakáty aut na zdi, takže racionálně, protože jsem podobné dilema řešil:

LS460 a LS 600h má motor využívající přímý + nepřímý vstřik
(ano 5-6 let před náskokem díky marketingu )
Bohužel to znamená, že ani jeden není legrace přestavět na LPG
Zcela vážně se ptám ,zda víte o systému LPG, který si poradí současně s přímým i nepřímým vstřikováním (nejen v prospektu) u 460, 600h, 450h..?
Odkaz na dílnu, která skutečně udělala funkční přestavbu, nebo na někoho, kdo takto přestavěné auto provozuje.
Zajímá mne to a taková informace by mne vskutku potěšila. Cenu přestavby bych tipnul mezi 60-80tis, důležitější ale je, zda by to SKUTEČNĚ fungovalo.

BTW: ejmladší větší model od Lexe vhodný podle mne pro LPG je GS UZF190 (MY2006-2010) motor 4,3 l.

Mohu reálně porovnat Hybrid i LPG (ne ve stejné třídě)
A Hybrid má praktické výhody :
Robustní, bezpečné, tiché, pohodlné a dostatečně výkonné auto a automatem:
Carmy 2,4 hybrid, 190 koní, reálná spotřeba v režimu častých jízd se studeným motorem (okolo komína) při průměrné skutečné spotřebě 6,5.

Pokud jde o ekologii a další náboženství, uvědomělý jsem nebyl nikdy

Mimochodem výše uvedený hybrid by byl vhodný na LPG. Vzhledem k nájezdu a ekonomickému propočtu to neřeším,
ale pro Vás možná zajímavé dilema?
Uděláme více pro ekologii s přestavbou benzínové 2,4 na LPG, Hybrida na LPG ?






respond
  1 ... 3 4 5


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.