0
back
 

diskuze k tématu: Lancia Lybra – je to dobrá koupě?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.01.2008 16:12, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jak si tohle někdo může koupit?!
Dyť jse to hnus, prdel je hezčí.......
Hnusnější je snad už jen tvoje škodovka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.01.2008 17:59, To není jenom tento typ auta.
Lancie jsou auta řazená do luxusního segmentu aut. Tomu odpovídá jejich vybavení a následně prodejní cena. Jsou to auta pro lidi, kteří chtějí něco výjimečného a mají na to. Nedělají si starosti co s tím, až to bude ojeté.
Zkrátka. Kupuji-li si takovou ojetinu, jejíž cena nového přesahovala 1 mil., tak musím počítat s tím, že servis bude opravdu něco stát.
Jiná situace je u lidí, kteří jsou zruční, danné věci rozumí a mohou si většinu věcí udělat sami. Patřím do této kategorie. Jsem ale vyléčen, proto kupuji raději auta nová. Protože chodit k autu a čekat na jeho vrtochy, které vždy přichází, stále člověka nebaví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.01.2008 20:32, RE: motor ven?
anonym posted by:
Motor se musí při výměně rozvodů vyndat např.i u Fiatu Bravo 2.0
Motor u Brava se možná při rozvodech vyndat musí, je tam málo místa. Máme Kappu 2.0 5V, je to r.v. 1998, když jsme jí kupovali měla najeto 73.tis.km.Byla po 1.majitelce se servisní knihou a všemi fakturami ze servisu a z STK. Máme jí skoro 2,5 roku, nyní má najeto 114.tis. Za tu dobu jsme měnili termostat,svíčky,vzduchový filtr,baterii a oleje. Jediná závada, která se vyskytla byl špatný ventilátor topení, který u Kappy v hojné míře odchází. Rozvody se dělaly loni. Ve Fiatu by to stálo 15.tis. s tím,že prý motor musí ven!!!! Náš známý to kompletně vyměnil a stálo to 5.800 Kč! Nechápal proč by musel jít motor ven.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.01.2008 21:46, RE: motor ven?
anonym posted by:
Koukal jsem se do svých autodat a opravdu se tam nepíše nic o vyndavání motoru 2,4 JTD v případě výměny rozvodů na Alfě 156. Musí to být ovšem docela náročný. Omlouvám se za dezinformaci. Tomáš Dusil.
2x měř a jednou řež...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.01.2008 21:52, RE: To není jenom tento typ auta.
anonym posted by:
Lancie jsou auta řazená do luxusního segmentu aut. Tomu odpovídá jejich vybavení a následně prodejní cena. Jsou to auta pro lidi, kteří chtějí něco výjimečného a mají na to. Nedělají si starosti co s tím, až to bude ojeté.
Zkrátka. Kupuji-li si takovou ojetinu, jejíž cena nového přesahovala 1 mil., tak musím počítat s tím, že servis bude opravdu něco stát.
Jiná situace je u lidí, kteří jsou zruční, danné věci rozumí a mohou si většinu věcí udělat sami. Patřím do této kategorie. Jsem ale vyléče...
Jestli někdo koupil Lybru za 1 000 000 tak patří do blázince stejně jako lidi co si myslí že má smysl kupovat auta nová z jiných než daňových důvodů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 07:04, RE: To není jenom tento typ auta.
anonym posted by:
Jestli někdo koupil Lybru za 1 000 000 tak patří do blázince stejně jako lidi co si myslí že má smysl kupovat auta nová z jiných než daňových důvodů
For je v tom, ze i auto, ktere stalo puvodne pres milion se da po 15 letech koupit za 20 tisic, a protoze se v 90. letech jeste tolik nesetrilo na vsem a ani filosofie rizene zivotnosti nebyla dostatecne propracovana, tak casto maji i mnohem mene poruch a pripadne diky zastaralosti (jednoduchosti) konstrukce mnohem snaze (levneji) odstranitelne. Pritom rada poruch patri mezi takove, ktere lze zvladnout svepomoci bez draheho servisu. Samozrejme spolehlivost i bezpecnost techto aut je uplne jinde, ale je to urcite alternativa velmi levneho a komfortniho jezdeni
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 08:32, RE: motor ven?
anonym posted by:
Motor u Brava se možná při rozvodech vyndat musí, je tam málo místa. Máme Kappu 2.0 5V, je to r.v. 1998, když jsme jí kupovali měla najeto 73.tis.km.Byla po 1.majitelce se servisní knihou a všemi fakturami ze servisu a z STK. Máme jí skoro 2,5 roku, nyní má najeto 114.tis. Za tu dobu jsme měnili termostat,svíčky,vzduchový filtr,baterii a oleje. Jediná závada, která se vyskytla byl špatný ventilátor topení, který u Kappy v hojné míře odchází. Rozvody se dělaly loni. Ve Fiatu by to stálo 15.tis. s...
tak nevim ale myslim ze 2.0 motor ma stejne rozmery jak 2,4 benzin a u toho se motor z auta vyndavat nemusi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 09:18, RE: servisy
anonym posted by:
Zdravim,
nemohl byste nekdo doporucit servis v Praze nebo Plzenskem kraji pro tahle auta? Kde na to sehnat nejaky zakladni servisni manual se zakladni udrzbou?
autoopravy prágl, za autosklem na letné
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 09:28, RE: servisy
anonym posted by:
Zdravim,
nemohl byste nekdo doporucit servis v Praze nebo Plzenskem kraji pro tahle auta? Kde na to sehnat nejaky zakladni servisni manual se zakladni udrzbou?
Specialista na Lancie, Fiaty a Alfy - pan Zelenka Němčice u Horšovského Týna
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 16:12, RE: motor ven?
anonym posted by:
Vy jste někdy viděl motor 2,5 V6 v Lybře nebo v Bravu HGT? Když už chcete rýpat, tak si prosím aspoň přečtěte, co píšete. Věřím ,že to víte, ale v textu to tak nepůsobí. Jak píšu, někdo to zvládne i bez toho, ale je to spíše než efektivní práce o lámání prstů. To mi určitě potvrdí nejeden soudný mechanik, který to někdy dělal. Tomáš Dusil.
A vy si to přečtěte pořádně, kolega nepíše o tom, že by bravo HGT mělo 2,5 V6.... Jinak z vlastní zkušenosti s bravem HGT, motor stačí pro výměnu rozvodů pouze vyvěsit. Dle servisního manuálu musí ven. - zde info jen z doslechu.. ZK
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 16:16, RE: motor ven?
anonym posted by:
Motor se musí při výměně rozvodů vyndat např.i u Fiatu Bravo 2.0
Omlouvám se za nezdvořilost, ale když to nevíte na 100% tak sem DOPRDELE radši nic nepište! U 2,0 HGT 108kW stačí motor vyvěsit.. HGT se 108kW jsem měl, rozvody jsem u mechanika dělal.. ZK
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 18:59, RE: Par poznamek
anonym posted by:
Myslím že starší kappa je lepší v nabídce benz.motorů a to i po stránce designu-tohle bych si nekoupil kvůli těm předním světlům(tak jako corollu z těch let).
Priatelu, neviem, ci ste to videli na vlastne oci, ale nazivo to auto posobi naozaj lepsie ako na obrazku, a to hlavne vo verzii kombi. Tie svetla su podla mojho nazoru celkom pekne. Skoda, ze sa Lancie trochu obavam, inak by som si ju kupil, ale nerad riesim rozne drobne poruchy...(nehovorim, ze sa musi urcite kazit, ale riziko tam asi bude vacsie, ako napr. u hondy)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 20:35, JTD 110 - dvohmotový zotrvačník
tak ako to je teda s tymi dvojhmotovymi zotrvacnikmi u JTD???
su motory JTD 77kw, 81KW odlisne prave tymito zotrvacnikmi? Niekde osm cital, ze JTD 1 v Maree tento dvojhmotak nema... Ako to teda je???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 22:22, RE: JTD 110 - dvohmotový zotrvačník
anonym posted by:
tak ako to je teda s tymi dvojhmotovymi zotrvacnikmi u JTD???
su motory JTD 77kw, 81KW odlisne prave tymito zotrvacnikmi? Niekde osm cital, ze JTD 1 v Maree tento dvojhmotak nema... Ako to teda je???
77kW JTD nemá Dvouhmotnostní setrvák a má pevné turbo. auto jje super nedávno jsem si tuto verzi koupil najeto cca 250tis km a je perfektní nezničená a fakt paráda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 21:11, RE: JTD 110 - dvohmotový zotrvačník
anonym posted by:
77kW JTD nemá Dvouhmotnostní setrvák a má pevné turbo. auto jje super nedávno jsem si tuto verzi koupil najeto cca 250tis km a je perfektní nezničená a fakt paráda
no a 81KW veriza uz dvojhmotak ma??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.02.2008 07:57, RE: Par poznamek
anonym posted by:
Myslím že starší kappa je lepší v nabídce benz.motorů a to i po stránce designu-tohle bych si nekoupil kvůli těm předním světlům(tak jako corollu z těch let).
Mně se to auto taky vůbec nelíbilo. Ale jak těch Lyber potkávám čím dál víc, postupně se mi líbí čím dál víc. Ten design má něco do sebe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.07.2008 16:17, RE: rozvody
anonym posted by:
to je snad for, ze kvuli vymene rozvodu, musi motor ven
omg nechapu jak nekdo hned uveri nakym kecum co se tu napisi! ja mam lybru 2.4JTD a menil sem rozvody na dvore aniz by musel motor ven...ono je jednoduche o tom tady psat kdyz autor clanku si to ani nesel vyzkouset.
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.