0
back
 

diskuze k tématu: Lancia Lybra combi 1,9 JTD

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 19:14, RE: pro tazatele
focusman posted by:
pokud najedete 35tkm za rok, doporucuju prestat uvazovat o italskem aute a spis se podivat po nemeckem
Vsoučasný době mám lancii Themu SW 2,5 Tds model 93 - motor půvudní,jezdí ma minerál,najeto 538 kkm,zavařená hlava,PŮVODNÍ TURBO,měněná převodovka ve cca 450kkm.,nová vodní pupa,spojkový set,původní poloosy(chtěly by jiný),2 krát repase startéru a altíku - BOSCH,nový chladič - starý potkal srnu,výměna zadních brzd - zase skopčácký,ložiska kol a kotouče,jiná hadice od serva - prodřela se o řemenici - chyba mechanika.Mezi svátky nová hydraulika spojky a nové vložky k zámků,silentbloky zadní i přední nápravy,čepy,tlumiče a jejich uložení.Auto mám 8 let.Ročně najedu do 40kkm,z toho polovinu s podvalníkem - na kouli mám 1740kg.Je to jednoduchý,opravitelný a za ty peníze neseženu nic podobnýho.Startér,altík a zadní brzdy jsou německý a je to nejslabší článek na jinak výborným autě,tak proč bych si měl komplikovat život a kupovat německý klumpr?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 19:29, RE: pro tazatele
JIRKA posted by:
Vsoučasný době mám lancii Themu SW 2,5 Tds model 93 - motor půvudní,jezdí ma minerál,najeto 538 kkm,zavařená hlava,PŮVODNÍ TURBO,měněná převodovka ve cca 450kkm.,nová vodní pupa,spojkový set,původní poloosy(chtěly by jiný),2 krát repase startéru a altíku - BOSCH,nový chladič - starý potkal srnu,výměna zadních brzd - zase skopčácký,ložiska kol a kotouče,jiná hadice od serva - prodřela se o řemenici - chyba mechanika.Mezi svátky nová hydraulika spojky a nové vložky k zámků,silentbloky zadní i př...
na Maree JTD (do dneška má 170 000 km) se mi rozbilo relátko žhavení, žhav. svíčka, startér (šel opravit) . Vše Bosch. Jinak pouze měním spotřebák. Zcela potvrzuji názor Jirky. Německá kvalita příšerně spadla, zlatá byla doba Ascon a Golfů II. , tehdy to byla skutečně solidní německá auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 19:44, RE: pro tazatele
focusman posted by:
jak zde nekdo rekl, jeste jsem nevidel firmu ktera by jako osobaky nakoupila italy, proc asi... rozhodne nerikam ze nemecky auta jsou zarucene spolehlivejsi, to si dnes muze myslet jen dite, ale ten ital na takovej najezd neni stavenej-predevsim motorove, tim nechci rict ze to auto neni dobry...proc ne ale clovek nesmi nasazovat ruzovy bryle a nechat se strhnout designem a vybavou ale ridit se urcenim vozu-tzn pokud vim ze muj najezd je nadprumerny (coz 35tkm u osobniho vozu je, uvazime li kde j...
Prosím tě příště se zamysli, než něco napíšeš o ročních nájezdech km, že je neobvykle kupovat itala na vic než 35tis km je jeden z největších žgryndů, co jsem tady kdy četl... Jinak pro tvou nízkou informovanost, malý výčet firem s italskými vozy: Otis- park 270 vozů, Karosa Vysoké Mýto 110 vozů, Siad technické plyny Brno 50 vozů, Brněnské komunikace a.s. 40vozů, Okay elektro 40 vozů, Doson 50 vozů atd atd... tak se prober!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 21:21, RE: spolehlivost
krakatit posted by:
hosi ukazte me kolik lancii jezdi jako sluzenbi auta tady v CR nebo jinde? krome italie... nemecka auta sou vetsinou ve firmach nasazovana jako sluzebni, jezdi s tim buhvi kdo a jak, a pak to nekdo koupi a mele neco o spolehlivosti.... s tim BMW 320d... mel ho nove? nebylo nahodou blbe opravovane? atd atd to se da napsat o kazdem aute....
Pokud vim,tak v Německu se nejvíce jako služební vozy používají Toyoty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 22:21, Kvalita německých vozů
stenly posted by:
na Maree JTD (do dneška má 170 000 km) se mi rozbilo relátko žhavení, žhav. svíčka, startér (šel opravit) . Vše Bosch. Jinak pouze měním spotřebák. Zcela potvrzuji názor Jirky. Německá kvalita příšerně spadla, zlatá byla doba Ascon a Golfů II. , tehdy to byla skutečně solidní německá auta.
Máš recht, Stenly. Období bych bych zahrnul do této éry ještě G III. Začátek 90. let - všichni výrobci pochopili, že dělat moc kvalitně, aby věc dlouho sloužila, se NEVYPLÁCÍ. Zákazník, kterému by jezdil Mercedes 20 let (byť by byl drahý), firmě moc nepřinese. Lepší by byli ti, kteří by si koupili za tuto dobu Mercedesy čtyři. Filosofie VŠECH firem jse rapidně změnila, ale ke stejnému. Reklama neproklamuje nyní spolehlivost, bezproblémovost apod. Lépe je útočit na snobství (BMW, VW), pseudosnobství (typické v ČR pro Škodu), design (Francouzi a Italové), pocit skvělé a velmi malé investice, že tato auta zvládnou všechno, jako ti ostatní (Korejci, Dacia, s dovolením, i R. Thalia). Zákazníka je třeba hladat pomocí vhodně zvolené reklamy, která osloví skupinu lidí velmi podobně smýšlejícíh, s podobnými životními hodnotami.
Vážení diskutující, buďme rádi, že Evropané, mezi které se už také počítáme, jsou v tomto směru dosti konzervativní. I když skutečně už německá auta nejsou to co bývala, děláme tím takovou čínskou zeďproti čínské invazi. Číňané pochopili, že konzumního amerického a evropského (i když američani jsou v tomto směru skutečně unikátní, což mohu potvrdit ze svého dvouměsíčního pobytu v USA) zajímá jen cena a objem. Myslí si, že se jim to podaří i v automobilovém průmyslu, ale věřím, že tak rychle to zas nebude.
Ale až ty čínské sračky (do uvozovek to schválně nedávám) dorazí k nám, budeme s notnou dávkou nostalgie vzpomínat na spolehlivost Renaultů, eleganci Dacii a bezpečnost Favoritů...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.01.2007 01:30, Pro Fantomase
No přece Opel, to by jsi měl vědět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.01.2007 08:08, RE: pro tazatele
Mio posted by:
Prosím tě příště se zamysli, než něco napíšeš o ročních nájezdech km, že je neobvykle kupovat itala na vic než 35tis km je jeden z největších žgryndů, co jsem tady kdy četl... Jinak pro tvou nízkou informovanost, malý výčet firem s italskými vozy: Otis- park 270 vozů, Karosa Vysoké Mýto 110 vozů, Siad technické plyny Brno 50 vozů, Brněnské komunikace a.s. 40vozů, Okay elektro 40 vozů, Doson 50 vozů atd atd... tak se prober!!!!
karosa vysoke myto pouziva fiaty proc asi? Staci se podivat na vlastnika, kdyz to vlastnil renault, jezdili renaulty.... ted to ma irisbus a to spada pod fiat nebo obracene, to uz je jedno... Stejne je vic sluzebaku u nas VW.... nebo Opel....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.01.2007 08:11, italove
jinak mezi nama ja nic proti fiatum nemam, netrpim zadnejma predsudkama, treba takovy stilo wagon 1.6 2003 za 219000 proc ne, idealni rodinny auticko.... ale taky vim kdyz sem chtel nejakou peknou alficku 166 nenasel sem a kazdym sem byl odrazovan....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.01.2007 09:41, RE: Kvalita německých vozů
Ryšár posted by:
Máš recht, Stenly. Období bych bych zahrnul do této éry ještě G III. Začátek 90. let - všichni výrobci pochopili, že dělat moc kvalitně, aby věc dlouho sloužila, se NEVYPLÁCÍ. Zákazník, kterému by jezdil Mercedes 20 let (byť by byl drahý), firmě moc nepřinese. Lepší by byli ti, kteří by si koupili za tuto dobu Mercedesy čtyři. Filosofie VŠECH firem jse rapidně změnila, ale ke stejnému. Reklama neproklamuje nyní spolehlivost, bezproblémovost apod. Lépe je útočit na snobství (BMW, VW), pseudosnob...
Ještě v tom tvým výčtu nějak chybí japonský auta.nenápadné ale technicky a kvalitativně na nejvyšší úrovni....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.01.2007 17:42, RE: Dusan
wolff posted by:
No tak nějak mám pocti, že autor tohoto povídání dělal všechno pro to, aby Lančka měla v bazarech co nejnižší cenu...Taky chválihodná činnost..., neb zrovna tahle ta Lančka patří mezi ty více spolehlivá a odolná auta (spolehlivvější a odolnější rozhodně než německý auta) Ono když se to veme kolem a kolem, tak na autě se může vždycky vysypat vlastně cokoliv. Jinak pokud vím, tak xenony byly a automatická převodovka taky. JInak jak přišel autor článku na průměrnou pasivní bezpečnost? To by mě zají...
Nevím proč autoři těchto článků neustále pomlouvají italské a francouzské auta?Jsou taky placení z Mladé Boleslavi?Vozím auta už od počátku 90.let a prošlo mě jich rukama opravdu hodně.Problém začal tím,že se z počátku brali ty nejlevnější šroty z celé ilálie,odtočilo se jim 300.tis,pak to nějaký chudák koupil a ona mu chudák croma 2,5td po 600.tis klekla,ale na tachu bylo 150.tis-to se pak nedivím,že mají takovou reputaci!!Zkuste si jak jezdí Ochcávka po 250.tis?KATASTROFA.Jezdil jsem s kamarádem skoro týdně do Itálie s Lancií kapou 2,4td,která měla prokazatelně 450.tis,perfektně se o ní staral,jezdila opravdu super,zkuste jak bude vypadat ochcávka,když ročně najede 100.tis???Takže na závěr,nebojte se italských aut,vše je o stavu a hlavně údržbě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.01.2007 20:07, RE: pro tazatele
krakatit posted by:
karosa vysoke myto pouziva fiaty proc asi? Staci se podivat na vlastnika, kdyz to vlastnil renault, jezdili renaulty.... ted to ma irisbus a to spada pod fiat nebo obracene, to uz je jedno... Stejne je vic sluzebaku u nas VW.... nebo Opel....
No a co jako? Němečtí vlastníci firem u nás nejsou??? a v republice je nejvíc služebích aut škoda!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.01.2007 20:27, RE: Lybra 2.0 5V
tom posted by:
známej měl asi 2 roky BMW 330D kupoval ho nový, nasypal do toho tolik peněz do motoru elektriky atd.... Možná špatnej kus ale byl z toho dost nešťastnej. Byl rád že se toho auta zbavil. Ročně najel tak 20-30 tis ale těch poruch že se o tom nikomu ani nesnilo.
BMW není až tak dobrý jak si každej myslí.
A není to jediný případ. moji kamarádi vlastnili taky pár BMW ale nakonec usoudili že to není až zase tak dobrý jak si mysleli. Nakonec skončili u Mercedesů a jsou zatím spokojeni.
Jak je možný nasypat spoustu peněz do oprav nového BMW ???
Během dvouletého provozu je každé auto přece v záruce.Ten známej bude asi pěkná kecka, "jedna bába povídala"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.01.2007 21:33, RE: pro tazatele
Mio posted by:
No a co jako? Němečtí vlastníci firem u nás nejsou??? a v republice je nejvíc služebích aut škoda!
skodovku beru jako nemecke auto, koncern je koncern...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 00:13, RE: pro tazatele
focusman posted by:
jak zde nekdo rekl, jeste jsem nevidel firmu ktera by jako osobaky nakoupila italy, proc asi... rozhodne nerikam ze nemecky auta jsou zarucene spolehlivejsi, to si dnes muze myslet jen dite, ale ten ital na takovej najezd neni stavenej-predevsim motorove, tim nechci rict ze to auto neni dobry...proc ne ale clovek nesmi nasazovat ruzovy bryle a nechat se strhnout designem a vybavou ale ridit se urcenim vozu-tzn pokud vim ze muj najezd je nadprumerny (coz 35tkm u osobniho vozu je, uvazime li kde j...
Ono totiž ve firmách existuje při výběru nového auta Car policy . Největší firmy v Čechách jsou z germánie. Přesně vidím svýho Německýho šéfa jak by skákal kdyby jsme chtěly něco mimo koncern VW. Proberte se neexistuje koupit neNěmecký vůz.

Mimochodem všimly jste si co se na Lybře nejčastěji porouchá?
BOSCH. - to bude asi nějaká firma ze Sicílie, když se to tak sere
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 00:33, RE
Mám Argentu z roku 86, TD, koupil jsem jí v roce 93, každej den v zápřahu s vozejkem cca 70 km i více v takovým terénu, který si nedokážete představit. Kromě spotřebních věcí, kotouče, destičky.... 1x repase altíku a startéru, párkrát čepy na nápravě, pár kilo kytu a barvy, jinak naprosto bezproblémový auto. 1x ročně to zavezu mechanikovi na prohlídku a opravu, nestalo se mi, že bych platil víc než 3 tisíce, pak jezdím celej rok bez problémů. Kolega vystřídal za stejnou dobu všechny tři varianty Golfa, Astru a Omegu ( to byly vůbec šunty ), Jediný co mu jakž takž vydrželo byla první generace R19 1,8 90 PS. Za tu dobu, co on narval do německejch..... jsem si já za ty samý prachy zrekonstruoval barák.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 10:05, RE: Dusan
Dusan posted by:
Dve poznamky:
a) Lybra ma opravdu deset airbagu. Ma totiz pocitane oddelene predni a zadni hlavove airbagy (stejne jako napriklad 7er E38), takze predni ridice, predni spolujezdce, bocni ridic, bocni spolujezdec, hlavovy ridic, hlavovy spolujezdec, zadni bocni 2x, zadni hlavove 2x = 10x. Dnesni vozy maji hlavove airbagy od predku az dozadu jako jeden a tudiz se tak i zapocitavaji.
b) Alfa 156 nebyla nikdy testovana v EuroNCAP, zminovane tri hvezdicky mela Alfa 147
I ve firemních materiálech z roku 04 se uvádí 6x airbag. Xenony se skutečně nabízely za příplatek. Lybra je malý velký auto s originálním designem jak exteriéru, tak interiéru. (Nemá např. cenu srovnávat velikosti zavazadelníku s konkurencí typu Octavia, Passat atd... výrobce určitě neusiloval o to, mít největší kufr ve třídě atd.. kdo chtěl náklaďák, k tomu byl Fiat marea.. Lancia je o luxusu). Jízdní vlastnosti jsou vynikající - odladění ač komfortní tak drží velice dobře stopu. Dle motorizace byly vybaveny i ESP. Myslím že ty auta jsou skutečně nedoceněný.. k čemuž přispívá nízká informovanost, malá rozšířenost značky, špatná pověst italských aut a v neposlední řadě např. i třeba ne zrovna šťastně napsané recenze...
Souhlasím, že špatná pověst italských aut je způsobena tím, že se v minulosti masově dovážely nekvalitní ojetiny, které se navíc omlazovaly.. (což se beztak děje i dnes u spousty aut, nejen italských). Jak už tu bylo řečeno, u ojetin člověk nikdy nemá jistotu co to auto má skutečně za sebou a jakým způsobem se o auto předchozí majitelé starali... tudíž je to vždy kus od kusu ať je to BMW nebo Alfa.. Co mám zkušenosti, např. z německa, je dobré kupovat itala do stáří tří let, resp. dokud byla platná garance.. Dost často je totiž koukáno na Fiaty, Lancie, Alfy jako na "druhou ligu" a tak často po ukončení garance jejich majitelé polevují v kvalitě údržby a servisu..
Při tak velkém nájezdu bych rozhodně volil diesel. Zda 1.9 či 2.4 si musí každej vyřešit sám. Každý má své klady i zápory. Obvyklé závady jsou tradične váhy vzduchu.. V recenzi vyřčené problémy se vstřikováním, čerpadlem a turbem - si myslím že není jen problém JTD dieselů. Vyměnit rozvody u V5 motorů lze i bez demontáže motoru. Jinak servis Lancií zvládá kterýkoliv Fiatservis, čili se není čeho obávat a rozhodně bych se toho nebál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 11:29, RE: Dusan
Karel posted by:
I ve firemních materiálech z roku 04 se uvádí 6x airbag. Xenony se skutečně nabízely za příplatek. Lybra je malý velký auto s originálním designem jak exteriéru, tak interiéru. (Nemá např. cenu srovnávat velikosti zavazadelníku s konkurencí typu Octavia, Passat atd... výrobce určitě neusiloval o to, mít největší kufr ve třídě atd.. kdo chtěl náklaďák, k tomu byl Fiat marea.. Lancia je o luxusu). Jízdní vlastnosti jsou vynikající - odladění ač komfortní tak drží velice dobře stopu. Dle motorizace...
Inak konecne recenzia na auto, co ma zaujima. Dnes pribudla zase dalsia Octafka-pomaly ju budem asi vediet aj nakreslit na tenický výkres, suciastku po suciastke. Ak by sa toto o Lybre dalo zhrnút, tak by sa asi oplatila kupit, ne? Je to dost zaujimave auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.01.2007 09:00, RE: Dusan
petr posted by:
Nevím proč autoři těchto článků neustále pomlouvají italské a francouzské auta?Jsou taky placení z Mladé Boleslavi?Vozím auta už od počátku 90.let a prošlo mě jich rukama opravdu hodně.Problém začal tím,že se z počátku brali ty nejlevnější šroty z celé ilálie,odtočilo se jim 300.tis,pak to nějaký chudák koupil a ona mu chudák croma 2,5td po 600.tis klekla,ale na tachu bylo 150.tis-to se pak nedivím,že mají takovou reputaci!!Zkuste si jak jezdí Ochcávka po 250.tis?KATASTROFA.Jezdil jsem s kamarád...
Myslim si, že zrovna já německým autům moc nefandím, možná BMW, Mercedesu a Porsche, ale rozhodně bych si koupil raději třeba Peugeot 406, než VW Passat B5, to mi můžete věřit. Nejvíce fandím Frnacouzům a Japoncům )).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.08.2007 17:33, RE: italove
krakatit posted by:
jinak mezi nama ja nic proti fiatum nemam, netrpim zadnejma predsudkama, treba takovy stilo wagon 1.6 2003 za 219000 proc ne, idealni rodinny auticko.... ale taky vim kdyz sem chtel nejakou peknou alficku 166 nenasel sem a kazdym sem byl odrazovan....
mám Fiata Mareu , najem jsem s ní 255 tisíc a neměl problém, kromě opořebení běžných dílů, které se opotřebí na každém autě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 15:02, LYBRA 2,4 JTD
Z VYJMENOVANÝCH ZÁPORŮ - "VÝMĚNA ROZVODŮ JE DRAHÁ" JE
NAPROSTÝ NESMYSL, PROTOŽE ZNAČKOVÁ SADA, TJ. ŘEMEN A 2 KLADKY MĚ PŘIŠLY NA 4.500,- OD FIRMY CONTITECH A PRÁCE
2000,- MOTOR SE ROZHODNĚ DEMONTOVAT NEMUSÍ !!
A KDYŽ POROVNÁM DÍLENSKÉ ZPRACOVÁNÍ OCTAVIE NA KTEROU
NEDÁ SPOUSTA LIDÍ DOPUSTIT, I KDYŽ NA NICH ODCHÁZENÍ VÁHY VZDUCHU, TURBA A ROZVODY STOJÍ 10000,-, TAK NEVÍM KDO TYTO RECENZE PÍŠE, ZABÝVÁM SE DOVOZEM TĚCHTO AUT Z ITÁLIE, SÁM LYBROU JEZDÍM, TAKŽE MŮŽU GARANTOVAT ŽE PO NAJETÍ 200000 KM MÁM POŘÁD ORIGO KOTOUČE A PŮVODNÍ PODVOZEK, ANI NEKLEPNE. KLIMA FUNGUJE NA VÝBORNOU, BRZDY JSOU FANTASTICKY, MOTOR JE PRUŽNEJ, VÝKONEJ, ÚSPORNEJ, JEN PŘEVODOVKA, ŠESTKA BY BODLA, ALE I TAK PŘI
140 Km/h jsem na 5,6 l, průměr mi vychází do 7 litrů a to ji nešetřím.
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.