0
back
 

diskuze k tématu: Ojetý Jeep Cherokee a motor 2,5 TD 85kW

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 08:07, rada
Podívejte se sem: http://www.jeep-club.net/
Spousta informací od lidí, kteří tyhle vozy milují, znají a používají. Jinak JEEP je všeobecně dobrá volba a Cherokee obzvláště. Co se motoru týče je to složité. Musíte mít štěstí na dobrý kus. Ty motory jsou italské a trpí na přehrívání. Občas se zkroutí hlava. Ovšem to se stává pokud je Jeep vyzužíván v maximální míře svého zaměření. To znamená těžký terén a ježdění v něm, dlouho dobé namáhání motoru v nízkých rychlostech, vysoká zátěž..... Berete-li to jako rodiný vůz a nehodláte jezdit "závody" v terénu pak je to ideální auto, které Vás skvěle sveze i tam kde jiní neprojedou. přeji mnoho šťastných kilometrů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 09:45, rada
kupte benzín s přestavbou na plyn. Takhle starý diesel je obecně past, a nemluvě o tom, že Jeep neměl dobrý dieselový motor do té doby, než tam začali dávat 3.0 CRD z merglu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 11:40, rada
Hmm 2.5 turbodiesel je bohužel známá pastička. Tento italský stavebnicový motor od firmy VM Motori montovaný do zminovaného Jeepu a evropského v Rakousku vyráběného modelu Chrysler Voyager je bohužel znám svou legendární nespolehlivostí. Motor je už atypický tím, že má na každý válec svou hlavu, což je zapříčiněné tím že je to stavebnicový motor a dle přání automobilky mohl být sestaven v libovolné konfiguraci počtu válců. V tomto případě 4válec. U motoru se téměř pravidelně vyskytují problémy s prakající hlavou, uvolněním těsněním hlav a podobné problému již u vozů s nájezdem kolem 120 tis km. Po tomto nájezdu se pak závady vyskytují periodicky střídavě postupně u každého z válců. Pokud Vás to od koupě neodradí. Doporučuji se soustředit zejména na stav oleje, zda není kontaminovanán vodou z chladící soustavy, naopak zda voda není kontaminovanána olejem a pak otestovat průvodní jevy těchto závad během jízdy, což je především značné kolísání teploty chladící kapaliny, popřípadě málo výkonné topení automobilu. Vizuální stav může prozradit technické zásahy na motoru v podobě nových šroubů či manipulaci s nimi, nové těsnění, popřípadě použítí silikonové pasty jako pokus o utěsnění. Obecně toto auto není doporučováno ke koupi. Lepší alternativou je řadový benzínový šestiválec u kterého se dá ekonomika provozu zlepšit pohonem na LPG. Nejlepší variantou pak bude pořídit si klidně i o 5 let starší off road japonské výroby typu Mitsubishi Pajero a jemu podobní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 11:56, rada
Auto - možná ...
Motor - Ne nE NE a NEeeéééé!
PS: Motor NE! Jo to ÚSPĚŠNÝ soupeř prvních verzí V6 2.5 Tdi o NEJ"bubější" naftový motor své kategorie a generace (a možná i VYHRÁVÁ! ,-)
Pěkný den (BEZ 2.5 od VM Motori - no, raději i bez 2.5 TDi .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 16:44, rada
Na tento motor hodně lidí nadává, mám asi dobrý kus, jezdím s ním již 6let najeto má přes 260 000 a kromě těsnění pod víko rozvodu a u kliky jezdí bez závad za 8,5l, ale mám ho v grand voyageru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 16:50, rada
když starší jeep tak jedině v benzínu 6-8 válec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 16:57, rada
Nevím proč na tento motor slyším jenom kritiku většinou od lidí,kteří ho nikdy neměli a nejezdili s ním.Motor konstrukčně sice starý,ale jezdil už v AR164 a to velké porce Km,stačilo se k němu trochu slušně chovat a jezdil bez problémů,samozřejmě se sem navozilo spousty aut před smrtí a se 120.tis na tacho skutečných 400.tis!!!Na tu dobu 85KW slušný výkon i spotřeba okolo 8/L 100.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 17:41, rada
ahoj, když jsem kupoval jeep, objel jsem přesně 34 aut (cherokee, grand cherokee, pak už i ford explorer atd) a pár znich byly tyhle td motory, všechny měly "udělané" hlavy, jeden jeep měl dokonce motor po GO - problém byl, že ležel na paletě asi 10metrů od auta, ale do dvou dnů to prý jede, osobně bych volil raději benzín-plyn(sekvenční), ale vše je jen na vás, třeba natrefíte na kousek, který se vám bude líbit a po projížďce budete spokojen, ale mne se zdál do takového auta slabý, nehledě na spotřebu - je rozdíl, jestli stím jezdíte v osobáku nebo v takovém hovadu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 18:32, rada
Přesně tenhle motor si pořídil do Jeep Cherokee můj známý. Byla to snad jediná slabost tohoto auta, protože Jeep byl vždy jeho sen, ale slabina pořádná. Nejezdil podle tachometru, ale s očima upřenýma na ručičku teploměru. Jak trochu šlápnul na plyn, tak po chvíli šla teplota nahoru .... víc snad nemusím dodávat, na ježdění v terénu po pár neslavných koncích rezignoval. Už jezdí něčím jiným, Jeep se mu povedlo hodit při náledí na střechu (se šťastným koncem, díky bohu), tak ho prodal na papíry. Pořizovací cena kolem 500 000,00 Kč (samozřejmě ojeté).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 18:59, rada
Musím souhlasit s odpůrci tohoto motoru. Takhle, kdyby se jednalo o nový vůz a věděl byste jak se k tomuto citlivému motoru chovat, neviděl bych v tom až tak velký problém. Bohužel tyto auta mají za sebou většinou těžký život a koupě Jeepu s načatým motorem je víc než pravděpodobná. Nehledě na to, že samotný motor má s Jeepem víc než dost práce. Benzínová klasika si sice vezme o pár litrů víc ale to je tak všechno. Pár korun navíc za benzín nebo ušetřené nervy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 21:01, rada
Do tohoto auta pouze 4.0 V6, bohužel V8 se dával jen do Granda. Sám tento motor používám skoro 5 let a vše je v pohodě. ) Ze svého okolí neznám jediného člověka který by 2.5 TD doporučil. Dagoš má sice pravdu že jezdil i ve 164 AR a třeba v Ivecu taky makal dobře, ale bohužel pravda je taková že jeho zástavba do Jeepa se nevyvedla. Viz. Ace2 - naprostý souhlas. Takže pokud tenhle model, pak jedině V6, pokud Grand, pak 5.2 - 5.9 V8. Ještě maličkost, v novější generaci ( 1999 ) Granda by vás mohl lákat 3.1 TD. Jedná se ovšem o výše zmíněný 2.5 TD + 1 válec navíc. Zde platí to samé : nebrat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.04.2009 01:24, rada
srovnatelné japonské vozy jsou mnohem šetrnější k "peněžence".Jeep není dobrá volba, s tím se smiřte. ALE pokud Jeep chcete, nikdo Vám to nerozmluví a hlavně, budete "džípa" mít pro radost ! (DOMA). S racionálním uvažováním to nemá nic společného. Jeep s jakýmkoliv motorem i výbavě v ČR prostě plně (s rozumem) nevyužijete.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.04.2009 15:03, rada
Kamarad ho má ale z roku 87 a kastle a motor už v té době byl naprosto stejný-po 13 letech tedy skoro žádný vývoj..Když to nedávno koupil motor byl komplet po opravě-proč asi?zatím mu to jezdí...spotřeba kolem 8,5L po silnici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.04.2009 19:51, rada
proboha, cokoli jen né tenhle motor! kdysi jsem koupil vlivem jakési momentální mlhy v mozku poslední Scorpio s tímhle motorem, po třech měsících marné snahy o bezproblémový chod jsem ho poslal do světa se ztrátou asi 40tisíc. Cherokeeho jsem měl s motorem 5.2 a bylo to skutečně super svezení (až na spotřebu 25 litrů po Praze), známý měl to samé s motorem 4.0 s plynem a jezdil kolem 15-20 litrů LPG, a jak jsem se dočetl na 4x4 fóru je tento motor (4.0) skutečně to nej co se dá do Cherokeeze nebo Wranglera pořídit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.04.2009 10:12, rada
Takv prvé řadě, tohle vozidlo se určitě nedá brát jako rodinné! Tohle mi určitě spousta majitelů potvrdí.Je to teréní pracant ktrerýtoho hodně snese. Je stavěný do tvrdých podmínek a tak nečekejte žádný jízdní komfort! Je v podstatě jedno který motor zvolíte protože u všech jsou provozní náklady vysoké ať už na samotné opravy nebo provoz.Díky vysoké světlé výšce se při vyšších rychlostech houpe a díky tuhým nápravám je nestabilní při přejíždění příčných nerovností v táhlejší zatáčce při běžné rychlosti.Tohle auto je v terénu doma a tam ať taky zůstane. Osobně se ale přikláním benzínovému motoru a montáži LPG.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.04.2009 10:18, rada
Auto je super,ale tento motor nic moc... Doporučuji 4.0i tu silnější verzi s lpg nebo bez . Spotřeba okolo 12-15 l lpg a bentinu se dá jezdit do 12litrů kombinovaná.
V terénu je to více.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.04.2009 18:17, rada
Dobrá rada? Po tom co jsem přesně tento typ Jeepa i s tímto motorem měl a miloval - do chvíle než jsem si udělal - myslím tím popraskal všechny hlavy. Oprava stála cca 50.000,-/repasi. Pak šel světem a za 1/2 roku mi volal tehdy už nešťastný nový majitel, abych mu dal dodatečně slevu z ceny, protože už do Jeepa nasypal dalších 100.000,-. Taky šílenec. Tfuj tajbl to není auto, ale kasička co nejde vysypat!
ROZHODNĚ NEBRAT!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.04.2009 11:18, rada
Tento teréní automobil jsem měl dva roky, najezdil jsem přes 40.000 km a nenechal mě nidky ve srabu. Je to jen o tom, jak se k němu chováte!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.04.2009 12:08, rada
Mám rok výroby 1998, kupoval jsem ho jako nový a neměl jsem jediný problém. Nic rezavého není a je pořád jako nový (určitě díky garáži). Mám ale benzín 4.0 V6 s automatem a jezdím převážně po Praze. U tohoto typu auta je to o vlídném zacházení a péči o něj. Mám ho stále.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.04.2009 13:50, rada
Mám Jeep 2,5Td r.v.1995. Na motor nemohu říct ani jedno špatné slovíčko, o přehřívání ani náznak. Ale nemám klimatizaci, tak tím prý jsou hlavy v pohodě.Spotřaba 10lt, jízda Praha,dálnice, lehký terén. V zimě 11-12.Topení v pohodě, pohodlí stejné jako v příspěvcích-prostě auto do terénu. Nejhorší je to, že mi pěkně hnije, mám ho 8 rok najeto 200.000km, a za tu dobu 2x prahy, 2x chladič,hnije i střecha, podlaha. Kasička na peníze to je, ale vyjede všude. To prostě není auto, ale životní styl. Chce péči a pak to jde.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.