0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Hyundai Getz?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 14:25, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň posted by:
Tdi 66 KW s rotačním čerpadlem není motor pro průměrného českého řidiče.
To teda není to je motor pro MUROŇE!!!
Ale to bmw nemusí byť špatné, co říkáš muroňu?
M
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 14:29, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym posted by:
Také jsem měla Subaru (Legacy 2.5). A vím že to není běžné, ale ještě v záruce (ve 30 000 km? už nevím přesně) mi odešel motor (výrobní vada).
Jaký motor jste si do nové Imprezy vybral a co jste měl v Legacy? Z nové Imprezy jsem trochu nesvá, nevím co si myslet - jaká je v provozu?
Kylie
Dobrý den, Kylie. Chápu, že jste se neptala mne, ale s Vaším dovolením přidám svůj dojem z nové Imprezy. Působí na mně korejsky (nepřipomíná mi nějaký konkrétní model, ale celkově). Ze Subarů se mi nejvíce líbilo Legacy z 2. pol 90. let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 14:32, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym posted by:
Máme v rodině dva kousky e46 z toho jeden 330d s CR najeto téměř 190tkm bez jediné poruchy, spotřeba 6,4 dlouhodobá. Výkon kultivovanost atd tady asi nebudeme s tdtdtdtdtd porovnávat
Samozřejmě výkon je na straně báwa, zvuk mají krásný obě a spotřeba na straně Tdi s rotačkou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 14:41, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym posted by:
V Praze to bylo jak jsi hledal kde má Kylie koncert? No to je jasný že ses nesoustředil na spotřebu! A když jezdíš pod ty 4 litry, jaký používáš slicky?
Marťan - Martin
Ohnivé kameny 185/65 R15
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 14:58, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň posted by:
Dobrý den, Kylie. Chápu, že jste se neptala mne, ale s Vaším dovolením přidám svůj dojem z nové Imprezy. Působí na mně korejsky (nepřipomíná mi nějaký konkrétní model, ale celkově). Ze Subarů se mi nejvíce líbilo Legacy z 2. pol 90. let.
Vy si pamatujete že tu jsem ho měla já, vy lichotníku! A to jste mne v něm neviděl když si kousek za Plzní, když si pán v reflexní vestičnce s placatou čepičkou a plácačkou v ruce stoupl do levého pruhu tak 200 metrů přede mnou a naznačoval, že tady se 180 km/h nejezdí. Subřenka na nose stála, ale včas zastavila.
Od té doby jsem už vyrostla a po česku jezdím na tempomat tak 95 na silnici a 135 maximálně ale opravdu maximálně 140 na dálnici.
PS: Rudlíku, když už se tak známe a i jaká auta máme, neměli bychom si tykat? Tady v česku je to s oslovováním takové ... jiné, ale vy (tedy ty) mi připadá.. jako takový seriózní středobod těch místních ... povídání.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 15:01, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň posted by:
Samozřejmě výkon je na straně báwa, zvuk mají krásný obě a spotřeba na straně Tdi s rotačkou.
No koňospřežká má eště lepší spotřebu žejo? A když Mácha dorazil pjéšo až do itálie nebo kam, tož k čemu malospotřebový tdi, žejo?
Ale uznávám, že spotřeba je rozumná (budeš-li mít možnost vyzkoušej 1.4 HDi - spotřebou ti fakt konkuruje a i když miblion kilometrů asi nezvládne, tak zajímavej konkurent za přijatelný ceny to je)
Marťan - Martin
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 15:02, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň posted by:
Ohnivé kameny 185/65 R15
No jestli měly vzorek pod 0,5 milimetru, nízké spotřebě určitě přispěly (a z český STK si hlavu dělat nemusíš, tady kousek vedle už vymejšlej jak to vobejít teď ponovu)
M - M
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 15:24, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym posted by:
...a za devatero řekami a devatero horami, určitě všichni jezdí v TD-TD ale bez PD.
To musí být krása v jednom autě najezdit 500 000 kilometrů. Je-li průměrný český řidič, jezdí tím vozem už .... 28 let!

No je to podnikatel, kterej toho najezdí dost, byl s tím i ve Švédsku, tam se mu pro změnu vybila baterie. Je to O1 z prvních let výroby, už by ji i vyměnil, ale když pořád slouží ... . Říká jí "babička", byl nucen vyměnit totálně prosezené sedačky a jezdí dál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 15:37, poraďte, kde berete naftu?
koupil jsem si nafťáka CR (D5 od Volva), a když to tak všude slyším, nechce se mě ani tankovat... Do fčíl sem bral u Shellky, a celkem spokojen. Máte někdo nějaký zkušenosti? Jako kde ANO a kde rozhodně NE?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 15:41, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym posted by:
Korejcov mam rad, ale porucha cerpadla je myslim velmi zavazna porucha... A hlavne preto, ze sa stala uz po zaruke - to myslim, ze cloveka dost nastve
Porouchalo se čerpadlo Bosch, tedy úplně stejné, jako je u jiných motorů. Bylo to sice po záruce, ale prodejce ho vyměnil bez platby. Kromě toho jsme měli ve firmě ještě další dva Matrixe s týmž tříválcem. Potíže neměly žádné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 15:53, RE: poraďte, kde berete naftu?
anonym posted by:
koupil jsem si nafťáka CR (D5 od Volva), a když to tak všude slyším, nechce se mě ani tankovat... Do fčíl sem bral u Shellky, a celkem spokojen. Máte někdo nějaký zkušenosti? Jako kde ANO a kde rozhodně NE?
Dojčland a Rajch. Mně v Tdi nafta spíš přibývá, když už tankovat musím, tak beru v Globusu, u Éemfau a Shellu, protože je mam nejblíž. Jinak všude kromě jezedáckých pump. Mé Tdi s rotačním čerpadlem na kvalitu nafty moc háklivé není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 15:57, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym posted by:
Vy si pamatujete že tu jsem ho měla já, vy lichotníku! A to jste mne v něm neviděl když si kousek za Plzní, když si pán v reflexní vestičnce s placatou čepičkou a plácačkou v ruce stoupl do levého pruhu tak 200 metrů přede mnou a naznačoval, že tady se 180 km/h nejezdí. Subřenka na nose stála, ale včas zastavila.
Od té doby jsem už vyrostla a po česku jezdím na tempomat tak 95 na silnici a 135 maximálně ale opravdu maximálně 140 na dálnici.
PS: Rudlíku, když už se tak známe a i jaká auta máme, n...
Rád nabídku přijímám, Ty Kylie. Nevím o tom, že jste...eh promiň, že jsi zrovna tohodle měla. Mně se z všech Subaruů líbí nejvíc. Také se mi líbilo staré hranaté Libero. A nejmíň se mi líbilo Justy s kastlí Swiftu.
Kylie, Ty nejezdíš nikdy na dálnici v levém pruhu nalepená na auto před Tebou s puštěným levým blinkrem a s blikajícími dálkovkami jako já s Polem Classic TDi?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 16:17, RE: poraďte, kde berete naftu?
anonym posted by:
koupil jsem si nafťáka CR (D5 od Volva), a když to tak všude slyším, nechce se mě ani tankovat... Do fčíl sem bral u Shellky, a celkem spokojen. Máte někdo nějaký zkušenosti? Jako kde ANO a kde rozhodně NE?
Nevím čím a proč to je, ale natankuj stejnej Shell v D nebo v A a poznáš, že to není úplně stejný. Asi se tu tak běžně ředí, nebo co. A prej mámě na palivo i nějaký normy, co nejsou tak přísný. Rozdíl ale poznat je. Když v servisu říkají, že odešlo vstřikování díky nekvalitnímu palivu, není to bohužel jen výmysl, v česku prodávaný benzíny i nafta fakt stojeje za ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 16:23, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Kolodмj posted by:
No je to podnikatel, kterej toho najezdí dost, byl s tím i ve Švédsku, tam se mu pro změnu vybila baterie. Je to O1 z prvních let výroby, už by ji i vyměnil, ale když pořád slouží ... . Říká jí "babička", byl nucen vyměnit totálně prosezené sedačky a jezdí dál.
Takže sviští tak 60 - 70 t. ročně? A furt jí nechce vyměnit? No nevim, vždyť už musel měnit všechno, nejen tu sedačku. Divný, ale proti gustu ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 16:23, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň posted by:
V Dojčlandu asi lepčí naftu maj. Příští týden pojedem s Tédéíčkem do rajchu, tak si pošmákne. Globus bere naftu od stejného dodavatele, jako všichni ostatní u nás a nepajcuje ji - proto stejná. Uzeniny maj nejlepší v Lídlu, to je stejné dogma, jako že common rail je spolehlivější než Tdi.
Naftu berou sice stejnou ale nedavaji tam aditiva. Jinak mam Comonrail ve Fiatu Doblo a po 280tis. naprosto bez sebemensiho problemu. Dlouhodoba spotreba i s klimou ktera bezi vecne tak neprekacuje 5,5 litru mereno od plne do plne, s nemeckou naftou se pohybuje nepatrne nad 5l hranici. Kdyz natakuju v Rozvadove tak tankuju az za Gentem v Belgii, kdyz natankuju v Nemecku vydrzim az do Brna. )) Jinak TDI od WV neni spatny ale kdo jel autem s opravdovym motorem vi svoje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 16:39, RE: poraďte, kde berete naftu?
anonym posted by:
koupil jsem si nafťáka CR (D5 od Volva), a když to tak všude slyším, nechce se mě ani tankovat... Do fčíl sem bral u Shellky, a celkem spokojen. Máte někdo nějaký zkušenosti? Jako kde ANO a kde rozhodně NE?
Mám Dodge Caliber s motorem VW PD. Při tankování u nás má spotřebu kolem 6,2 a jede to celkem slušně. Když beru v D, jezdím mnohem razantněji, páč to líp jede, a spotřeba kolem 5,5-6,2. Takže na tom něco bude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 16:42, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň posted by:
Rád nabídku přijímám, Ty Kylie. Nevím o tom, že jste...eh promiň, že jsi zrovna tohodle měla. Mně se z všech Subaruů líbí nejvíc. Také se mi líbilo staré hranaté Libero. A nejmíň se mi líbilo Justy s kastlí Swiftu.
Kylie, Ty nejezdíš nikdy na dálnici v levém pruhu nalepená na auto před Tebou s puštěným levým blinkrem a s blikajícími dálkovkami jako já s Polem Classic TDi?
Ale jezdím. Jen mne po nějaké době to blikání začíná rušit (narozdíl od toho pohodáře co se "řítí" 110 km/h kilometry v levém pruhu). A to nové české pravidlo, že přednost na dálnici má vůz co v pravém pruhu dojede kamion, to mi taky příliš nevyhovuje. Ale úplně nejvíc miluju kamiony v levém, nejlépe třetím pruhu. Též hodně sexy je, když mi se svou o tři kilometry vyšší rychlostí než dva kamiony před ním, vjedou do předjížděcího pruhu (nejlépe v dlouhé pravotočivé zatáčce - když už tak už), já po 2 - 3 kilometrech ztratím trpělivost a zatroubím či blikám dálkovými (dálkové xenonony má Brumla moc povedené - ty se přehlédnout nedají) světly, což po nekonečném čekání, když si to své konečně dopředjedou a já mohu jet, odmění poté co je předjedu i já a zařadím se , zapnutím všeho svítícího co mají na palubě. Opravdu nevím co mne "rajcuje" nejvíc.
Ale s tebou bych soupeřit nechtěla ... já totiž musím každých 600 km k pumpě.
Mně se líbilo kdysi to legacy a ještě předtím kupátko s motorem 3.3 (myslím). Ale nejmenovalo se, v názvu byla jen písmena - SVX? Takové hranaté - po tom jsem toužila.
Kyle
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 16:52, v pici...
to je v pici tohle...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 16:55, RE: v pici...
anonym posted by:
to je v pici tohle...
co je kurva do piče zase f piči?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.08.2008 17:01, RE: poraďte, kde berete naftu?
Muroň posted by:
Dojčland a Rajch. Mně v Tdi nafta spíš přibývá, když už tankovat musím, tak beru v Globusu, u Éemfau a Shellu, protože je mam nejblíž. Jinak všude kromě jezedáckých pump. Mé Tdi s rotačním čerpadlem na kvalitu nafty moc háklivé není.
hele ty už ani nepiš co máš za motor, to už tu totiž vědí všichni!
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.