0
back
 

diskuze k tématu: Honda CR-V - doporučuji na 1000%

category of topic classification: japonská vozidla
Vlad
number of posts1
date of registration16.08.2016
Tuesday 16.08.2016 16:20, Honda CRV
ta moje CRV byla o model starší, ale stejné zkušenosti. čím déle jsem s ní jezdil, tím z původně obyčejného, nezajímavého auta bylo vlastně auto lepší a lepší.
u tohoto staršího modelu šla zadní sedadla (posuvná) docela lehce vymontovat, tuším dva šrouby na každé straně. ale udělal jsem to jen jednou, ale to je pak prostor. Ano, jak říkáte, kdyby sedadla byla rovnou vyndavací, bylo by to super.
respond
vmika
number of posts2
date of registration29.01.2008
Tuesday 16.08.2016 18:14, Souhlas :)
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.
Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).
Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.
respond
Milouš1
number of posts16
date of registration10.07.2013
Tuesday 16.08.2016 19:09, CRV vs. RAV4
S článkem mohu jen souhlasit. Mám vlastní čerpačku LPG a v rocve 2011 jsem potřeboval nové auto, které lze předělat na LPG. Volil jsem mezi Hondou CRV a Toyotou RAV4.. oba modely josu skvělou volbou, i když jsem nakonec zvolil Toyotu, a to kvůli blízkosti servisu. Po 5t.km jsem ji předělal na LPG a dnes má 105 t.km a jen jezdí... nic jiného.. žádné poruchy, s LPG také OK.. kolega má Hondu CRV jako pisatel článku a má s ní nejto okolo 300 t.km na LPG a také jen jezdí. U těchto dvou modelů je jen potřeba dávat pozor na podfuk ventilových sedel, které jsou u těchto modelů z měkčích materiálů a časem se vypálí, což znamená investici, ale lze to předejít domazáváním flaschlube... oběcně mají japonci lépe udělané motory než německá provience.. z vlastní zkušenosti vím.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 16.08.2016 21:39, RE: CRV vs. RAV4
Milouš1 posted by:
S článkem mohu jen souhlasit. Mám vlastní čerpačku LPG a v rocve 2011 jsem potřeboval nové auto, které lze předělat na LPG. Volil jsem mezi Hondou CRV a Toyotou RAV4.. oba modely josu skvělou volbou, i když jsem nakonec zvolil Toyotu, a to kvůli blízkosti servisu. Po 5t.km jsem ji předělal na LPG a dnes má 105 t.km a jen jezdí... nic jiného.. žádné poruchy, s LPG také OK.. kolega má Hondu CRV jako pisatel článku a má s ní nejto okolo 300 t.km na LPG a také jen jezdí. U těchto dvou modelů je jen potřeba dávat pozor na podfuk ventilových sedel, které jsou u těchto modelů z měkčích materiálů a časem se vypálí, což znamená investici, ale lze to předejít domazáváním flaschlube... oběcně mají japonci lépe udělané motory než německá provience.. z vlastní zkušenosti vím.


jo takové japonské osmiválce, desetiválce a dvanáctiválce jsou nesmrtelné:)

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 16.08.2016 21:40, RE: Souhlas :)
vmika posted by:
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.


A předchozí generace byla terénní?
protože si spousta videí ze schopnosti jejich systému 4x4 dělala bžundu...
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Friday 19.08.2016 04:43, RE: CRV vs. RAV4
Reno posted by:
Milouš1 posted by:
S článkem mohu jen souhlasit. Mám vlastní čerpačku LPG a v rocve 2011 jsem potřeboval nové auto, které lze předělat na LPG. Volil jsem mezi Hondou CRV a Toyotou RAV4.. oba modely josu skvělou volbou, i když jsem nakonec zvolil Toyotu, a to kvůli blízkosti servisu. Po 5t.km jsem ji předělal na LPG a dnes má 105 t.km a jen jezdí... nic jiného.. žádné poruchy, s LPG také OK.. kolega má Hondu CRV jako pisatel článku a má s ní nejto okolo 300 t.km na LPG a také jen jezdí. U těchto dvou modelů je jen potřeba dávat pozor na podfuk ventilových sedel, které jsou u těchto modelů z měkčích materiálů a časem se vypálí, což znamená investici, ale lze to předejít domazáváním flaschlube... oběcně mají japonci lépe udělané motory než německá provience.. z vlastní zkušenosti vím.
jo takové japonské osmiválce, desetiválce a dvanáctiválce jsou nesmrtelné:)


Máš recht, V8 v Lexusech najíždí bez problémů nekonečné kilometry....Dokonce na rozdíl od některých koncernů již před lety zvládli rozvody a mají je opravdu bezproblémové

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 19.08.2016 07:29, Nh tf. Tzrfhfv. Ttrg
Ale pokud chces deseti, dvanacti, sestnactivalec, u japiku nic takoveho nevedou.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Saturday 20.08.2016 07:27, RE: Nh tf. Tzrfhfv. Ttrg
Reno posted by:
Ale pokud chces deseti, dvanacti, sestnactivalec, u japiku nic takoveho nevedou.


nešvejkuj. Kolik promile lidí jezdá s více, než 4 válci? Nebo lépe řečeno, za chvíli se budeme ptát "více, než se třemi"?? V8 je skoro nulové % v dnešní době a o více válcích ani nehovořím. Těch pár aut světové produkce jistě stojí za to, aby ses tu na ně ptal...
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Saturday 20.08.2016 07:27, RE: Souhlas :)
Reno posted by:
vmika posted by:
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.
A předchozí generace byla terénní? protože si spousta videí ze schopnosti jejich systému 4x4 dělala bžundu...


JJ, bylo to tak komické, jako když někdo s X5 zajel na mokrou louku
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 20.08.2016 10:25, RE: Souhlas :)
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
vmika posted by:
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.
A předchozí generace byla terénní? protože si spousta videí ze schopnosti jejich systému 4x4 dělala bžundu...
JJ, bylo to tak komické, jako když někdo s X5 zajel na mokrou louku


Když obuješ na Land Cruisera široké salámy á la X5, bude úplně stejně v koncích, Švejku. A když obuješ X5 na terénní gumy, nebude mít problém.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 20.08.2016 10:25, RE: Nh tf. Tzrfhfv. Ttrg
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Ale pokud chces deseti, dvanacti, sestnactivalec, u japiku nic takoveho nevedou.
nešvejkuj. Kolik promile lidí jezdá s více, než 4 válci? Nebo lépe řečeno, za chvíli se budeme ptát "více, než se třemi"?? V8 je skoro nulové % v dnešní době a o více válcích ani nehovořím. Těch pár aut světové produkce jistě stojí za to, aby ses tu na ně ptal...


za pár let budou auta jen na elektřinu...
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Sunday 21.08.2016 07:30, RE: Souhlas :)
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
vmika posted by:
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.
A předchozí generace byla terénní? protože si spousta videí ze schopnosti jejich systému 4x4 dělala bžundu...
JJ, bylo to tak komické, jako když někdo s X5 zajel na mokrou louku
Když obuješ na Land Cruisera široké salámy á la X5, bude úplně stejně v koncích, Švejku. A když obuješ X5 na terénní gumy, nebude mít problém.

CR-V se z tý mokrý louky dostane i díky jeho nefunkčnímu pohonu 4x4, nebo blbě funkčnímu. X5 tahají traktorem,. herr Katz.
A X5 do terénu je vždy tragikomedie a může mít gumy, jaký chce. Borce na zimních gumách bohužel potkávám v Jeseníkách každou zimu a vím o tom svý. Zajímavý je, ty CRV tady jezděj, jako by se nechumelilo. Ono totiž, milý Reno, je to o váze a i o tom, že navzdory zimním gumám jsou přes svoji šířku velmi obtížně použitelný. Na rozdíl od CRV, které má "normální" rozměry a proto jako FWD projede téměř všude.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Sunday 21.08.2016 07:31, RE: Nh tf. Tzrfhfv. Ttrg
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Ale pokud chces deseti, dvanacti, sestnactivalec, u japiku nic takoveho nevedou.
nešvejkuj. Kolik promile lidí jezdá s více, než 4 válci? Nebo lépe řečeno, za chvíli se budeme ptát "více, než se třemi"?? V8 je skoro nulové % v dnešní době a o více válcích ani nehovořím. Těch pár aut světové produkce jistě stojí za to, aby ses tu na ně ptal...
za pár let budou auta jen na elektřinu...


Těch pár let je cca ještě tak 80. A jak se zdá, jsou nová naleziště ropy, tak ty se jich nedočkáš.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 21.08.2016 12:40, RE: Souhlas :)
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
vmika posted by:
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.
A předchozí generace byla terénní? protože si spousta videí ze schopnosti jejich systému 4x4 dělala bžundu...
JJ, bylo to tak komické, jako když někdo s X5 zajel na mokrou louku
Když obuješ na Land Cruisera široké salámy á la X5, bude úplně stejně v koncích, Švejku. A když obuješ X5 na terénní gumy, nebude mít problém.
CR-V se z tý mokrý louky dostane i díky jeho nefunkčnímu pohonu 4x4, nebo blbě funkčnímu. X5 tahají traktorem,. herr Katz. A X5 do terénu je vždy tragikomedie a může mít gumy, jaký chce. Borce na zimních gumách bohužel potkávám v Jeseníkách každou zimu a vím o tom svý. Zajímavý je, ty CRV tady jezděj, jako by se nechumelilo. Ono totiž, milý Reno, je to o váze a i o tom, že navzdory zimním gumám jsou přes svoji šířku velmi obtížně použitelný. Na rozdíl od CRV, které má "normální" rozměry a proto jako FWD projede téměř všude.


https://www.youtube.com/watch?v=1NBnJcgQw0k


respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 21.08.2016 12:40, RE: Nh tf. Tzrfhfv. Ttrg
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Ale pokud chces deseti, dvanacti, sestnactivalec, u japiku nic takoveho nevedou.
nešvejkuj. Kolik promile lidí jezdá s více, než 4 válci? Nebo lépe řečeno, za chvíli se budeme ptát "více, než se třemi"?? V8 je skoro nulové % v dnešní době a o více válcích ani nehovořím. Těch pár aut světové produkce jistě stojí za to, aby ses tu na ně ptal...
za pár let budou auta jen na elektřinu...
Těch pár let je cca ještě tak 80. A jak se zdá, jsou nová naleziště ropy, tak ty se jich nedočkáš.


páry bylo taky dost a stejně se s ní přestalo počítat:) ani koně nevymřeli.

respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Sunday 21.08.2016 13:42, RE: Nh tf. Tzrfhfv. Ttrg
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Ale pokud chces deseti, dvanacti, sestnactivalec, u japiku nic takoveho nevedou.
nešvejkuj. Kolik promile lidí jezdá s více, než 4 válci? Nebo lépe řečeno, za chvíli se budeme ptát "více, než se třemi"?? V8 je skoro nulové % v dnešní době a o více válcích ani nehovořím. Těch pár aut světové produkce jistě stojí za to, aby ses tu na ně ptal...
za pár let budou auta jen na elektřinu...
Těch pár let je cca ještě tak 80. A jak se zdá, jsou nová naleziště ropy, tak ty se jich nedočkáš.
páry bylo taky dost a stejně se s ní přestalo počítat:) ani koně nevymřeli.


V tý době neznali slovo lobby.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Sunday 21.08.2016 13:43, RE: Souhlas :)
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
vmika posted by:
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.
A předchozí generace byla terénní? protože si spousta videí ze schopnosti jejich systému 4x4 dělala bžundu...
JJ, bylo to tak komické, jako když někdo s X5 zajel na mokrou louku
Když obuješ na Land Cruisera široké salámy á la X5, bude úplně stejně v koncích, Švejku. A když obuješ X5 na terénní gumy, nebude mít problém.
CR-V se z tý mokrý louky dostane i díky jeho nefunkčnímu pohonu 4x4, nebo blbě funkčnímu. X5 tahají traktorem,. herr Katz. A X5 do terénu je vždy tragikomedie a může mít gumy, jaký chce. Borce na zimních gumách bohužel potkávám v Jeseníkách každou zimu a vím o tom svý. Zajímavý je, ty CRV tady jezděj, jako by se nechumelilo. Ono totiž, milý Reno, je to o váze a i o tom, že navzdory zimním gumám jsou přes svoji šířku velmi obtížně použitelný. Na rozdíl od CRV, které má "normální" rozměry a proto jako FWD projede téměř všude.
https://www.youtube.com/watch?v=1NBnJcgQw0k
No to je přesně won))

Pro srovnání, kde by skončil
https://www.youtube.com/watch?v=lMe6RwF-tUc
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 21.08.2016 14:50, RE: Souhlas :)
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
vmika posted by:
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.
A předchozí generace byla terénní? protože si spousta videí ze schopnosti jejich systému 4x4 dělala bžundu...
JJ, bylo to tak komické, jako když někdo s X5 zajel na mokrou louku
Když obuješ na Land Cruisera široké salámy á la X5, bude úplně stejně v koncích, Švejku. A když obuješ X5 na terénní gumy, nebude mít problém.
CR-V se z tý mokrý louky dostane i díky jeho nefunkčnímu pohonu 4x4, nebo blbě funkčnímu. X5 tahají traktorem,. herr Katz. A X5 do terénu je vždy tragikomedie a může mít gumy, jaký chce. Borce na zimních gumách bohužel potkávám v Jeseníkách každou zimu a vím o tom svý. Zajímavý je, ty CRV tady jezděj, jako by se nechumelilo. Ono totiž, milý Reno, je to o váze a i o tom, že navzdory zimním gumám jsou přes svoji šířku velmi obtížně použitelný. Na rozdíl od CRV, které má "normální" rozměry a proto jako FWD projede téměř všude.
https://www.youtube.com/watch?v=1NBnJcgQw0k
No to je přesně won)) Pro srovnání, kde by skončilhttps://www.youtube.com/watch?v=lMe6RwF-tUc


V žádné reklamě na auta řady X neavizovali jejich terénní schopnosti. Mch. srovnej šířku pneumatik X5 a outbacku...

respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Sunday 21.08.2016 17:37, RE: Souhlas :)
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
vmika posted by:
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.
A předchozí generace byla terénní? protože si spousta videí ze schopnosti jejich systému 4x4 dělala bžundu...
JJ, bylo to tak komické, jako když někdo s X5 zajel na mokrou louku
Když obuješ na Land Cruisera široké salámy á la X5, bude úplně stejně v koncích, Švejku. A když obuješ X5 na terénní gumy, nebude mít problém.
CR-V se z tý mokrý louky dostane i díky jeho nefunkčnímu pohonu 4x4, nebo blbě funkčnímu. X5 tahají traktorem,. herr Katz. A X5 do terénu je vždy tragikomedie a může mít gumy, jaký chce. Borce na zimních gumách bohužel potkávám v Jeseníkách každou zimu a vím o tom svý. Zajímavý je, ty CRV tady jezděj, jako by se nechumelilo. Ono totiž, milý Reno, je to o váze a i o tom, že navzdory zimním gumám jsou přes svoji šířku velmi obtížně použitelný. Na rozdíl od CRV, které má "normální" rozměry a proto jako FWD projede téměř všude.
https://www.youtube.com/watch?v=1NBnJcgQw0k
No to je přesně won)) Pro srovnání, kde by skončilhttps://www.youtube.com/watch?v=lMe6RwF-tUc
V žádné reklamě na auta řady X neavizovali jejich terénní schopnosti. Mch. srovnej šířku pneumatik X5 a outbacku...

A wo tomhle to právě je. X5 má stavbu zvenčí podobnou jako například Toyota LC (pomineme fakt, že LC má rám a je to pravoěrný off road.-) X5 je taky vysoká, taky vypadá arogantně, rozměrově podobná. Řada hloupých majitelů si myslí, že X5, když má 4x4 a někdy i víc, dokáže nemožné. Zato skromný majitel CRV přijede, projede a odjede. Tupý majitel X5 jen čumí a shání traktor A říká si a lamentuje: jak je to možný, když tady projel s nějakým nonejm japonským krámem a JÁ se slovutným BMW neprojedu??? Wo tomhle píšu, Kapito? Prostě auto k nepoužití. Neforemná arogantní škatule, co jen nafukuje tváře a není ani na silnici, ani do terénu. Je to jen taková drahá póza, takový pozlátko a křičítko do světa - bacha, te´d jede X5, sedněte na prdel. Hahahaha....Ale v Praze se uživí, tam jo

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 21.08.2016 20:27, RE: Souhlas :)
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
vmika posted by:
Tahle řada se povedla, měl jsem předfacelift model z r. 2009 kupovaný nový a prodával se po třech letech v zánovním stavu při cca 80. tis. km. V mém případě to byl 2.2 diesel, jeden z posledních vozů ještě s hydraulickým posilovačem řízení (v benzínech už tuším byla elektrika) a čitelnost dění na předních kolech byla prostě dokonalá. Jistota, jakou to člověku dávalo především na sněhu, byla až neuvěřitelná. Kdybych nemusel, neprodal bych ji.Spolehlivost byla také příkladná, nemusel jsem řešit nic než předepsaný servis. Od té doby jsem jezdil v novém Renaultu a 2x nové Škodě, závadovost bohužel o poznání horší, dokonce jsem u jednoho z uvedených výrobců reklamoval volant (úspěšně).Podle mého názoru je škoda, že Honda odkročila od takto pojatého SUV, současná generace už je čistě silniční rodinné auto a obávám se, že ta budoucí bude v nastoleném trendu pokračovat. Na druhou stranu tento postup / přístup automobilky chápu.
A předchozí generace byla terénní? protože si spousta videí ze schopnosti jejich systému 4x4 dělala bžundu...
JJ, bylo to tak komické, jako když někdo s X5 zajel na mokrou louku
Když obuješ na Land Cruisera široké salámy á la X5, bude úplně stejně v koncích, Švejku. A když obuješ X5 na terénní gumy, nebude mít problém.
CR-V se z tý mokrý louky dostane i díky jeho nefunkčnímu pohonu 4x4, nebo blbě funkčnímu. X5 tahají traktorem,. herr Katz. A X5 do terénu je vždy tragikomedie a může mít gumy, jaký chce. Borce na zimních gumách bohužel potkávám v Jeseníkách každou zimu a vím o tom svý. Zajímavý je, ty CRV tady jezděj, jako by se nechumelilo. Ono totiž, milý Reno, je to o váze a i o tom, že navzdory zimním gumám jsou přes svoji šířku velmi obtížně použitelný. Na rozdíl od CRV, které má "normální" rozměry a proto jako FWD projede téměř všude.
https://www.youtube.com/watch?v=1NBnJcgQw0k
No to je přesně won)) Pro srovnání, kde by skončilhttps://www.youtube.com/watch?v=lMe6RwF-tUc
V žádné reklamě na auta řady X neavizovali jejich terénní schopnosti. Mch. srovnej šířku pneumatik X5 a outbacku...
A wo tomhle to právě je. X5 má stavbu zvenčí podobnou jako například Toyota LC (pomineme fakt, že LC má rám a je to pravoěrný off road.-) X5 je taky vysoká, taky vypadá arogantně, rozměrově podobná. Řada hloupých majitelů si myslí, že X5, když má 4x4 a někdy i víc, dokáže nemožné. Zato skromný majitel CRV přijede, projede a odjede. Tupý majitel X5 jen čumí a shání traktor A říká si a lamentuje: jak je to možný, když tady projel s nějakým nonejm japonským krámem a JÁ se slovutným BMW neprojedu??? Wo tomhle píšu, Kapito? Prostě auto k nepoužití. Neforemná arogantní škatule, co jen nafukuje tváře a není ani na silnici, ani do terénu. Je to jen taková drahá póza, takový pozlátko a křičítko do světa - bacha, te´d jede X5, sedněte na prdel. Hahahaha....Ale v Praze se uživí, tam jo


Problém je v tom, že ani majitelé LC s nimi nejezdí do terénu. Už dávno ne. Myslivci a lesáci na offroady za 1.5 M nemají a používají Dustera nebo Nivu.
Nikoho jsem neviděl se s X5 cpát do lesa, krom toho, do lesa se s autem krom jiného ani nesmí.
Skromný majitel CRV a nafoukaný majitel X5, z Prahy. Takhle to teda je:)
Mimochodem, taková Q7 není do terénu vůbec, ale když se zvedne světlá výška pomocí pneu podvozku, vyjede toho docela dost... To je hlavním limit X5ky, výška.
A kdybys mluvil o arogantním autě jako je X6, tak to beru, ale ta X5ka se tady v mém okolí chápe jako poměrně nekonfliktní vůz, pro mámy a táty od rodin, nikoho moc nepopouzí, ta doba už je dávno pryč:)

respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.