0
back
 

diskuze k tématu: Honda Civic

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.02.2007 15:50, RE: Honda Civic
Havelka Tábor posted by:
R.v.1994, 2.majitel od 2000, parkování venku, jezdím i v zimě, najeto 128 tkm. Jsou zcela pryč lemy zadních blatníků, pryč úchyty zadního nárazníku, kvetou přední blatníky, nový výfuk. Odešel chladič asi po vniknutí ptáka - není chráněn, otvory v masce jsou velké. Odchází zadní tlumiče, zlobí lambda sonda - potíže při STK. Praská koženka přední sedačky. Tedy nic moc.
Pane Havelka, nesmíte se svým ptákem vnikat do chladiče!!! To se pak nedivte, že se Vám to rozbije.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.02.2007 16:14, RE: Honda Civic
Vepř posted by:
Pane Havelka, nesmíte se svým ptákem vnikat do chladiče!!! To se pak nedivte, že se Vám to rozbije.
Já strkám ptáka do Zigiho a mám klid, puňt´a jezdí pořád výborně!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.02.2007 16:47, punta
A ještě navíc si honím triko! Ukazuji se svým puntou záda octáviím i passatům zcela běžně, včetně toho čtyřlitrovýho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.02.2007 17:22, RE: ??? záda
adae posted by:
Nevím komu tady chce autor ukazovat záda..Mno benzínek a rychlost a 1.4... uff to už je moc protikladů.
Jsem zastáncem kultivovaného chodu, tahu pěkně odspod (a né to točit jako debil a mít pocit z vrtulníku) životnosti motoru a taky normalní spotřeby (tj max. do 7l)

Proto mám 2,2HDI... takže si to užijte honidy... :D
Ja jsem taky zastancem naftoveho motoru, u 2,2HDI mam jen jedinou vytku, filtr pevnych castic, be nej by jelo auto o trosku lepe, melo by o neco nizsi spotrebu a naklady na repasi by byli nizsi. Jinak 2,2 HDI je podle me dobry motor. Mam taky rad zatah odspodu, ale nekdo zase rad toci, pokud ma benzin vyssi objem a jede to, tak se me taky libi tocit benzin. Nejidealnejsi motor pro me by byl benizin v turbu s lpg. Me by se treba libila octavia 1,8T s lpg. Ma to tah odspoda, da se to tocit, topi to hned a s lpg spotreba prijatelna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.02.2007 20:27, můj rychlík
Takové twingo, v němž jezdím několik let je alespon brko. Předjel jsem každého i když jednou mě maličko potrápila s8, ale zvládnul jsem ji. Není nad twingo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.02.2007 20:45, zastani
Chtel bych se zastat autora recenze, ne kazdy je spisovatel a ne kazdy si troufne neco napsat. Vezmeme si, ze odhadem tretina cechu jezdi s HTP nebo jinou starsi skodovkou a druha tretina se sunkou se stocenym tachometrem poskladanou ze tri vraku a o parametrech uvedenych ve svem TP si muze nechat jen zdat. No a ne kazde auto ze zbyle tretiny ma alespon tech 66kw. Tak bych se nad obratem ukazat nekomu zada tak nepohorsoval a bral to trochu s humorem, rychlostni limity stejne plati pro vsechny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 11:15,
keca blbosti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 16:53, RE: komplex?
krakatit posted by:
autor ma asi nejaky komplex kdyz chce ukazovat zada paskvilum VW :o)
Autor to bohuzel napsal dost nestastne, ale ve sve podstate s nim souhlasim. Mam moznost primeho porovnani Hondy a VW a to druhe je fakt paskvil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 16:59, RE: ??? záda
adae posted by:
Nevím komu tady chce autor ukazovat záda..Mno benzínek a rychlost a 1.4... uff to už je moc protikladů.
Jsem zastáncem kultivovaného chodu, tahu pěkně odspod (a né to točit jako debil a mít pocit z vrtulníku) životnosti motoru a taky normalní spotřeby (tj max. do 7l)

Proto mám 2,2HDI... takže si to užijte honidy... :D
Tak si ten "kultivovany chod", "tah odspodu" a "normalni spotrebu" uzij, moc ti to vsichni prejeme Jen se v zivote ochudis o opravdovou jizdu, kterou ti da jen benzin. Jezdim jak turbodieselem (novym) tak benzinem (7 let starym, bez turba) a kdyz to jen trochu jde, sedam 100x radeji do stareho benzinaka nez noveho diesela. A ty ted hadej, proc tomu tak asi je
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 17:10, Ok.
Máš pravdu. Není nad benzin, při psaní příspěvku ještě doznívala má společenská únava, jsem to ale hlupák.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 17:57, RE: ??? záda
DaM posted by:
Tak si ten "kultivovany chod", "tah odspodu" a "normalni spotrebu" uzij, moc ti to vsichni prejeme Jen se v zivote ochudis o opravdovou jizdu, kterou ti da jen benzin. Jezdim jak turbodieselem (novym) tak benzinem (7 let starym, bez turba) a kdyz to jen trochu jde, sedam 100x radeji do stareho benzinaka nez noveho diesela. A ty ted hadej, proc tomu tak asi je
Moje vlastni auto je benzinove a zase se tesim az pojedu naftovym rodinnym autem kvuli vykonu a nemusim se divat na palubni pocitac a lehnout se sptoreby. Neda se rict co je lepsi, proste nekdo ma rad vdolky, jiny zase holky, takze nevymlouval ybch, ze kdo nema benzin ochuzuje se o pozitek z jizdy. Ja naopak mam z diesela pozitek krasny, u beninu me vadi pri trosku ostrejdi jizde vitr v nadrzi. Kazdy ma rad neco jineho, taky nerikam, ze se o neco ochuzuje. Kazd ymiluje neco jineho
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 18:03, RE: ??? záda
DaM posted by:
Tak si ten "kultivovany chod", "tah odspodu" a "normalni spotrebu" uzij, moc ti to vsichni prejeme Jen se v zivote ochudis o opravdovou jizdu, kterou ti da jen benzin. Jezdim jak turbodieselem (novym) tak benzinem (7 let starym, bez turba) a kdyz to jen trochu jde, sedam 100x radeji do stareho benzinaka nez noveho diesela. A ty ted hadej, proc tomu tak asi je
Ono je to trochu složitější. Myslím si, že turbodiesel je spíš pro takové ty spotřebitele, co se potřebují jen přepravit a o auta se moc nezjáímají a najezdí mrtě km. Není to pravidlem, ale znám hodně takových.

Jsou to většinou lidé, kteří nedokáží využít potenciál jakéhokoliv motoru, prostě šlápnou a ono to jede. (nemyslím to zle) Já mám kamaráda, co měl Octavii 1,6 74kw a neuměl s ní jezdit a teď má zase Octávii 1,9TDI 81kw a taky s ní neumí jezdit. Buď to vytáčí moc, nebo málo. Každý motor je o něčem jiném, kdo chce vysoký krouťák od spodního pásma otáček a nepotrpí si na krásný zvuk benzínového motoru, tak si koupí diesel. Kdo je trochu sportovněji založený, tak si zase koupí pilu, jako je například Honda a je ve svém živlu.

Pokud by se závodilo na rozjezd, tak je jasné, že vyhraje benzínový motor (přibližně stejný obsah) Pokud by se však závodilo na pružnost, tak benzín nemá nejmenší šanci. Ze 100km/h diesel vystřelí daleko líp, pokud by to chtěl dokázat benz. motor, tak by musel brutálně podřadit, aby se mohl vyrovnat dieselu.

Já osobně jsem zastánce benzínu a mám moderní systém LPG, ale diesel nezatracuji, je to zase o ekonomice provozu. Prostě ať si každý koupí to svoje a je to.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 18:05, RE: Ok.
mufik.martin posted by:
Máš pravdu. Není nad benzin, při psaní příspěvku ještě doznívala má společenská únava, jsem to ale hlupák.
to autor: ježiši ty jseš fakt jantar...užívej si brutální, lví nepřekonatelnou a omračující sílu svojí čtrnáctistovky v nahnívající skořápce z japonska a nezapomeň ukazovat záda vwpaskvilům, který určitě každý den všichni vstávají s tím, aby si mohli porovnat výkon s nějakym jelitem v hondě :o)))
je vidět, že se pokaždý najde nějakej truhlík, kterej se začne navážet do "vwpaskvilů" a to svědčí o jediném...ty "vwpaskvily" vás milí kritikové musejí na silnicích pěkně srát a ležet vám v žaludku, když se do nich pořád tak navážíte :o))))) nečetl jsem tu ještě příspěvek od majitele "vwpaskvilu" který by se sám začal navážet do jiných značek...viz made in japan....
jinak pane , nechci ti teda sahat do svědomí, ale rozvody včetně vodní pumpy na ten tvůj malý zázrak za 1800 ??? No to myslím není ani tvoje nákupka, když jsi prodejce...ofic. ceník autokelly mluví úplně v jiných číslech a za 1800 vše ?? mám pocit a nechci ti křivdit, že by si měl občas zobnout nějaký léky....ale třeba se pletu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 19:21, RE: ??? záda
Šakal posted by:
Ono je to trochu složitější. Myslím si, že turbodiesel je spíš pro takové ty spotřebitele, co se potřebují jen přepravit a o auta se moc nezjáímají a najezdí mrtě km. Není to pravidlem, ale znám hodně takových.

Jsou to většinou lidé, kteří nedokáží využít potenciál jakéhokoliv motoru, prostě šlápnou a ono to jede. (nemyslím to zle) Já mám kamaráda, co měl Octavii 1,6 74kw a neuměl s ní jezdit a teď má zase Octávii 1,9TDI 81kw a taky s ní neumí jezdit. Buď to vytáčí moc, nebo málo. Každý moto...
Cruisi muj nejvetsi sen by byl benzin s turbu s lpg, to by melo vsechy vyhody, jak naftaka tak benzinu. Jinak nemyslim si, ze neumim jezdit s benzinem nebo nafrou, ale proste jakmile jedeme cela rodinka a jěli jsme v astře kombi 1,6, tak to jelo slušně na dvojku, trojka už nic moc a 4 a 5 katastrofa. Vim, ze 2,0 benzin by byl o necem jinem, ale me osobne se treba zvuk vytaceni motoru libi jen u nekterych aut, ale u tech obycejnych jako treba nami vlastnena byvala astra, nebo me punto tam se me to nelibi, u seata se me taky nelibi zvuk TDI, ale vyhovuje me, že se dá předjíždět i s plnějším autem. S naftákem se mě jezdí krásně, to je i důvod, proč další rodiné auto v létě bude naftové. Seat půjde z domu a nahradí ho něco modernějšího s commonrailem. Jinak at si akzdy koupi to, s cim se mu jezdi dobre. Jinak i obycejny atmosfericky benzin s lpg v obsahu 2,0 a vys je pohodicka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 19:23, RE: Ok.
cruise posted by:
to autor: ježiši ty jseš fakt jantar...užívej si brutální, lví nepřekonatelnou a omračující sílu svojí čtrnáctistovky v nahnívající skořápce z japonska a nezapomeň ukazovat záda vwpaskvilům, který určitě každý den všichni vstávají s tím, aby si mohli porovnat výkon s nějakym jelitem v hondě :o)))
je vidět, že se pokaždý najde nějakej truhlík, kterej se začne navážet do "vwpaskvilů" a to svědčí o jediném...ty "vwpaskvily" vás milí kritikové musejí na silnicích pěkně srát a ležet vám v žaludku, ...
Nejsem zastancem VW, byl jsem zastancem TDI dokud konkurence nerpedbehla tuhle technologii a VW na to nemel zadnou konkurence schopnou odpvoed a pak ty cenya dne suz to neni ani takovy drzak, jaky to byval. Ale je videt, ze nekterym lidem je VW neco jako cervena pro byka. Proste neodpusti si nadavat a zesmesnovat a tak. Vzdyt to stacilo napsat jinak, treba ze honda 1,4 pri zavodnei predjela golfa 1,6 to by bylo urcite lepsi reseni. Jinak je pravda, ze jsem si nidky nevšiml, že by majitel VW psal třeba o francouzi, nebo japonci nějaké hanedné nadávky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 20:54, RE: ??? záda
Šakal posted by:
Ono je to trochu složitější. Myslím si, že turbodiesel je spíš pro takové ty spotřebitele, co se potřebují jen přepravit a o auta se moc nezjáímají a najezdí mrtě km. Není to pravidlem, ale znám hodně takových.

Jsou to většinou lidé, kteří nedokáží využít potenciál jakéhokoliv motoru, prostě šlápnou a ono to jede. (nemyslím to zle) Já mám kamaráda, co měl Octavii 1,6 74kw a neuměl s ní jezdit a teď má zase Octávii 1,9TDI 81kw a taky s ní neumí jezdit. Buď to vytáčí moc, nebo málo. Každý moto...
Souhlasim skoro s kazdou tvoji vetou, jen mi nejde do hlavy ta predposledni. Jsi zastance benzinu a mas auto na LPG? To nemyslis vazne, ze?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 22:40, RE: ??? záda
DaM posted by:
Souhlasim skoro s kazdou tvoji vetou, jen mi nejde do hlavy ta predposledni. Jsi zastance benzinu a mas auto na LPG? To nemyslis vazne, ze?!
no tak to jsem rád, že nemám sám takový názor...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 22:46,
díky za kritiku recenze,čekal jsem že to bude horšíza tím že jsem nazval VW paskvilem jsi opravdu stojím jelikož takových 50-60% dílů co prodám za den je určeno na VW a Fiaty(cca 7-10let stáří),po takové zkušenosti si člověk dokáže udělat obrázek o spolehlivosti konkrétní značky ale samozřejmě netvrdím že např. Golf V nebo nový passat jsou auta špatná i když konzervy zůstanou pořád,jinak pro rejpálky-nemám potřebu někomu ukazovat záda každý den,a vím že s 1.4 jsou dosti omezené možnosti a taky si nehraju na žádného poloboha s raketou na silnici ale vím že když na to šlapnu tak ty německý zázraky s ozn. TDI předejdu vždy ale jasně kdo má nemá rád otáčky sáhne po naftě,bohužel dnes už se nedá pomalu a jistě na tomto palivě ani ušetřit což byla ještě donedávna hlavní výhoda pořízení že ano...
To Cruise:to si piš že si budu užívat svou nepřekonatelnou lví sílu pod kapotou,ty si ji snad ve své škodě 120 možná 105 neužíváš??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 23:23, RE: bez předmětu
autor posted by:
díky za kritiku recenze,čekal jsem že to bude horšíza tím že jsem nazval VW paskvilem jsi opravdu stojím jelikož takových 50-60% dílů co prodám za den je určeno na VW a Fiaty(cca 7-10let stáří),po takové zkušenosti si člověk dokáže udělat obrázek o spolehlivosti konkrétní značky ale samozřejmě netvrdím že např. Golf V nebo nový passat jsou auta špatná i když konzervy zůstanou pořád,jinak pro rejpálky-nemám potřebu někomu ukazovat záda každý den,a vím že s 1.4 jsou dosti omezené možnosti a ...
to autor: no to fakt asi nemá cenu komentovat, komplexy z tebe přímo září :o)) jasně...užívej si svůj šinkanzen se 66 kw a předjížděj TDi :o)) já si budu užívat svojí oktávku 1,8T a předjíždět podobný šinkanzeny(podle stáří možná skanzeny) jako máš ty a vždycky si vzpomenu na tebe :o))))) no tohle je fakt debata...nezapomeň napsat, co všechno z koncernu VW ještě umí ta tvoje honda předjet...sorry, ale ty si fakt jelito.... jo nějak si se nevyjádřil k tý ceně 1800.- za rozvody do hondy??? že bych měl pravdu a je to kec? tak na sebe nech adresu, jestli je to pravda a můžou u tebe nadšení hondaři nakupovat ne? jdyž je to tak levný :o))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.02.2007 00:53, RE: bez předmětu
cruise posted by:
to autor: no to fakt asi nemá cenu komentovat, komplexy z tebe přímo září :o)) jasně...užívej si svůj šinkanzen se 66 kw a předjížděj TDi :o)) já si budu užívat svojí oktávku 1,8T a předjíždět podobný šinkanzeny(podle stáří možná skanzeny) jako máš ty a vždycky si vzpomenu na tebe :o))))) no tohle je fakt debata...nezapomeň napsat, co všechno z koncernu VW ještě umí ta tvoje honda předjet...sorry, ale ty si fakt jelito.... jo nějak si se nevyjádřil k tý ceně 1800.- za rozvody do hondy??? že bych...
Ty máš oktávku 1.8t leda tak na plakátu na záchodových dveřích. Ty 120-ko.
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.